V 50 2D

panostan
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 24 Jan 2019, 08:32
Vek:: 54
Poďakoval: 6 krát

V 50 2D

Príspevok od užívateľa panostan » 24 Jan 2019, 10:04

Zdravím Páni potrebujem radu chcem kúpiť V 50 je to ročník 06.2006 generácia vozidla 545 M/W. P. M 6 ako zistím podľa vin či má mať DPF filter lebo píše raz Euro 3 a inde Euro 4 VIN je YV1MW753152055508 Ďakujem za radu.

Gondil
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 45
Dátum registrácie: 11 Sep 2017, 12:04
Vek:: 25
Bydlisko: Bošany(PE), V. Zálužie(NR)
Poďakoval: 2 krát
Bolo mu poďakované: 1 krát

Re: V 50 2D

Príspevok od užívateľa Gondil » 24 Jan 2019, 10:22

8. cislica by mala zodpovedat EURO norme ak sa nemylim YV1MW75 3 152055508
Opel Astra H Caravan 1.9CDTi 74kw - z nudze cnost Obrázok
Ciel -> Snad raz Volvo
Otec: V70 I TDI; ex: 240 GLE '88 (hladky diesel) - pri predaji >700tkm na odometri
Brasko(Neldor): S60 2,4D; ex: V40 1,9

Užívateľov profilový obrázok
MarekV
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2213
Dátum registrácie: 27 Apr 2010, 16:30
Vek:: 33
Bydlisko: Nitra
Bolo mu poďakované: 35 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: V 50 2D

Príspevok od užívateľa MarekV » 24 Jan 2019, 18:21

euro 3 a 4 je bez DPF
euro 5 je s DPF pokial sa nemylim

hento by mala byt 3jka ako uz bolo pisane, cize bez DPF

Užívateľov profilový obrázok
kwiko
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2195
Dátum registrácie: 16 Nov 2009, 08:59
Vek:: 31
Poďakoval: 9 krát
Bolo mu poďakované: 114 krát

Re: V 50 2D

Príspevok od užívateľa kwiko » 24 Jan 2019, 21:21

euro 3 je bez dpf, 4 a 5 s dpf
kwiko

Užívateľov profilový obrázok
Fn_
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 88
Dátum registrácie: 24 Aug 2018, 10:23
Vek:: 30
Poďakoval: 1 krát
Bolo mu poďakované: 2 krát

Re: V 50 2D

Príspevok od užívateľa Fn_ » 18 Apr 2019, 08:28

Prispejem svojou troskou...

podla VIN YV1MW75517... mam Euro5
Vo velkom technicaku mam Euro4

Na samotnom aute je DPF k.o. Bol som na VIDA diagnostike, zistili sme ze riadiacka ADM nekomunikuje.
Predosly majitel mi tvrdil ze to DPF nema, odhadujem ze to niekto vytunil pri dovoze z BG v 2011
Posledna STK nebol problem, dalsia ma caka o mesiac, tak som zvedavy.

Daval som si nacenit: DPF,ADM napln,ADM SW, senzor differencneho tlaku => 1700€ (len material)
Za tie prachy som sa rozhodol to neriesit, auto beha super, cca raz za nadrz pusti regeneraciu a ked tomu dupnem pri zatazi tak z toho vyletia nejake zbitky mrtvych dinosaurov, inac ziadny problem :)
(predosly majitel na tom spravil 45kkm a ja som zatial pridal 55kkm)
Volvo V50 2.0D 2006(MY07)199kkm - 335kkm (uz je prec)
Volvo XC70 2,4D 2009(MY10) 299kkm - 303kkm
#Fn_ #Volvoadventure
(VIDA <2014, PB a okolie)

martin.mydla.90
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 27 Apr 2019, 07:43
Vek:: 28

Re: V 50 2D

Príspevok od užívateľa martin.mydla.90 » 27 Apr 2019, 07:49

Tieto voľba sú Euro4

Užívateľov profilový obrázok
mark232
Príspevky: 11
Dátum registrácie: 28 Mar 2015, 17:54
Vek:: 38
Bydlisko: Pezinok

Re: V 50 2D

Príspevok od užívateľa mark232 » 29 Apr 2019, 20:52

Fn_ napísal:
18 Apr 2019, 08:28
Prispejem svojou troskou...

podla VIN YV1MW75517... mam Euro5
Vo velkom technicaku mam Euro4

Na samotnom aute je DPF k.o. Bol som na VIDA diagnostike, zistili sme ze riadiacka ADM nekomunikuje.
Predosly majitel mi tvrdil ze to DPF nema, odhadujem ze to niekto vytunil pri dovoze z BG v 2011
Posledna STK nebol problem, dalsia ma caka o mesiac, tak som zvedavy.

Daval som si nacenit: DPF,ADM napln,ADM SW, senzor differencneho tlaku => 1700€ (len material)
Za tie prachy som sa rozhodol to neriesit, auto beha super, cca raz za nadrz pusti regeneraciu a ked tomu dupnem pri zatazi tak z toho vyletia nejake zbitky mrtvych dinosaurov, inac ziadny problem :)
(predosly majitel na tom spravil 45kkm a ja som zatial pridal 55kkm)
S toho si nič nerob . Aj mne ADM hlasi zavadu v komunikacii . Premeral som snad všetko aj cez VIDU testy , a všetko je OK. Takže by som to neriešil

Tiež mam VIN YW1MW755 a v techničaku je uvedená norma EURO4. Bud rad že je tam EURO4 a nie 5. Pri EURO 5 sú prisnejšie emisné normy , ktore by ten motor v živote nesplnil .

EDIT: Senzor diferenčneho tlaku by som preventivne vymenil stojí cca 89€ a ma to vplyv na regeneraciu . Ked to začneš moc točiť pri vadnom senzore tak to spusí regeneraciu aj ked ju robil nedavno.

A DPF by som nemenil. Ja som ho vymenil pri 150000 km a bol ako nový. A diagnostika hlasila vymenu DPF.

BTW: Neviete nahodou čo je to za senzor pod nasávaním do motora kde do neho idú všetky palivove hadice zo spiatočky ???
1. Felicia 1.3MPI 12/1996 50kW -> zošrotované na konzervy
2. Citroen BX 1.9TZD 08/1991 66kW -> zošrotované na konzervy
3. Volvo V50 2.0D 10/2008 100kW
4. Volvo C30 2.0D 12/2006 100kW DPF

Užívateľov profilový obrázok
mark232
Príspevky: 11
Dátum registrácie: 28 Mar 2015, 17:54
Vek:: 38
Bydlisko: Pezinok

Re: V 50 2D

Príspevok od užívateľa mark232 » 29 Apr 2019, 21:11

kwiko napísal:
24 Jan 2019, 21:21
euro 3 je bez dpf, 4 a 5 s dpf
Nemaš pravdu .. Mam EURO4 a nemá dpf , má len EGR. Nezáleží na tom či tam je nejaký filter alebo nie aby splnal EURO normu.
Už motor common rail bez EGR je schopný s prehľadom dodržať normu E3 .S EGR je možnosť hranicu posunúť na E4 a s DPF na E5 . Ale pri E4 a E5 je zaroveň nutná upráva datasetu EDC..

Je to len pomôcka automobilky aby sa dostala na požadovanú normu. Vela zaleží na výrobcovi motora , kvalite použitých materiálov a presnosti výroby..
1. Felicia 1.3MPI 12/1996 50kW -> zošrotované na konzervy
2. Citroen BX 1.9TZD 08/1991 66kW -> zošrotované na konzervy
3. Volvo V50 2.0D 10/2008 100kW
4. Volvo C30 2.0D 12/2006 100kW DPF

Užívateľov profilový obrázok
kwiko
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2195
Dátum registrácie: 16 Nov 2009, 08:59
Vek:: 31
Poďakoval: 9 krát
Bolo mu poďakované: 114 krát

Re: V 50 2D

Príspevok od užívateľa kwiko » 29 Apr 2019, 22:50

mark232 napísal:
29 Apr 2019, 21:11
kwiko napísal:
24 Jan 2019, 21:21
euro 3 je bez dpf, 4 a 5 s dpf
Nemaš pravdu .. Mam EURO4 a nemá dpf , má len EGR. Nezáleží na tom či tam je nejaký filter alebo nie aby splnal EURO normu.
Už motor common rail bez EGR je schopný s prehľadom dodržať normu E3 .S EGR je možnosť hranicu posunúť na E4 a s DPF na E5 . Ale pri E4 a E5 je zaroveň nutná upráva datasetu EDC..

Je to len pomôcka automobilky aby sa dostala na požadovanú normu. Vela zaleží na výrobcovi motora , kvalite použitých materiálov a presnosti výroby..
Presvedcte ma ze mate dieselove Volvo Euro4 bez DPF... (nemam na mysli to, ze v papieroch Vam pri dovoze napisali hovadiny)
kwiko

Užívateľov profilový obrázok
mark232
Príspevky: 11
Dátum registrácie: 28 Mar 2015, 17:54
Vek:: 38
Bydlisko: Pezinok

Re: V 50 2D

Príspevok od užívateľa mark232 » 30 Apr 2019, 00:13

Ako vás presvedčím ??? vo VIN-e mam 754. Samozrejme s technického hľadiska ten motor spĺňa normu E0. Ale tým že tam pridali odvetranie vane cez filter spätne do nasávania motora a je tam riadiaca jednotka motora + CR vstrekovače tak už spĺňa normu E3. Ono je tam toho daleko viacej ale to tu rozpisovať nebudem. Tak isto by spĺňal aj pri PD vstrekovačoch E3. Ďalej pridáme EGR na recirkuláciu spalín + uprava EDC datasetu a máme E4. Toto iste platí aj pre nákladne vozidlá takže akože to nie je E4 ?

A ak sa prida DPF (nákladné PM-KAT) tak s toho mame E5-EEV.
1. Felicia 1.3MPI 12/1996 50kW -> zošrotované na konzervy
2. Citroen BX 1.9TZD 08/1991 66kW -> zošrotované na konzervy
3. Volvo V50 2.0D 10/2008 100kW
4. Volvo C30 2.0D 12/2006 100kW DPF

Užívateľov profilový obrázok
mark232
Príspevky: 11
Dátum registrácie: 28 Mar 2015, 17:54
Vek:: 38
Bydlisko: Pezinok

Re: V 50 2D

Príspevok od užívateľa mark232 » 30 Apr 2019, 00:38

Euro I (1993)
Euro II (1996)
Euro III (2000)
Euro IV (2005)
Euro V (september 2009)
Euro VI (september 2014)

V mojom prípade by to mala byť uz E5, ale nie je. Pretože sa to vsťahuje na výrobu a nie na prvé prihlásenie.Takže v každom prípade je to E4. Inak by to auto bolo nepredajne kôli zakonom o emisiach. Naštudujte si to.
1. Felicia 1.3MPI 12/1996 50kW -> zošrotované na konzervy
2. Citroen BX 1.9TZD 08/1991 66kW -> zošrotované na konzervy
3. Volvo V50 2.0D 10/2008 100kW
4. Volvo C30 2.0D 12/2006 100kW DPF

Užívateľov profilový obrázok
Fn_
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 88
Dátum registrácie: 24 Aug 2018, 10:23
Vek:: 30
Poďakoval: 1 krát
Bolo mu poďakované: 2 krát

Re: V 50 2D

Príspevok od užívateľa Fn_ » 30 Apr 2019, 14:42

Zamesiac robim emisnu, tak dam vediet ake hodnoty mi namerali...

ak mi ich daju...

...ak nepojdem domov peši :D
Volvo V50 2.0D 2006(MY07)199kkm - 335kkm (uz je prec)
Volvo XC70 2,4D 2009(MY10) 299kkm - 303kkm
#Fn_ #Volvoadventure
(VIDA <2014, PB a okolie)

Užívateľov profilový obrázok
kwiko
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2195
Dátum registrácie: 16 Nov 2009, 08:59
Vek:: 31
Poďakoval: 9 krát
Bolo mu poďakované: 114 krát

Re: V 50 2D

Príspevok od užívateľa kwiko » 30 Apr 2019, 19:27

mark232 napísal:
30 Apr 2019, 00:38
Euro I (1993)
Euro II (1996)
Euro III (2000)
Euro IV (2005)
Euro V (september 2009)
Euro VI (september 2014)

V mojom prípade by to mala byť uz E5, ale nie je. Pretože sa to vsťahuje na výrobu a nie na prvé prihlásenie.Takže v každom prípade je to E4. Inak by to auto bolo nepredajne kôli zakonom o emisiach. Naštudujte si to.
Emisne normy poznam, a poznam aj ako ich Volvo uplatnovalo pri svojich autach. Preto som presvedceny ze Volvo nepredalo v EU dieselove osobne auto ktore by splnovalo Euro IV a viacej bez toho aby nemalo filter pevnych castic
kwiko

Jakub2712
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 29 Apr 2019, 23:03
Vek:: 32

Re: V 50 2D

Príspevok od užívateľa Jakub2712 » 30 Apr 2019, 22:14

Tak isto V50 euro4 originál od výroby bez FAP, overené vo Volve

Užívateľov profilový obrázok
mark232
Príspevky: 11
Dátum registrácie: 28 Mar 2015, 17:54
Vek:: 38
Bydlisko: Pezinok

Re: V 50 2D

Príspevok od užívateľa mark232 » 01 Máj 2019, 02:35

Nemohli vyrabat a predavat vozidla po uvedených rokoch s emisnou normou nizsou ako požadovala EU. To by im neprešlo.Obist by sa to dalo jedine, ze tie vozidla by boli vyrobene skôr este pred E4 normou a ležali na sklade. Inak to nie je mozne.
A moje je vyrobene 28.10.2008 takze musi podla zákona mat E4.

Pracujem v podobnom odvetvi a viem ze napr. od noveho roku tj 2020 bude norma E7 a ta sa dá dosiahnut len hybridom. Takže vozidlo vyrobene 1.1.2020 už musí splnat normu E7.
Vyrobene 31.12.2019 , aj ked bude predane v 2020 tak mu staci E6.
1. Felicia 1.3MPI 12/1996 50kW -> zošrotované na konzervy
2. Citroen BX 1.9TZD 08/1991 66kW -> zošrotované na konzervy
3. Volvo V50 2.0D 10/2008 100kW
4. Volvo C30 2.0D 12/2006 100kW DPF

Užívateľov profilový obrázok
mark232
Príspevky: 11
Dátum registrácie: 28 Mar 2015, 17:54
Vek:: 38
Bydlisko: Pezinok

Re: V 50 2D

Príspevok od užívateľa mark232 » 01 Máj 2019, 02:38

Fn_ napísal:
30 Apr 2019, 14:42
Zamesiac robim emisnu, tak dam vediet ake hodnoty mi namerali...

ak mi ich daju...

...ak nepojdem domov peši :D
Ok . Napis ich sem nech to viem porovnat .. Ja idem s tou C30 7.5.2019 tak sem hodim tiez.
1. Felicia 1.3MPI 12/1996 50kW -> zošrotované na konzervy
2. Citroen BX 1.9TZD 08/1991 66kW -> zošrotované na konzervy
3. Volvo V50 2.0D 10/2008 100kW
4. Volvo C30 2.0D 12/2006 100kW DPF

Užívateľov profilový obrázok
5ulo
Administrátor
Administrátor
Príspevky: 1224
Dátum registrácie: 24 Jún 2010, 19:58
Vek:: 41
Bydlisko: Trnava
Poďakoval: 21 krát
Bolo mu poďakované: 14 krát

Re: V 50 2D

Príspevok od užívateľa 5ulo » 03 Jún 2019, 11:54

Mam MY2006 EURO4 s kurvitkom DPF.. myslim, ze len 2004 verzie boli bez DPF
Je: Volvo V50 2.0 D Momentum, 100kW, r.v.2005 MY06
Bolo: Octavia Combi 1.9TDi L&K Navi, 96kW, r.v. 2004

Užívateľov profilový obrázok
Fn_
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 88
Dátum registrácie: 24 Aug 2018, 10:23
Vek:: 30
Poďakoval: 1 krát
Bolo mu poďakované: 2 krát

Re: V 50 2D

Príspevok od užívateľa Fn_ » 12 Jún 2019, 13:12

Tak moja EURO 4 dnes bola splnena.
Nemam pri sebe protokol s hodnotami, v ramci pripravy som jazdil tyzden WRC rezim(275km na hornu polku nadrze - novy rekord) a natankoval som Vpower na shell.

Emisie merali na mieste, a asi 5 krat cyklus volnobeh-podlaha, dost mi odlahlo ked tam na konci naskakali zelene fajky :)
Volvo V50 2.0D 2006(MY07)199kkm - 335kkm (uz je prec)
Volvo XC70 2,4D 2009(MY10) 299kkm - 303kkm
#Fn_ #Volvoadventure
(VIDA <2014, PB a okolie)

Užívateľov profilový obrázok
Fn_
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 88
Dátum registrácie: 24 Aug 2018, 10:23
Vek:: 30
Poďakoval: 1 krát
Bolo mu poďakované: 2 krát

Re: V 50 2D

Príspevok od užívateľa Fn_ » 09 Júl 2021, 11:09

Rok sa s rokom zisiel, a potom este s jednym, a dalsia emisna splnena.

Technik chvilu pindal, ze to dymi (kedze mam DPF off a EGR off), ale po 12tich cykloch to nameral a povedal mi:

nabuduce pred emisnou, by som mal auto stojace, nastartovane, zohriate, aspon 10krat vytocit z volnobehu po obmedzovac, aby vychrchlalo usadeniny. Ja som tomu dupal skor zajazdy, a sice to vtedy dymi jak lokomitiva na uhlie, vyfuku a meraniu emisii to zrejme nepomaha...

PS: Pred rokom som menil pletenec
Volvo V50 2.0D 2006(MY07)199kkm - 335kkm (uz je prec)
Volvo XC70 2,4D 2009(MY10) 299kkm - 303kkm
#Fn_ #Volvoadventure
(VIDA <2014, PB a okolie)

Mirekdoda
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 02 Máj 2018, 15:18
Vek:: 56
Bydlisko: Pardubice
Bolo mu poďakované: 1 krát

Re: V 50 2D

Príspevok od užívateľa Mirekdoda » 09 Júl 2021, 14:47

Fn_:
tenhle motor nehulí ani bez DPF, ikdyž se mu šlape na krk. Máš EGR OFF, ale je i mechanicky zaslepen? Pokud ne, stlačený vzduch za turbem ten EGR ventil přetlačí a místo do válců uniká rovnou do výfuku. Motor má hodně nafty a málo vzduchu, proto hulí. Anebo máš díru v gumovém koleni na vstupu stlačeného vzduchu do mezichladiče vzduchu. To byl i náš případ. Díra na dva prsty. Když turbo začalo více tlačit, díra se otevřela a stlačený vzduch místo do válců unikal rovnou pod auto. A v tu chvíli to začalo nechutně hulit. Při ustálené rychlosti s málo sešlápnutým plynem se díra neotevřela a motor nehulil. Po výměně kolena motor nehulí, ani když tomu šlápneš na krk.

Napísať odpoveď