Výmena S60 T5 za C70
-
- Nováčik
- Príspevky: 54
- Dátum registrácie: 26 Dec 2013, 20:54
- Vek:: 36
- Bydlisko: Trnavský kraj
Výmena S60 T5 za C70
Vymením slušnú, servisovanú, nevybývanú S60 T5 ku, 184kW, a. Motor B5234T3.
Prevodovka po komplet repase v T6R Praha (repas prevodovka, repas hydromenič, druhý hydrorozvádzač).
Bordová metalíza a interiér bledá koža+látka. Podľa môjho názoru najkrajšia kombinácia. Žiadne fôlie na sklách atď. Pôvodný nemenený stav.
248.000 km. VIN YV1RS53K912091097
Mám záujem iba o VOLVO C 70, kupé, nie kabrio. Motor musí byť T5. Nezáleží či a alebo manuál.
Som ochotný aj doplatiť, samozrejme všetko záleží od stavu. Ja ponúkam vyservisované auto v stave bez poruchy, to isté aj očakávam.
Auto mi je zbytočné, kúpil som medzi tým ako bolo v servise iné. Nemám záujem ho predať za pár eur, tak možno ak niekto potrebuje 5 dverové. Mňa by potešilo kupé na občasné víkendové jazdenie.
FOTO doplním čoskoro.
Prevodovka po komplet repase v T6R Praha (repas prevodovka, repas hydromenič, druhý hydrorozvádzač).
Bordová metalíza a interiér bledá koža+látka. Podľa môjho názoru najkrajšia kombinácia. Žiadne fôlie na sklách atď. Pôvodný nemenený stav.
248.000 km. VIN YV1RS53K912091097
Mám záujem iba o VOLVO C 70, kupé, nie kabrio. Motor musí byť T5. Nezáleží či a alebo manuál.
Som ochotný aj doplatiť, samozrejme všetko záleží od stavu. Ja ponúkam vyservisované auto v stave bez poruchy, to isté aj očakávam.
Auto mi je zbytočné, kúpil som medzi tým ako bolo v servise iné. Nemám záujem ho predať za pár eur, tak možno ak niekto potrebuje 5 dverové. Mňa by potešilo kupé na občasné víkendové jazdenie.
FOTO doplním čoskoro.
Je: Volvo S80 D5 man.,136 kW, 2007; Renault Scénic II, 2.0 16V, r.v. 2004,
Bolo: Volvo S60 T5 aut., 2001, Volvo C70 T5 aut., 1999, Alfa Romeo 156 2.0, Renault Scénic I 1.6; 21; 12; Volvo C70, 2.0T, 120kW, r.v. 1999; a i.
Bolo: Volvo S60 T5 aut., 2001, Volvo C70 T5 aut., 1999, Alfa Romeo 156 2.0, Renault Scénic I 1.6; 21; 12; Volvo C70, 2.0T, 120kW, r.v. 1999; a i.
-
- Nováčik
- Príspevky: 54
- Dátum registrácie: 26 Dec 2013, 20:54
- Vek:: 36
- Bydlisko: Trnavský kraj
Re: Výmena S60 T5 za C70
Nevedel som sem nahrať viac foto, tak som to spravil takto.
https://www.autobazar.eu/volvo-s60-t-5- ... 92294.html
https://www.autobazar.eu/volvo-s60-t-5- ... 92294.html
Je: Volvo S80 D5 man.,136 kW, 2007; Renault Scénic II, 2.0 16V, r.v. 2004,
Bolo: Volvo S60 T5 aut., 2001, Volvo C70 T5 aut., 1999, Alfa Romeo 156 2.0, Renault Scénic I 1.6; 21; 12; Volvo C70, 2.0T, 120kW, r.v. 1999; a i.
Bolo: Volvo S60 T5 aut., 2001, Volvo C70 T5 aut., 1999, Alfa Romeo 156 2.0, Renault Scénic I 1.6; 21; 12; Volvo C70, 2.0T, 120kW, r.v. 1999; a i.
- lukasppp
- MUDrc
- Príspevky: 847
- Dátum registrácie: 28 Dec 2013, 21:46
- Vek:: 33
- Bydlisko: Leopoldov
- Poďakoval: 40 krát
- Bolo mu poďakované: 51 krát
Re: Výmena S60 T5 za C70
Aj predávaš, alebo len vymienaš? Silno zvažujem či ju nevezmem pre ženu, je uplne krásna tá bordová a ak sedí čo o aute píšeš, je to lákavá ponuka. Mam dilemu spolahlivá nenáročná TOYOTA vs bezpečná S60.
Má to vyhrievanie sedačiek?
Má to vyhrievanie sedačiek?
je: S60 T5,r.v.2002,B5234T3, M56, 184kW / Toyota Corolla 1,4vvti r.v. 2002, 71kW/ Stavebný voz: Embéčka oktavia 1,6 holá bosá, hlavne že to má tažné
galérka hier: viewtopic.php?f=20&t=6042" onclick="window.open(this.href);return false;
galérka hier: viewtopic.php?f=20&t=6042" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nováčik
- Príspevky: 54
- Dátum registrácie: 26 Dec 2013, 20:54
- Vek:: 36
- Bydlisko: Trnavský kraj
Re: Výmena S60 T5 za C70
Má vyhrievané sedačky samozrejme. Auto bolo práve na STK. Kamaráta mechanika som poprosil nech všetko riadne pozrie. Nápravy, tlmiče, brzdy, emisie, všetko bez závad. Samozrejme auto má 15 rokov, takže nie je nové (poškriabané dvere, vzadu pod značkou mierna preliačenina, prasknutá predná pravá hmlovka). O čom každopádne svedčí aj zostatková cena. Pamätám si keď som kupoval v roku 2000 novú Fabiu a v cenníkoch som vždy zablúdil na tento model s T5 kou. Tuším 1.280.000 korún stála Ja som mal 325.000 našetrené na Fabiu s kľučkami na okná aj vpredu a 50kW ))
Toyotu žene treba. Malú a šikovnú. Toto ju po meste zožerie. 14 litrov je realita v malom meste. Možno vo veľkom 12. Ja tam robím priemernú zmiešanú 10 litrov.
Mám prednostne záujem o C70 ku. No moc ružovo to nevidím. Je ich už len zopár.
Toyotu žene treba. Malú a šikovnú. Toto ju po meste zožerie. 14 litrov je realita v malom meste. Možno vo veľkom 12. Ja tam robím priemernú zmiešanú 10 litrov.
Mám prednostne záujem o C70 ku. No moc ružovo to nevidím. Je ich už len zopár.
Je: Volvo S80 D5 man.,136 kW, 2007; Renault Scénic II, 2.0 16V, r.v. 2004,
Bolo: Volvo S60 T5 aut., 2001, Volvo C70 T5 aut., 1999, Alfa Romeo 156 2.0, Renault Scénic I 1.6; 21; 12; Volvo C70, 2.0T, 120kW, r.v. 1999; a i.
Bolo: Volvo S60 T5 aut., 2001, Volvo C70 T5 aut., 1999, Alfa Romeo 156 2.0, Renault Scénic I 1.6; 21; 12; Volvo C70, 2.0T, 120kW, r.v. 1999; a i.
- st_Andy
- Globálny moderátor
- Príspevky: 4222
- Dátum registrácie: 11 Apr 2009, 21:27
- Vek:: 5
- Bydlisko: Košice - Staré mesto
- Poďakoval: 71 krát
- Bolo mu poďakované: 209 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Výmena S60 T5 za C70
takze navrat ku korenom?
ked porovnas S60 T5 a C70 I T5 pocitovo ako ti to vychadza?
kazdopadne ak jednotkovu C70 tiez by som inu ako T5 nechcel
ked porovnas S60 T5 a C70 I T5 pocitovo ako ti to vychadza?
kazdopadne ak jednotkovu C70 tiez by som inu ako T5 nechcel
Seashell V70 III D5 '08 (M66) 2.4 / 185 pss... (click to gallery) je
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V / 240 psss... (click to gallery) ex
MINI Cooper PARK LANE '06 (M5) / 116 ps..
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V / 240 psss... (click to gallery) ex
MINI Cooper PARK LANE '06 (M5) / 116 ps..
-
- Nováčik
- Príspevky: 54
- Dátum registrácie: 26 Dec 2013, 20:54
- Vek:: 36
- Bydlisko: Trnavský kraj
Re: Výmena S60 T5 za C70
1, Dlho som si zvykal na 5 rýchlostný a. Ten 4 rýchlostný mi prišiel pocitovo, že dlhšie ťahá rýchlosti a teda auto je živšie a rýchlejšie.
2, Sú to dve rozdielne autá - karosériou. 5 dverová limuzína a kupé. Z toho je jasné, že kupé nie je rodinné auto. Preto som musel ísť do S60 keď som začal voziť syna do škôlky.
3, S60 je veľmi pohodlné auto, ešte poctivé mäkké sedačky. Tichučké, perfektne odhlučnené. Ten pocit, keď pri 130 človek pridá plný plyn a svižne obehne, naozaj nezažijete ani v superbéčku. Proste T5. Ak som niekoho viezol a z 0 na 100 som sa rozbehol s plynom na podlahe, tak často padla otázka či tam mám nitro
4, Mne osobne lepšie sadlo charizmou C70. Ojedinelé auto, ktoré predbehlo svoju dobu.
5, Úžitkovo samozrejme S60. Rodina, dovolenka, pohodlie, mäkká jazda, perfektná ovládateľnosť a pohodlie au. Bledý interiér podčiarkuje luxus auta a každému sa veľmi páči.
Z môjho pohľadu sú to naozaj dve absolútne rozdielne autá i keď s rovnakým motorom ( C70 so 176 vs. S60 so 184 kW). Spoľahlivé, trvácne, žiadne pazvuky plastov, škrípanie atď.
Prvú som mal C70 2.0 120 kW a to bola veľká slabota. Niekomu by to stačilo, no motor T5 dáva autu dušu. Toľko moje skromné pocity.
2, Sú to dve rozdielne autá - karosériou. 5 dverová limuzína a kupé. Z toho je jasné, že kupé nie je rodinné auto. Preto som musel ísť do S60 keď som začal voziť syna do škôlky.
3, S60 je veľmi pohodlné auto, ešte poctivé mäkké sedačky. Tichučké, perfektne odhlučnené. Ten pocit, keď pri 130 človek pridá plný plyn a svižne obehne, naozaj nezažijete ani v superbéčku. Proste T5. Ak som niekoho viezol a z 0 na 100 som sa rozbehol s plynom na podlahe, tak často padla otázka či tam mám nitro
4, Mne osobne lepšie sadlo charizmou C70. Ojedinelé auto, ktoré predbehlo svoju dobu.
5, Úžitkovo samozrejme S60. Rodina, dovolenka, pohodlie, mäkká jazda, perfektná ovládateľnosť a pohodlie au. Bledý interiér podčiarkuje luxus auta a každému sa veľmi páči.
Z môjho pohľadu sú to naozaj dve absolútne rozdielne autá i keď s rovnakým motorom ( C70 so 176 vs. S60 so 184 kW). Spoľahlivé, trvácne, žiadne pazvuky plastov, škrípanie atď.
Prvú som mal C70 2.0 120 kW a to bola veľká slabota. Niekomu by to stačilo, no motor T5 dáva autu dušu. Toľko moje skromné pocity.
Je: Volvo S80 D5 man.,136 kW, 2007; Renault Scénic II, 2.0 16V, r.v. 2004,
Bolo: Volvo S60 T5 aut., 2001, Volvo C70 T5 aut., 1999, Alfa Romeo 156 2.0, Renault Scénic I 1.6; 21; 12; Volvo C70, 2.0T, 120kW, r.v. 1999; a i.
Bolo: Volvo S60 T5 aut., 2001, Volvo C70 T5 aut., 1999, Alfa Romeo 156 2.0, Renault Scénic I 1.6; 21; 12; Volvo C70, 2.0T, 120kW, r.v. 1999; a i.
- ok2ucx
- Nováčik
- Príspevky: 69
- Dátum registrácie: 05 Okt 2011, 06:35
- Vek:: 45
- Poďakoval: 1 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Výmena S60 T5 za C70
Amen, pod toto se podepisuji. Donedávna jsem S60 T5 (jen o rok novější) měl. Kdo si takové vozítko koupí, určitě neprohloupí. T5 je nejlepší Volvo turbobenzín své doby, možná i dnešní éry Volva.brianperes napísal:... S60 je veľmi pohodlné auto, ešte poctivé mäkké sedačky. Tichučké, perfektne odhlučnené. Ten pocit, keď pri 130 človek pridá plný plyn a svižne obehne, naozaj nezažijete ani v superbéčku. Proste T5. Ak som niekoho viezol a z 0 na 100 som sa rozbehol s plynom na podlahe, tak často padla otázka či tam mám nitro
... Niekomu by to stačilo, no motor T5 dáva autu dušu. Toľko moje skromné pocity.
Odsud už vede cesta jen nahoru. S60 jsem vyměnil za S80II V8, spotřeba mi zůstala, auto je o generaci novější a třídu vyšší (S60->S80), takže je to trošku neporovnatelné.
V S80 už dosáhlo pohodlí maxima, jakékoli sportovní ambice zcela vymizely. Na S60 vzpomínám jako na takový mrštný sedánek.
C70 je zase trajektorie zcela opačným směrem, t.j. více směrem do "sportovna".
Pavel
.::. XC70III T6 2014 .::. S80 V8 2007 .::. MX-5 2002 .::.
tuning ARD a VolvoTune.NL -> VolvoCesky.cz na Valašsku
tuning ARD a VolvoTune.NL -> VolvoCesky.cz na Valašsku
-
- Nováčik
- Príspevky: 54
- Dátum registrácie: 26 Dec 2013, 20:54
- Vek:: 36
- Bydlisko: Trnavský kraj
Re: Výmena S60 T5 za C70
Práve som na aute v Chorvátsku. 1000 km cesta, priemerná rýchlosť 102, celu cestu podľa predpisov cez Rakúsko a Slovinsko. Spravil som priemernú spotrebu 7,7 litra. 3 osoby v aute a plný kufor. Verte, že túto trasu som mal na Fabii 1,4 MPi s 50 kW so spotrebou cez 8 litrov.
Je: Volvo S80 D5 man.,136 kW, 2007; Renault Scénic II, 2.0 16V, r.v. 2004,
Bolo: Volvo S60 T5 aut., 2001, Volvo C70 T5 aut., 1999, Alfa Romeo 156 2.0, Renault Scénic I 1.6; 21; 12; Volvo C70, 2.0T, 120kW, r.v. 1999; a i.
Bolo: Volvo S60 T5 aut., 2001, Volvo C70 T5 aut., 1999, Alfa Romeo 156 2.0, Renault Scénic I 1.6; 21; 12; Volvo C70, 2.0T, 120kW, r.v. 1999; a i.
Re: Výmena S60 T5 za C70
Máš to hezčí než já ten interier . Já ho chi taky.
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02'http://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=55973
Fransoa 406Hdi RHZ
Bylo:Mégannéé 1.9TD otočené na střechuRenault 25 2.2 a
Škoda Hovoriť 136 LPGRumun Club11R co žral i lidi u přechodu
Fransoa 406Hdi RHZ
Bylo:Mégannéé 1.9TD otočené na střechuRenault 25 2.2 a
Škoda Hovoriť 136 LPGRumun Club11R co žral i lidi u přechodu