"Hranatá" recenzia
- Ortový
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 31 Máj 2009, 16:35
- Vek:: 46
- Bydlisko: Handlová
- Poďakoval: 10 krát
- Bolo mu poďakované: 29 krát
"Hranatá" recenzia
http://auto.pravda.sk/magazin/clanok/26 ... ridsiatku/
čas,kedy Volvo bolo ešte Volvom...
takéto som videl aj u martinopla...tuším aj sergej ho má v podpise..
článok:
--------------------------------------------------------
Hranaté Volvo 760 má tridsiatku
Hranatý dizajn a osvedčená technika Volva 760 zachránili automobilke život. Model 760 sa v osemdesiatych rokoch postaral o nové smerovanie značky.
Volvo 760 šokovalo svet svojimi kubistickými tvarmi. Prvé reakcie Európanov boli rozpačité, zato Američania s ho okamžite zamilovali.
V druhej polovici sedemdesiatych rokov na tom nebolo švédske Volvo práve najlepšie. Potrebovalo súrne náhradu za starnúci model radu 200, ktorého povesť pošramotila zlá kvalita. Tomu zodpovedal aj klesajúci odbyt. Príliš veľa peňazí na vývoj však nebolo a tak Volvo odštartovalo projekt P31, ktorý rátal s overenou technikou, ale úplne novým dizajnom.
Ozvena veľkej ropnej krízy sa odrazila na požiadavke, aby bol nový kľúčový model Volva kratší, mal nižšiu hmotnosť a tým aj nižšiu spotrebu paliva. Vtedajší šéfdizajnér Jan Wilsgaard preferoval módnu karosériu hatchback, ale finančné oddelenie Volva, ktoré sa snažilo zoškrtať náklady na minimum, presadzovalo čo najostrejšie a najjednoduchšie tvary. Na stôl sa tak nakoniec dostal posledný Wilsgaardov návrh kubisticky poňatého kombi a sedanu s takmer kolmým zadným oknom. Na európske pomery čosi nevídané. Zato v USA, kde Volvo skúmalo reakcie potenciálnych zákazníkov, sa návrh stretol s nadšením. Bolo rozhodnuté! Napokon najväčšia časť produkcie novinky mala končiť práve za veľkou mlákou.
Volvo 760 na dlhé roky ovplyvnilo dizajn tejto severskej značky.
Prvé prototypy jazdili už v roku 1978. Testovací jazdci absolvovali spolu 3,2 milióna kilometrov, aby overili spoľahlivosť v rôznych podmienkach. K svetovej premiére však bolo ešte ďaleko. Volvo pôvodne plánovalo debut na rok 1980, nemohlo si však v ťažkej ekonomickej situáciu dovoliť spraviť strategickú chybu. A tak predstavilo najprv štúdiu VCC (Volvo Car Concept), ktorá mala veľmi blízko k sériovému modelu. Zatiaľ Volvo projekt stále dolaďovalo a zrušilo aj premiéru na autosalóne vo Frankfurte nad Mohanom v roku 1981.
Prvýkrát predstavilo novinku pod názvom Volvo 760 GLE v USA až začiatkom roka 1982. Jeho zadné kolesá poháňal 4-valec 2.3 Turbo (127 kW), vidlicový 6-valec 2.8 V6 (115 kW) alebo na tie časy skutočne nezvyčajný 6-valcový diesel 2.4 D dodávaný Volkswagenom.
Niektorí ho odsudzovali, že len trápne napodobňuje americké autá.
Nie každého chytil hranatý severan za srdce. Slávny Gordon Murray, konštruktér F1, sa vtedy pre Autocar Magazine vyjadril, že mu pripadá neslušné, aby európska automobilka napodobňovala americkú produkciu a že ho považuje za krok späť. Zákazníci však mali iný názor.
Motoristická tlač oceňovala jeho eleganciu a dynamiku. Diesel sa stal v tom čase dokonca najrýchlejším sériovým naftovým modelom. Dosahoval rýchlosť 170 km/h. Úspech na seba nedal dlho čakať. Za 99 800 švédskych korún dostali zákazníci poriadne „nadupanú“ 4,8 metra dlhú limuzínu s automatickou prevodovkou, 6-valcom pod kapotou či klimatizáciou.
Dva roky po premiére pribudlo kombi, ale aj lacnejšia verzia 740 bez 6-valca, ktorá popularitou rýchlo zatienila pôvodnú sedemstošesťdesiatku. Na niektorých trhoch sa objavili daňovo výhodné 2-litrové 4-valce s prepĺňaním aj bez neho. V roku 1985 predstavilo Volvo protipreklzový trakčný systém TCS a v rade 760 po prvý raz aj protiblokovací brzdový systém ABS.
Volvo 780 bolo kupé navrhnuté štúdiom Bertone. Bolo trikrát drahšie ako sedan.
Najväčšou bombou však bolo prekrásne 2-dverové kupé 780, na rovnakej platforme, ale s úplne novou karosériou od Bertoneho. Ten sa staral aj o jeho výrobu priamo v Turíne. Od roku 1986 do roku 1990 vzniklo len 8518 kusov. Tomu zodpovedala aj cena 290 000 švédskych korún. Kupé bolo teda trojnásobne drahšie!
Z kupé 780 sa vyrobilo len necelých 9000 kusov.
O štyri roky neskôr, v roku 1988, podstúpil modelový rad 700 veľkú modernizáciu, ktorá obsahovala až 2000 zmien. Zlepšil sa dizajn, aerodynamika či zadná náprava. Vo výbave pribudla automatická klimatizácia, nastaviteľný stĺpik riadenia a nová palubná doska. Posledný facelift sa uskutočnil v roku 1990.
Sériová výroba radu 700 sa skončila až v roku 1992, teda po desiatich rokoch. Z montážnych liniek zišlo spolu 1 239 222 kusov, čo znamenalo záchranu Volva pred bankrotom. Paradoxné však je, že pôvodne odpísaná séria 200, ktorú malo Volvo 760 nahradiť, ostala vo výrobe až do roku 1993, teda ešte o rok dlhšie ako rad 700. Za 19 rokov z nej vzniklo 2,8 milióna kusov. Vďačí za to najmä nesmiernej popularite vo Švédsku.
Prevzaté z http://www.auto.pravda.sk" onclick="window.open(this.href);return false;
čas,kedy Volvo bolo ešte Volvom...
takéto som videl aj u martinopla...tuším aj sergej ho má v podpise..
článok:
--------------------------------------------------------
Hranaté Volvo 760 má tridsiatku
Hranatý dizajn a osvedčená technika Volva 760 zachránili automobilke život. Model 760 sa v osemdesiatych rokoch postaral o nové smerovanie značky.
Volvo 760 šokovalo svet svojimi kubistickými tvarmi. Prvé reakcie Európanov boli rozpačité, zato Američania s ho okamžite zamilovali.
V druhej polovici sedemdesiatych rokov na tom nebolo švédske Volvo práve najlepšie. Potrebovalo súrne náhradu za starnúci model radu 200, ktorého povesť pošramotila zlá kvalita. Tomu zodpovedal aj klesajúci odbyt. Príliš veľa peňazí na vývoj však nebolo a tak Volvo odštartovalo projekt P31, ktorý rátal s overenou technikou, ale úplne novým dizajnom.
Ozvena veľkej ropnej krízy sa odrazila na požiadavke, aby bol nový kľúčový model Volva kratší, mal nižšiu hmotnosť a tým aj nižšiu spotrebu paliva. Vtedajší šéfdizajnér Jan Wilsgaard preferoval módnu karosériu hatchback, ale finančné oddelenie Volva, ktoré sa snažilo zoškrtať náklady na minimum, presadzovalo čo najostrejšie a najjednoduchšie tvary. Na stôl sa tak nakoniec dostal posledný Wilsgaardov návrh kubisticky poňatého kombi a sedanu s takmer kolmým zadným oknom. Na európske pomery čosi nevídané. Zato v USA, kde Volvo skúmalo reakcie potenciálnych zákazníkov, sa návrh stretol s nadšením. Bolo rozhodnuté! Napokon najväčšia časť produkcie novinky mala končiť práve za veľkou mlákou.
Volvo 760 na dlhé roky ovplyvnilo dizajn tejto severskej značky.
Prvé prototypy jazdili už v roku 1978. Testovací jazdci absolvovali spolu 3,2 milióna kilometrov, aby overili spoľahlivosť v rôznych podmienkach. K svetovej premiére však bolo ešte ďaleko. Volvo pôvodne plánovalo debut na rok 1980, nemohlo si však v ťažkej ekonomickej situáciu dovoliť spraviť strategickú chybu. A tak predstavilo najprv štúdiu VCC (Volvo Car Concept), ktorá mala veľmi blízko k sériovému modelu. Zatiaľ Volvo projekt stále dolaďovalo a zrušilo aj premiéru na autosalóne vo Frankfurte nad Mohanom v roku 1981.
Prvýkrát predstavilo novinku pod názvom Volvo 760 GLE v USA až začiatkom roka 1982. Jeho zadné kolesá poháňal 4-valec 2.3 Turbo (127 kW), vidlicový 6-valec 2.8 V6 (115 kW) alebo na tie časy skutočne nezvyčajný 6-valcový diesel 2.4 D dodávaný Volkswagenom.
Niektorí ho odsudzovali, že len trápne napodobňuje americké autá.
Nie každého chytil hranatý severan za srdce. Slávny Gordon Murray, konštruktér F1, sa vtedy pre Autocar Magazine vyjadril, že mu pripadá neslušné, aby európska automobilka napodobňovala americkú produkciu a že ho považuje za krok späť. Zákazníci však mali iný názor.
Motoristická tlač oceňovala jeho eleganciu a dynamiku. Diesel sa stal v tom čase dokonca najrýchlejším sériovým naftovým modelom. Dosahoval rýchlosť 170 km/h. Úspech na seba nedal dlho čakať. Za 99 800 švédskych korún dostali zákazníci poriadne „nadupanú“ 4,8 metra dlhú limuzínu s automatickou prevodovkou, 6-valcom pod kapotou či klimatizáciou.
Dva roky po premiére pribudlo kombi, ale aj lacnejšia verzia 740 bez 6-valca, ktorá popularitou rýchlo zatienila pôvodnú sedemstošesťdesiatku. Na niektorých trhoch sa objavili daňovo výhodné 2-litrové 4-valce s prepĺňaním aj bez neho. V roku 1985 predstavilo Volvo protipreklzový trakčný systém TCS a v rade 760 po prvý raz aj protiblokovací brzdový systém ABS.
Volvo 780 bolo kupé navrhnuté štúdiom Bertone. Bolo trikrát drahšie ako sedan.
Najväčšou bombou však bolo prekrásne 2-dverové kupé 780, na rovnakej platforme, ale s úplne novou karosériou od Bertoneho. Ten sa staral aj o jeho výrobu priamo v Turíne. Od roku 1986 do roku 1990 vzniklo len 8518 kusov. Tomu zodpovedala aj cena 290 000 švédskych korún. Kupé bolo teda trojnásobne drahšie!
Z kupé 780 sa vyrobilo len necelých 9000 kusov.
O štyri roky neskôr, v roku 1988, podstúpil modelový rad 700 veľkú modernizáciu, ktorá obsahovala až 2000 zmien. Zlepšil sa dizajn, aerodynamika či zadná náprava. Vo výbave pribudla automatická klimatizácia, nastaviteľný stĺpik riadenia a nová palubná doska. Posledný facelift sa uskutočnil v roku 1990.
Sériová výroba radu 700 sa skončila až v roku 1992, teda po desiatich rokoch. Z montážnych liniek zišlo spolu 1 239 222 kusov, čo znamenalo záchranu Volva pred bankrotom. Paradoxné však je, že pôvodne odpísaná séria 200, ktorú malo Volvo 760 nahradiť, ostala vo výrobe až do roku 1993, teda ešte o rok dlhšie ako rad 700. Za 19 rokov z nej vzniklo 2,8 milióna kusov. Vďačí za to najmä nesmiernej popularite vo Švédsku.
Prevzaté z http://www.auto.pravda.sk" onclick="window.open(this.href);return false;
Volvo S60 D5,Move,D5244T,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Čierny
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
- shreky517
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2749
- Dátum registrácie: 21 Nov 2010, 23:57
- Vek:: 34
- Bydlisko: prievidza/nove zamky
- Poďakoval: 82 krát
- Bolo mu poďakované: 79 krát
Re: "Hranatá" recenzia
zauimave citanie len tak dalej ortovy taketo clanky ma zauimaju....Ortový napísal:http://auto.pravda.sk/magazin/clanok/26 ... ridsiatku/
čas,kedy Volvo bolo ešte Volvom...
takéto som videl aj u martinopla...tuším aj sergej ho má v podpise..
bolo...peugeot 405
fiat uno
lancia kappa
volvo s40 1.6 16v
felicia 1.3 LX
je.... volvo s40 1.8 16v r.v1997 B4184S 85kw 115 losov..
fiat punto evo 1.4 multiair r.v2010...77kw 105 ps
fiat uno
lancia kappa
volvo s40 1.6 16v
felicia 1.3 LX
je.... volvo s40 1.8 16v r.v1997 B4184S 85kw 115 losov..
fiat punto evo 1.4 multiair r.v2010...77kw 105 ps
- st_Andy
- Globálny moderátor
- Príspevky: 4222
- Dátum registrácie: 11 Apr 2009, 21:27
- Vek:: 5
- Bydlisko: Košice - Staré mesto
- Poďakoval: 71 krát
- Bolo mu poďakované: 209 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: "Hranatá" recenzia
Skoda ze tieto sekcie si pozerame asi len my Nedavno sem berzerker hodil pod "video" krasne video 80-rokov Volva a pozreli sme si ho asi tiez len my traja, tema zostala bez reakcii.
Seashell V70 III D5 '08 (M66) 2.4 / 185 pss... (click to gallery) je
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V / 240 psss... (click to gallery) ex
MINI Cooper PARK LANE '06 (M5) / 116 ps..
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V / 240 psss... (click to gallery) ex
MINI Cooper PARK LANE '06 (M5) / 116 ps..
- MrXo
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1326
- Dátum registrácie: 16 Dec 2010, 09:19
- Vek:: 55
- Bydlisko: Šamorín
- Poďakoval: 1 krát
- Bolo mu poďakované: 3 krát
Re: "Hranatá" recenzia
Nesuhlasim, urcite si to pozrelo viac ludi aj ked reakcia nebola. K tomu niet co vela povedat. Ja mam o ich vyroci knihu aj ked len 70-tka. Napr o PV tam toho pisu veeeeelmi vela (ale kedze neviem svedsky, tak som cital len obrazky)
XC70 AWD, 120kW, D5, MY04
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika
- tomaszvolen
- Pokročilý
- Príspevky: 446
- Dátum registrácie: 13 Mar 2012, 21:58
- Vek:: 43
- Bydlisko: Zvolen
- Poďakoval: 31 krát
- Bolo mu poďakované: 24 krát
Re: "Hranatá" recenzia
Ani ja nesúhlasím tieto témy si prečítam velmi rád vďaka Vlastovi a jedno také hranaté mám doma ale už treba go ale nejako neni čas a aj grošov je nejako pomenej.
V70 TDi 2.5 103kW r.v.99 hnedá metalíza (Sandstone Pearl Mettalic)
MB 124 T 2.5D 66kW r.v. 92 červená metalíza tmavá.
Ex:V740 GLE 2.4D biela
MB 124 T 2.5D 66kW r.v. 92 červená metalíza tmavá.
Ex:V740 GLE 2.4D biela
- st_Andy
- Globálny moderátor
- Príspevky: 4222
- Dátum registrácie: 11 Apr 2009, 21:27
- Vek:: 5
- Bydlisko: Košice - Staré mesto
- Poďakoval: 71 krát
- Bolo mu poďakované: 209 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: "Hranatá" recenzia
tak to mam o to vacsiu radost panove vidim ze zaujem je tak vam sem pridam jedneho hranateho dabla:
- Prílohy
-
- 740 drag.jpg (124.5 KiB) 5103 zobrazení
Seashell V70 III D5 '08 (M66) 2.4 / 185 pss... (click to gallery) je
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V / 240 psss... (click to gallery) ex
MINI Cooper PARK LANE '06 (M5) / 116 ps..
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V / 240 psss... (click to gallery) ex
MINI Cooper PARK LANE '06 (M5) / 116 ps..
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1099
- Dátum registrácie: 10 Okt 2009, 19:51
- Vek:: 45
- Bydlisko: Lichnov u Frenštátu pod Radhoštěm
- Bolo mu poďakované: 18 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: "Hranatá" recenzia
Nějak mi drag k Volvu nesedíst_Andy napísal:tak to mam o to vacsiu radost panove vidim ze zaujem je tak vam sem pridam jedneho hranateho dabla:
http://www.svedsketanky.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
tel 775148152
Volvo S90 Royal r.v. 1997 150kW
Volvo S80 T6 r.v.1999 200kW
tel 775148152
Volvo S90 Royal r.v. 1997 150kW
Volvo S80 T6 r.v.1999 200kW
- MrXo
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1326
- Dátum registrácie: 16 Dec 2010, 09:19
- Vek:: 55
- Bydlisko: Šamorín
- Poďakoval: 1 krát
- Bolo mu poďakované: 3 krát
Re: "Hranatá" recenzia
aha, a je ze to je na zdvihakoch!
(na drag je este moc kratke)
(na drag je este moc kratke)
XC70 AWD, 120kW, D5, MY04
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika
- Jofan
- MUDrc
- Príspevky: 911
- Dátum registrácie: 22 Máj 2012, 22:58
- Vek:: 25
- Bydlisko: Bratisalva / Trenčín
- Poďakoval: 11 krát
- Bolo mu poďakované: 28 krát
- Kontaktovať užívateľa:
- tomasspeed
- Pokročilý
- Príspevky: 270
- Dátum registrácie: 27 Mar 2010, 16:11
- Vek:: 34
- Bydlisko: Bratislava a Liptov
- Bolo mu poďakované: 5 krát
Re: "Hranatá" recenzia
a napríklad nespomínajú, že tieto volvá mali podľa amerického štandardu v nárazníkoch malé tlmiče na nosníku aby boli schopné absorvovať náraz do rýchlosti 8km/h bez poškodenia - toto som sa dozvedel na našom zraze
VOLVO V70 III 2,4d 129kw
VW GOLF VARIANT 4MOTION
EX: VOLVO V70 II 2,5TDI 103kw
VW GOLF VARIANT 4MOTION
EX: VOLVO V70 II 2,5TDI 103kw
- Eikom
- Pokročilý
- Príspevky: 383
- Dátum registrácie: 27 Apr 2009, 18:11
- Vek:: 5
- Bydlisko: Hlohovec
- Poďakoval: 7 krát
- Bolo mu poďakované: 5 krát
Re: "Hranatá" recenzia
tiež si rad prečitam taketo članky, či pozrem fajn video o volve... je to super
V40 1,9 85kW man. 2004
S60 2,5T 154kW MY 2004 man. https://plus.google.com/photos/11764462 ... 9869871457
bolo: S60 2,4B 125kW MY2001 Aut
S60 2,5T 154kW MY 2004 man. https://plus.google.com/photos/11764462 ... 9869871457
bolo: S60 2,4B 125kW MY2001 Aut
- begi
- Globálny moderátor
- Príspevky: 1527
- Dátum registrácie: 06 Máj 2010, 21:19
- Vek:: 39
- Bydlisko: BA/KE
- Poďakoval: 5 krát
- Bolo mu poďakované: 45 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: "Hranatá" recenzia
mat volnu garaz, tak si kupim 780ku. Pekne kusy su okolo 9000 a je to daco nenormalne krasne...
Je: V70 T5 MY07, Summum, 191kW , V40CC T4 AWD MY15 132kW
Bolo: V40 1.9D MY04, 85kW
V50 T5 MY06, Momentum, 162kW
Galerka: >>>TU<<<
VOLVO diagnostika BA-Rača /10Eur
Bolo: V40 1.9D MY04, 85kW
V50 T5 MY06, Momentum, 162kW
Galerka: >>>TU<<<
VOLVO diagnostika BA-Rača /10Eur
- tomaszvolen
- Pokročilý
- Príspevky: 446
- Dátum registrácie: 13 Mar 2012, 21:58
- Vek:: 43
- Bydlisko: Zvolen
- Poďakoval: 31 krát
- Bolo mu poďakované: 24 krát
Re: "Hranatá" recenzia
Zopár hranatých.
- Prílohy
-
- 1311787458_autowp.ru_volvo_760_gle_1.jpg (199.29 KiB) 4984 zobrazení
-
- Volvo_760_Wagon_1985.jpg (171.59 KiB) 4921 zobrazení
-
- Pre barbie
- tn.jpg (66.83 KiB) 4951 zobrazení
-
- images.jpg (7.33 KiB) 4911 zobrazení
-
- 760t-e1314946851383.jpg (62.74 KiB) 5238 zobrazení
-
- autowp.ru_volvo_740_1.jpg (57.22 KiB) 4969 zobrazení
V70 TDi 2.5 103kW r.v.99 hnedá metalíza (Sandstone Pearl Mettalic)
MB 124 T 2.5D 66kW r.v. 92 červená metalíza tmavá.
Ex:V740 GLE 2.4D biela
MB 124 T 2.5D 66kW r.v. 92 červená metalíza tmavá.
Ex:V740 GLE 2.4D biela
- Jofan
- MUDrc
- Príspevky: 911
- Dátum registrácie: 22 Máj 2012, 22:58
- Vek:: 25
- Bydlisko: Bratisalva / Trenčín
- Poďakoval: 11 krát
- Bolo mu poďakované: 28 krát
- Kontaktovať užívateľa:
- raulll
- Pokročilý
- Príspevky: 285
- Dátum registrácie: 23 Mar 2010, 21:08
- Vek:: 34
- Bydlisko: ZM
- Bolo mu poďakované: 1 krát
Re: "Hranatá" recenzia
Tiež ma to zaujíma.Ak sa povie volvo,predstavím si práve 700/900 alebo 850tku.TOTO sú tie pravé volvá.
V70 TDi 99, Lancia Phedra 2,2 JTD 04
V70 D5 08
V70 D5 08
- Jofan
- MUDrc
- Príspevky: 911
- Dátum registrácie: 22 Máj 2012, 22:58
- Vek:: 25
- Bydlisko: Bratisalva / Trenčín
- Poďakoval: 11 krát
- Bolo mu poďakované: 28 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: "Hranatá" recenzia
http://www.youtube.com/watch?v=SSZLSfBD ... ture=share" onclick="window.open(this.href);return false;
- begi
- Globálny moderátor
- Príspevky: 1527
- Dátum registrácie: 06 Máj 2010, 21:19
- Vek:: 39
- Bydlisko: BA/KE
- Poďakoval: 5 krát
- Bolo mu poďakované: 45 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: "Hranatá" recenzia
krasa! ale kde prepana splasili toho fantozziho??? ...
Je: V70 T5 MY07, Summum, 191kW , V40CC T4 AWD MY15 132kW
Bolo: V40 1.9D MY04, 85kW
V50 T5 MY06, Momentum, 162kW
Galerka: >>>TU<<<
VOLVO diagnostika BA-Rača /10Eur
Bolo: V40 1.9D MY04, 85kW
V50 T5 MY06, Momentum, 162kW
Galerka: >>>TU<<<
VOLVO diagnostika BA-Rača /10Eur
- tomaszvolen
- Pokročilý
- Príspevky: 446
- Dátum registrácie: 13 Mar 2012, 21:58
- Vek:: 43
- Bydlisko: Zvolen
- Poďakoval: 31 krát
- Bolo mu poďakované: 24 krát
Re: "Hranatá" recenzia
A ešte zopár.
- Prílohy
-
- Volvo-850-T5R-004.jpg (92.7 KiB) 4906 zobrazení
-
- Volvo-850-T5R-005.jpg (125.77 KiB) 4936 zobrazení
-
- IMG_023.JPG (50.12 KiB) 4919 zobrazení
-
- IMG_021.JPG (57.05 KiB) 4862 zobrazení
V70 TDi 2.5 103kW r.v.99 hnedá metalíza (Sandstone Pearl Mettalic)
MB 124 T 2.5D 66kW r.v. 92 červená metalíza tmavá.
Ex:V740 GLE 2.4D biela
MB 124 T 2.5D 66kW r.v. 92 červená metalíza tmavá.
Ex:V740 GLE 2.4D biela
- st_Andy
- Globálny moderátor
- Príspevky: 4222
- Dátum registrácie: 11 Apr 2009, 21:27
- Vek:: 5
- Bydlisko: Košice - Staré mesto
- Poďakoval: 71 krát
- Bolo mu poďakované: 209 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: "Hranatá" recenzia
tuto mam rad
- Prílohy
-
- volvoturbo9yw.jpg (85.4 KiB) 4855 zobrazení
Seashell V70 III D5 '08 (M66) 2.4 / 185 pss... (click to gallery) je
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V / 240 psss... (click to gallery) ex
MINI Cooper PARK LANE '06 (M5) / 116 ps..
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V / 240 psss... (click to gallery) ex
MINI Cooper PARK LANE '06 (M5) / 116 ps..