Je s tym problem ze ho citujem ? myslim si ze nie nemusis hned poucatmaurixiux napísal:nikto tu ani nehovory, že znalec dopravnej nehody hned rieši tachometer, na to sú smernice ako postupovať, a tachometer je jeden zo skladačky,,, tu ale padla otázka prečo sa zasekne pri náraze
P.S. keď odpovedáš na poslený topik nemusíš ho citovať, povečina fór to má v pravidlách
volvo for live (neni sme nesmrtelný)
- zorg1
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2457
- Dátum registrácie: 20 Sep 2009, 14:12
- Vek:: 43
- Poďakoval: 19 krát
- Bolo mu poďakované: 35 krát
Re: volvo for live (neni sme nesmrtelný)
Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2827
- Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
- Vek:: 10
- Bydlisko: PRG
- Bolo mu poďakované: 4 krát
Re: volvo for live (neni sme nesmrtelný)
natiska sa otazka, ci nie je cas zamysliet sa na inovativnou konstrukciou bezpecnostneho 3 bodoveho pasu. vo svojej podstate sa od svojho uvedenia na trh nezmenil. videl som uz pokusy, kde bol v pase airbag (resp. nieco tomu podobne) a zmiernovalo to prave poranenia sposobene pasom.doktor napísal: Ale ked nemaju pasy, tak vyletia na čelne sklo, vatšinou smerom dopredu a dohora a bradou trafia čelne sklo, takže si v 90% zlomia vaz, alebo umru na krvacanie do mozgu, lebo im praskne lebka. Airbag nepomoze, lebo preletia aj cez airbag.
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
- doktor
- MUDrc
- Príspevky: 567
- Dátum registrácie: 13 Apr 2009, 21:22
- Vek:: 11
- Bydlisko: Buštěhrad, okr. Kladno (ex: Košice)
- Bolo mu poďakované: 3 krát
Re: volvo for live (neni sme nesmrtelný)
mna napadá riešenie, ale asi to bude otazka vzdialenejsej buducnosti: počítačom riadené vyhodnotenie dopravnej situacie a katapultovanie z auta pri neodvratnom naraze - samozrejme by sa to muselo dotiahnut do dokonalosti, aby ta nevystrelilo zbytočne, alebo niekde v tuneli , alebo do dratov vysokeho napatia, atd.lucki napísal:natiska sa otazka, ci nie je cas zamysliet sa na inovativnou konstrukciou bezpecnostneho 3 bodoveho pasu. vo svojej podstate sa od svojho uvedenia na trh nezmenil. videl som uz pokusy, kde bol v pase airbag (resp. nieco tomu podobne) a zmiernovalo to prave poranenia sposobene pasom.doktor napísal: Ale ked nemaju pasy, tak vyletia na čelne sklo, vatšinou smerom dopredu a dohora a bradou trafia čelne sklo, takže si v 90% zlomia vaz, alebo umru na krvacanie do mozgu, lebo im praskne lebka. Airbag nepomoze, lebo preletia aj cez airbag.
Myslim, že otazka airbagov a pasov už dosiahla vrcholu vyvoja a je to len o tom si ten pas zapnut. Samozrejme by bol lepsi 5 bodovy, ale ludia nie su schopni si zapnut ani obyčajny.
Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 a, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S a, 106kW,´99,
Vstup do galerie ZDE
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S a, 106kW,´99,
Vstup do galerie ZDE
- DOD
- Administrátor
- Príspevky: 1523
- Dátum registrácie: 25 Jan 2009, 15:50
- Vek:: 35
- Bydlisko: SL
- Poďakoval: 10 krát
- Bolo mu poďakované: 8 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: volvo for live (neni sme nesmrtelný)
ved ono to uz katapultuje...ale do skla..soudruzi nekde udelali chybu (berte ma s rezervou )
je XC60 D5 136kW 2009 6r.aut....skoro stvorkolka
bolo V70 D5 2008 aut-kriznik, C70 T5 r.99-zihadlo, 3xV50 2.0D, S80/T6 2.8biT 200kW, V40/2.0T, V40/1.9TD, V40/1.8, 340/1.6D r.84
http://www.reklamaled.sk - led reklama
http://www.svetelnareklama.sk -svetelná reklama
http://www.lacnetabule.sk - premietacie plátna za super ceny
bolo V70 D5 2008 aut-kriznik, C70 T5 r.99-zihadlo, 3xV50 2.0D, S80/T6 2.8biT 200kW, V40/2.0T, V40/1.9TD, V40/1.8, 340/1.6D r.84
http://www.reklamaled.sk - led reklama
http://www.svetelnareklama.sk -svetelná reklama
http://www.lacnetabule.sk - premietacie plátna za super ceny
Re: volvo for live (neni sme nesmrtelný)
ja si domontujem nad radio gombik kit riber - turbo boost, ale čo bude s doktorom keď si to dam patentovať
volvík V40 1.9D, 2001 85Kw
bola Škoda 120 LS s velkým Š 1982
bola Škoda 120 LS s velkým Š 1982
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2827
- Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
- Vek:: 10
- Bydlisko: PRG
- Bolo mu poďakované: 4 krát
Re: volvo for live (neni sme nesmrtelný)
Mne sa pacilo riesenie z Demolition man-a. auto sa pri kolizii naplnilo hustou penou.
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989