Strana 1 z 1

Uspechy Volva v oblasti bezpecnosti

Napísané: 21 Apr 2010, 20:09
od užívateľa DOD
* 1944 Safety cage
* 1944 Laminated windscreen
* 1959 Three-point safety belts in the front as standard
* 1960 Padded instrument panel
* 1964 Prototype of the first rear-facing child seat is tested in a Volvo
* 1966 Twin-circuit triangular (three-wheel) backup braking system
* 1966 Crumple zones
* 1967 Seat belts in the rear
* 1968 Head restraints front
* 1969 Three-point inertia-reel safety belts in the front
* 1972 Three-point safety belts in the rear
* 1972 Rear-facing child seat and child-proof door locks
* 1972 Volvo Experimental Safety Car (VESC)
* 1973 Energy-absorbing steering column
* 1974 Energy-absorbing bumpers
* 1974 Petrol tank relocated for enhanced safety
* 1978 Child booster cushion for children
* 1982 Under-run protection
* 1982 Door mirrors of wide-angle type
* 1984 ABS, anti-locking brakes
* 1986 Brake lights at eye level
* 1986 Three-point safety belt in the middle of the rear seat
* 1987 Safety belt pre-tensioner
* 1987 Driver's airbag
* 1990 Integrated booster cushion for children
* 1991 SIPS, side impact collision protection
* 1991 Automatic height adjustment of front safety belts
* 1993 Three-point inertia-reel safety belt in all seats
* 1994 SIPS, side-impact airbags
* 1997 ROPS, Roll-Over Protection System convertible (C70)
* 1998 WHIPS, protection against whiplash injuries
* 1998 IC, inflatable curtain,
* 1998 DSTC, Dynamic Stability and Traction Control
* 2000 Volvo Cars Safety Centre inaugurated in Göteborg on 29 March
* 2000 ISOFIX attachments for child seats
* 2000 Two-stage airbag
* 2000 Volvo On Call safety system
* 2001 Volvo Safety Concept Car (SCC)
* 2002 RSC, Roll Stability Control
* 2002 ROPS, Roll-Over Protection System SUV (XC90)
* 2002 Lower cross-member at the front - protection system for oncoming cars
* 2002 Development of virtual "pregnant" crash-test dummy
* 2003 PACOS - Passenger Airbag Cut-Off Switch
* 2003 IDIS, intelligent system for driver information
* 2003 Patented new structure at the front reduces collision forces
* 2003 Bangkok's Traffic Accident Research Centre (TARC) is inaugurated
* 2004 BLIS, system for information about the offset rear blind spot
* 2004 DMIC, door-mounted side airbag for convertibles
* 2005 Presentation of Volvo's co-driver system
* 2005 Multi Lock, combined alcolock and lock for the safety belt and key for speed restriction (research project)
* 2006 ACC, Adaptive Cruise Control
* 2006 Personal Car Communicator (PCC)
* 2006 Collision warning with brake support
* 2006 Active Bending Lights (ABL)
* 2007 Integrated two-stage child booster cushion
* 2007 CWAB, Collision Warning with Auto Brake
* 2007 Driver Alert Control
* 2007 Lane Departure Warning
* 2008 Alcoguard
* 2008 Pre-Prepared Restraints
* 2008 City Safety, low speed collision avoidance
* 2009 Adaptive Cruise control with queue assist
* 2009 Collision Warning with full auto-brake and pedestrian detection

Re: Uspechy Volva v oblasti bezpecnosti

Napísané: 21 Apr 2010, 21:10
od užívateľa lucki
ale netreba si robit iluzie, nove volvo uz nepatri k poprednym bezpecnym autam.

Re: Uspechy Volva v oblasti bezpecnosti

Napísané: 21 Apr 2010, 21:22
od užívateľa DOD
nie? a ktore ze to je bezpecnejsie? podel sa z informaciami...

Re: Uspechy Volva v oblasti bezpecnosti

Napísané: 21 Apr 2010, 21:57
od užívateľa jaffar
Tak povedzme si na rovinu. Renault má plnú zadnicu 5 hviezdičkových áut. Ale na druhú stranu, radšej budem sedieť v starom 2 tonovom Volve ako v novom 800kg 5* Renaulte, predsa len, fyzika nepustí, ťažšie auto stále vyhráva. Radšej polámané kosti v zničenom aute ako celé auto a urvaná aorta. Ako napr Renault Modus versus Volvo 940. Preferujem 940....

Re: Uspechy Volva v oblasti bezpecnosti

Napísané: 21 Apr 2010, 22:01
od užívateľa DOD
neviem ale podla mna bezpecnost nieje len o 5 hviezdickach ale aj o vyvoji novych systemov ktore budu zlepsovat bezpecnost vseobecne..nie len pre vodica...vid city safety a detekcia chodcov, pokial viem to nema ani mercedes alebo uz ano?? aky system na ochranu chodcov ma aktualne napr renault alebo aspon vo vyvoji?

Re: Uspechy Volva v oblasti bezpecnosti

Napísané: 21 Apr 2010, 22:04
od užívateľa DOD
tiez este ma napadlo, mate niekto nejaky konkretny priklad hviezdickoveho ohodnotenia a modeloveho porovnania renaultu a volva z rovnakeho roku vyroby a rovnakej triedy? myslim taky test kde by volvo dostalo menej hviezdiciek ako renault...

Re: Uspechy Volva v oblasti bezpecnosti

Napísané: 22 Apr 2010, 09:50
od užívateľa royal555
Hviezdicky su cisty a dobre plateny marketing zo strany automobiliek.

Re: Uspechy Volva v oblasti bezpecnosti

Napísané: 22 Apr 2010, 10:16
od užívateľa jaffar
DOD napísal:neviem ale podla mna bezpecnost nieje len o 5 hviezdickach ale aj o vyvoji novych systemov ktore budu zlepsovat bezpecnost vseobecne..nie len pre vodica...vid city safety a detekcia chodcov, pokial viem to nema ani mercedes alebo uz ano?? aky system na ochranu chodcov ma aktualne napr renault alebo aspon vo vyvoji?
Samozrejme, radšej sa nehode vyhnem s jedným airbagom ako to do nej vpálim s 5* a 10 airbagmi :)

Na druhú stranu veci ako city safety veľmi nemusím, ani nie tak kvôli tomu, že je to ďalšia vec, ktorá sa môže pokaziť, ale hlavne preto, že radšej rozmýšľam za volantom ja ako auto...

Re: Uspechy Volva v oblasti bezpecnosti

Napísané: 22 Apr 2010, 11:42
od užívateľa DOD
tak tak, zase niekedy staci nejaka ta horucka alebo prichadzajuca chripka a tvoja pozornost uz nie je stopercentna takze urcite ako zalozne oci nie je na skodu...

Re: Uspechy Volva v oblasti bezpecnosti

Napísané: 04 Máj 2010, 20:29
od užívateľa st_Andy
Ultimate Volvo Crash Testing (viac modelov) {palechore} {palechore}

Re: Uspechy Volva v oblasti bezpecnosti

Napísané: 04 Máj 2010, 22:39
od užívateľa LUK4SH
royal555 napísal:Hviezdicky su cisty a dobre plateny marketing zo strany automobiliek.
Tak, tak.. krasny priklad su nove 5* Kie, Hyundai-e, Chevrolety... Jedna automobilka je dokonca znama tym ze konstrukciu modelov prisposobuju pre dosiahnutie co najlepsich vysledkov v euroncap-e. Ale ako uz bolo spminane, bezpecnost je o niecom inom ako o hviezdickach, desiatkach airbagov, kontrolke nezapnutych pasov.. Divim sa ze este niekto euroncap vobec berie vazne

Re: Uspechy Volva v oblasti bezpecnosti

Napísané: 18 Máj 2010, 02:06
od užívateľa Ortový

Re: Uspechy Volva v oblasti bezpecnosti

Napísané: 18 Máj 2010, 09:51
od užívateľa Peťo
Treba osobne zažiť náraz vo volve a v nejakom Kya_Hjundaj shite a potom písať o deformačných zónach a bezpečnosti. Ja som prežil a videl.. a volvo for life

Re: Uspechy Volva v oblasti bezpecnosti

Napísané: 18 Máj 2010, 12:36
od užívateľa st_Andy
Vsetci vysli po vlastnych a bez vaznych zraneni, v tom cabriu cez strechu bol spolujazdec nepriputany, vzadu vidno vystrelene ROPS (roll over protection structure) 8-)

Re: Uspechy Volva v oblasti bezpecnosti

Napísané: 18 Máj 2010, 13:26
od užívateľa mbm
ROLLOVER TESTY

Volvo XC90 2005


Jeep Grand Cherokee (2007)


Honda CRV 2007


XC90

Re: Uspechy Volva v oblasti bezpecnosti

Napísané: 19 Máj 2010, 01:23
od užívateľa Ortový
Volvo- {potlesk}

Re: Uspechy Volva v oblasti bezpecnosti

Napísané: 20 Máj 2010, 23:14
od užívateľa Ortový
st_Andy napísal:Vsetci vysli po vlastnych a bez vaznych zraneni, v tom cabriu cez strechu bol spolujazdec nepriputany, vzadu vidno vystrelene ROPS (roll over protection structure) 8-)
volvo je naj... {palechore}