Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
-
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 26 Okt 2011, 07:51
- Vek:: 28
- Bydlisko: Záhradná 624/7, 06783 Kamenica nad Cirochou
Re: Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
Nema to odstranenie nejaky vplyv na emisie alebo na motor, myslim na emisne kontroly.Lebo sa ho tiez chystam odstranin.dost ma vyjdu servisne pravidelne prehliadky.a este mimo toho platit neskutocne peniaze
VOLVO V50, 2.0D MOMENTUM, 2005
- zobacny
- MUDrc
- Príspevky: 938
- Dátum registrácie: 02 Okt 2010, 15:47
- Vek:: 5
- Bydlisko: Banska Bystrica
- Poďakoval: 5 krát
- Bolo mu poďakované: 22 krát
Re: Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
eee, viacerí ti potvrdia aj mimo tohto fóra , že je to v pohode, len aby ti nerobili nejaký " amatéri "
Volvo XC 60 D5, 136 kW / 185 PS, Rv 2009, D5244T4, M66 AWD
Volvo V 50 1,6D 81KW / 109 PS Rv 2007 D4164T, M5
Volvo V 50 1,6D 81KW / 109 PS Rv 2007 D4164T, M5
- MrXo
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1326
- Dátum registrácie: 16 Dec 2010, 09:19
- Vek:: 55
- Bydlisko: Šamorín
- Poďakoval: 1 krát
- Bolo mu poďakované: 3 krát
Re: Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
Tak som sa rozhodol nechat auto vykuchat. Poznate niekto http://www.mmracing.sk/sk/odstranenie-fap--dpf/? Alebo radsej http://www.profituning.sk/kontakty#bratislava? Popripade niekoho ineho?
XC70 AWD, 120kW, D5, MY04
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika
- michalmalcek
- MUDrc
- Príspevky: 785
- Dátum registrácie: 17 Sep 2009, 19:43
- Vek:: 5
- Bydlisko: Zvolen
- Bolo mu poďakované: 16 krát
Re: Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
mne to robili profituning zvolen pohoda
Volvo V90 cc 2.0 T6 r.v. 2017
Volvo S80 3.2 AWD 2007
Volvo S60 2.4i 103KW + LPG r.v. 2006
Bolo - Volvo V50 2.OD 100KW r.v 2005
Bolo - Volvo S40 1.6 + LPG r.v 2003
bolo - volvo S40 1.9 DI r.v 1999
bolo - volvo 440 1.7T R:V 1993
Diagnostika DICE
Volvo S80 3.2 AWD 2007
Volvo S60 2.4i 103KW + LPG r.v. 2006
Bolo - Volvo V50 2.OD 100KW r.v 2005
Bolo - Volvo S40 1.6 + LPG r.v 2003
bolo - volvo S40 1.9 DI r.v 1999
bolo - volvo 440 1.7T R:V 1993
Diagnostika DICE
- MrXo
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1326
- Dátum registrácie: 16 Dec 2010, 09:19
- Vek:: 55
- Bydlisko: Šamorín
- Poďakoval: 1 krát
- Bolo mu poďakované: 3 krát
Re: Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
Cital som to cele ale ludia vo ZV urcite nie su aj v BA, teda je to o ludoch. Snad su aj tu spolahlivy.
XC70 AWD, 120kW, D5, MY04
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika
- michalmalcek
- MUDrc
- Príspevky: 785
- Dátum registrácie: 17 Sep 2009, 19:43
- Vek:: 5
- Bydlisko: Zvolen
- Bolo mu poďakované: 16 krát
Re: Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
programator alebo ako mam nazvat chlapa co to riesi maju rovnakeho .
Volvo V90 cc 2.0 T6 r.v. 2017
Volvo S80 3.2 AWD 2007
Volvo S60 2.4i 103KW + LPG r.v. 2006
Bolo - Volvo V50 2.OD 100KW r.v 2005
Bolo - Volvo S40 1.6 + LPG r.v 2003
bolo - volvo S40 1.9 DI r.v 1999
bolo - volvo 440 1.7T R:V 1993
Diagnostika DICE
Volvo S80 3.2 AWD 2007
Volvo S60 2.4i 103KW + LPG r.v. 2006
Bolo - Volvo V50 2.OD 100KW r.v 2005
Bolo - Volvo S40 1.6 + LPG r.v 2003
bolo - volvo S40 1.9 DI r.v 1999
bolo - volvo 440 1.7T R:V 1993
Diagnostika DICE
- MrXo
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1326
- Dátum registrácie: 16 Dec 2010, 09:19
- Vek:: 55
- Bydlisko: Šamorín
- Poďakoval: 1 krát
- Bolo mu poďakované: 3 krát
Re: Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
Ten clovek to robi po nete?
Alebo na naplanovanu akciu dofrci. No, zajtra si to skusim objednat. Ved nech ma vianoce aj moj Bjorn
Alebo na naplanovanu akciu dofrci. No, zajtra si to skusim objednat. Ved nech ma vianoce aj moj Bjorn
XC70 AWD, 120kW, D5, MY04
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika
- michalmalcek
- MUDrc
- Príspevky: 785
- Dátum registrácie: 17 Sep 2009, 19:43
- Vek:: 5
- Bydlisko: Zvolen
- Bolo mu poďakované: 16 krát
Re: Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
vybrali riadiacu napichli nacital udaje ktore poslal niekomu a ten presne upravil a poslal naspet data tie tam dal a poskladal .
Volvo V90 cc 2.0 T6 r.v. 2017
Volvo S80 3.2 AWD 2007
Volvo S60 2.4i 103KW + LPG r.v. 2006
Bolo - Volvo V50 2.OD 100KW r.v 2005
Bolo - Volvo S40 1.6 + LPG r.v 2003
bolo - volvo S40 1.9 DI r.v 1999
bolo - volvo 440 1.7T R:V 1993
Diagnostika DICE
Volvo S80 3.2 AWD 2007
Volvo S60 2.4i 103KW + LPG r.v. 2006
Bolo - Volvo V50 2.OD 100KW r.v 2005
Bolo - Volvo S40 1.6 + LPG r.v 2003
bolo - volvo S40 1.9 DI r.v 1999
bolo - volvo 440 1.7T R:V 1993
Diagnostika DICE
- MrXo
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1326
- Dátum registrácie: 16 Dec 2010, 09:19
- Vek:: 55
- Bydlisko: Šamorín
- Poďakoval: 1 krát
- Bolo mu poďakované: 3 krát
Re: Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
njn, v dnesnej dobe internetu
XC70 AWD, 120kW, D5, MY04
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika
- MrXo
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1326
- Dátum registrácie: 16 Dec 2010, 09:19
- Vek:: 55
- Bydlisko: Šamorín
- Poďakoval: 1 krát
- Bolo mu poďakované: 3 krát
Re: Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
majcco1, co obsahoval ten chip tunning? Kelo to kostovalo? Robili ti to naraz s DPF-kom?
XC70 AWD, 120kW, D5, MY04
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika
- majcco1
- Pokročilý
- Príspevky: 225
- Dátum registrácie: 17 Aug 2009, 22:10
- Vek:: 37
- Bydlisko: Bratislava
- Poďakoval: 1 krát
- Bolo mu poďakované: 2 krát
Re: Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
Nazdar MrXo. ako je to napisane v tom prvom prispevku, mna to vyslo cca 100 euro, ale mal som to preto ze som to mal spolu s vybranim DPF filtra. Inak to stoji cca 170 euro na Volvo V50 100kw. Treba pozriet ich stranku, maju tam cennik. Pripajam link http://www.profi-chiptuning.cz/chiptuni ... /v50-20-d/" onclick="window.open(this.href);return false;. Pokial viem, len to napichli a dali tam prepisane mapy. Len si treba dat pozor, lebo ked som volal napr. do fapoff.cz alebo tak nejak sa to vola, tak mi vraveli, ze mali nejaky problem so softom na 2.0D. U mna je zatial vsetko v pohode, auto slape bez problemov, spotreba najprv klesla, ale clovek s tym zacne jazdit zivsie a k tomu zimne gumy a som spat na 6.8 ale urcite to stoji za toMrXo napísal:majcco1, co obsahoval ten chip tunning? Kelo to kostovalo? Robili ti to naraz s DPF-kom?
Mozno tu robim chalanom z Brna reklamu, ale naozaj ma milo prekvapili ako cenou, tak pristupom tak som im vravel,ze ked sa bude dat, tak to spomeniem na fore a ze mozno tam niekto od nas dojde. Nic v zlom, ale u nas co som pozeral ceny za chip tunning tak to bolo nejako 350 - 500 Euro. To sa preveziem do Brna aj s Kosic este mi minimlane kilo ostane. Mam v pecku tychto nenazrancov.
Vela stastia.
Volvo XC90, rv.2004, D5 (120kW)AWD, modra metaliza, 5D AT, Summum
predtym: Volvo V50 2.0D, Mitshubishi Lancer 1997, 1.4i
predtym: Volvo V50 2.0D, Mitshubishi Lancer 1997, 1.4i
- zobacny
- MUDrc
- Príspevky: 938
- Dátum registrácie: 02 Okt 2010, 15:47
- Vek:: 5
- Bydlisko: Banska Bystrica
- Poďakoval: 5 krát
- Bolo mu poďakované: 22 krát
Re: Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
tá cena u mmracing.sk je asi bezkonkurenčná... za 200€/ ja mám 1,6 HDI / to asi nikto iný neurobí,ak chceš vykuchať len filter ale dôležitá je samozrejme kvalita práce !MrXo napísal:Tak som sa rozhodol nechat auto vykuchat. Poznate niekto http://www.mmracing.sk/sk/odstranenie-fap--dpf/? Alebo radsej http://www.profituning.sk/kontakty#bratislava? Popripade niekoho ineho?
Asi viac referencií, keby sa dalo od nich zohnať, alebo kto už u nich bol a ako bol a je spokojný po úprave...
Volvo XC 60 D5, 136 kW / 185 PS, Rv 2009, D5244T4, M66 AWD
Volvo V 50 1,6D 81KW / 109 PS Rv 2007 D4164T, M5
Volvo V 50 1,6D 81KW / 109 PS Rv 2007 D4164T, M5
- southpark
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1715
- Dátum registrácie: 15 Okt 2009, 15:50
- Vek:: 36
- Bydlisko: MARTIN
- Poďakoval: 6 krát
- Bolo mu poďakované: 6 krát
Re: Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
takze kde by ste mi radili ist na chiptuning mojej 2.0D, 100kW, motor 4204T, aby ma to vyslo co najmenej?
u nas som to zohnal za 386€ co je strasne moc...
http://www.autochip.eu/sk/vykonove-tabu ... 0-d-136hp/" onclick="window.open(this.href);return false;
ten tuning box nechcem, to len oje*ava riadiacu jednotku a nie je to take ucinne a bezpecne pre motor, aspon co som pocul...
u nas som to zohnal za 386€ co je strasne moc...
http://www.autochip.eu/sk/vykonove-tabu ... 0-d-136hp/" onclick="window.open(this.href);return false;
ten tuning box nechcem, to len oje*ava riadiacu jednotku a nie je to take ucinne a bezpecne pre motor, aspon co som pocul...
je: VOLVO XC60, MY2010, D5, 151kW, D5244T10, A/T 6 st. AWD
je: VOLVO XC90, MY2005, 2,4D, 120kW, D5244T, A/T 5 st. AWD
je: VOLVO S60, MY2004, 2,4D5, 120kW, D5244T, A/T 5 st. (@145kW/198HP)
VOLVO diagnostika a preklady DIM a ICM v Martine
je: VOLVO XC90, MY2005, 2,4D, 120kW, D5244T, A/T 5 st. AWD
je: VOLVO S60, MY2004, 2,4D5, 120kW, D5244T, A/T 5 st. (@145kW/198HP)
VOLVO diagnostika a preklady DIM a ICM v Martine
- pecaa
- Pokročilý
- Príspevky: 360
- Dátum registrácie: 15 Dec 2009, 11:30
- Vek:: 43
- Bydlisko: sobotište
- Bolo mu poďakované: 3 krát
Re: Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
ja mám chip od mmracing.niektoré ceny má určite vyššie ale je tam profesionálny prístup.mám na tom chipe najazdených 140000 km.zaplatil som vtedy okolo 14000 sk. zatial spokojenosť aj s výkonom aj s ušetrenou naftou.pokial teda nečaká niekto od toho cez liter na stovku.
S40 2.0D 2006 SE-560BC
Re: Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
No tato tema ma zaujima cim dalej tym viac
Pisal som do MMracingu a nejak nemaju zaujem odpisat. To mi tak profi nepride. Skusime este profituning.
Pisal som do MMracingu a nejak nemaju zaujem odpisat. To mi tak profi nepride. Skusime este profituning.
Suzuki VITARA 1.6 benzin, Elegance+
Volvo V50, 2.0D MY08, Kinetic,
Volvo V50, 2.0D MY08, Kinetic,
- harlequin
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1580
- Dátum registrácie: 07 Jan 2010, 20:21
- Vek:: 26
- Bydlisko: UK
- Poďakoval: 2 krát
- Bolo mu poďakované: 1 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
skoda ze mam atmosferu s najazdom cez 300tis... siel by som do toho
Volvo S40 2.0D 100kW MY2005 Momentum + doplnky
EX >>> Volvo V40 1.8i 92kW MY2000 125konikov, červená farba
Láka ma ísť, ísť, ísť, ísť, tam kde nik, nechodí...ísť s tebou ísť, čakať čo sa prihodí...
EX >>> Volvo V40 1.8i 92kW MY2000 125konikov, červená farba
Láka ma ísť, ísť, ísť, ísť, tam kde nik, nechodí...ísť s tebou ísť, čakať čo sa prihodí...
- southpark
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1715
- Dátum registrácie: 15 Okt 2009, 15:50
- Vek:: 36
- Bydlisko: MARTIN
- Poďakoval: 6 krát
- Bolo mu poďakované: 6 krát
Re: Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
http://www.mmracing.sk
CENNIK pre automobily:
EURO2 - EURO3 vozidlá približne do roku výroby 2002
Atmosférický motor objemu do 1.55l (PSA 1.1i, VAG 1.4i) 200 € 240 €
Atmosférický motor objemu do 1.95l (Renault 1.6i, VAG 1.8i) 270 € 324 €
Atmosférický motor objemu do 4.0l (Renault 2.0i, BMW 3.0i) 330 € 396 €
Atmosférický motor objemu nad 4.0l (VAG 4.2) 530 € 636 €
Preplňovaný diesel motor objemu do 2.0l (Octavia I 1.9TDI) 270 € 324 €
Preplňovaný diesel motor objemu do 2.5l (VAG Touareg 2.5TDI) 330 € 396 €
Preplňovaný diesel motor objemu nad 2.5l (MB 2.7CDI) 430 € 516 €
Preplňovaný benzín motor objemu do 1.4l (Smart 0.7T) 330 € 396 €
Preplňovaný benzín motor objemu do 2.0l (Octavia I 1.8T) 400 € 480 €
Preplňovaný benzín motor objemu nad 2.0l (VAG 2.7T) 500 € 600 €
EURO4 - EURO5 vozidlá približne od roku výroby 2002
Atmosférický motor objemu do 1.55l (PSA 1.1i,VAG 1.4i) 200 € 240 €
Atmosférický motor objemu do 1.95l (PSA 1.6, Opel 1.8i) 270 € 324 €
Atmosférický motor objemu do 2.5l (Renault 2.0i, BMW 2.0i) 330 € 396 €
Atmosférický motor objemu do 4.0l (BMW 3.0i, VAG 3.6FSI) 500 € 600 €
Atmosférický motor objemu nad 4.0l (Q7 4.2FSI) 670 € 804 €
Preplňovaný diesel motor objemu do 1.4l (Smart 0.8 CDI, Ford 1.4TDCI) 270 € 324 €
Preplňovaný diesel motor objemu do 1.6l (KIA 1.6 CRDi) 330 € 396 €
Preplňovaný diesel motor objemu do 2.0l (VAG PD 1.9TDI a 2.0TDI) 330 € 396 €
Preplňovaný diesel motor objemu do 2.0l (Ford 2.0TDCi, PSA 2.0HDI, VAG CR 1.9TDI a 2.0TDI) 430 € 516 €
Preplňovaný diesel motor objemu do 2.5l (Volvo 2.4 D5) 530 € 636 €
Preplňovaný diesel motor objemu nad 2.5l (PSA 2.7HDI, BMW 3.0d) 670 € 804 €
Preplňovaný diesel motor objemu nad 3.0l (VAG 4.0TDI, VAG 4.2TDI) 1 000 € 1 200 €
Preplňovaný benzín motor do 1.2l (Smart 1.0T, VAG 1.2TSI) 400 € 480 €
Preplňovaný benzín motor do 2.0l (VAG 1.4TSI, 2.0TFSI, PSA 1.6THP) 500 € 600 €
Preplňovaný benzín motor do 3.0l (Volvo T5 a T6) 700 € 840 €
Preplňovaný benzín motor nad 3.0l (Rover 4.2SC) 1 000 € 1 200 €
EURO5 na platforme EURO6 vozidlá približne do roku výroby 2010
Preplňovaný diesel motor objemu do 2.0l (BMW 320d 184k) 800 € 960 €
Preplňovaný diesel motor objemu nad 2.0l (BMW X5 3.0d 245k mod 2011) 1 000 € 1 200 €
OSTATNÉ SLUŽBY
Meranie výkonu Maha LPS 3000 50 € 60 €
Meranie výkonu Maha LPS 3000 4x4 85 € 102 €
Príplatok za prácu v prípade zamknutých RJ MEDC17, RJ s procesorom ST, Japonských RJ (Denso, Keihin, Hitachi, Mitsubishi a pod.) jedná sa prevažne o nové vozidlá a Japonské vozidlá, bližšie info na požiadanie. 70 € 84 €
Rozšírenie záruky o bezplatný update kalibračných dát po programovaní vozidla na novšiu softvérovú verziu, tzv update riadiacej jednotky motora 200 € 240 €
Úprava štartovacej dávky (pre lepší telpý štart) 140 € 168 €
Diagnostika od 10 € od 12 €
Skúšobná jazda s vozidlom od 10 € od 12 €
Softvérová deaktivácia filtra pevných častíc od 200 € od 240 €
Nútená regenerácia filtra pevných častíc od 30 € od 36 €
Kalibrácia riadiacej jednotky motora z iného vozidla, s iným kódom imobilizéru 170 € 204 €
Naprogramovanie originálnych kalibračných dát do vozidla upraveného inou spoločnosťou ako MM RACING s.r.o. 140 € 168 €
Opätovné programovanie upravených kalibračných dát, po programovaní vozidla na novšiu softvérovú verziu, tzv update riadiacej jednotky motora 200 € 240 €
Úprava obmedzovača maximálnej rýchlosti od 270 € od 324 €
Individuálna úprava riadiacej jednotky (racing) 1 160 € 1 392 €
CENNIK pre automobily:
EURO2 - EURO3 vozidlá približne do roku výroby 2002
Atmosférický motor objemu do 1.55l (PSA 1.1i, VAG 1.4i) 200 € 240 €
Atmosférický motor objemu do 1.95l (Renault 1.6i, VAG 1.8i) 270 € 324 €
Atmosférický motor objemu do 4.0l (Renault 2.0i, BMW 3.0i) 330 € 396 €
Atmosférický motor objemu nad 4.0l (VAG 4.2) 530 € 636 €
Preplňovaný diesel motor objemu do 2.0l (Octavia I 1.9TDI) 270 € 324 €
Preplňovaný diesel motor objemu do 2.5l (VAG Touareg 2.5TDI) 330 € 396 €
Preplňovaný diesel motor objemu nad 2.5l (MB 2.7CDI) 430 € 516 €
Preplňovaný benzín motor objemu do 1.4l (Smart 0.7T) 330 € 396 €
Preplňovaný benzín motor objemu do 2.0l (Octavia I 1.8T) 400 € 480 €
Preplňovaný benzín motor objemu nad 2.0l (VAG 2.7T) 500 € 600 €
EURO4 - EURO5 vozidlá približne od roku výroby 2002
Atmosférický motor objemu do 1.55l (PSA 1.1i,VAG 1.4i) 200 € 240 €
Atmosférický motor objemu do 1.95l (PSA 1.6, Opel 1.8i) 270 € 324 €
Atmosférický motor objemu do 2.5l (Renault 2.0i, BMW 2.0i) 330 € 396 €
Atmosférický motor objemu do 4.0l (BMW 3.0i, VAG 3.6FSI) 500 € 600 €
Atmosférický motor objemu nad 4.0l (Q7 4.2FSI) 670 € 804 €
Preplňovaný diesel motor objemu do 1.4l (Smart 0.8 CDI, Ford 1.4TDCI) 270 € 324 €
Preplňovaný diesel motor objemu do 1.6l (KIA 1.6 CRDi) 330 € 396 €
Preplňovaný diesel motor objemu do 2.0l (VAG PD 1.9TDI a 2.0TDI) 330 € 396 €
Preplňovaný diesel motor objemu do 2.0l (Ford 2.0TDCi, PSA 2.0HDI, VAG CR 1.9TDI a 2.0TDI) 430 € 516 €
Preplňovaný diesel motor objemu do 2.5l (Volvo 2.4 D5) 530 € 636 €
Preplňovaný diesel motor objemu nad 2.5l (PSA 2.7HDI, BMW 3.0d) 670 € 804 €
Preplňovaný diesel motor objemu nad 3.0l (VAG 4.0TDI, VAG 4.2TDI) 1 000 € 1 200 €
Preplňovaný benzín motor do 1.2l (Smart 1.0T, VAG 1.2TSI) 400 € 480 €
Preplňovaný benzín motor do 2.0l (VAG 1.4TSI, 2.0TFSI, PSA 1.6THP) 500 € 600 €
Preplňovaný benzín motor do 3.0l (Volvo T5 a T6) 700 € 840 €
Preplňovaný benzín motor nad 3.0l (Rover 4.2SC) 1 000 € 1 200 €
EURO5 na platforme EURO6 vozidlá približne do roku výroby 2010
Preplňovaný diesel motor objemu do 2.0l (BMW 320d 184k) 800 € 960 €
Preplňovaný diesel motor objemu nad 2.0l (BMW X5 3.0d 245k mod 2011) 1 000 € 1 200 €
OSTATNÉ SLUŽBY
Meranie výkonu Maha LPS 3000 50 € 60 €
Meranie výkonu Maha LPS 3000 4x4 85 € 102 €
Príplatok za prácu v prípade zamknutých RJ MEDC17, RJ s procesorom ST, Japonských RJ (Denso, Keihin, Hitachi, Mitsubishi a pod.) jedná sa prevažne o nové vozidlá a Japonské vozidlá, bližšie info na požiadanie. 70 € 84 €
Rozšírenie záruky o bezplatný update kalibračných dát po programovaní vozidla na novšiu softvérovú verziu, tzv update riadiacej jednotky motora 200 € 240 €
Úprava štartovacej dávky (pre lepší telpý štart) 140 € 168 €
Diagnostika od 10 € od 12 €
Skúšobná jazda s vozidlom od 10 € od 12 €
Softvérová deaktivácia filtra pevných častíc od 200 € od 240 €
Nútená regenerácia filtra pevných častíc od 30 € od 36 €
Kalibrácia riadiacej jednotky motora z iného vozidla, s iným kódom imobilizéru 170 € 204 €
Naprogramovanie originálnych kalibračných dát do vozidla upraveného inou spoločnosťou ako MM RACING s.r.o. 140 € 168 €
Opätovné programovanie upravených kalibračných dát, po programovaní vozidla na novšiu softvérovú verziu, tzv update riadiacej jednotky motora 200 € 240 €
Úprava obmedzovača maximálnej rýchlosti od 270 € od 324 €
Individuálna úprava riadiacej jednotky (racing) 1 160 € 1 392 €
Naposledy upravil/-a southpark v 13 Dec 2011, 10:11, upravené celkom 2 krát.
je: VOLVO XC60, MY2010, D5, 151kW, D5244T10, A/T 6 st. AWD
je: VOLVO XC90, MY2005, 2,4D, 120kW, D5244T, A/T 5 st. AWD
je: VOLVO S60, MY2004, 2,4D5, 120kW, D5244T, A/T 5 st. (@145kW/198HP)
VOLVO diagnostika a preklady DIM a ICM v Martine
je: VOLVO XC90, MY2005, 2,4D, 120kW, D5244T, A/T 5 st. AWD
je: VOLVO S60, MY2004, 2,4D5, 120kW, D5244T, A/T 5 st. (@145kW/198HP)
VOLVO diagnostika a preklady DIM a ICM v Martine
- southpark
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1715
- Dátum registrácie: 15 Okt 2009, 15:50
- Vek:: 36
- Bydlisko: MARTIN
- Poďakoval: 6 krát
- Bolo mu poďakované: 6 krát
Re: Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
ta euro norma mi tam akosi nesedi, ved ked mam raz rok vyroby 2005 a LEN EURO 3 tak v ich tabulke sa to bije
podla udajov by som mal teda platit za toto (aj ked ta euro norma je uplne mimo):
Preplňovaný diesel motor objemu do 2.0l (Ford 2.0TDCi, PSA 2.0HDI, VAG CR 1.9TDI a 2.0TDI) 430 € 516 €
516€ bude cena s DPH riadna palica !!!
podla udajov by som mal teda platit za toto (aj ked ta euro norma je uplne mimo):
Preplňovaný diesel motor objemu do 2.0l (Ford 2.0TDCi, PSA 2.0HDI, VAG CR 1.9TDI a 2.0TDI) 430 € 516 €
516€ bude cena s DPH riadna palica !!!
je: VOLVO XC60, MY2010, D5, 151kW, D5244T10, A/T 6 st. AWD
je: VOLVO XC90, MY2005, 2,4D, 120kW, D5244T, A/T 5 st. AWD
je: VOLVO S60, MY2004, 2,4D5, 120kW, D5244T, A/T 5 st. (@145kW/198HP)
VOLVO diagnostika a preklady DIM a ICM v Martine
je: VOLVO XC90, MY2005, 2,4D, 120kW, D5244T, A/T 5 st. AWD
je: VOLVO S60, MY2004, 2,4D5, 120kW, D5244T, A/T 5 st. (@145kW/198HP)
VOLVO diagnostika a preklady DIM a ICM v Martine
- southpark
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1715
- Dátum registrácie: 15 Okt 2009, 15:50
- Vek:: 36
- Bydlisko: MARTIN
- Poďakoval: 6 krát
- Bolo mu poďakované: 6 krát
Re: Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
http://www.profituning.sk
Tu by ma moje auto vyslo:
D8. Motory s objemom nad 1.5 l a menej ako 2.0 l
1.5 CRDI, 1.6 CRDI, 1.6 HDI, 1.6 TDCI, 2.0 SDI, 1.9 JTD, 1.9 CDTI,
1.9 DDiS, 2.0 CRDI VGT, 2.0 HDI (136k),2.0 XD, 1.9 DDis, 1.9 DCI, 2.0 D
330 € bez DPH / 396 € s DPH
Volvo S40/V50 2.0 D 136 (original/tuning/moment) 136 k/100 kW*****166 k/122 kW*****320 Nm/380 Nm
Tu by ma moje auto vyslo:
D8. Motory s objemom nad 1.5 l a menej ako 2.0 l
1.5 CRDI, 1.6 CRDI, 1.6 HDI, 1.6 TDCI, 2.0 SDI, 1.9 JTD, 1.9 CDTI,
1.9 DDiS, 2.0 CRDI VGT, 2.0 HDI (136k),2.0 XD, 1.9 DDis, 1.9 DCI, 2.0 D
330 € bez DPH / 396 € s DPH
Volvo S40/V50 2.0 D 136 (original/tuning/moment) 136 k/100 kW*****166 k/122 kW*****320 Nm/380 Nm
je: VOLVO XC60, MY2010, D5, 151kW, D5244T10, A/T 6 st. AWD
je: VOLVO XC90, MY2005, 2,4D, 120kW, D5244T, A/T 5 st. AWD
je: VOLVO S60, MY2004, 2,4D5, 120kW, D5244T, A/T 5 st. (@145kW/198HP)
VOLVO diagnostika a preklady DIM a ICM v Martine
je: VOLVO XC90, MY2005, 2,4D, 120kW, D5244T, A/T 5 st. AWD
je: VOLVO S60, MY2004, 2,4D5, 120kW, D5244T, A/T 5 st. (@145kW/198HP)
VOLVO diagnostika a preklady DIM a ICM v Martine
- zobacny
- MUDrc
- Príspevky: 938
- Dátum registrácie: 02 Okt 2010, 15:47
- Vek:: 5
- Bydlisko: Banska Bystrica
- Poďakoval: 5 krát
- Bolo mu poďakované: 22 krát
Re: Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
čím dlhšie nad tým rozmýšľam, tak ten chip nechcem, myslím, že netreba sa hrabať v tom čo funguje...uspokojím sa len s vyjmutím filtra, nepotrebujem si na ceste nič dokazovať.... nárast výkonu u 1,6D by asi nebol taký výrazný a ani ho nepotrebujem, som pohodový vodič, ktorého nič neserie preto mojím kritériom pri výbere firmy bude pomer ceny s kvalitou ich odvedenej práce, samozrejme podporovanými kladnými referenciamisouthpark napísal:takze kde by ste mi radili ist na chiptuning mojej 2.0D, 100kW, motor 4204T, aby ma to vyslo co najmenej?
u nas som to zohnal za 386€ co je strasne moc...
http://www.autochip.eu/sk/vykonove-tabu ... 0-d-136hp/" onclick="window.open(this.href);return false;
ten tuning box nechcem, to len oje*ava riadiacu jednotku a nie je to take ucinne a bezpecne pre motor, aspon co som pocul...
Volvo XC 60 D5, 136 kW / 185 PS, Rv 2009, D5244T4, M66 AWD
Volvo V 50 1,6D 81KW / 109 PS Rv 2007 D4164T, M5
Volvo V 50 1,6D 81KW / 109 PS Rv 2007 D4164T, M5