skús tam priamo zavolať, mne sa ozvali na prvý krát a debata bola celkom v pohode, vedeli presne o čo mi ide a pôsobil na mňa úslužným a ústretovým tónom, cena bola aspoň čo mi povedal 250€ na 1,6 HDI, keby som si dal aj chip tak po dohode + 100€.... časovo by to vyšlo asi na 5-6 hod.]Rebro[ napísal:No tato tema ma zaujima cim dalej tym viac
Pisal som do MMracingu a nejak nemaju zaujem odpisat. To mi tak profi nepride. Skusime este profituning.
Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
- zobacny
- MUDrc
- Príspevky: 938
- Dátum registrácie: 02 Okt 2010, 15:47
- Vek:: 5
- Bydlisko: Banska Bystrica
- Poďakoval: 5 krát
- Bolo mu poďakované: 22 krát
Re: Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
Volvo XC 60 D5, 136 kW / 185 PS, Rv 2009, D5244T4, M66 AWD
Volvo V 50 1,6D 81KW / 109 PS Rv 2007 D4164T, M5
Volvo V 50 1,6D 81KW / 109 PS Rv 2007 D4164T, M5
- Robertino86
- Pokročilý
- Príspevky: 116
- Dátum registrácie: 25 Jún 2011, 16:44
- Vek:: 33
- Bydlisko: BA
Re: Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
chlapci, ti co mate 1,6 D chipnute, neodchadza vam potom "skoro" turbo? kamarat, ktory mal C4, zrejme tam je ten isty PSA motor 80kW - 1.6D vravel, ze turbo mu odislo celkom skoro..
uvazujem totiz tiez nad chipom
uvazujem totiz tiez nad chipom
Volvo S40 II, 1.6 D Momentum, MY2008, D4164T (80 kW) - DPF, MT5, Mystic Silver Metallic
VW Touareg V6, 3.0 D, MY2015, 193 kW
Volvo XC60, 2.4D AWD Momentum, MY2009, 120 kW, MT6, Black - bolo
VW Touareg V6, 3.0 D, MY2015, 193 kW
Volvo XC60, 2.4D AWD Momentum, MY2009, 120 kW, MT6, Black - bolo
- zobacny
- MUDrc
- Príspevky: 938
- Dátum registrácie: 02 Okt 2010, 15:47
- Vek:: 5
- Bydlisko: Banska Bystrica
- Poďakoval: 5 krát
- Bolo mu poďakované: 22 krát
Re: Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
ved práve, nevieš čo sa ti potom stane s jednotlivými komponentami auta, nechaj to tak ....Robertino86 napísal:chlapci, ti co mate 1,6 D chipnute, neodchadza vam potom "skoro" turbo? kamarat, ktory mal C4, zrejme tam je ten isty PSA motor 80kW - 1.6D vravel, ze turbo mu odislo celkom skoro..
uvazujem totiz tiez nad chipom
Volvo XC 60 D5, 136 kW / 185 PS, Rv 2009, D5244T4, M66 AWD
Volvo V 50 1,6D 81KW / 109 PS Rv 2007 D4164T, M5
Volvo V 50 1,6D 81KW / 109 PS Rv 2007 D4164T, M5
- southpark
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1715
- Dátum registrácie: 15 Okt 2009, 15:50
- Vek:: 36
- Bydlisko: MARTIN
- Poďakoval: 6 krát
- Bolo mu poďakované: 6 krát
Re: Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
s chiptuningom na 2.0D su dobre skusenosti vid napriklad user PECAA, s 1.6D zatial nepoznam nikoho takze boh vie
je: VOLVO XC60, MY2010, D5, 151kW, D5244T10, A/T 6 st. AWD
je: VOLVO XC90, MY2005, 2,4D, 120kW, D5244T, A/T 5 st. AWD
je: VOLVO S60, MY2004, 2,4D5, 120kW, D5244T, A/T 5 st. (@145kW/198HP)
VOLVO diagnostika a preklady DIM a ICM v Martine
je: VOLVO XC90, MY2005, 2,4D, 120kW, D5244T, A/T 5 st. AWD
je: VOLVO S60, MY2004, 2,4D5, 120kW, D5244T, A/T 5 st. (@145kW/198HP)
VOLVO diagnostika a preklady DIM a ICM v Martine
Re: Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
pri odobrati FAP to zaroven preprogramuju. Ale znamena to,ze to i chipnu? Ze tomu zmenia mapu? Nie len vypnu tu cast to ovlada vypalovanie filtra?
Suzuki VITARA 1.6 benzin, Elegance+
Volvo V50, 2.0D MY08, Kinetic,
Volvo V50, 2.0D MY08, Kinetic,
- southpark
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1715
- Dátum registrácie: 15 Okt 2009, 15:50
- Vek:: 36
- Bydlisko: MARTIN
- Poďakoval: 6 krát
- Bolo mu poďakované: 6 krát
Re: Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
podla mna je odstranenie FAP zmena riadiacej jednotky ale od chiptuningu to ma asi daleko, to je sice tiez zmena riadiacej jednotky ale spojena s motorovou upravou/ucinnostou/vykonom/casovanim a funckiou jednotlivych zucastnenych riadiacich prvkov...]Rebro[ napísal:pri odobrati FAP to zaroven preprogramuju. Ale znamena to,ze to i chipnu? Ze tomu zmenia mapu? Nie len vypnu tu cast to ovlada vypalovanie filtra?
je: VOLVO XC60, MY2010, D5, 151kW, D5244T10, A/T 6 st. AWD
je: VOLVO XC90, MY2005, 2,4D, 120kW, D5244T, A/T 5 st. AWD
je: VOLVO S60, MY2004, 2,4D5, 120kW, D5244T, A/T 5 st. (@145kW/198HP)
VOLVO diagnostika a preklady DIM a ICM v Martine
je: VOLVO XC90, MY2005, 2,4D, 120kW, D5244T, A/T 5 st. AWD
je: VOLVO S60, MY2004, 2,4D5, 120kW, D5244T, A/T 5 st. (@145kW/198HP)
VOLVO diagnostika a preklady DIM a ICM v Martine
- majcco1
- Pokročilý
- Príspevky: 225
- Dátum registrácie: 17 Aug 2009, 22:10
- Vek:: 37
- Bydlisko: Bratislava
- Poďakoval: 1 krát
- Bolo mu poďakované: 2 krát
Re: Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
Tak ako pise kolega, vybratie FAP (DPF) filtra je jedna vec a chip motora je druha. Pri vybere filtra pevnych castic mi vypinali softwarevo tento filter,aby to nehlasilo nizku hladinu mocoviny a neposielalo ma to do servisu. Ale chip sa vobec nemusi robit (ani ja som to neplanoval).]Rebro[ napísal:pri odobrati FAP to zaroven preprogramuju. Ale znamena to,ze to i chipnu? Ze tomu zmenia mapu? Nie len vypnu tu cast to ovlada vypalovanie filtra?
Chip motora sa moze robit aj bez vyberania FAP, je to na tebe. Tam sa len nahodi zmeneny soft, ktory optimalizuje vykon motora a krutiaceho momentu. Ked sa to robi v radovo normalnych percentach cca 10-20% a nedavas kazdy semafor plny plyn, tak by to nemalo vaznejsie ovplyvnit zivotnost motora a ostatnych komponentov.
Zalezi na soferovi, ked je za volantom magor, tak to nemusi mat ani chipnute a dokaze odpalit vela veci, nie len turbo.
Z mojej skusenosti mozem povedat, ze asi najlepsie je pri chipe rovno vybrat aj FAP-ko, hlavne ked to auto uz ma cosi najazdene a skor ci neskor to budes riesit znovu. A velakrat ziskas aj nejaku zlavu,ked to das do kopy.
1.6D motory mi pridu uz aj tak dost slabe na vahu auta a co s tym spravi chip to netusim. Ono asi to turbo ma aj tak dost prace, ked to ma 1,5 tony + nejaky pasazieri. Pri plnom aute sa to uz blizi ku 2 tonam a to uz je celkom slusna vaha. Ale asi to bude stale na soferovi, co s tym bude robit.
Napr. u mna je to auto ovela hravejsie, pri predbiehani citit vyssi vykon ale zase ze by som si nieco dokazoval na cestach to nie.
Inak co pozeram tie ceny ake tu ludia riesia za chipy tak len krutim hlavou. Ale kto chce kam...
Vela stastia vsetkym
Volvo XC90, rv.2004, D5 (120kW)AWD, modra metaliza, 5D AT, Summum
predtym: Volvo V50 2.0D, Mitshubishi Lancer 1997, 1.4i
predtym: Volvo V50 2.0D, Mitshubishi Lancer 1997, 1.4i
- southpark
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1715
- Dátum registrácie: 15 Okt 2009, 15:50
- Vek:: 36
- Bydlisko: MARTIN
- Poďakoval: 6 krát
- Bolo mu poďakované: 6 krát
Re: Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
takze zatial odporucas ist si to dat spravit do tych Ciech
je: VOLVO XC60, MY2010, D5, 151kW, D5244T10, A/T 6 st. AWD
je: VOLVO XC90, MY2005, 2,4D, 120kW, D5244T, A/T 5 st. AWD
je: VOLVO S60, MY2004, 2,4D5, 120kW, D5244T, A/T 5 st. (@145kW/198HP)
VOLVO diagnostika a preklady DIM a ICM v Martine
je: VOLVO XC90, MY2005, 2,4D, 120kW, D5244T, A/T 5 st. AWD
je: VOLVO S60, MY2004, 2,4D5, 120kW, D5244T, A/T 5 st. (@145kW/198HP)
VOLVO diagnostika a preklady DIM a ICM v Martine