Volvo V50 ,, Nemá ťah ,,
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 02 Dec 2017, 16:05
- Vek:: 35
- Bydlisko: Bratislava
- Bolo mu poďakované: 1 krát
Volvo V50 ,, Nemá ťah ,,
Ahojte. Potreboval by som poradiť.
Motor nemá ťah. Maximálne omáčky 2800-2900.
Študent sa ledva rozbieha po rovine o výjazde na mosty a kopce ani nehovorím. Nutný druhý prevodový stupeň.
Ked sa zhorené tak sa trošku zlepší.
Akcelerácia takmer nulová.
Diagnostika vypisuje vládny signál merača hmotnosti vzduchu MAF.
Motor nemá ťah. Maximálne omáčky 2800-2900.
Študent sa ledva rozbieha po rovine o výjazde na mosty a kopce ani nehovorím. Nutný druhý prevodový stupeň.
Ked sa zhorené tak sa trošku zlepší.
Akcelerácia takmer nulová.
Diagnostika vypisuje vládny signál merača hmotnosti vzduchu MAF.
Naposledy upravil/-a Rici1733 v 05 Dec 2017, 16:00, upravené celkom 2 krát.
Volvo V50, 1.6D, r.v 2007
- kwiko
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2196
- Dátum registrácie: 16 Nov 2009, 08:59
- Vek:: 31
- Poďakoval: 10 krát
- Bolo mu poďakované: 114 krát
Re: Volvo V50 ,, Nemá ťah ,,
odporucam davat originalne nahradne diely, pouzivat diagnostiku urcenu pre volvo a dat to niekomu kto tymto volvam rozumie
ps: dopln si bydlisko
ps: dopln si bydlisko
kwiko
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 02 Dec 2017, 16:05
- Vek:: 35
- Bydlisko: Bratislava
- Bolo mu poďakované: 1 krát
Re: Volvo V50 ,, Nemá ťah ,,
Bol som na PC v BOSHi to.bolo tak narýchlo. A vo volvo nemali termín.
A váhu som.mal naposledy od Delphi
A váhu som.mal naposledy od Delphi
Volvo V50, 1.6D, r.v 2007
- kwiko
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2196
- Dátum registrácie: 16 Nov 2009, 08:59
- Vek:: 31
- Poďakoval: 10 krát
- Bolo mu poďakované: 114 krát
Re: Volvo V50 ,, Nemá ťah ,,
vies aj o tom ze v bratislave su dva navzajom nezavisle autorizaky volvo (top auto/plkv sustekova)+trnava(rmjet)
diagnostiku ti spravi napr uzivatel ares v petrzke, alebo begi, wickey... servis zamerany na volvo ti poradia pri diagnostike
diagnostiku ti spravi napr uzivatel ares v petrzke, alebo begi, wickey... servis zamerany na volvo ti poradia pri diagnostike
kwiko
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 02 Dec 2017, 16:05
- Vek:: 35
- Bydlisko: Bratislava
- Bolo mu poďakované: 1 krát
Re: Volvo V50 ,, Nemá ťah ,,
O Šustekovej som nevedel a do Top auta som volal.
Ďakujem za info
Ďakujem za info
Volvo V50, 1.6D, r.v 2007
- Ares
- Pokročilý
- Príspevky: 493
- Dátum registrácie: 27 Jan 2010, 12:08
- Vek:: 39
- Bydlisko: Bratislava
- Poďakoval: 17 krát
- Bolo mu poďakované: 20 krát
Re: Volvo V50 ,, Nemá ťah ,,
Auto má vadnú váhu vzduchu - MAF.
Problém vidím v tom, že je od oleja. To bude podľa mňa pôvodná príčina zlyhania.
V hadici medzi MAF a turbom stojí olej. Ak je to len olej z odvetrania, tak je ho na môj vkus dosť.
Ale motory 1.6 nepoznám do takej miery, aby som mohol s istotou tvrdiť, že to nie je v norme.
Kwiko, nejaké nápady? Ideálne asi k tebe do HS po reklamácaii MAF senzoru na celkovú kontrolu, lebo niekde tečie olej, motor je hodne dobre zakonzervovaný zvonku.
Problém vidím v tom, že je od oleja. To bude podľa mňa pôvodná príčina zlyhania.
V hadici medzi MAF a turbom stojí olej. Ak je to len olej z odvetrania, tak je ho na môj vkus dosť.
Ale motory 1.6 nepoznám do takej miery, aby som mohol s istotou tvrdiť, že to nie je v norme.
Kwiko, nejaké nápady? Ideálne asi k tebe do HS po reklamácaii MAF senzoru na celkovú kontrolu, lebo niekde tečie olej, motor je hodne dobre zakonzervovaný zvonku.
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
MaxMotion Diesel;
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
MaxMotion Diesel;
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
- Nováčik
- Príspevky: 61
- Dátum registrácie: 08 Feb 2016, 14:55
- Vek:: 36
- Bydlisko: Martin
- Poďakoval: 6 krát
- Bolo mu poďakované: 6 krát
Re: Volvo V50 ,, Nemá ťah ,,
Ahojte.
Dovolím si zapojiť sa do tohto vlákna, keďže mám podobný problém. Presne tam, kde píše Ares (t.j. v tej vlnitej hadici medzi turbom a MAF) mám permanentne olej aj ja. Z turba by pochádzať nemal (repas turba mi robil osobne Laci pred cca 40 000 km). A tak ako píše Ares, aj ja mám MAF od oleja. Dokonca raz som mal malú škvrnku aj na filtri.
Ja to riešim tak, že približne každých 2000 km tú hadicu zhodím, vylejem odtiaľ tak 2ml oleja a vyčistím do sucha. Myslím, že toho bordelu je tam trochu menej ak sa pri výmene oleja nenaleje celkom po hornú hranicu mierky, ale iba do cca dvoch tretín. Zdá sa, že tomu tiež celkom pomáha ak motor občas trochu povytáčam (napríklad na dialnici na štvorke podržím asi 3 minúty otáčky okolo 3500 rpm). Vtedy sa časť toho oleja vcucne.
Aj mňa by zaujímalo, či je to v norme. A ak nie, tak čo by sa s tým dalo spraviť.
Vďaka, J
Dovolím si zapojiť sa do tohto vlákna, keďže mám podobný problém. Presne tam, kde píše Ares (t.j. v tej vlnitej hadici medzi turbom a MAF) mám permanentne olej aj ja. Z turba by pochádzať nemal (repas turba mi robil osobne Laci pred cca 40 000 km). A tak ako píše Ares, aj ja mám MAF od oleja. Dokonca raz som mal malú škvrnku aj na filtri.
Ja to riešim tak, že približne každých 2000 km tú hadicu zhodím, vylejem odtiaľ tak 2ml oleja a vyčistím do sucha. Myslím, že toho bordelu je tam trochu menej ak sa pri výmene oleja nenaleje celkom po hornú hranicu mierky, ale iba do cca dvoch tretín. Zdá sa, že tomu tiež celkom pomáha ak motor občas trochu povytáčam (napríklad na dialnici na štvorke podržím asi 3 minúty otáčky okolo 3500 rpm). Vtedy sa časť toho oleja vcucne.
Aj mňa by zaujímalo, či je to v norme. A ak nie, tak čo by sa s tým dalo spraviť.
Vďaka, J
V50, 1.6 D2 84kW (D4162T), M6, rv. 8.2010, Momentum
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 02 Dec 2017, 16:05
- Vek:: 35
- Bydlisko: Bratislava
- Bolo mu poďakované: 1 krát
Re: Volvo V50 ,, Nemá ťah ,,
Ahojte, takže takto MAF vymenená ( Pierburg ).
Zmena žiadna.
Stále to isté nepustí otáčky nad 2800-2900.
Dáke nápady?
Zmena žiadna.
Stále to isté nepustí otáčky nad 2800-2900.
Dáke nápady?
Volvo V50, 1.6D, r.v 2007
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1099
- Dátum registrácie: 10 Okt 2009, 19:51
- Vek:: 45
- Bydlisko: Lichnov u Frenštátu pod Radhoštěm
- Bolo mu poďakované: 18 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Volvo V50 ,, Nemá ťah ,,
Bohužel u motorů 1,6D je častým jevem nadměrné opotřebení motoru.Odvětrání motoru pak nestíhá,takže se olej začne tlačit všude možně z pod víka hlavy a pochopitelně se začne přefukovat i do vzduchového filtru.Jediné řešení je výměna motoru,nebo prodej vozu.Případně ještě kanystr benzínu a zápalky.
Další možností proč to nejde do otáček je ucpaný DPF filtr.
Další možností proč to nejde do otáček je ucpaný DPF filtr.
http://www.svedsketanky.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
tel 775148152
Volvo S90 Royal r.v. 1997 150kW
Volvo S80 T6 r.v.1999 200kW
tel 775148152
Volvo S90 Royal r.v. 1997 150kW
Volvo S80 T6 r.v.1999 200kW
- blacktibor
- Nováčik
- Príspevky: 68
- Dátum registrácie: 23 Mar 2015, 21:08
- Vek:: 24
- Bydlisko: Mútne
- Poďakoval: 8 krát
- Bolo mu poďakované: 1 krát
Re: Volvo V50 ,, Nemá ťah ,,
pozdravujem vás
no tak s týmto som mal podobný problém, ak môžem aj moju skúsenosť tak: Jazdil som si po meste Nitra, akurát som sa vybral domov smerom na Oravu, prídem na križovatku hneď za mestom, a tu hľa auto neťahá. Celú cestu lenivé ako voš pod chrastou a otáčky veľmi horko ťažko 2500-2700 ot/min. Mne síce ukázalo červený výkričník (!) no potom zmyzol ale auto stále išlo rovnako slabo. Príčina tohto celého bol upchatý DPF filter. Chybu my chlap v servise vymazal cez diagnostiku, potom hneď išlo auto OK, no a hneď som po porade s LACI servis menil DPF. Odvtedy sa nič také neprejavilo.
no tak s týmto som mal podobný problém, ak môžem aj moju skúsenosť tak: Jazdil som si po meste Nitra, akurát som sa vybral domov smerom na Oravu, prídem na križovatku hneď za mestom, a tu hľa auto neťahá. Celú cestu lenivé ako voš pod chrastou a otáčky veľmi horko ťažko 2500-2700 ot/min. Mne síce ukázalo červený výkričník (!) no potom zmyzol ale auto stále išlo rovnako slabo. Príčina tohto celého bol upchatý DPF filter. Chybu my chlap v servise vymazal cez diagnostiku, potom hneď išlo auto OK, no a hneď som po porade s LACI servis menil DPF. Odvtedy sa nič také neprejavilo.
- kwiko
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2196
- Dátum registrácie: 16 Nov 2009, 08:59
- Vek:: 31
- Poďakoval: 10 krát
- Bolo mu poďakované: 114 krát
Re: Volvo V50 ,, Nemá ťah ,,
Samozrejme ze tieto motory sa daju opravovat a prevadzkovat dlho a celkom bezproblemov. Poznam auto s 450tis a 390tis bez radikalnejsej opravy avsak aj na nich nakoniec doslo a o ekonomike prevadzky sa neda uvazovat.
Typicka story: kupil 1.6hdi -hned som odporucil predat... 3roky bezproblemov, sa mi smial aky som somar, len menit olej, liat naftu
potom na STK odisiel snimac tlaku paliva -opravene
o pol roka zaplnene DPF - vymene turbo
o mesiac vadny snimac tlaku sania -vymenene + odporucanie na vymenu dpf
dal si firmou vybrat Dpf
o mesiac nestartoval -rozbilo sa EGR
pri tom mal vela oleja v motore -poslal som ho na reklamaciu DPF off -neuspesne, ale dali mu naspat povodny soft + som namontoval nove DPF
samozrejme mal prasknute odvetranie -vymenene pretesnene - pri tom sa dali vstreky na test - vysledok ze su opotrebovane
Tak dal vymenit spojku+dvojhmotu+ opravit tesnenie klukovky za zotrvacnikom a KONECNE to predal- kupil si atmosfericky benzin japonskej produkcie
Mam dojem ze vsetky servisy co riesia tieto motory maju podobne historky s HDi motormi.
Typicka story: kupil 1.6hdi -hned som odporucil predat... 3roky bezproblemov, sa mi smial aky som somar, len menit olej, liat naftu
potom na STK odisiel snimac tlaku paliva -opravene
o pol roka zaplnene DPF - vymene turbo
o mesiac vadny snimac tlaku sania -vymenene + odporucanie na vymenu dpf
dal si firmou vybrat Dpf
o mesiac nestartoval -rozbilo sa EGR
pri tom mal vela oleja v motore -poslal som ho na reklamaciu DPF off -neuspesne, ale dali mu naspat povodny soft + som namontoval nove DPF
samozrejme mal prasknute odvetranie -vymenene pretesnene - pri tom sa dali vstreky na test - vysledok ze su opotrebovane
Tak dal vymenit spojku+dvojhmotu+ opravit tesnenie klukovky za zotrvacnikom a KONECNE to predal- kupil si atmosfericky benzin japonskej produkcie
Mam dojem ze vsetky servisy co riesia tieto motory maju podobne historky s HDi motormi.
kwiko
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 02 Dec 2017, 16:05
- Vek:: 35
- Bydlisko: Bratislava
- Bolo mu poďakované: 1 krát
Re: Volvo V50 ,, Nemá ťah ,,
Ahoj, motor som už raz menil. ( vybehol mi piest z bloku ), a DPF som už raz zistil manuálne hneď po kúpe auta. Ale tip aj vypísala diagnostika. Takže nemyslím že by to bolo práve ono. On keď nikdy nevieš. Je to ako hľadanie ihly v kope sena.martinopel napísal: ↑09 Dec 2017, 07:14Bohužel u motorů 1,6D je častým jevem nadměrné opotřebení motoru.Odvětrání motoru pak nestíhá,takže se olej začne tlačit všude možně z pod víka hlavy a pochopitelně se začne přefukovat i do vzduchového filtru.Jediné řešení je výměna motoru,nebo prodej vozu.Případně ještě kanystr benzínu a zápalky.
Další možností proč to nejde do otáček je ucpaný DPF filtr.
Volvo V50, 1.6D, r.v 2007
- nitran
- MUDrc
- Príspevky: 837
- Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 18:18
- Vek:: 42
- Bydlisko: Nitra
- Poďakoval: 18 krát
- Bolo mu poďakované: 38 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Volvo V50 ,, Nemá ťah ,,
Skontroluj zhaviče minule sme mali v servise taký prípad - Presne tvoj model a nešiel do výkonu vôbec nad 3000 všetky zhaviče mal zlé. To je len typ cez mobil
VolvoDiely.sk
Autoservis, predajňa, eshop, vrakovisko, chip, zmena jazyka, SW, diagnostika a požičovňa
tel.: 0910278211
Moje:
XC90 2.4 D5 2010 R-Design
NA PREDAJ:
XC60 2.4 D5 AT 2009
S60 2.4i 2001
V50 1.6D 2008
V50 1.6D 2006
Autoservis, predajňa, eshop, vrakovisko, chip, zmena jazyka, SW, diagnostika a požičovňa
tel.: 0910278211
Moje:
XC90 2.4 D5 2010 R-Design
NA PREDAJ:
XC60 2.4 D5 AT 2009
S60 2.4i 2001
V50 1.6D 2008
V50 1.6D 2006