Strana 1 z 1
M1 vs N1 vs vnutorna mreza
Napísané: 21 Okt 2016, 21:41
od užívateľa Luboo
zdravim,
pokial je auto v technicaku kategorie N1 (predchadzajuci majitel to takto nastavil), je potrebne jazdit aj s vnutornou mrezou alebo je mozne ju demontovat a mat technicak hoci aj s kategoriou N1? Alebo je potrebne spravit zmenu v technicaku na M1? Jedna sa o XC60 co je M1.
Dakujem.
Re: M1 vs N1 vs vnutorna mreza
Napísané: 22 Okt 2016, 16:55
od užívateľa jmdem
pokiaľ máš v TP N1 už ti tam ostane. späť na M1 sa to už prehodiť nedá, ale dá sa urobiť zmena v TP na DI. mreža už nie je povinná v aute (cca od 2012) len ju musia na DI vyškrtnúť z TP. samozrejme si nachystaj 12€ za výmenu techničákov
Re: M1 vs N1 vs vnutorna mreza
Napísané: 22 Okt 2016, 19:43
od užívateľa Luboo
vdaka, nevies ci na DI budu chciet nieco navyse okrem technicakov?
Re: M1 vs N1 vs vnutorna mreza
Napísané: 22 Okt 2016, 20:11
od užívateľa st_Andy
vobec nic, tiez som kupil volvo od podnikatela ako N1 a niesom zivnostnik ale v papieroch uz zostalo ako nakladne vozidlo, nic speci nieje treba nosit, a mreza uz tiez nemusi byt
..vsak si ju vies predstavit na kazdej tej Panamere za nadmerny odpocet?..
Re: M1 vs N1 vs vnutorna mreza
Napísané: 02 Nov 2016, 09:26
od užívateľa Fabo.sk
chvala bohu ze to zmenili. To bola najvacsia hovadina co bola v nasich zakonoch minimalne co sa aut tyka.
Re: M1 vs N1 vs vnutorna mreza
Napísané: 20 Jan 2017, 00:00
od užívateľa Luboo
dnes som podal ziadost na vymaz mreze z technicaku, o tyzden mi pride novy velky technicak do ktoreho mi dopisu zvysok, samozrejme N mi zostane, zmena na M sa vraj uz pri rozumnej narocnosti neda
co ma ale prekvapilo je, ze po zruseni mreze sa prepocitava pocet miest na sedenie
(
http://www.autogas.sk/obsaditelnost.htm)
Pri XC60 mi ostane zachovanych 5 miest, ale vraj pre mensie auta moze pocet miest klesnut na 4 alebo dokonca aj na 3 ..