Volvo S60 D5 120 kw
Re: Volvo S60 D5 120 kw
Ináč klobuk dole, že vieš jazdiť piánko ja to už nejako neviem, žijem zbytočne rýchlo.
Pozerám, že máš 18-tky kolečká, no tak klobúk dole s tou spotrebou.
Pozerám, že máš 18-tky kolečká, no tak klobúk dole s tou spotrebou.
Toyota Avensis T27, 2,0 D-4D bez DPF, kachle 93 kw, M6, 145.000 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
- zorg1
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2457
- Dátum registrácie: 20 Sep 2009, 14:12
- Vek:: 43
- Poďakoval: 19 krát
- Bolo mu poďakované: 35 krát
Re: Volvo S60 D5 120 kw
aamen
Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
- MarekV
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2213
- Dátum registrácie: 27 Apr 2010, 16:30
- Vek:: 33
- Bydlisko: Nitra
- Bolo mu poďakované: 35 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Volvo S60 D5 120 kw
kurnik, tvoje zrýchlenie som nepozeral
idem to napraviť
Také volvo aké máš ty, tam ani nemajú Si si istý, že máš volvo S60
idem to napraviť
Také volvo aké máš ty, tam ani nemajú Si si istý, že máš volvo S60
Toyota Avensis T27, 2,0 D-4D bez DPF, kachle 93 kw, M6, 145.000 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
Re: Volvo S60 D5 120 kw
0-100 je inac parameter, ktory nedava moc zmysel, pretoze tam bude mat D5ka vdaka krutaku problem vystartovat bez presmyknutia kolies ! A to nevravim o prvom stupni, ktory je asi najkratsi spomedzi vsetkych aut co vyrobili
Co takto 60-100/80-120/100-160 ? A ako je pri LPG riesene rezervne koleso ?
Co takto 60-100/80-120/100-160 ? A ako je pri LPG riesene rezervne koleso ?
Re: Volvo S60 D5 120 kw
Chodíš bežne pravidelne cez 100 km za hodinu, prípadne 160 ??? Prečo hádžeš 1-tku ?? Rovno tam šupni 2-ku, D5 to určite potiahne aj na dvojke a ani neprehrabne a nestratí žiaden výkon !!! Známy to bežne robil na svojom pole 1,9 TDI. Keď sa chcel s niekym vytešiť. Mal to čipnuté, tak sa pekne ponaťahoval s kadečím
Krúťak je dobrý, keby si chcel s autom ísť orať !!! Vtedy by si mal ty o strááááášne veľa navrch viac ako ja
Čiže ak budem pár sekund rýchlejší na stovke, ty ma na svojom dobehneš možno v 120-ke. Takže asi pri bežnom tempe, ktorý využíva väčšina vodičov, to bude asi rovnaké, či ?
Ak budeš niekedy v PO, tak to môžeme skúsiť, vybehneme na dialnicu a skúsime aký je tam veľký rozdiel. Môže byť ??? Nemám problém to skúsiť. Neviem prečo si sa toho chytil, ja som len reagoval na tvrdenie, že by nemenil D5 za benzín, lebo je to lenivé, tak som len porovnal, že ten razantný nástup robí lepší vnútorný pocit ako je skutočná realita.
K rezerve. No mám dojazdovku (tenučká guma), teda aby som bol presný bežne po okolici nenosím koleso, mám lepiacu sadu a kompresor. Chcel si niečo tým naznačiť ??? či len tak ?? Neviem ako často používaš Ty rezervné koleso, ale mne je v podstate na ho... a preto ho ani nenosím Ale ak je dojazdovka pre Teba dôležitá, tak určite nekupuj auto na plyn To je rapidný rozdiel, mať a nemať rezervu V podstate väčšina nových aut je v podstate v nevýhode, lebo už málo kde dávajú plnohodnotnú rezervu. Skôr sú všade lepiace sady
Ak by si chcel ešte niekto pokecať o mojom plyňáku, aký je na hovno, skúste mi to napísať do mojej témy. Nerád by som tu zorg-ovi ničil jeho vlákno (ak by to vedel admin prehodiť do mojej témy, reakcie na moje nahovno auto, tak ho chcem poprosiť o prehodenie - ďakujem )
P.S.: Sorry zorg, že ti tu do toho kafrem. Nevedel som, že rozprúdim takúto vášnivú debatu o výhodách D5 a nedostatkoch benzínov. O plyne nehovoriac
Krúťak je dobrý, keby si chcel s autom ísť orať !!! Vtedy by si mal ty o strááááášne veľa navrch viac ako ja
Čiže ak budem pár sekund rýchlejší na stovke, ty ma na svojom dobehneš možno v 120-ke. Takže asi pri bežnom tempe, ktorý využíva väčšina vodičov, to bude asi rovnaké, či ?
Ak budeš niekedy v PO, tak to môžeme skúsiť, vybehneme na dialnicu a skúsime aký je tam veľký rozdiel. Môže byť ??? Nemám problém to skúsiť. Neviem prečo si sa toho chytil, ja som len reagoval na tvrdenie, že by nemenil D5 za benzín, lebo je to lenivé, tak som len porovnal, že ten razantný nástup robí lepší vnútorný pocit ako je skutočná realita.
K rezerve. No mám dojazdovku (tenučká guma), teda aby som bol presný bežne po okolici nenosím koleso, mám lepiacu sadu a kompresor. Chcel si niečo tým naznačiť ??? či len tak ?? Neviem ako často používaš Ty rezervné koleso, ale mne je v podstate na ho... a preto ho ani nenosím Ale ak je dojazdovka pre Teba dôležitá, tak určite nekupuj auto na plyn To je rapidný rozdiel, mať a nemať rezervu V podstate väčšina nových aut je v podstate v nevýhode, lebo už málo kde dávajú plnohodnotnú rezervu. Skôr sú všade lepiace sady
Ak by si chcel ešte niekto pokecať o mojom plyňáku, aký je na hovno, skúste mi to napísať do mojej témy. Nerád by som tu zorg-ovi ničil jeho vlákno (ak by to vedel admin prehodiť do mojej témy, reakcie na moje nahovno auto, tak ho chcem poprosiť o prehodenie - ďakujem )
P.S.: Sorry zorg, že ti tu do toho kafrem. Nevedel som, že rozprúdim takúto vášnivú debatu o výhodách D5 a nedostatkoch benzínov. O plyne nehovoriac
Toyota Avensis T27, 2,0 D-4D bez DPF, kachle 93 kw, M6, 145.000 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
Re: Volvo S60 D5 120 kw
Potom Ti to premažem, aby si tam nemal moje bludy vo svojom topic-ku. Ešte raz prepáč. Ale vcelku sa to rozbehlo
Toyota Avensis T27, 2,0 D-4D bez DPF, kachle 93 kw, M6, 145.000 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
- zorg1
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2457
- Dátum registrácie: 20 Sep 2009, 14:12
- Vek:: 43
- Poďakoval: 19 krát
- Bolo mu poďakované: 35 krát
Re: Volvo S60 D5 120 kw
netreba nič mazať každá debata je na niečo dobrá, páči sa mi ako každý bojuje za svoje Volvatko...na budúcom zraze dáme pivko, a hodíme reč... možno aj sprinty
" P.S.: Sorry zorg, že ti tu do toho kafrem. Nevedel som, že rozprúdim takúto vášnivú debatu o výhodách D5 a nedostatkoch benzínov. O plyne nehovoriac "
skôr by som to vzal opačne najprv nevýhody D5 a výhody benzinov.../Ty si začal /
" P.S.: Sorry zorg, že ti tu do toho kafrem. Nevedel som, že rozprúdim takúto vášnivú debatu o výhodách D5 a nedostatkoch benzínov. O plyne nehovoriac "
skôr by som to vzal opačne najprv nevýhody D5 a výhody benzinov.../Ty si začal /
Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
Re: Volvo S60 D5 120 kw
Ja som nikdy takto auto nestaval Výhoda nevýhoda. Je to potencionálny drahší servis na moderných diesel-och !!!
Výhody alebo nevýhody závisia od toho, čo človek chce.
Ak má niekto rád jazdu odspodu, od nízkych otáčok, rád jazdí na nízkych otáčkach potrebuje vysoký dojazd tak ten volí diesel. To čo ušetrí na palive môže dať na servis, t.j. za ušetrené prachy vie auto vyservisovať. Horšie je, keď tie ušetrené prachy minie
Kto rád auto vytáča, má rád vôňu benzínu, nevadí mu vyššia spotreba, tak rieši benzínové volvo. Ak chce byť pretekár, tak kúpi 220 kw R-ko a nie moju srákoru -)
Doteraz som mal diesel-e a užíval som si jazdu, teraz mám benzín. A nemám najmenší problém sa niekedy vrátiť naspäť k diesel-u. Jediné čo teraz viem, že sa nevrátim k S60-tke. Je to pre mňa malé auto. Ale určite by som nemal problém ísť do S80 D5
Výhody alebo nevýhody závisia od toho, čo človek chce.
Ak má niekto rád jazdu odspodu, od nízkych otáčok, rád jazdí na nízkych otáčkach potrebuje vysoký dojazd tak ten volí diesel. To čo ušetrí na palive môže dať na servis, t.j. za ušetrené prachy vie auto vyservisovať. Horšie je, keď tie ušetrené prachy minie
Kto rád auto vytáča, má rád vôňu benzínu, nevadí mu vyššia spotreba, tak rieši benzínové volvo. Ak chce byť pretekár, tak kúpi 220 kw R-ko a nie moju srákoru -)
Doteraz som mal diesel-e a užíval som si jazdu, teraz mám benzín. A nemám najmenší problém sa niekedy vrátiť naspäť k diesel-u. Jediné čo teraz viem, že sa nevrátim k S60-tke. Je to pre mňa malé auto. Ale určite by som nemal problém ísť do S80 D5
Toyota Avensis T27, 2,0 D-4D bez DPF, kachle 93 kw, M6, 145.000 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
- MarekV
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2213
- Dátum registrácie: 27 Apr 2010, 16:30
- Vek:: 33
- Bydlisko: Nitra
- Bolo mu poďakované: 35 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Volvo S60 D5 120 kw
Ja som mal D5ku a vozil som sa aj v 2.4i a pocitovo mi pride D5ka pruznejsia.
Co sa tyka S80 D5 (120kw) tak je to uz troska slabsi motor na tu kasnu ale stale v pohode ked sa potrebujes presuvat po dialnici super.
Co sa tyka S80 D5 (120kw) tak je to uz troska slabsi motor na tu kasnu ale stale v pohode ked sa potrebujes presuvat po dialnici super.
Re: Volvo S60 D5 120 kw
Ale veď aj je 136 kw D5 pružnejšia, nie len pocitovo. Pri 120 kw to také jednoznačné nie je.
Teraz S80 neriešim možno raz Viac ma láka niečo terenného napr. XC90
Teraz S80 neriešim možno raz Viac ma láka niečo terenného napr. XC90
Toyota Avensis T27, 2,0 D-4D bez DPF, kachle 93 kw, M6, 145.000 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
- zorg1
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2457
- Dátum registrácie: 20 Sep 2009, 14:12
- Vek:: 43
- Poďakoval: 19 krát
- Bolo mu poďakované: 35 krát
Re: Volvo S60 D5 120 kw
Marek mal 120 kw vid popis
Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
Re: Volvo S60 D5 120 kw
sorač, mne tie kódy motorov nič nehovoria
Tak papierovo vidíš, že to je len pocit Teda do 100 km za hod. Potom to už neviem
Tiež som mal pocit, aký superb TDi je rýchly, ale prekvapilo ma že octafka 1,6 benzín na toto zrýchlenie skoro také isté
Preto aj teraz som to dal do súvislosti. A to superb TDI PD má ten turbo efekt o dosť väčší ako common raily. Takže som si myslel, že som trhač asfaltu
Ale nebudem sa hádať, treba to fakt skúsiť. Šak som myslel, že aj o tom sú zrazy. že tam máte nejaké "šprinty" a porovnávačky Jazdy zručnosti a tak
Tak papierovo vidíš, že to je len pocit Teda do 100 km za hod. Potom to už neviem
Tiež som mal pocit, aký superb TDi je rýchly, ale prekvapilo ma že octafka 1,6 benzín na toto zrýchlenie skoro také isté
Preto aj teraz som to dal do súvislosti. A to superb TDI PD má ten turbo efekt o dosť väčší ako common raily. Takže som si myslel, že som trhač asfaltu
Ale nebudem sa hádať, treba to fakt skúsiť. Šak som myslel, že aj o tom sú zrazy. že tam máte nejaké "šprinty" a porovnávačky Jazdy zručnosti a tak
Toyota Avensis T27, 2,0 D-4D bez DPF, kachle 93 kw, M6, 145.000 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
- zorg1
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2457
- Dátum registrácie: 20 Sep 2009, 14:12
- Vek:: 43
- Poďakoval: 19 krát
- Bolo mu poďakované: 35 krát
Re: Volvo S60 D5 120 kw
My sa na zrazoch nechvastáme kto je rýchlejší a kto je pomalší, my tam spoločne opekáme, jeme, pijeme a spievame...až do rána bieleho...
Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
Re: Volvo S60 D5 120 kw
nejde o chvastanie, ale porovnanie aút kedy ja budem mať R-ko pod zadkom, S80, XC90, alebo XC60 a tak .....
Ja rád porovnávam autá a dlho pri jednom nevydržím cca. 2 roky a už ma pokúša skúsiť iné
Ja rád porovnávam autá a dlho pri jednom nevydržím cca. 2 roky a už ma pokúša skúsiť iné
Toyota Avensis T27, 2,0 D-4D bez DPF, kachle 93 kw, M6, 145.000 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
Re: Volvo S60 D5 120 kw
Kujon78- nikto tu nepise, ze tvoje benzinove LPG je na h... , boze chran ! Ved len vymiename nazory
Myslel som, ze LPG ma nadrz namiesto rezervy no a ja osobne som ju potreboval 3x a ani v jednom pripade by mi nepomohla sada na lepenie, pretoze raz bol ohnuty disk a 2x roztrhana pneu !
No a co sa tyka pruzneho zrychlenia, to vyuzivam predovsetkym mimo mesta(kam nafta patri !) pri predbiehani, kedy netreba podradovat, zvysok zase na dialnici, 0-100 je proste obycajny drag, ktory sa v praxi inak neda obhajit.
S tym krutakom to bolo myslene tak, ze ked sa roztoci turbo tak kolesa utrhne, co je niekde pri 2000ot, kdezto atmosfera taha plynulo do obmedzovaca(samozrejme nie Hemi ). Ja si tento fakt uvedomujem a tuto vec nejako na naftach neglorifikujem ! Naopak, viac sa mi paci, ked atmosfericky benzin tocim od volnobehu az k cervenemu polu a vykon pekne linearne stupa a to uz aj na 55kw cliu ! (No ked som zazil Vtec civic, to bola otackova bomba)
A spolahlivost ? Na aute sa od kupy riesili vseliake hovadiny a podvozkovy spotrebny material, no na samotnom naftovom motore sa menili len kladky/remene a nejake hadice, citlive a drahe casti ako turbo a vstreky su stale z vyrobnej linky, takze zatial o narocnej udrzbe nemozem hovorit.
Ale jasne, toto zalezi najviac od toho, ako je o auto postarane a kvalitu nafty, inak to moze stat tisice !
No tazko mi je porovnavat LPG a naftu, ked to prve je vlastne taky tuning pre lepsiu celkovu spotrebu, kdezto na naftu takyto upgrade zatial nemame, musime si vystacit s pravou nohou a kvalitnou naftou
Viem ale porovnat s kamosovou s60 2.0t, ktora netaha nejako svetoborne, vzhladom na to, kolko stoji plna nadrz a aky ma dojazd
Btw. s tym zrychlenim sprav kludne videjko(asi nie do tohto vlakna) nech porovname, tuto je moja D5ka :
Myslel som, ze LPG ma nadrz namiesto rezervy no a ja osobne som ju potreboval 3x a ani v jednom pripade by mi nepomohla sada na lepenie, pretoze raz bol ohnuty disk a 2x roztrhana pneu !
No a co sa tyka pruzneho zrychlenia, to vyuzivam predovsetkym mimo mesta(kam nafta patri !) pri predbiehani, kedy netreba podradovat, zvysok zase na dialnici, 0-100 je proste obycajny drag, ktory sa v praxi inak neda obhajit.
S tym krutakom to bolo myslene tak, ze ked sa roztoci turbo tak kolesa utrhne, co je niekde pri 2000ot, kdezto atmosfera taha plynulo do obmedzovaca(samozrejme nie Hemi ). Ja si tento fakt uvedomujem a tuto vec nejako na naftach neglorifikujem ! Naopak, viac sa mi paci, ked atmosfericky benzin tocim od volnobehu az k cervenemu polu a vykon pekne linearne stupa a to uz aj na 55kw cliu ! (No ked som zazil Vtec civic, to bola otackova bomba)
A spolahlivost ? Na aute sa od kupy riesili vseliake hovadiny a podvozkovy spotrebny material, no na samotnom naftovom motore sa menili len kladky/remene a nejake hadice, citlive a drahe casti ako turbo a vstreky su stale z vyrobnej linky, takze zatial o narocnej udrzbe nemozem hovorit.
Ale jasne, toto zalezi najviac od toho, ako je o auto postarane a kvalitu nafty, inak to moze stat tisice !
No tazko mi je porovnavat LPG a naftu, ked to prve je vlastne taky tuning pre lepsiu celkovu spotrebu, kdezto na naftu takyto upgrade zatial nemame, musime si vystacit s pravou nohou a kvalitnou naftou
Viem ale porovnat s kamosovou s60 2.0t, ktora netaha nejako svetoborne, vzhladom na to, kolko stoji plna nadrz a aky ma dojazd
Btw. s tym zrychlenim sprav kludne videjko(asi nie do tohto vlakna) nech porovname, tuto je moja D5ka :
- Ortový
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 31 Máj 2009, 16:35
- Vek:: 46
- Bydlisko: Handlová
- Poďakoval: 10 krát
- Bolo mu poďakované: 29 krát
Re: Volvo S60 D5 120 kw
si nebol pri tom pripútaný?...
Volvo S60 D5,Move,D5244T,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Čierny
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
Re: Volvo S60 D5 120 kw
Chodím po dialnici, cca. 4 krát do roka ale čo nespravím pre klubákov
ok, zajtra pôjdem na dialnicu a pohrám sa
To máš manuál čo ??? Ale to je asi jedno, keďže tam by bola strata len pri prehadzovaní, čo tu teda netreba rátať
Ešte raz musím pozrieť aké zrýchlenie si to chcel merať, keď už tam budem. Potom poprosím o radu, ako to hodím tak pekne do príspevku
A zase je tu ukážka, že každý máme inú potrebu. Ja som rezervu nepoužil ani raz !!! za cca. 17 rokov Defekt som už mal, ale to bolo že som mal klinec v kolese, t.j. spúšťalo postupne a nebol problém aj po týždni ísť na odstránenie defektu
P.S.: Predpokládam, že teraz najbližšie chytím defekt Zákon naschválu Tak ako s posilovačom, o ktorom som písal ako drží a potom o týždeň začalo hučať a musel som ho meniť
ok, zajtra pôjdem na dialnicu a pohrám sa
To máš manuál čo ??? Ale to je asi jedno, keďže tam by bola strata len pri prehadzovaní, čo tu teda netreba rátať
Ešte raz musím pozrieť aké zrýchlenie si to chcel merať, keď už tam budem. Potom poprosím o radu, ako to hodím tak pekne do príspevku
A zase je tu ukážka, že každý máme inú potrebu. Ja som rezervu nepoužil ani raz !!! za cca. 17 rokov Defekt som už mal, ale to bolo že som mal klinec v kolese, t.j. spúšťalo postupne a nebol problém aj po týždni ísť na odstránenie defektu
P.S.: Predpokládam, že teraz najbližšie chytím defekt Zákon naschválu Tak ako s posilovačom, o ktorom som písal ako drží a potom o týždeň začalo hučať a musel som ho meniť
Toyota Avensis T27, 2,0 D-4D bez DPF, kachle 93 kw, M6, 145.000 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
Re: Volvo S60 D5 120 kw
no takže je to u mňa na mojom vlákne: http://volvoklub.sk/viewtopic.php?f=20& ... 507#p75507" onclick="window.open(this.href);return false;
100-160 by mohlo byť lepšie v manuály ako s aom, ale čo už Nechcelo to podradiť o 2 stupne - sviňa jedna Takže išlo to vlažnejšie. Ale ako hovorím, takéto rýchlosti nevyužívam vôbec. Max. dialnica 140 tachometrových.
Chcelo by to porovnať ešte s manuálom. Pri 80-120 preraďoval, čo bolo vidieť, že trošku spomalilo. Predsa len to nie je DSG
Teraz som aspoň trošku prevetral výfuk
100-160 by mohlo byť lepšie v manuály ako s aom, ale čo už Nechcelo to podradiť o 2 stupne - sviňa jedna Takže išlo to vlažnejšie. Ale ako hovorím, takéto rýchlosti nevyužívam vôbec. Max. dialnica 140 tachometrových.
Chcelo by to porovnať ešte s manuálom. Pri 80-120 preraďoval, čo bolo vidieť, že trošku spomalilo. Predsa len to nie je DSG
Teraz som aspoň trošku prevetral výfuk
Toyota Avensis T27, 2,0 D-4D bez DPF, kachle 93 kw, M6, 145.000 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
-
- Nováčik
- Príspevky: 88
- Dátum registrácie: 01 Jan 2012, 22:45
- Vek:: 40
- Bydlisko: Nitra
- Poďakoval: 2 krát
- Bolo mu poďakované: 4 krát
Re: Volvo S60 D5 120 kw
Nazdar Zorg1
posielal som SS
vieš mi poradit s nezavislím kúrením?
posielal som SS
vieš mi poradit s nezavislím kúrením?
VOLVO S70 2,5 B5254S 125 kw 1998 LPG brc. 502 000 km kto ma viac??
Bola S 105 1984
Bola S Favo 135 1991
Je S felda 136 1995
Bola S 105 1984
Bola S Favo 135 1991
Je S felda 136 1995