Volvo S60 D5 120 kw

tu sa môžete pochváliť s Vašim miláčikom...
Užívateľov profilový obrázok
Kujon78
MUDrc
MUDrc
Príspevky: 548
Dátum registrácie: 21 Júl 2011, 15:57
Vek:: 5
Bydlisko: Prešov

Re: Volvo S60 D5 120 kw

Príspevok od užívateľa Kujon78 » 05 Nov 2013, 21:39

Ináč klobuk dole, že vieš jazdiť piánko :-) ja to už nejako neviem, žijem zbytočne rýchlo.

Pozerám, že máš 18-tky kolečká, no tak klobúk dole s tou spotrebou.
Toyota Avensis T27, 2,0 D-4D bez DPF, kachle 93 kw, M6, 145.000 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km

Užívateľov profilový obrázok
zorg1
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2457
Dátum registrácie: 20 Sep 2009, 14:12
Vek:: 43
Poďakoval: 19 krát
Bolo mu poďakované: 35 krát

Re: Volvo S60 D5 120 kw

Príspevok od užívateľa zorg1 » 05 Nov 2013, 21:53

aamen {anjel}
Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán

Honda Jazz, 1,2 cool

Užívateľov profilový obrázok
MarekV
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2213
Dátum registrácie: 27 Apr 2010, 16:30
Vek:: 33
Bydlisko: Nitra
Bolo mu poďakované: 35 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: Volvo S60 D5 120 kw

Príspevok od užívateľa MarekV » 05 Nov 2013, 22:12

podla mna to mate len pokazene pocitadlo :-D

Užívateľov profilový obrázok
Kujon78
MUDrc
MUDrc
Príspevky: 548
Dátum registrácie: 21 Júl 2011, 15:57
Vek:: 5
Bydlisko: Prešov

Re: Volvo S60 D5 120 kw

Príspevok od užívateľa Kujon78 » 05 Nov 2013, 22:15

kurnik, tvoje zrýchlenie som nepozeral :-)

idem to napraviť :-)

Také volvo aké máš ty, tam ani nemajú :-) Si si istý, že máš volvo S60 :-)
Toyota Avensis T27, 2,0 D-4D bez DPF, kachle 93 kw, M6, 145.000 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km

Užívateľov profilový obrázok
Drak3n
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 414
Dátum registrácie: 18 Jan 2011, 10:29

Re: Volvo S60 D5 120 kw

Príspevok od užívateľa Drak3n » 05 Nov 2013, 23:59

0-100 je inac parameter, ktory nedava moc zmysel, pretoze tam bude mat D5ka vdaka krutaku problem vystartovat bez presmyknutia kolies ! A to nevravim o prvom stupni, ktory je asi najkratsi spomedzi vsetkych aut co vyrobili :lol:
Co takto 60-100/80-120/100-160 ? :) A ako je pri LPG riesene rezervne koleso ?
V70II/D5/120kw/2002/manual+Powerflex/Poly Subframe inserts
Obrázok

Užívateľov profilový obrázok
Kujon78
MUDrc
MUDrc
Príspevky: 548
Dátum registrácie: 21 Júl 2011, 15:57
Vek:: 5
Bydlisko: Prešov

Re: Volvo S60 D5 120 kw

Príspevok od užívateľa Kujon78 » 06 Nov 2013, 18:56

Chodíš bežne pravidelne cez 100 km za hodinu, prípadne 160 ??? :-) Prečo hádžeš 1-tku ?? Rovno tam šupni 2-ku, D5 to určite potiahne aj na dvojke :-) a ani neprehrabne a nestratí žiaden výkon !!! Známy to bežne robil na svojom pole 1,9 TDI. Keď sa chcel s niekym vytešiť. Mal to čipnuté, tak sa pekne ponaťahoval s kadečím :-)


Krúťak je dobrý, keby si chcel s autom ísť orať !!! Vtedy by si mal ty o strááááášne veľa navrch viac ako ja :-)
Čiže ak budem pár sekund rýchlejší na stovke, ty ma na svojom dobehneš možno v 120-ke. Takže asi pri bežnom tempe, ktorý využíva väčšina vodičov, to bude asi rovnaké, či ?
Ak budeš niekedy v PO, tak to môžeme skúsiť, vybehneme na dialnicu a skúsime aký je tam veľký rozdiel. Môže byť ??? Nemám problém to skúsiť. Neviem prečo si sa toho chytil, ja som len reagoval na tvrdenie, že by nemenil D5 za benzín, lebo je to lenivé, tak som len porovnal, že ten razantný nástup robí lepší vnútorný pocit ako je skutočná realita.

K rezerve. No mám dojazdovku (tenučká guma), teda aby som bol presný bežne po okolici nenosím koleso, mám lepiacu sadu a kompresor. Chcel si niečo tým naznačiť ??? či len tak ?? Neviem ako často používaš Ty rezervné koleso, ale mne je v podstate na ho... a preto ho ani nenosím :-) Ale ak je dojazdovka pre Teba dôležitá, tak určite nekupuj auto na plyn :-) To je rapidný rozdiel, mať a nemať rezervu :-) V podstate väčšina nových aut je v podstate v nevýhode, lebo už málo kde dávajú plnohodnotnú rezervu. Skôr sú všade lepiace sady :-)

Ak by si chcel ešte niekto pokecať o mojom plyňáku, aký je na hovno, skúste mi to napísať do mojej témy. Nerád by som tu zorg-ovi ničil jeho vlákno (ak by to vedel admin prehodiť do mojej témy, reakcie na moje nahovno auto, tak ho chcem poprosiť o prehodenie - ďakujem )

P.S.: Sorry zorg, že ti tu do toho kafrem. Nevedel som, že rozprúdim takúto vášnivú debatu o výhodách D5 a nedostatkoch benzínov. O plyne nehovoriac :-)
Toyota Avensis T27, 2,0 D-4D bez DPF, kachle 93 kw, M6, 145.000 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km

Užívateľov profilový obrázok
Kujon78
MUDrc
MUDrc
Príspevky: 548
Dátum registrácie: 21 Júl 2011, 15:57
Vek:: 5
Bydlisko: Prešov

Re: Volvo S60 D5 120 kw

Príspevok od užívateľa Kujon78 » 06 Nov 2013, 19:10

Potom Ti to premažem, aby si tam nemal moje bludy vo svojom topic-ku. Ešte raz prepáč. Ale vcelku sa to rozbehlo :-)
Toyota Avensis T27, 2,0 D-4D bez DPF, kachle 93 kw, M6, 145.000 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km

Užívateľov profilový obrázok
zorg1
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2457
Dátum registrácie: 20 Sep 2009, 14:12
Vek:: 43
Poďakoval: 19 krát
Bolo mu poďakované: 35 krát

Re: Volvo S60 D5 120 kw

Príspevok od užívateľa zorg1 » 06 Nov 2013, 19:24

netreba nič mazať každá debata je na niečo dobrá, páči sa mi ako každý bojuje za svoje Volvatko...na budúcom zraze dáme pivko, a hodíme reč... {pivo} {pivo} možno aj sprinty :lol:
" P.S.: Sorry zorg, že ti tu do toho kafrem. Nevedel som, že rozprúdim takúto vášnivú debatu o výhodách D5 a nedostatkoch benzínov. O plyne nehovoriac "
skôr by som to vzal opačne najprv nevýhody D5 a výhody benzinov.../Ty si začal / {usmevisko} {usmevisko}
Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán

Honda Jazz, 1,2 cool

Užívateľov profilový obrázok
Kujon78
MUDrc
MUDrc
Príspevky: 548
Dátum registrácie: 21 Júl 2011, 15:57
Vek:: 5
Bydlisko: Prešov

Re: Volvo S60 D5 120 kw

Príspevok od užívateľa Kujon78 » 06 Nov 2013, 19:51

Ja som nikdy takto auto nestaval :-) Výhoda nevýhoda. Je to potencionálny drahší servis na moderných diesel-och !!!

Výhody alebo nevýhody závisia od toho, čo človek chce.

Ak má niekto rád jazdu odspodu, od nízkych otáčok, rád jazdí na nízkych otáčkach potrebuje vysoký dojazd tak ten volí diesel. To čo ušetrí na palive môže dať na servis, t.j. za ušetrené prachy vie auto vyservisovať. Horšie je, keď tie ušetrené prachy minie :-(

Kto rád auto vytáča, má rád vôňu benzínu, nevadí mu vyššia spotreba, tak rieši benzínové volvo. Ak chce byť pretekár, tak kúpi 220 kw R-ko a nie moju srákoru -)

Doteraz som mal diesel-e a užíval som si jazdu, teraz mám benzín. A nemám najmenší problém sa niekedy vrátiť naspäť k diesel-u. Jediné čo teraz viem, že sa nevrátim k S60-tke. Je to pre mňa malé auto. Ale určite by som nemal problém ísť do S80 D5 :-)
Toyota Avensis T27, 2,0 D-4D bez DPF, kachle 93 kw, M6, 145.000 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km

Užívateľov profilový obrázok
MarekV
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2213
Dátum registrácie: 27 Apr 2010, 16:30
Vek:: 33
Bydlisko: Nitra
Bolo mu poďakované: 35 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: Volvo S60 D5 120 kw

Príspevok od užívateľa MarekV » 06 Nov 2013, 20:10

Ja som mal D5ku a vozil som sa aj v 2.4i a pocitovo mi pride D5ka pruznejsia.
Co sa tyka S80 D5 (120kw) tak je to uz troska slabsi motor na tu kasnu ale stale v pohode ked sa potrebujes presuvat po dialnici super.

Užívateľov profilový obrázok
Kujon78
MUDrc
MUDrc
Príspevky: 548
Dátum registrácie: 21 Júl 2011, 15:57
Vek:: 5
Bydlisko: Prešov

Re: Volvo S60 D5 120 kw

Príspevok od užívateľa Kujon78 » 06 Nov 2013, 20:31

Ale veď aj je 136 kw D5 pružnejšia, nie len pocitovo. Pri 120 kw to také jednoznačné nie je.

Teraz S80 neriešim :-) možno raz :-) Viac ma láka niečo terenného napr. XC90
Toyota Avensis T27, 2,0 D-4D bez DPF, kachle 93 kw, M6, 145.000 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km

Užívateľov profilový obrázok
zorg1
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2457
Dátum registrácie: 20 Sep 2009, 14:12
Vek:: 43
Poďakoval: 19 krát
Bolo mu poďakované: 35 krát

Re: Volvo S60 D5 120 kw

Príspevok od užívateľa zorg1 » 06 Nov 2013, 20:52

Marek mal 120 kw vid popis
Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán

Honda Jazz, 1,2 cool

Užívateľov profilový obrázok
Kujon78
MUDrc
MUDrc
Príspevky: 548
Dátum registrácie: 21 Júl 2011, 15:57
Vek:: 5
Bydlisko: Prešov

Re: Volvo S60 D5 120 kw

Príspevok od užívateľa Kujon78 » 06 Nov 2013, 20:59

sorač, mne tie kódy motorov nič nehovoria :-(

Tak papierovo vidíš, že to je len pocit :-( Teda do 100 km za hod. Potom to už neviem :-(

Tiež som mal pocit, aký superb TDi je rýchly, ale prekvapilo ma že octafka 1,6 benzín na toto zrýchlenie skoro také isté :-(

Preto aj teraz som to dal do súvislosti. A to superb TDI PD má ten turbo efekt o dosť väčší ako common raily. Takže som si myslel, že som trhač asfaltu :-)

Ale nebudem sa hádať, treba to fakt skúsiť. Šak som myslel, že aj o tom sú zrazy. že tam máte nejaké "šprinty" a porovnávačky :-) Jazdy zručnosti a tak :-)
Toyota Avensis T27, 2,0 D-4D bez DPF, kachle 93 kw, M6, 145.000 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km

Užívateľov profilový obrázok
zorg1
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2457
Dátum registrácie: 20 Sep 2009, 14:12
Vek:: 43
Poďakoval: 19 krát
Bolo mu poďakované: 35 krát

Re: Volvo S60 D5 120 kw

Príspevok od užívateľa zorg1 » 06 Nov 2013, 21:08

My sa na zrazoch nechvastáme kto je rýchlejší a kto je pomalší, my tam spoločne opekáme, jeme, pijeme a spievame...až do rána bieleho... {pivo}
Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán

Honda Jazz, 1,2 cool

Užívateľov profilový obrázok
Kujon78
MUDrc
MUDrc
Príspevky: 548
Dátum registrácie: 21 Júl 2011, 15:57
Vek:: 5
Bydlisko: Prešov

Re: Volvo S60 D5 120 kw

Príspevok od užívateľa Kujon78 » 06 Nov 2013, 21:25

nejde o chvastanie, ale porovnanie aút :-) kedy ja budem mať R-ko pod zadkom, S80, XC90, alebo XC60 a tak .....

Ja rád porovnávam autá a dlho pri jednom nevydržím :-) cca. 2 roky a už ma pokúša skúsiť iné :-)
Toyota Avensis T27, 2,0 D-4D bez DPF, kachle 93 kw, M6, 145.000 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km

Užívateľov profilový obrázok
Drak3n
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 414
Dátum registrácie: 18 Jan 2011, 10:29

Re: Volvo S60 D5 120 kw

Príspevok od užívateľa Drak3n » 07 Nov 2013, 00:51

Kujon78- nikto tu nepise, ze tvoje benzinove LPG je na h... , boze chran ! Ved len vymiename nazory ;)

Myslel som, ze LPG ma nadrz namiesto rezervy no a ja osobne som ju potreboval 3x a ani v jednom pripade by mi nepomohla sada na lepenie, pretoze raz bol ohnuty disk a 2x roztrhana pneu !
No a co sa tyka pruzneho zrychlenia, to vyuzivam predovsetkym mimo mesta(kam nafta patri !) pri predbiehani, kedy netreba podradovat, zvysok zase na dialnici, 0-100 je proste obycajny drag, ktory sa v praxi inak neda obhajit.
S tym krutakom to bolo myslene tak, ze ked sa roztoci turbo tak kolesa utrhne, co je niekde pri 2000ot, kdezto atmosfera taha plynulo do obmedzovaca(samozrejme nie Hemi :D). Ja si tento fakt uvedomujem a tuto vec nejako na naftach neglorifikujem ! Naopak, viac sa mi paci, ked atmosfericky benzin tocim od volnobehu az k cervenemu polu a vykon pekne linearne stupa a to uz aj na 55kw cliu ! (No ked som zazil Vtec civic, to bola otackova bomba)

A spolahlivost ? Na aute sa od kupy riesili vseliake hovadiny a podvozkovy spotrebny material, no na samotnom naftovom motore sa menili len kladky/remene a nejake hadice, citlive a drahe casti ako turbo a vstreky su stale z vyrobnej linky, takze zatial o narocnej udrzbe nemozem hovorit.
Ale jasne, toto zalezi najviac od toho, ako je o auto postarane a kvalitu nafty, inak to moze stat tisice !

No tazko mi je porovnavat LPG a naftu, ked to prve je vlastne taky tuning pre lepsiu celkovu spotrebu, kdezto na naftu takyto upgrade zatial nemame, musime si vystacit s pravou nohou a kvalitnou naftou :P

Viem ale porovnat s kamosovou s60 2.0t, ktora netaha nejako svetoborne, vzhladom na to, kolko stoji plna nadrz a aky ma dojazd :P

Btw. s tym zrychlenim sprav kludne videjko(asi nie do tohto vlakna) nech porovname, tuto je moja D5ka :) :
V70II/D5/120kw/2002/manual+Powerflex/Poly Subframe inserts
Obrázok

Užívateľov profilový obrázok
Ortový
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 31 Máj 2009, 16:35
Vek:: 46
Bydlisko: Handlová
Poďakoval: 10 krát
Bolo mu poďakované: 29 krát

Re: Volvo S60 D5 120 kw

Príspevok od užívateľa Ortový » 07 Nov 2013, 07:21

si nebol pri tom pripútaný?...
Volvo S60 D5,Move,D5244T,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Čierny
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE

Užívateľov profilový obrázok
Kujon78
MUDrc
MUDrc
Príspevky: 548
Dátum registrácie: 21 Júl 2011, 15:57
Vek:: 5
Bydlisko: Prešov

Re: Volvo S60 D5 120 kw

Príspevok od užívateľa Kujon78 » 07 Nov 2013, 08:28

Chodím po dialnici, cca. 4 krát do roka ale čo nespravím pre klubákov :-)

ok, zajtra pôjdem na dialnicu :-) a pohrám sa :-)

To máš manuál čo ??? Ale to je asi jedno, keďže tam by bola strata len pri prehadzovaní, čo tu teda netreba rátať :-)

Ešte raz musím pozrieť aké zrýchlenie si to chcel merať, keď už tam budem. Potom poprosím o radu, ako to hodím tak pekne do príspevku :-)

A zase je tu ukážka, že každý máme inú potrebu. Ja som rezervu nepoužil ani raz !!! za cca. 17 rokov :-) Defekt som už mal, ale to bolo že som mal klinec v kolese, t.j. spúšťalo postupne a nebol problém aj po týždni ísť na odstránenie defektu :-)

P.S.: Predpokládam, že teraz najbližšie chytím defekt :-) Zákon naschválu :-) Tak ako s posilovačom, o ktorom som písal ako drží a potom o týždeň začalo hučať a musel som ho meniť :-)
Toyota Avensis T27, 2,0 D-4D bez DPF, kachle 93 kw, M6, 145.000 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km

Užívateľov profilový obrázok
Kujon78
MUDrc
MUDrc
Príspevky: 548
Dátum registrácie: 21 Júl 2011, 15:57
Vek:: 5
Bydlisko: Prešov

Re: Volvo S60 D5 120 kw

Príspevok od užívateľa Kujon78 » 08 Nov 2013, 09:43

no takže je to u mňa na mojom vlákne: http://volvoklub.sk/viewtopic.php?f=20& ... 507#p75507" onclick="window.open(this.href);return false;

100-160 by mohlo byť lepšie v manuály ako s aom, ale čo už :-) Nechcelo to podradiť o 2 stupne - sviňa jedna :-) Takže išlo to vlažnejšie. Ale ako hovorím, takéto rýchlosti nevyužívam vôbec. Max. dialnica 140 tachometrových.
Chcelo by to porovnať ešte s manuálom. Pri 80-120 preraďoval, čo bolo vidieť, že trošku spomalilo. Predsa len to nie je DSG :-)

Teraz som aspoň trošku prevetral výfuk :-)
Toyota Avensis T27, 2,0 D-4D bez DPF, kachle 93 kw, M6, 145.000 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km

surfi
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 88
Dátum registrácie: 01 Jan 2012, 22:45
Vek:: 40
Bydlisko: Nitra
Poďakoval: 2 krát
Bolo mu poďakované: 4 krát

Re: Volvo S60 D5 120 kw

Príspevok od užívateľa surfi » 14 Nov 2013, 15:51

Nazdar Zorg1

posielal som SS
vieš mi poradit s nezavislím kúrením?
VOLVO S70 2,5 B5254S 125 kw 1998 LPG brc. 502 000 km kto ma viac??

Bola S 105 1984
Bola S Favo 135 1991
Je S felda 136 1995

Napísať odpoveď