OSOve volvicko v 40

tu sa môžete pochváliť s Vašim miláčikom...
Užívateľov profilový obrázok
begi
Globálny moderátor
Globálny moderátor
Príspevky: 1527
Dátum registrácie: 06 Máj 2010, 21:19
Vek:: 39
Bydlisko: BA/KE
Poďakoval: 5 krát
Bolo mu poďakované: 45 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: OSOve volvicko v 40

Príspevok od užívateľa begi » 28 Jan 2013, 11:30

veru, urcite sa nema hybat
Je: V70 T5 MY07, Summum, 191kW Obrázok, V40CC T4 AWD MY15 132kW
Bolo: V40 1.9D MY04, 85kW
V50 T5 MY06, Momentum, 162kW
Galerka: >>>TU<<<

VOLVO diagnostika BA-Rača /10Eur

oso
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 167
Dátum registrácie: 23 Dec 2012, 20:32
Vek:: 25
Bydlisko: BA Ruzinov
Poďakoval: 1 krát

Re: OSOve volvicko v 40

Príspevok od užívateľa oso » 28 Jan 2013, 13:03

diki chalani mozem tam dat tento (kod v autokelly FB 14772 linka nejak nejde) podla vida tam ma ist 90°C alebo nieco ine s 92°C?
1. Volvo V40 1.8 90 KW 2002 B4184S2
2. VW Golf 1.4 44 KW 1997 AEX

Užívateľov profilový obrázok
harlequin
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1580
Dátum registrácie: 07 Jan 2010, 20:21
Vek:: 26
Bydlisko: UK
Poďakoval: 2 krát
Bolo mu poďakované: 1 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: OSOve volvicko v 40

Príspevok od užívateľa harlequin » 29 Jan 2013, 16:24

lucki napísal:
oso napísal:chalani v akej polohe ma byt rucicka teploty mne sa to nejako hybe ked idem dajme tomu dlhsie dole kopcom bez plynu a nikdy neni presne vodorovne je tak jednu palicku pod, je to ok alebo treba vymenit termostat?
rucicka by mala byt po zahriati v strede a nehybat sa. ak sa hybe, je to pravdepodobne termostat.
a ked to mne robi len v zime, v lete nieje problem... nahreje sa a ok, ale v zime to chladne... o palicku dve...
Volvo S40 2.0D 100kW MY2005 Momentum + doplnky
EX >>> Volvo V40 1.8i 92kW MY2000 125konikov, červená farba
Láka ma ísť, ísť, ísť, ísť, tam kde nik, nechodí...ísť s tebou ísť, čakať čo sa prihodí...

oso
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 167
Dátum registrácie: 23 Dec 2012, 20:32
Vek:: 25
Bydlisko: BA Ruzinov
Poďakoval: 1 krát

Re: OSOve volvicko v 40

Príspevok od užívateľa oso » 29 Jan 2013, 22:42

je potrebne aj spustat vodu z chladica, pozeral som to a je to dost vysoko v urovni vrchu chladica?
1. Volvo V40 1.8 90 KW 2002 B4184S2
2. VW Golf 1.4 44 KW 1997 AEX

lucki
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2827
Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
Vek:: 10
Bydlisko: PRG
Bolo mu poďakované: 4 krát

Re: OSOve volvicko v 40

Príspevok od užívateľa lucki » 29 Jan 2013, 23:00

oso napísal:je potrebne aj spustat vodu z chladica, pozeral som to a je to dost vysoko v urovni vrchu chladica?
je to nad urovnou expanznej nadobky?
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989

Užívateľov profilový obrázok
Ortový
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 31 Máj 2009, 16:35
Vek:: 46
Bydlisko: Handlová
Poďakoval: 10 krát
Bolo mu poďakované: 29 krát

Re: OSOve volvicko v 40

Príspevok od užívateľa Ortový » 30 Jan 2013, 10:25

Nemôže byť,expanzná musí byť na najvyššom bode,ináč by si to mal zavzdušnené...takže niečo odpustiť treba,alebo najlepšie všetko a dať novú chladiacu kvapalinu...
Volvo S60 D5,Move,D5244T,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Čierny
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE

Užívateľov profilový obrázok
shreky517
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2749
Dátum registrácie: 21 Nov 2010, 23:57
Vek:: 34
Bydlisko: prievidza/nove zamky
Poďakoval: 82 krát
Bolo mu poďakované: 79 krát

Re: OSOve volvicko v 40

Príspevok od užívateľa shreky517 » 30 Jan 2013, 11:07

Harleqin aj mne to robilo len cez zimu v lete ok ale radšej som ho vymenil..
Oso jasné že musíš vypustiť aj vodu...daj si rovno aj novú nemrzku.. {palechore}
bolo...peugeot 405
fiat uno
lancia kappa
volvo s40 1.6 16v
felicia 1.3 LX
je.... volvo s40 1.8 16v r.v1997 B4184S 85kw 115 losov..
fiat punto evo 1.4 multiair r.v2010...77kw 105 ps

lucki
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2827
Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
Vek:: 10
Bydlisko: PRG
Bolo mu poďakované: 4 krát

Re: OSOve volvicko v 40

Príspevok od užívateľa lucki » 30 Jan 2013, 13:03

Ortový napísal:Nemôže byť,expanzná musí byť na najvyššom bode,ináč by si to mal zavzdušnené...takže niečo odpustiť treba,alebo najlepšie všetko a dať novú chladiacu kvapalinu...
;)
ale staci upustit len nejaky 1.5 litra.
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989

Užívateľov profilový obrázok
Ortový
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 31 Máj 2009, 16:35
Vek:: 46
Bydlisko: Handlová
Poďakoval: 10 krát
Bolo mu poďakované: 29 krát

Re: OSOve volvicko v 40

Príspevok od užívateľa Ortový » 30 Jan 2013, 17:09

To hej...
Volvo S60 D5,Move,D5244T,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Čierny
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE

Užívateľov profilový obrázok
harlequin
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1580
Dátum registrácie: 07 Jan 2010, 20:21
Vek:: 26
Bydlisko: UK
Poďakoval: 2 krát
Bolo mu poďakované: 1 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: OSOve volvicko v 40

Príspevok od užívateľa harlequin » 30 Jan 2013, 19:19

ale ja mam misibusi a nechce sa mi do toho... kebyze volvo... {zmyslajuci}
Volvo S40 2.0D 100kW MY2005 Momentum + doplnky
EX >>> Volvo V40 1.8i 92kW MY2000 125konikov, červená farba
Láka ma ísť, ísť, ísť, ísť, tam kde nik, nechodí...ísť s tebou ísť, čakať čo sa prihodí...

lucki
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2827
Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
Vek:: 10
Bydlisko: PRG
Bolo mu poďakované: 4 krát

Re: OSOve volvicko v 40

Príspevok od užívateľa lucki » 30 Jan 2013, 20:38

harlequin napísal:ale ja mam misibusi a nechce sa mi do toho... kebyze volvo... {zmyslajuci}
tak co to sem pises. motor jak motor. vypustit na spodku chladica, vymenit, naliat spat. hotovo. robil som to na 2 autach a aj pri mojej neschopnosti v pohode.
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989

oso
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 167
Dátum registrácie: 23 Dec 2012, 20:32
Vek:: 25
Bydlisko: BA Ruzinov
Poďakoval: 1 krát

Re: OSOve volvicko v 40

Príspevok od užívateľa oso » 02 Feb 2013, 02:18

Tak prva diagnostika spravena dik Begi, nasli sme hento secko ostatne je ok

CCM-0006 Position sensor damper motor temperature Signal too low
CCM-0012 Damper motor temperature Blocked

Kde je ten dumper motor vlastne, podla vida sa nejako neviem zorientovat ?
1. Volvo V40 1.8 90 KW 2002 B4184S2
2. VW Golf 1.4 44 KW 1997 AEX

Užívateľov profilový obrázok
st_Andy
Globálny moderátor
Globálny moderátor
Príspevky: 4222
Dátum registrácie: 11 Apr 2009, 21:27
Vek:: 5
Bydlisko: Košice - Staré mesto
Poďakoval: 71 krát
Bolo mu poďakované: 209 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: OSOve volvicko v 40

Príspevok od užívateľa st_Andy » 02 Feb 2013, 15:04

vyzera ze diagnostika ti iba potvrdila vadny termostat a nizku prevadzkovu teplotu vody v okruhu.

oso
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 167
Dátum registrácie: 23 Dec 2012, 20:32
Vek:: 25
Bydlisko: BA Ruzinov
Poďakoval: 1 krát

Re: OSOve volvicko v 40

Príspevok od užívateľa oso » 02 Feb 2013, 17:55

st_Andy napísal:vyzera ze diagnostika ti iba potvrdila vadny termostat a nizku prevadzkovu teplotu vody v okruhu.
nie je to nieco s klimou ze vraj nefunguje regulacia teploty v klime ale este nemam overene lebo je zima klimu nepouzivam, nejaky motorcek co otvara privod vzduchu ci co je ten dumper motor
1. Volvo V40 1.8 90 KW 2002 B4184S2
2. VW Golf 1.4 44 KW 1997 AEX

Užívateľov profilový obrázok
MrXo
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1326
Dátum registrácie: 16 Dec 2010, 09:19
Vek:: 55
Bydlisko: Šamorín
Poďakoval: 1 krát
Bolo mu poďakované: 3 krát

Re: OSOve volvicko v 40

Príspevok od užívateľa MrXo » 02 Feb 2013, 18:57

oso napísal: CCM-0006 Position sensor damper motor temperature Signal too low
CCM-0012 Damper motor temperature Blocked
Skusili ste aj spravit kalibraciu? Ak bude zaseknuty v nejakej polohe nemusi potom ako celok spravne fungovat.
XC70 AWD, 120kW, D5, MY04
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika

oso
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 167
Dátum registrácie: 23 Dec 2012, 20:32
Vek:: 25
Bydlisko: BA Ruzinov
Poďakoval: 1 krát

Re: OSOve volvicko v 40

Príspevok od užívateľa oso » 02 Feb 2013, 19:10

MrXo napísal:
oso napísal: CCM-0006 Position sensor damper motor temperature Signal too low
CCM-0012 Damper motor temperature Blocked
Skusili ste aj spravit kalibraciu? Ak bude zaseknuty v nejakej polohe nemusi potom ako celok spravne fungovat.
no tam sme sa az nedostali ja sa v tom velmi nevyznam ked vies ako na to mozem sa stavit {palechore}
1. Volvo V40 1.8 90 KW 2002 B4184S2
2. VW Golf 1.4 44 KW 1997 AEX

Užívateľov profilový obrázok
MrXo
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1326
Dátum registrácie: 16 Dec 2010, 09:19
Vek:: 55
Bydlisko: Šamorín
Poďakoval: 1 krát
Bolo mu poďakované: 3 krát

Re: OSOve volvicko v 40

Príspevok od užívateľa MrXo » 02 Feb 2013, 19:32

SS
XC70 AWD, 120kW, D5, MY04
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika

oso
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 167
Dátum registrácie: 23 Dec 2012, 20:32
Vek:: 25
Bydlisko: BA Ruzinov
Poďakoval: 1 krát

Re: OSOve volvicko v 40

Príspevok od užívateľa oso » 07 Feb 2013, 11:31

tak bol som co to zistit v Top Auto co sa robilo na mojom losikovi, takze menili sa predne ulozenie tlmicov, aj nejake stabilizacne tycky, odpor klimy ci co, rozvody neboli robene mam to potvrdene. Len tak zo zvedavosti som sa spytal na cenu vymenu rozvodov a normalne som ostal v soku {dolare} {dolare} {dolare} prijimaci technik zavalasil 740 evri {grc} {grc} , sak auto som kupil za trojnasobok {zmyslajuci}
1. Volvo V40 1.8 90 KW 2002 B4184S2
2. VW Golf 1.4 44 KW 1997 AEX

Užívateľov profilový obrázok
st_Andy
Globálny moderátor
Globálny moderátor
Príspevky: 4222
Dátum registrácie: 11 Apr 2009, 21:27
Vek:: 5
Bydlisko: Košice - Staré mesto
Poďakoval: 71 krát
Bolo mu poďakované: 209 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: OSOve volvicko v 40

Príspevok od užívateľa st_Andy » 07 Feb 2013, 12:02

oso napísal:Len tak zo zvedavosti som sa spytal na cenu vymenu rozvodov a normalne som ostal v soku {dolare} {dolare} {dolare} prijimaci technik zavalasil 740 evri {grc} {grc} , sak auto som kupil za trojnasobok {zmyslajuci}
:mrgreen: tak to si asi panko vazne delal prdel :) inak tie chyby vyssie, podla mna to ma nieco s tym tvojim seknutym termostatom ktory ti nedrzi prevadzkovu teplotu a nie s klimou.

lucki
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2827
Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
Vek:: 10
Bydlisko: PRG
Bolo mu poďakované: 4 krát

Re: OSOve volvicko v 40

Príspevok od užívateľa lucki » 07 Feb 2013, 12:02

oso napísal:tak bol som co to zistit v Top Auto co sa robilo na mojom losikovi, takze menili sa predne ulozenie tlmicov, aj nejake stabilizacne tycky, odpor klimy ci co, rozvody neboli robene mam to potvrdene. Len tak zo zvedavosti som sa spytal na cenu vymenu rozvodov a normalne som ostal v soku {dolare} {dolare} {dolare} prijimaci technik zavalasil 740 evri {grc} {grc} , sak auto som kupil za trojnasobok {zmyslajuci}
ale nove stalo 25 nasobok.
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989

Napísať odpoveď