MarekV - S60R (rozne upravy)
- MarekV
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2213
- Dátum registrácie: 27 Apr 2010, 16:30
- Vek:: 33
- Bydlisko: Nitra
- Bolo mu poďakované: 35 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: MarekV - S60R
takze po tyzdni trapenia project FMIC hotovy, zial umrel mi fotak takze fotodokumentacia bude az ked budem vediet na niecom precitat SD kartu
aktualne foto z mobilu
aktualne foto z mobilu
- wickey
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2179
- Dátum registrácie: 09 Apr 2009, 11:47
- Vek:: 35
- Bydlisko: Bratislava - Staré Mesto
- Poďakoval: 16 krát
- Bolo mu poďakované: 17 krát
Re: MarekV - S60R (FMIC)
pletivo na kraliky? a vidim, ze si upgradeoval mriezky na aove
'01 C70 T5 cabrio
'00 V70 XC AWD Cross Country
'08 XC90 V8 AWD Sport
'03 S60 T5
ex 760 GLE TD, 940 GLE, 850 2.5 20V, 440 1.8K, V70 R AWD, 850 R, V70 R AWD, 740 GL, 850 GLE, S60 R AWD, V70 XC AWD, V70 XC AWD, S70 2.5 20V
'00 V70 XC AWD Cross Country
'08 XC90 V8 AWD Sport
'03 S60 T5
ex 760 GLE TD, 940 GLE, 850 2.5 20V, 440 1.8K, V70 R AWD, 850 R, V70 R AWD, 740 GL, 850 GLE, S60 R AWD, V70 XC AWD, V70 XC AWD, S70 2.5 20V
- MarekV
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2213
- Dátum registrácie: 27 Apr 2010, 16:30
- Vek:: 33
- Bydlisko: Nitra
- Bolo mu poďakované: 35 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: MarekV - S60R (FMIC)
pletivo na kraliky je kvoli sutrom na nasich skvelych cestach, radsej dam pletivo za 12 eur ako novy IC za 120 eur
to som tam dorabal dnes a mriezky na hmlovkach este musim dorobit
to som tam dorabal dnes a mriezky na hmlovkach este musim dorobit
- st_Andy
- Globálny moderátor
- Príspevky: 4222
- Dátum registrácie: 11 Apr 2009, 21:27
- Vek:: 5
- Bydlisko: Košice - Staré mesto
- Poďakoval: 71 krát
- Bolo mu poďakované: 209 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: MarekV - S60R (FMIC)
Marecku velmi fajnovo to vyzera! ak dovolis necham sa zrejme volne inspirovat, uz dlhsie zijem s vedomim ze tie motory potrebuju viac chladenia ako sol, na vykon, zivotnost a srandu co trvaaa..
Seashell V70 III D5 '08 (M66) 2.4 / 185 pss... (click to gallery) je
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V / 240 psss... (click to gallery) ex
MINI Cooper PARK LANE '06 (M5) / 116 ps..
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V / 240 psss... (click to gallery) ex
MINI Cooper PARK LANE '06 (M5) / 116 ps..
- tomasspeed
- Pokročilý
- Príspevky: 270
- Dátum registrácie: 27 Mar 2010, 16:11
- Vek:: 34
- Bydlisko: Bratislava a Liptov
- Bolo mu poďakované: 5 krát
Re: MarekV - S60R (FMIC)
mne brzdí volvito super.. mal som minule kritickú situáciu a zbrzdilo vynikajúco, až som sa čudoval... ale samozrejme treba viac pritlačiť..
VOLVO V70 III 2,4d 129kw
VW GOLF VARIANT 4MOTION
EX: VOLVO V70 II 2,5TDI 103kw
VW GOLF VARIANT 4MOTION
EX: VOLVO V70 II 2,5TDI 103kw
- Jofan
- MUDrc
- Príspevky: 911
- Dátum registrácie: 22 Máj 2012, 22:58
- Vek:: 25
- Bydlisko: Bratisalva / Trenčín
- Poďakoval: 11 krát
- Bolo mu poďakované: 28 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: MarekV - S60R (FMIC)
mne chyba stredova mriezka tiez sa tusim necham inspirovat jak si to upevnoval ?
- MarekV
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2213
- Dátum registrácie: 27 Apr 2010, 16:30
- Vek:: 33
- Bydlisko: Nitra
- Bolo mu poďakované: 35 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: MarekV - S60R (FMIC)
To sito je poriadne zalozene za lem a potom po bokoch stiahnute s eska paskami aby sa to nehybalo do stran. Na vrchu trcia z vnutornej strany narazniku take vycnelky tak tam som to prevrtal a upevil zasa eskapaskou. No a potom kliestami a prstami som to este pozatlacal aby sa to sito naplo. Teraz to fakt pevne drzi a nehrozi ziaden pohyb do stran ani dozadu smerom ku chladicu. Vzhladom na pevnost toho sita by to mohlo prezit aj nejaky ten kamen.
Este som vcera menil Fuel Pressure Sensor (senzor tlaku paliva) lebo mi to este pred mesiacom hodilo motor do mrtvolneho stavu a potom to bolo OK nejaku dobu ale objavilo sa to znova. Tento problem mal aj Wickey ked mu eRko chcipalo. Vymena je lahka, tak na 15 minut. Staci vytiahnut poistku od palivoveho cerpadla a nechat motor zomlet posledny benzin a zdochnut nech nevytecie zbytocne vela paliva. Testovacia jazda dopadla dobre, ziadne trhanie ani ubytok vykonu sa nekonal, takze dufam, ze to cidlo bolo na pricine.
Co sa tyka samotneho intercooleru tak mam take zmiesane pocity. Kedze je stale k*rva teplo tak sa to subjektivne dost zle hodnoti ale v nizkych otackach to auto ide podla mna trocha slabsie ako predtym ale vo vyssich (rozumej 4 tisic plus) to zasa celkom slusne taha. Je tam citit vacsiu dieru pretoze sa do systemu vmesti vacsi objem vzduchu ako pri serii, co sposobuje turbo lag v nizkych otackach.
Celkovo som od toho cakal daleko viac a som celkom sklamany.... potrebujem este vymenit Turbo Controler lebo tento co tam je od vyroby ma uz svoje za sebou, musim z USA objedant HD TCV co ma nizsiu reakcnu dobu a je presnejsi a to mozno potom doriesi ciastocne ten turbo lag.
Zlozenie systemu:
60x30x8 cm jadro
2.5" hadica na vstupe a 3" hadica na vystupe
vsetky rury su z lesteneho hlinika a zvarane na mieru kedze inak to neslo
spoje su riesene silikonovymi kolenami a spojkami
zrecyklovana cast povodnej rury co je zapojena do skrtiacej klapky
no a samozrjeme mocne zajacie pletivo proti kamenom
Este som vcera menil Fuel Pressure Sensor (senzor tlaku paliva) lebo mi to este pred mesiacom hodilo motor do mrtvolneho stavu a potom to bolo OK nejaku dobu ale objavilo sa to znova. Tento problem mal aj Wickey ked mu eRko chcipalo. Vymena je lahka, tak na 15 minut. Staci vytiahnut poistku od palivoveho cerpadla a nechat motor zomlet posledny benzin a zdochnut nech nevytecie zbytocne vela paliva. Testovacia jazda dopadla dobre, ziadne trhanie ani ubytok vykonu sa nekonal, takze dufam, ze to cidlo bolo na pricine.
Co sa tyka samotneho intercooleru tak mam take zmiesane pocity. Kedze je stale k*rva teplo tak sa to subjektivne dost zle hodnoti ale v nizkych otackach to auto ide podla mna trocha slabsie ako predtym ale vo vyssich (rozumej 4 tisic plus) to zasa celkom slusne taha. Je tam citit vacsiu dieru pretoze sa do systemu vmesti vacsi objem vzduchu ako pri serii, co sposobuje turbo lag v nizkych otackach.
Celkovo som od toho cakal daleko viac a som celkom sklamany.... potrebujem este vymenit Turbo Controler lebo tento co tam je od vyroby ma uz svoje za sebou, musim z USA objedant HD TCV co ma nizsiu reakcnu dobu a je presnejsi a to mozno potom doriesi ciastocne ten turbo lag.
Zlozenie systemu:
60x30x8 cm jadro
2.5" hadica na vstupe a 3" hadica na vystupe
vsetky rury su z lesteneho hlinika a zvarane na mieru kedze inak to neslo
spoje su riesene silikonovymi kolenami a spojkami
zrecyklovana cast povodnej rury co je zapojena do skrtiacej klapky
no a samozrjeme mocne zajacie pletivo proti kamenom
Naposledy upravil/-a MarekV v 04 Júl 2012, 11:26, upravené celkom 1 krát.
- doktor
- MUDrc
- Príspevky: 567
- Dátum registrácie: 13 Apr 2009, 21:22
- Vek:: 11
- Bydlisko: Buštěhrad, okr. Kladno (ex: Košice)
- Bolo mu poďakované: 3 krát
Re: MarekV - S60R (FMIC)
.. a proti zajacom hlavne...MarekV napísal:no a samozrjeme mocne zajacie pletivo proti kamenom
Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 a, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S a, 106kW,´99,
Vstup do galerie ZDE
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S a, 106kW,´99,
Vstup do galerie ZDE
- wickey
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2179
- Dátum registrácie: 09 Apr 2009, 11:47
- Vek:: 35
- Bydlisko: Bratislava - Staré Mesto
- Poďakoval: 16 krát
- Bolo mu poďakované: 17 krát
Re: MarekV - S60R (FMIC)
ten ipd controler su vraj vyhodene prachy - potvrdzuje element aj dali.
'01 C70 T5 cabrio
'00 V70 XC AWD Cross Country
'08 XC90 V8 AWD Sport
'03 S60 T5
ex 760 GLE TD, 940 GLE, 850 2.5 20V, 440 1.8K, V70 R AWD, 850 R, V70 R AWD, 740 GL, 850 GLE, S60 R AWD, V70 XC AWD, V70 XC AWD, S70 2.5 20V
'00 V70 XC AWD Cross Country
'08 XC90 V8 AWD Sport
'03 S60 T5
ex 760 GLE TD, 940 GLE, 850 2.5 20V, 440 1.8K, V70 R AWD, 850 R, V70 R AWD, 740 GL, 850 GLE, S60 R AWD, V70 XC AWD, V70 XC AWD, S70 2.5 20V
- MarekV
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2213
- Dátum registrácie: 27 Apr 2010, 16:30
- Vek:: 33
- Bydlisko: Nitra
- Bolo mu poďakované: 35 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: MarekV - S60R (FMIC)
ja nechem IPDckovy ale tento http://www.phuzzymotorsports.com/index. ... oductId=40" onclick="window.open(this.href);return false;
hlavne IPD co ma TCV pre P2 vozy tak ho stiahli pred nejakou dobou z predaja a nahradili novou verziu
ja som o tom cital viac nazorov, skusim to a maximalne to budu vyhodene prachy
hlavne IPD co ma TCV pre P2 vozy tak ho stiahli pred nejakou dobou z predaja a nahradili novou verziu
ja som o tom cital viac nazorov, skusim to a maximalne to budu vyhodene prachy
Re: MarekV - S60R (FMIC)
nieje ten IC prilis objemny ? lebo za normalnych okolnosti by bolo rozdiel poznat hlavne v lete , kedy je nedostatok studeneho vzduchu pri jazde .
- MarekV
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2213
- Dátum registrácie: 27 Apr 2010, 16:30
- Vek:: 33
- Bydlisko: Nitra
- Bolo mu poďakované: 35 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: MarekV - S60R (FMIC)
no je taky ako maju vacsiny S60R kitov
skorej som mal dat vsetko 2.5" rury, na vystupe je 3" a tam je potom zvyseny objem vzduchu, ktory je treba dotlacit na plny boost
nejde to zle, vzduch je celkom dobre vychladeny len je pomerne velka diera (aspon pocitovo) na plny boost
skorej som mal dat vsetko 2.5" rury, na vystupe je 3" a tam je potom zvyseny objem vzduchu, ktory je treba dotlacit na plny boost
nejde to zle, vzduch je celkom dobre vychladeny len je pomerne velka diera (aspon pocitovo) na plny boost
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2827
- Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
- Vek:: 10
- Bydlisko: PRG
- Bolo mu poďakované: 4 krát
Re: MarekV - S60R (FMIC)
nemala by byt na vstupe do chladica vacsia a na vstupe do motora mensia, kvoli tlaku?MarekV napísal:no je taky ako maju vacsiny S60R kitov
skorej som mal dat vsetko 2.5" rury, na vystupe je 3" a tam je potom zvyseny objem vzduchu, ktory je treba dotlacit na plny boost
nejde to zle, vzduch je celkom dobre vychladeny len je pomerne velka diera (aspon pocitovo) na plny boost
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
- MarekV
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2213
- Dátum registrácie: 27 Apr 2010, 16:30
- Vek:: 33
- Bydlisko: Nitra
- Bolo mu poďakované: 35 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: MarekV - S60R (FMIC)
no nic ine ako 2.5 na vstupe nedas, neni tam miesto a na vystupe mam 3" lebo som to povodne chdel zapojit inak tak sa zrecyklovala cast
- MarekV
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2213
- Dátum registrácie: 27 Apr 2010, 16:30
- Vek:: 33
- Bydlisko: Nitra
- Bolo mu poďakované: 35 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: MarekV - S60R (FMIC)
no niekolko poznatkou, niekolko jazd za mnou, pomaly odladujem chyby, dnes som sa vratil z BrnaDrak3n napísal:nieje ten IC prilis objemny ? lebo za normalnych okolnosti by bolo rozdiel poznat hlavne v lete , kedy je nedostatok studeneho vzduchu pri jazde .
Vzhladom nato, ze ten IC je velmi velky a vmesti sa do celeho systemu viac vzduchu tak mi to vyrobilo dost citelnu turbo dieru v nizkych otackach - je to dost citelne hlavne ako boli teploty okolo tych 35. Auto bolo celkom skapate oproti serii ale zasa vy vyssich otackach to stihalo uz dobre chladit a zatah bol stale celkom slusny aj ked bolo vonku 35 stupnov co pri serii bolo celkom poznat pri vysokych teplotach, ze to straca.
Cez vikend som bol v Brne, cestou nazad bolo len nieco medzi 17-20 stupnou. Tu uz bolo celkom slusne citit lepsi zatah vo vyssich otackach kedy nebol vzduch taky chudobny na kyslik.
Cestou som siel cez pezinsku babu a na kratkom rovnom useku mi rozblikalo trakcnu na 2 prevodovom stupni - asi nejaky bordel na ceste.
Spoje konecne drzia tak ako maju pretoze sa mi ruru na vstupe vyrazilo a nejakom case uzviania ju zasa zacalo pomaly posuvat smerom k tomu, ze sa znova rura vyzuje. Teraz je to uz dufam definitivne poriadne utiahnute.
Momentalne eRko celkom vali. Sice vykon sa mi posunul o par otacok neskor - skutocna zabava zacina za 4 tisic otackami ale potom je to celkom sranda
Ono hlavne by to mozno chcelo poladit pre lepsi vykon custom mapamy, ktore by zohladnovali to, ze je tam objemnejsi chladic ale to ma este cas.
Najviac ma aj tak tesi to, ze som si to cele robil az na zvaranie rur sam a auto funguje
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2827
- Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
- Vek:: 10
- Bydlisko: PRG
- Bolo mu poďakované: 4 krát
Re: MarekV - S60R (FMIC)
mal by si tam natlacit este kompresor
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
- raulll
- Pokročilý
- Príspevky: 285
- Dátum registrácie: 23 Mar 2010, 21:08
- Vek:: 34
- Bydlisko: ZM
- Bolo mu poďakované: 1 krát
Re: MarekV - S60R (FMIC)
Marek a od kedy vlastníš aj S80???Aký motor?Keď som bol v nemocnici v utorok parkoval som saabom kúsok za tvojím domom a 80tka tam nestála ....
V70 TDi 99, Lancia Phedra 2,2 JTD 04
V70 D5 08
V70 D5 08
- MarekV
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2213
- Dátum registrácie: 27 Apr 2010, 16:30
- Vek:: 33
- Bydlisko: Nitra
- Bolo mu poďakované: 35 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: MarekV - S60R (FMIC)
S80 D5, ta parkuje v garazi uz od konca roka ... neni ale moja ... nech si niekto nemysli, ze som nejaky zbohatlik
- SkylineGTR
- Pokročilý
- Príspevky: 382
- Dátum registrácie: 08 Apr 2011, 21:13
- Vek:: 10
- Bolo mu poďakované: 3 krát
Re: MarekV - S60R (FMIC)
tá S80 má šmrc... inak Marek aj tvoj otec ide s ňou na zraz ?MarekV napísal:S80 D5, ta parkuje v garazi uz od konca roka ... neni ale moja ... nech si niekto nemysli, ze som nejaky zbohatlik
Mercedes-Benz GLK 250 CDI 4matic
Audi A1 1.2 TFSI
Bolo:
Volvo V50 2.0 D 2007 - summum
Volvo V40 1.9 TD 1997 - pacific blue metallic
... veľa iných...
Audi A1 1.2 TFSI
Bolo:
Volvo V50 2.0 D 2007 - summum
Volvo V40 1.9 TD 1997 - pacific blue metallic
... veľa iných...
- begi
- Globálny moderátor
- Príspevky: 1527
- Dátum registrácie: 06 Máj 2010, 21:19
- Vek:: 39
- Bydlisko: BA/KE
- Poďakoval: 5 krát
- Bolo mu poďakované: 45 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: MarekV - S60R (FMIC)
teraz si to uz nemyslime...MarekV napísal: nech si niekto nemysli, ze som nejaky zbohatlik
Je: V70 T5 MY07, Summum, 191kW , V40CC T4 AWD MY15 132kW
Bolo: V40 1.9D MY04, 85kW
V50 T5 MY06, Momentum, 162kW
Galerka: >>>TU<<<
VOLVO diagnostika BA-Rača /10Eur
Bolo: V40 1.9D MY04, 85kW
V50 T5 MY06, Momentum, 162kW
Galerka: >>>TU<<<
VOLVO diagnostika BA-Rača /10Eur