Volvo S60 '05 2.4 140PS
Napísané: 02 Sep 2009, 23:56
Dnes som trosku preberal fotky a nasiel som nieco, co by vas mohlo zaujimat tak sa trosku pochvalim cudzim (rodicovskym) perim
Na obrazkoch mate moznost vidiet Volvo S60, 11/2005, 2.4 Benzin B5252 (tymto si nie som celkom isty), 103 kW/140 PS, Kinetic (chyba mu vyhrievanie sedaciek, siber, navigacia, telefon - poriesene cez bluetooth handsfree napojene na audio sustavu, elektricke sedacky, premium sound system, bixenony - xenony su len stretavacie, na moj vkus svietia prilis blizko, dialkove su halogeny, najviac mi chyba asi vyhrievanie a v lete odvetranie sedaciek, ostatne sa da ozeliet), momentalne najazdenych lahko cez 70 000 km, spotreba okolo 8-9 litrov - prevazne kratke (10 km) trasy, na dialku sa da za nejakych 7-7,5. Auto ma par chyb ktore (skur*ysyn) bazarnik zatajil a vsimli sme si ich az doma (auto bolo kupovane v PK) - prasknute krycie plasty na prednych reflektoroch (asi 2 cm pasiky na rovnakom mieste na obidvoch svetlach prelepene lepiacou paskou...), vlasove skrabance po laku, pravdepodobne od kief v umyvarke, odreta hrana soferovych dveri atp., celkovo sa vsak jedna skor o kozmeticke vady. Interier je v tiptop stave a este vonal za novotou (teraz uz vonia za santalovym drevom ), akurat paka rucnej brzdy je trochu osuchana, je to polokoza, svetlej kremovej farby (na fotke to slabo vidiet).
Nalavo parkuje dosluhujuce Espero 1.5, 1996, kupovane nove, momentalne ma nalietanych okolo 110 000 ( za 11 rokov ) Na nom som prisiel o svoje "vodicske panenstvo", naucil som sa na nom jazdit a nedam nanho dopustit, za cely cas co ho mame (tych 11 rokov, v januari bude 12) sa do jeho udrzby investovalo asi tak 50 000 (jedine vazne zavady - vodna pumpa, strhnute zadne brzdove oblozenie, prasknute zadne pruziny, inak len kozmetika). No a hrdzavie fest, hlavne lemy, holt korejske plechy...
No a do tretice, auto ktore pouzivam momentalne najviac, v nejakej teme uz spominane frajerkine Uno rocnik 89 , 1.4 turbodiesel , momentalne ide ako drak , len dokedy..... Minuly tyzden zvladlo cestu do Viedne a nazad, celkom s prehladom az na ten komfort, no, ale co cakat od talianskeho kompaktu navrhnuteho v 80-tych rokoch A ozaj, priemerka okolo 5-5,5 s mojou nohou (len pre vysvetlenie, kym oco jazdi s S60 za zhruba 8-9, ja vacsinou za 12-13 ). Zaujimave je, ze hrdza sa na nom takmer neda najst (trosku pod kapotou).
Na obrazkoch mate moznost vidiet Volvo S60, 11/2005, 2.4 Benzin B5252 (tymto si nie som celkom isty), 103 kW/140 PS, Kinetic (chyba mu vyhrievanie sedaciek, siber, navigacia, telefon - poriesene cez bluetooth handsfree napojene na audio sustavu, elektricke sedacky, premium sound system, bixenony - xenony su len stretavacie, na moj vkus svietia prilis blizko, dialkove su halogeny, najviac mi chyba asi vyhrievanie a v lete odvetranie sedaciek, ostatne sa da ozeliet), momentalne najazdenych lahko cez 70 000 km, spotreba okolo 8-9 litrov - prevazne kratke (10 km) trasy, na dialku sa da za nejakych 7-7,5. Auto ma par chyb ktore (skur*ysyn) bazarnik zatajil a vsimli sme si ich az doma (auto bolo kupovane v PK) - prasknute krycie plasty na prednych reflektoroch (asi 2 cm pasiky na rovnakom mieste na obidvoch svetlach prelepene lepiacou paskou...), vlasove skrabance po laku, pravdepodobne od kief v umyvarke, odreta hrana soferovych dveri atp., celkovo sa vsak jedna skor o kozmeticke vady. Interier je v tiptop stave a este vonal za novotou (teraz uz vonia za santalovym drevom ), akurat paka rucnej brzdy je trochu osuchana, je to polokoza, svetlej kremovej farby (na fotke to slabo vidiet).
Nalavo parkuje dosluhujuce Espero 1.5, 1996, kupovane nove, momentalne ma nalietanych okolo 110 000 ( za 11 rokov ) Na nom som prisiel o svoje "vodicske panenstvo", naucil som sa na nom jazdit a nedam nanho dopustit, za cely cas co ho mame (tych 11 rokov, v januari bude 12) sa do jeho udrzby investovalo asi tak 50 000 (jedine vazne zavady - vodna pumpa, strhnute zadne brzdove oblozenie, prasknute zadne pruziny, inak len kozmetika). No a hrdzavie fest, hlavne lemy, holt korejske plechy...
No a do tretice, auto ktore pouzivam momentalne najviac, v nejakej teme uz spominane frajerkine Uno rocnik 89 , 1.4 turbodiesel , momentalne ide ako drak , len dokedy..... Minuly tyzden zvladlo cestu do Viedne a nazad, celkom s prehladom az na ten komfort, no, ale co cakat od talianskeho kompaktu navrhnuteho v 80-tych rokoch A ozaj, priemerka okolo 5-5,5 s mojou nohou (len pre vysvetlenie, kym oco jazdi s S60 za zhruba 8-9, ja vacsinou za 12-13 ). Zaujimave je, ze hrdza sa na nom takmer neda najst (trosku pod kapotou).