Volvo predstavuje trojválec

Užívateľov profilový obrázok
Joe
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 258
Dátum registrácie: 28 Apr 2013, 11:06
Vek:: 54
Bydlisko: okr.Šala
Bolo mu poďakované: 6 krát

Re: Volvo predstavuje trojválec

Príspevok od užívateľa Joe » 17 Dec 2014, 16:01

Tý šikovnejši si vyrobia motory podla vlastných potrieb {pivo}

Je:S60 2,4i 125kw blackmetal r.v.2004, Fiat Brava 1,4 V12.
Bolo:niekolko socialistickych+Fiat Uno
Volváci všetkých krajín,spojte sa!!!

Allygator
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 117
Dátum registrácie: 21 Jún 2014, 17:09
Vek:: 35
Bydlisko: Prešov
Poďakoval: 38 krát
Bolo mu poďakované: 2 krát

Re: Volvo predstavuje trojválec

Príspevok od užívateľa Allygator » 17 Dec 2014, 22:38

Tak ma napadlo... Co tak preložiť túto tému do angličtiny a poslať to, nech Volvo vie, čo si o tom všetkom myslíme? Každý z nás má svoje dôvody prečo sa rozhodol pre tuto značku. Volvo znamená robustné, výkonné, pohodlné a spoľahlivé auto, ktoré má určitú tradíciu. Keď otvorím kapotu vidím MOTOR! Obávam sa, že touto cestou Volvo stráca svoj význam a hodnotu. 3 valec ok, nič proti nemu, ale nie do áut tohto kalibru. Veď na vysávače je dosť iných výrobcov...
Volvo 440 1.8
Volvo 850 combi 2.0 20V - b5204s
Volvo 850 combi 2.5 20V - b5254s 125kW
Alfa Romeo 156 sportwagon 1.9 JTD

Užívateľov profilový obrázok
lukasppp
MUDrc
MUDrc
Príspevky: 847
Dátum registrácie: 28 Dec 2013, 21:46
Vek:: 33
Bydlisko: Leopoldov
Poďakoval: 40 krát
Bolo mu poďakované: 51 krát

Re: Volvo predstavuje trojválec

Príspevok od užívateľa lukasppp » 17 Dec 2014, 22:55

Pekná myšlienka, ale uvedom si že ide o obchod. Keby niekomu skutočne išlo o nejaké emisie a životné prostredie, určite nevyrobí auto so životnosťou 200 tis. km. Pri výrobe jedneho auta sa spotrebuje 20.000 l vody/ocel, plasty.....+ emisie produkované pri týchto procesoch,........ A 99% ludí nerieši či trojvalec, či parný stroj. A ak riešia tak to, čo je na papieri, kW sú, čo viac treba
je: S60 T5,r.v.2002,B5234T3, M56, 184kW / Toyota Corolla 1,4vvti r.v. 2002, 71kW/ Stavebný voz: Embéčka oktavia 1,6 holá bosá, hlavne že to má tažné
galérka hier: viewtopic.php?f=20&t=6042" onclick="window.open(this.href);return false;

Allygator
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 117
Dátum registrácie: 21 Jún 2014, 17:09
Vek:: 35
Bydlisko: Prešov
Poďakoval: 38 krát
Bolo mu poďakované: 2 krát

Re: Volvo predstavuje trojválec

Príspevok od užívateľa Allygator » 17 Dec 2014, 23:22

Ak je to pravda a 99% ľudí zaujímajú len kw, tak to je veľmi smutné. :( Ale tomu neverím, že je to až tak zlé. Ja myslím že je veľa ľudí ktorých chytí za srdce nádherný zvuk 5,6,8 valca. Veď len ten pocit pri jazde je zážitok. Keď som prvý krát počul motor 850, tak sa mi o ňom aj snívalo... Nechce sa mi veriť že len 1% ľudí to cíti rovnako ako ja.
Volvo 440 1.8
Volvo 850 combi 2.0 20V - b5204s
Volvo 850 combi 2.5 20V - b5254s 125kW
Alfa Romeo 156 sportwagon 1.9 JTD

Užívateľov profilový obrázok
stpaddy
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2507
Dátum registrácie: 25 Okt 2014, 23:30
Vek:: 50
Bydlisko: Livingston-Scotland
Poďakoval: 45 krát
Bolo mu poďakované: 78 krát

Re: Volvo predstavuje trojválec

Príspevok od užívateľa stpaddy » 18 Dec 2014, 01:23

Spomente si na Tatra 613...to bol zvuk motora.....zazitok....
Paddy
actual:Volvo V70R Laser Blue AWD 195kW 265hp auto AW5
ex:Volvo XC90 D5 136kW a
ex:VolvoC70 T5 manual 169kW
ex:VolvoS80 D5 120kW a
ex:Volvo S70 2.4 a

Allygator
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 117
Dátum registrácie: 21 Jún 2014, 17:09
Vek:: 35
Bydlisko: Prešov
Poďakoval: 38 krát
Bolo mu poďakované: 2 krát

Re: Volvo predstavuje trojválec

Príspevok od užívateľa Allygator » 18 Dec 2014, 01:38

To je pravda, T603 a T613 je úžasná. Ten zvuk nádhera. Veľmi šikovný motor ktorý aj dnes dokáže zaujať. Trocha "učesaný" by bol veľmi zaujímavý aj v dnešných autách. Škoda že Tatra sa tomu nevenovala ďalej.
Volvo 440 1.8
Volvo 850 combi 2.0 20V - b5204s
Volvo 850 combi 2.5 20V - b5254s 125kW
Alfa Romeo 156 sportwagon 1.9 JTD

Užívateľov profilový obrázok
Dredd
MUDrc
MUDrc
Príspevky: 522
Dátum registrácie: 12 Apr 2014, 21:36
Vek:: 42
Bydlisko: Bratislava/Okolie
Poďakoval: 16 krát
Bolo mu poďakované: 37 krát

Re: Volvo predstavuje trojválec

Príspevok od užívateľa Dredd » 18 Dec 2014, 06:59

Jaaj t613...ako dieta som sa na tom viezol, prvy krat som zazil pocit co je to ist 200....bal som sa :D sofer vravel ze pohoda, ale hucalo to a troska sa to auto kymacalo {anjel}
Volvo C70 T5, 175 kW/238 PS, MY 2013, 03/2014
Jeep Grand Cherokee SRT 6.4 V8 HEMI, 349 kW/475 PS,MY 2015, 1/2015
Jeep Wrangler Unlimited Edition X 3.6 V6 Pentastar, 210 kW/286 PS, MY 2015, 3/2016
Polaris Ranger RZR-S 800, 50kW/68 PS, MY 2011, 4/2011

Užívateľov profilový obrázok
stpaddy
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2507
Dátum registrácie: 25 Okt 2014, 23:30
Vek:: 50
Bydlisko: Livingston-Scotland
Poďakoval: 45 krát
Bolo mu poďakované: 78 krát

Re: Volvo predstavuje trojválec

Príspevok od užívateľa stpaddy » 18 Dec 2014, 09:08

https://www.youtube.com/watch?v=MVZSlbzXpCM" onclick="window.open(this.href);return false;
tak pani toto je nostalgia a kto chce vidiet a vediet co je poctivy motor tak nech sa paci..... {palechore} {palechore} {palechore}
Paddy
actual:Volvo V70R Laser Blue AWD 195kW 265hp auto AW5
ex:Volvo XC90 D5 136kW a
ex:VolvoC70 T5 manual 169kW
ex:VolvoS80 D5 120kW a
ex:Volvo S70 2.4 a

Užívateľov profilový obrázok
kope
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 158
Dátum registrácie: 11 Júl 2011, 21:46
Vek:: 80
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom
Poďakoval: 1 krát
Bolo mu poďakované: 9 krát

Re: Volvo predstavuje trojválec

Príspevok od užívateľa kope » 18 Dec 2014, 09:09

lukasppp napísal:Pekná myšlienka, ale uvedom si že ide o obchod. Keby niekomu skutočne išlo o nejaké emisie a životné prostredie, určite nevyrobí auto so životnosťou 200 tis. km. Pri výrobe jedneho auta sa spotrebuje 20.000 l vody/ocel, plasty.....+ emisie produkované pri týchto procesoch,........ A 99% ludí nerieši či trojvalec, či parný stroj. A ak riešia tak to, čo je na papieri, kW sú, čo viac treba
Z toho vsetkeho, co pocujem, tak 80-90% ludi riesi hlave spotrebu a to jednoduchou rovnicou: cim nizsia, tym lepsie auto. Tych desat percent medzi 80 a 90 su ludia, ktori patrili do toho isteho tabora, ale kvoli vlastnej negativnej skusenosti zmenili nazor (napr. hned dvaja, co su so mnou v kancli - 1,4TSI a dizlovy Focus) . Vsetci znami ma mali za blazna po kupe auta, moje dovody ani nepocuvali, mali svoju pravdu nech som povedal cokolvek. Vela z nich sa uz ani nepyta, ako slape zralok, bo vedia co odpoviem.

Aj preto tu mame taketo motory. Stale sa este daju najst auta s poctivou konstrukciou, ludia ich nechcu, lebo ten naftovy trojvalec predsa spapa iba 4l na stovku ! Preto som toho nazoru, ze sme si to s velkou mierou sposobili sami ludia. Bo keby sme ich nechceli, nepredavali by sa a nasledne by ich vyrobcovia neponukali. Automobilky chcu hlavne zarobit (tak ako kazda firma). Ak si 80% ludi pyta modelarsky motorcek s nizkou spotrebou, tak ho dostaneme :/
Minulosť: Volvo S70 - B5254T - 1998
Súčasnosť: Mazda 5, 2.0 MZR DISI
Budúcnosť: Volvo V70

Užívateľov profilový obrázok
stpaddy
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2507
Dátum registrácie: 25 Okt 2014, 23:30
Vek:: 50
Bydlisko: Livingston-Scotland
Poďakoval: 45 krát
Bolo mu poďakované: 78 krát

Re: Volvo predstavuje trojválec

Príspevok od užívateľa stpaddy » 18 Dec 2014, 09:13

Dredd napísal:Jaaj t613...ako dieta som sa na tom viezol, prvy krat som zazil pocit co je to ist 200....bal som sa :D sofer vravel ze pohoda, ale hucalo to a troska sa to auto kymacalo {anjel}
ano to bol zazitok.....tiez som sa v tom viezol roky roky dozadu a bolo to ako jazda tankom.....2.5 tonove auto V8 motor vzduchom chladeny....no kto ti mohol konkurovat..?? jedine Tatra 603...tiez nadherne vozitko.....ten bublavy zvuk motora pocujem este aj teraz :mrgreen: :mrgreen:
Paddy
actual:Volvo V70R Laser Blue AWD 195kW 265hp auto AW5
ex:Volvo XC90 D5 136kW a
ex:VolvoC70 T5 manual 169kW
ex:VolvoS80 D5 120kW a
ex:Volvo S70 2.4 a

Užívateľov profilový obrázok
jguzik
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 125
Dátum registrácie: 02 Máj 2012, 14:26
Vek:: 30
Bydlisko: Košice & Zemplínsky Branč
Poďakoval: 11 krát
Bolo mu poďakované: 6 krát

Re: Volvo predstavuje trojválec

Príspevok od užívateľa jguzik » 18 Dec 2014, 10:05

stpaddy napísal:
Dredd napísal:Jaaj t613...ako dieta som sa na tom viezol, prvy krat som zazil pocit co je to ist 200....bal som sa :D sofer vravel ze pohoda, ale hucalo to a troska sa to auto kymacalo {anjel}
ano to bol zazitok.....tiez som sa v tom viezol roky roky dozadu a bolo to ako jazda tankom.....2.5 tonove auto V8 motor vzduchom chladeny....no kto ti mohol konkurovat..?? jedine Tatra 603...tiez nadherne vozitko.....ten bublavy zvuk motora pocujem este aj teraz :mrgreen: :mrgreen:
ked otec dosiel domov na t613, tak sa dom triasol.. potom brat zobral auto ze sa ide previezt a skusit co to da... no rozbehol to na 200 celkom v pohode ale potom brzdil ocami, usami, prstami a vsetkym moznym co mal k dispozicii :) hold, bolo to krasne auto :) neviem si celkom predstavit premiovu znacku ako je volvo, ze sturi do XC-ciek 3 valec, aj ked z vykonom 180 koni. aj kW su dolezite, ale aj spolahlivost a zivotnost motora. A pochybujem,ze 3valec 2l (neviem aky objem to bude mat) bude na tom lepsie ako D5 alebo dajaky smacny benzin...
Je: Mercedes R350 V6, 195 kW, MY2011, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120 kW, M6, MY04, 7 seater
Bolo:Volvo V50, 1,6 diesel 80kW MY09, manualna prevodovka, r.v.2008, FAP OFF EGR ON

Allygator
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 117
Dátum registrácie: 21 Jún 2014, 17:09
Vek:: 35
Bydlisko: Prešov
Poďakoval: 38 krát
Bolo mu poďakované: 2 krát

Re: Volvo predstavuje trojválec

Príspevok od užívateľa Allygator » 18 Dec 2014, 10:50

kope napísal:
lukasppp napísal:Pekná myšlienka, ale uvedom si že ide o obchod. Keby niekomu skutočne išlo o nejaké emisie a životné prostredie, určite nevyrobí auto so životnosťou 200 tis. km. Pri výrobe jedneho auta sa spotrebuje 20.000 l vody/ocel, plasty.....+ emisie produkované pri týchto procesoch,........ A 99% ludí nerieši či trojvalec, či parný stroj. A ak riešia tak to, čo je na papieri, kW sú, čo viac treba
Z toho vsetkeho, co pocujem, tak 80-90% ludi riesi hlave spotrebu a to jednoduchou rovnicou: cim nizsia, tym lepsie auto. Tych desat percent medzi 80 a 90 su ludia, ktori patrili do toho isteho tabora, ale kvoli vlastnej negativnej skusenosti zmenili nazor (napr. hned dvaja, co su so mnou v kancli - 1,4TSI a dizlovy Focus) . Vsetci znami ma mali za blazna po kupe auta, moje dovody ani nepocuvali, mali svoju pravdu nech som povedal cokolvek. Vela z nich sa uz ani nepyta, ako slape zralok, bo vedia co odpoviem.

Aj preto tu mame taketo motory. Stale sa este daju najst auta s poctivou konstrukciou, ludia ich nechcu, lebo ten naftovy trojvalec predsa spapa iba 4l na stovku ! Preto som toho nazoru, ze sme si to s velkou mierou sposobili sami ludia. Bo keby sme ich nechceli, nepredavali by sa a nasledne by ich vyrobcovia neponukali. Automobilky chcu hlavne zarobit (tak ako kazda firma). Ak si 80% ludi pyta modelarsky motorcek s nizkou spotrebou, tak ho dostaneme :/

Vidim to tak, ze pod kapotu dame dvojvalec koli nizkej spotrebe a emisiam. Uvazujeme z neho este jeden valec odrezat, bude este nizsia, pri rovnakom vykone samozrejme. Pripadne vyhodime aj ten jeden valec a dame elektromotor. Automat, volant netreba, ved uz to zaparkuje samo, aj to samo pojde, pride po vas vyhriate az pred barak. Pristrojovku vyhodit - tiez netreba. Namiesto nej velku obrazovku, aby sa dalo byt nepretrzite na facebooku, alebo browsit po nete, ci pozerat telku. Bar po ruke, aby si clovek aj nieco dal na sprijemnenie cesty (ved nesoferuje tak moze nie?). Automat na teple napoje - zakladna vybava. Pripadne postel, aby si clovek vedel zdriemnut pri dlhej ceste, pripadne obstastnit partnerku. (deti na zadnych sedadlach je mozne od posadky oddelit specialnou odhlucnenou stenou CSS (children separation system) a budu monitorovane kamerovym systemom aicky).... A takto sa da pokracovat donekonecna... To je dnesny trend... {preplesk} {grc}
Volvo 440 1.8
Volvo 850 combi 2.0 20V - b5204s
Volvo 850 combi 2.5 20V - b5254s 125kW
Alfa Romeo 156 sportwagon 1.9 JTD

Užívateľov profilový obrázok
stpaddy
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2507
Dátum registrácie: 25 Okt 2014, 23:30
Vek:: 50
Bydlisko: Livingston-Scotland
Poďakoval: 45 krát
Bolo mu poďakované: 78 krát

Re: Volvo predstavuje trojválec

Príspevok od užívateľa stpaddy » 18 Dec 2014, 10:56

kope napísal:
lukasppp napísal:Pekná myšlienka, ale uvedom si že ide o obchod. Keby niekomu skutočne išlo o nejaké emisie a životné prostredie, určite nevyrobí auto so životnosťou 200 tis. km. Pri výrobe jedneho auta sa spotrebuje 20.000 l vody/ocel, plasty.....+ emisie produkované pri týchto procesoch,........ A 99% ludí nerieši či trojvalec, či parný stroj. A ak riešia tak to, čo je na papieri, kW sú, čo viac treba
Z toho vsetkeho, co pocujem, tak 80-90% ludi riesi hlave spotrebu a to jednoduchou rovnicou: cim nizsia, tym lepsie auto. Tych desat percent medzi 80 a 90 su ludia, ktori patrili do toho isteho tabora, ale kvoli vlastnej negativnej skusenosti zmenili nazor (napr. hned dvaja, co su so mnou v kancli - 1,4TSI a dizlovy Focus) . Vsetci znami ma mali za blazna po kupe auta, moje dovody ani nepocuvali, mali svoju pravdu nech som povedal cokolvek. Vela z nich sa uz ani nepyta, ako slape zralok, bo vedia co odpoviem.

Aj preto tu mame taketo motory. Stale sa este daju najst auta s poctivou konstrukciou, ludia ich nechcu, lebo ten naftovy trojvalec predsa spapa iba 4l na stovku ! Preto som toho nazoru, ze sme si to s velkou mierou sposobili sami ludia. Bo keby sme ich nechceli, nepredavali by sa a nasledne by ich vyrobcovia neponukali. Automobilky chcu hlavne zarobit (tak ako kazda firma). Ak si 80% ludi pyta modelarsky motorcek s nizkou spotrebou, tak ho dostaneme :/
tym padom nam ktori mame radi velke kubatury sa zlepsia casy lebo ceny tychto aut budu tlacene dole kvoli nezaujmu verejnosti...a mozme si kupit aj dvoch zralokov... {tanec}
Paddy
actual:Volvo V70R Laser Blue AWD 195kW 265hp auto AW5
ex:Volvo XC90 D5 136kW a
ex:VolvoC70 T5 manual 169kW
ex:VolvoS80 D5 120kW a
ex:Volvo S70 2.4 a

Užívateľov profilový obrázok
filip.volvo.tn
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 376
Dátum registrácie: 30 Mar 2014, 19:16
Vek:: 29
Bydlisko: Trenčín
Poďakoval: 16 krát
Bolo mu poďakované: 26 krát

Re: Volvo predstavuje trojválec

Príspevok od užívateľa filip.volvo.tn » 18 Dec 2014, 18:13

Som veľmi zvedavý na prvé testy XC90tky s D5kou a spotrebu... {premyslajuci} uvidíme ako je úsporný R4 oproti konkurenčným V6 {pripc}
Volvo XC60 D5 AWD, D5244T10, r.v. 2010, A6

Užívateľov profilový obrázok
stpaddy
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2507
Dátum registrácie: 25 Okt 2014, 23:30
Vek:: 50
Bydlisko: Livingston-Scotland
Poďakoval: 45 krát
Bolo mu poďakované: 78 krát

Re: Volvo predstavuje trojválec

Príspevok od užívateľa stpaddy » 18 Dec 2014, 18:42

Musime pockat a az potom mozno budu padat dalsie rizhodnutia....
Paddy
actual:Volvo V70R Laser Blue AWD 195kW 265hp auto AW5
ex:Volvo XC90 D5 136kW a
ex:VolvoC70 T5 manual 169kW
ex:VolvoS80 D5 120kW a
ex:Volvo S70 2.4 a

Užívateľov profilový obrázok
lakio
MUDrc
MUDrc
Príspevky: 969
Dátum registrácie: 11 Apr 2009, 09:23
Vek:: 39
Poďakoval: 5 krát
Bolo mu poďakované: 7 krát

Re: Volvo predstavuje trojválec

Príspevok od užívateľa lakio » 20 Dec 2014, 12:58

Neroumiem celemu vlaknu. Vacsina zucastnenych v tejto debate ma vyvojovo zastarale auta, ktore aktualnej automobilke absolutne nijak nepomozu a mozno su to vacsinou ludia ktori sa cuduju preco v zime nesnezi. Uvazovat tymto sposobom tak po cestach jazdia 16-valce zo zaciatku storocia so spotrebou 30 litrov len pre zvuk? Trochu spiatocnicke a svojim sposobom aj typicke zmyslanie.

Užívateľov profilový obrázok
lukasppp
MUDrc
MUDrc
Príspevky: 847
Dátum registrácie: 28 Dec 2013, 21:46
Vek:: 33
Bydlisko: Leopoldov
Poďakoval: 40 krát
Bolo mu poďakované: 51 krát

Re: Volvo predstavuje trojválec

Príspevok od užívateľa lukasppp » 20 Dec 2014, 14:09

Tak ty sa vyznáš {valajuci}
je: S60 T5,r.v.2002,B5234T3, M56, 184kW / Toyota Corolla 1,4vvti r.v. 2002, 71kW/ Stavebný voz: Embéčka oktavia 1,6 holá bosá, hlavne že to má tažné
galérka hier: viewtopic.php?f=20&t=6042" onclick="window.open(this.href);return false;

Užívateľov profilový obrázok
Ján Števko
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1809
Dátum registrácie: 11 Feb 2012, 16:38
Vek:: 40
Bydlisko: Banská Bystrica
Poďakoval: 45 krát
Bolo mu poďakované: 77 krát

Re: Volvo predstavuje trojválec

Príspevok od užívateľa Ján Števko » 20 Dec 2014, 14:21

Chalani, nechajte to. Každý tu má právo povedať si svoj názor a my ostatný by sme to mali rešpektovať. Lakio podľa mňa má v niečom pravdu. Jednoducho technika ide dopredu a za pár rokov (a nebude to možno ani toľko) sa budeme vadiť, že ktorý elektromotor je lepší. {palechore}
Ice White Volvo S80 II 2012 158 kw / 215 hp
Ice White Volvo C30 2008 100 kw / 136 hp
bolo
Barents Blue Metallic VOLVO V 70III D5 2008 136kw /185hp
predtým VW Golf III 1,9 TD 55kw / 75 hp
Galeria D5

Užívateľov profilový obrázok
filip.volvo.tn
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 376
Dátum registrácie: 30 Mar 2014, 19:16
Vek:: 29
Bydlisko: Trenčín
Poďakoval: 16 krát
Bolo mu poďakované: 26 krát

Re: Volvo predstavuje trojválec

Príspevok od užívateľa filip.volvo.tn » 20 Dec 2014, 14:27

Jasne, napr. Tesla idealny priklad, to je pokrok a buducnost, ale neviem co je pokrokovena tom pchat do 2 tonoveho auta 1,5L trojvalec {preplesk}
Volvo XC60 D5 AWD, D5244T10, r.v. 2010, A6

Užívateľov profilový obrázok
stpaddy
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2507
Dátum registrácie: 25 Okt 2014, 23:30
Vek:: 50
Bydlisko: Livingston-Scotland
Poďakoval: 45 krát
Bolo mu poďakované: 78 krát

Re: Volvo predstavuje trojválec

Príspevok od užívateľa stpaddy » 20 Dec 2014, 14:58

Tomu komu sa pacia mnohovalce tak si kupi kubaturu 2.5 a viac a ma vsetko vratane vykonu a zvuku...a kto chce autonovinky tak kupi hybrid alebo electric car alebo usporne htp alebo neviem.....vlastne kazdy mame to co sme chceli takze asi bude zbytocne polemizovat o tom ze kto je ako vyvojovo vpredu alebo vzadu....nemam pravdu chuapi...
Paddy
actual:Volvo V70R Laser Blue AWD 195kW 265hp auto AW5
ex:Volvo XC90 D5 136kW a
ex:VolvoC70 T5 manual 169kW
ex:VolvoS80 D5 120kW a
ex:Volvo S70 2.4 a

Napísať odpoveď