Vypnutie DPF a EGR

Dzambor
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 138
Dátum registrácie: 20 Dec 2012, 12:02
Vek:: 27
Bydlisko: Trenčín
Poďakoval: 3 krát
Bolo mu poďakované: 7 krát

Vypnutie DPF a EGR

Príspevok od užívateľa Dzambor » 06 Aug 2016, 10:46

Čaute chlapi. Skrz trvajúce problémy s DPF, (tlačí naftu do oleja, nepomáha ani regenerácia, bola aj výmena čidla parciálneho tlaku, pokračuje to ďalej) uvažujem o tom že by som dal cez volvocesky vyhodiť DPF a EGR. Čo mi za to hrozí? (Podľa zákona je auto nespôsobilé na pozemné komunikácie to viem (lebo som dal do prdele ekokurvítko)), ale čo na STK, EK? Čo readness kódy? Ako to je v prípade, že prídem do autorizáku a pri servisnej prehliadke mi prehrajú soft na novšiu verziu? Ide o povoz V50 2.0D MY08 Euro5

Za odpovede diky :)

EDIT: s autom sa jazdili z drvivej väčšiny dlhé trasy. Aktuálne má najazdených cca 182 tisíc km. (reálnych, auto mám od novoty) takže regenerácie sa dokončovali, na to som si dával aj pozor.
Volvo V50 2.D Momentum MY08;
TN Diagnostika VIDA - DICE 2014D → SZ a dohodneme sa :)

Užívateľov profilový obrázok
filip.volvo.tn
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 376
Dátum registrácie: 30 Mar 2014, 19:16
Vek:: 29
Bydlisko: Trenčín
Poďakoval: 16 krát
Bolo mu poďakované: 26 krát

Re: Vypnutie DPF a EGR

Príspevok od užívateľa filip.volvo.tn » 07 Aug 2016, 20:25

Ach jaj... vymen to za benzin a mas po probleme.
Volvo XC60 D5 AWD, D5244T10, r.v. 2010, A6

Dzambor
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 138
Dátum registrácie: 20 Dec 2012, 12:02
Vek:: 27
Bydlisko: Trenčín
Poďakoval: 3 krát
Bolo mu poďakované: 7 krát

Re: Vypnutie DPF a EGR

Príspevok od užívateľa Dzambor » 08 Aug 2016, 00:54

filip.volvo.tn napísal:Ach jaj... vymen to za benzin a mas po probleme.
Už aj to ma napadlo...ale zatiaľ je toto miláčik. Chcem najprv vyriešiť ten problém s pribúdaním oleja, a až keď by to nešlo tak to pustiť dolu kopcom :D
Volvo V50 2.D Momentum MY08;
TN Diagnostika VIDA - DICE 2014D → SZ a dohodneme sa :)

Užívateľov profilový obrázok
Dodike 850
Globálny moderátor
Globálny moderátor
Príspevky: 1704
Dátum registrácie: 03 Aug 2010, 14:54
Vek:: 31
Bydlisko: Bratislava
Poďakoval: 80 krát
Bolo mu poďakované: 68 krát

Re: Vypnutie DPF a EGR

Príspevok od užívateľa Dodike 850 » 08 Aug 2016, 08:10

pri 120 000 km je doporucena vymena dpf je to jeho zivotnost (ak vydrzal viac je to len o stasti)
na STK nic ale cez EK neprejdes budu ine hodnoty a budes dymit... jedine ze si to vezne technik na svoje triko ak chapes :mrgreen:
Naposledy upravil/-a Dodike 850 v 11 Aug 2016, 08:20, upravené celkom 1 krát.
06/2011 XC70 D5+POLESTAR AWD -ELECTRIC SILVER
01/1981 244GL B19A M45 -SOLID WINE RED

-----
Bolo:
10/2003 S80 2,5T AWD -CRYSTAL GREEN PEARL
11/2003 S80 2,5T AWD -DARK BLUE PEARL (NAUTIC)
11/1994 850 2,4i+LPG -ONYX GREEN METALLIC

Užívateľov profilový obrázok
laci
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1710
Dátum registrácie: 09 Dec 2010, 03:02
Vek:: 61
Bydlisko: MARTIN-SK
Poďakoval: 29 krát
Bolo mu poďakované: 170 krát

Re: Vypnutie DPF a EGR

Príspevok od užívateľa laci » 08 Aug 2016, 17:40

Tak ako pise Dodike-je to len o šťastí.(nie o stasty) :lol: Vyrobca Dpf udava max-160tkm.Niekomu vydrzia aj 280tkm-bez zasahu. :o Treba ten filter najprv skusit vycistit az potom kupovat druhy.Aj ked neviem ci sa ti oplati cistit,v servise urcite nie.Dnes je na trhu pomaly za babku :shock: {dolare} .Napriklad tuna je JMJ-uz som ho daval 2x zakaznikom a spokojnost.Tady-tuna: http://www.extravyfuk.eu/doplnky/filtre ... dpf/volvo/
Este,ze to nemam na autach-lebo o tie babky je nudza. :cry:
VOLVO V70 r.v.2002 II. D5 120Kw
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811

Dzambor
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 138
Dátum registrácie: 20 Dec 2012, 12:02
Vek:: 27
Bydlisko: Trenčín
Poďakoval: 3 krát
Bolo mu poďakované: 7 krát

Re: Vypnutie DPF a EGR

Príspevok od užívateľa Dzambor » 08 Aug 2016, 22:17

laci napísal:Tak ako pise Dodike-je to len o šťastí.(nie o stasty) :lol: Vyrobca Dpf udava max-160tkm.Niekomu vydrzia aj 280tkm-bez zasahu. :o Treba ten filter najprv skusit vycistit az potom kupovat druhy.Aj ked neviem ci sa ti oplati cistit,v servise urcite nie.Dnes je na trhu pomaly za babku :shock: {dolare} .Napriklad tuna je JMJ-uz som ho daval 2x zakaznikom a spokojnost.Tady-tuna: http://www.extravyfuk.eu/doplnky/filtre ... dpf/volvo/
Este,ze to nemam na autach-lebo o tie babky je nudza. :cry:
idem vo stvrtok na cistenie DPF (daky dpfservis.sk vo vrbovom.) Cistia DPF ultrazvukom. Zistoval som si o nich a ludia si ich pochvaluju. Skusim to stastie, a ak to nepomoze tak potom len druhy. Co sa tyka toho intervalu 120tkm, pytal som sa v autorizaku na vymenu este cca pred 40tkm. a hovorili ze pokial sa vie DPF regenerovat a jazdili sa na nom dlhe trasy tak by ho este nemenili, ze ho vymenit len ked zacne robit problemy.

Laci co sa tyka tych DPF s nimi mas aku skusenost? Vydrzi to aspon 100 tisicovy kilometrovy najazd? Ci to by som chcel za tu cenu az moc muziky? A to mas stastie ze nemas taku "EKO" vymozenost. Ani nevies o co vsetko si prisiel {valajuci}

DODI, odkedy meraju sadze na EK? Pokial viem meraju COx NOx a hodnotu dymivosti ak si dobre pametam, ale sadze zmerat stale nevedia. Anciasa Dodi, normalne ma lame pozriet si daku S60 alebo S80 v 2.5T....:D
Volvo V50 2.D Momentum MY08;
TN Diagnostika VIDA - DICE 2014D → SZ a dohodneme sa :)

Užívateľov profilový obrázok
laci
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1710
Dátum registrácie: 09 Dec 2010, 03:02
Vek:: 61
Bydlisko: MARTIN-SK
Poďakoval: 29 krát
Bolo mu poďakované: 170 krát

Re: Vypnutie DPF a EGR

Príspevok od užívateľa laci » 08 Aug 2016, 23:52

100tisic km ti musi vydrzat aj vycisteny filter Dpf.Novy vydrzi ovela viac.Cistenie ultrazvukom v sojitosti s vypalovanim tlakovym horucim vzduchom je zaujimave,ale viac verim cisteniu chemicky.
Dam priklad:Zoberte si keramicke obkladacky nove rovnake.Natrite ich sadzami z vyfuku.Treba ich natlacit do tej keramiky.
Zoberieme obkladacky a vypecieme ich horucim vzduchom a pritom ich mozeme vyfukat.Zmiznu tie sadze z tej keramiky?
Podla mna nie.Ine je ked tie keramicke obkladacky dame do chemikalie(ja pouzivam supermarasol) na 24hod. a nasledne ich umyjeme vodou.Potom vysusime horucim vzduchom.Bude to cistejsie?-rozhodne ano.Myslim si ze pri tom suchom cisteni ostavaju castice popola v keramike nadalej.Pri pouzivani Aditiva pri vypalovaciom procese ostava popolcek nabity v keramike.
otazka ci mam skusenost-nemam lebo ja Dpf nemam. :lol: Zakaznikom co sme cistili filtre,jazdia dodnes na nich.Jazdia aj tie nove.Jeden ma najazd cez 130 tisic km.Pan co bol u nas na cisteni-vlastne ho dotiahli-auto mu uz nechcelo vobec ist mal najazdene 286 tisic.Ten ani nevedel ze nejaky filter Dpf existuje.Mal ho poriadne upchaty-priam zastoplovany. :lol:
Cistenie bolo asi 2 dni.Dnes ma na tom filtri najazd 110 tisic a jazdi si dalej.Je obchodny zastupca a lieta na tom aute Nemecko
Cechy,Rakusko,Polsko,Madarsko,juhoska.Zvlastnostou je ze to je motorizacia 1,6d. :P Obcas sa zastavi na pokec.
Je to tak ako pisal Dodike-je to o šťasti. ;)
VOLVO V70 r.v.2002 II. D5 120Kw
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811

Dzambor
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 138
Dátum registrácie: 20 Dec 2012, 12:02
Vek:: 27
Bydlisko: Trenčín
Poďakoval: 3 krát
Bolo mu poďakované: 7 krát

Re: Vypnutie DPF a EGR

Príspevok od užívateľa Dzambor » 10 Aug 2016, 09:56

laci napísal:100tisic km ti musi vydrzat aj vycisteny filter Dpf.Novy vydrzi ovela viac.Cistenie ultrazvukom v sojitosti s vypalovanim tlakovym horucim vzduchom je zaujimave,ale viac verim cisteniu chemicky.
Dam priklad:Zoberte si keramicke obkladacky nove rovnake.Natrite ich sadzami z vyfuku.Treba ich natlacit do tej keramiky.
Zoberieme obkladacky a vypecieme ich horucim vzduchom a pritom ich mozeme vyfukat.Zmiznu tie sadze z tej keramiky?
Podla mna nie.Ine je ked tie keramicke obkladacky dame do chemikalie(ja pouzivam supermarasol) na 24hod. a nasledne ich umyjeme vodou.Potom vysusime horucim vzduchom.Bude to cistejsie?-rozhodne ano.Myslim si ze pri tom suchom cisteni ostavaju castice popola v keramike nadalej.Pri pouzivani Aditiva pri vypalovaciom procese ostava popolcek nabity v keramike.
otazka ci mam skusenost-nemam lebo ja Dpf nemam. :lol: Zakaznikom co sme cistili filtre,jazdia dodnes na nich.Jazdia aj tie nove.Jeden ma najazd cez 130 tisic km.Pan co bol u nas na cisteni-vlastne ho dotiahli-auto mu uz nechcelo vobec ist mal najazdene 286 tisic.Ten ani nevedel ze nejaky filter Dpf existuje.Mal ho poriadne upchaty-priam zastoplovany. :lol:
Cistenie bolo asi 2 dni.Dnes ma na tom filtri najazd 110 tisic a jazdi si dalej.Je obchodny zastupca a lieta na tom aute Nemecko
Cechy,Rakusko,Polsko,Madarsko,juhoska.Zvlastnostou je ze to je motorizacia 1,6d. :P Obcas sa zastavi na pokec.
Je to tak ako pisal Dodike-je to o šťasti. ;)

Stale budes provokovat s tym ze nemas DPF :D :D Uvidim co to bude. Davaju na to zaruku dva roky. Tak som zvedavy ak by to nepomohlo tak to budem riesit vymenou za iny. Mna by len zaujimalo coho je v tych neorigo filtroch menej ked su take lacne. Viem ze u tych Volvackych je tam aj vysoka marza a cenu nahodi aj znacka ale aj tak mi to pride ten neorigo moc lacny.
Volvo V50 2.D Momentum MY08;
TN Diagnostika VIDA - DICE 2014D → SZ a dohodneme sa :)

tapkap
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 61
Dátum registrácie: 08 Feb 2016, 14:55
Vek:: 36
Bydlisko: Martin
Poďakoval: 6 krát
Bolo mu poďakované: 6 krát

Re: Vypnutie DPF a EGR

Príspevok od užívateľa tapkap » 10 Aug 2016, 10:38

Dzambor napísal: Stale budes provokovat s tym ze nemas DPF :D :D Uvidim co to bude. Davaju na to zaruku dva roky. Tak som zvedavy ak by to nepomohlo tak to budem riesit vymenou za iny. Mna by len zaujimalo coho je v tych neorigo filtroch menej ked su take lacne. Viem ze u tych Volvackych je tam aj vysoka marza a cenu nahodi aj znacka ale aj tak mi to pride ten neorigo moc lacny.
Ahoj.
Som len ubohy teoretik, takze to co teraz napisem ber s rezervou. Ale pokial som sa spravne docital, tak DPF moze mat rozne velku kapacitu (resp. je to dane jednak velkostou samotneho telesa, ale aj vnutornou konfiguraciou a strukturou mriezok). Lacne nahrady sa mozu (nechcem tvrdit ze musia) lisit v tomto parametri.
Ja osobne by som mensi filter nechcel, priklonil by som sa k vycisteniu toho originaneho v serioznej firme kde davaju na svoju pracu zaruku. K metode cistenia sa neviem vyjadrit. Regeneracia je vzdy o zvysenej spotrebe paliva a moznosti kontaminacie oleja palivom (ak je palivo dovstreknute do spalovacieho priestoru). Preto cim vacsie DPF a cim menej regeneracii - tym lepsie pre volvika.
Tolko moj laicky nazor, viac Ti k tomu urcite povedia tunajsi fachmani. Ak by si chcel, mozem sa skusit preguglit k webovym odkazom, ale isto si sikovny a zvladnes to sam.
Cauko, J
V50, 1.6 D2 84kW (D4162T), M6, rv. 8.2010, Momentum

Užívateľov profilový obrázok
st_Andy
Globálny moderátor
Globálny moderátor
Príspevky: 4222
Dátum registrácie: 11 Apr 2009, 21:27
Vek:: 5
Bydlisko: Košice - Staré mesto
Poďakoval: 71 krát
Bolo mu poďakované: 209 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: Vypnutie DPF a EGR

Príspevok od užívateľa st_Andy » 10 Aug 2016, 13:29

tiez neviem o co mozu byt tieto z druhovyroby za 200€ realne ochudobnene, ci len o marzu a logo alebo ci je tam aj technicky nieco ubrate.. ale tie ceny su fakt prekvapivo nizke..
Kazdopadne co viem tak mechanicke cistenie upchateho DPF vo firme stoji okolo 250-300 pricom uplne novy od Volva sa da napr. na D5 zohnat v autorizaku za cca 500-600€ takze tazko povedat co sa viac oplati a co viac vydrzi, iste je len jedno ze novy z autorizaku by tych dalsich deklarovanych 150 tis. km mal dat s prehladom, otazka ale je ako na tom bude zvysok sania, egr, vyfuku, vstreky a rozne cidla a ci sa teda opat nezanesie skor vdaka niecomu inemu..

Užívateľov profilový obrázok
svehla
Príspevky: 29
Dátum registrácie: 12 Máj 2014, 10:30
Vek:: 31
Bydlisko: PB
Bolo mu poďakované: 1 krát

Re: Vypnutie DPF a EGR

Príspevok od užívateľa svehla » 10 Aug 2016, 14:29

Rozbieha sa tu zaujímavá diskusia. Aj ja by som rád vedel, čo je za tým rozdielom v cene. Mohlo by to byť rozdielnymi materiálmi, z ktorých sú vyrobené mriežky vovnútri DPF filtra?
2008 V50 D4204T MMT6

Dzambor
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 138
Dátum registrácie: 20 Dec 2012, 12:02
Vek:: 27
Bydlisko: Trenčín
Poďakoval: 3 krát
Bolo mu poďakované: 7 krát

Re: Vypnutie DPF a EGR

Príspevok od užívateľa Dzambor » 10 Aug 2016, 17:45

tapkap napísal:
Dzambor napísal: Stale budes provokovat s tym ze nemas DPF :D :D Uvidim co to bude. Davaju na to zaruku dva roky. Tak som zvedavy ak by to nepomohlo tak to budem riesit vymenou za iny. Mna by len zaujimalo coho je v tych neorigo filtroch menej ked su take lacne. Viem ze u tych Volvackych je tam aj vysoka marza a cenu nahodi aj znacka ale aj tak mi to pride ten neorigo moc lacny.
Ahoj.
Som len ubohy teoretik, takze to co teraz napisem ber s rezervou. Ale pokial som sa spravne docital, tak DPF moze mat rozne velku kapacitu (resp. je to dane jednak velkostou samotneho telesa, ale aj vnutornou konfiguraciou a strukturou mriezok). Lacne nahrady sa mozu (nechcem tvrdit ze musia) lisit v tomto parametri.
Ja osobne by som mensi filter nechcel, priklonil by som sa k vycisteniu toho originaneho v serioznej firme kde davaju na svoju pracu zaruku. K metode cistenia sa neviem vyjadrit. Regeneracia je vzdy o zvysenej spotrebe paliva a moznosti kontaminacie oleja palivom (ak je palivo dovstreknute do spalovacieho priestoru). Preto cim vacsie DPF a cim menej regeneracii - tym lepsie pre volvika.
Tolko moj laicky nazor, viac Ti k tomu urcite povedia tunajsi fachmani. Ak by si chcel, mozem sa skusit preguglit k webovym odkazom, ale isto si sikovny a zvladnes to sam.
Cauko, J
Prave mi pride z logiky vyhodnejsie ak je neorigo sitko redsie, znaci to mensiu sancu ze sa skor zanesie a lepsie sa bude asi vypalovat, nez sitko s hustejsou sietkou. A ano, cim menej regeneracii tym viac addidas v tomto pripade. DPF mi pride v tomto smere velmi nelogicke. Povod DPF bol vymysleny pre mestsky cyklus, ale tam sa nema sancu ani zregenerovat a ani nic ine. Na dlhe trate je to tiez zbytocnost pretoze tam je auto mimo mesta. Takze len ekologicke kurvitko. Ale zase ti ludia ktori si kupia naftu do mesta...dobre im tak, bil by som ich palicou. Ale to je ta sprosta doba...dotujme naftu a spasime svet, teraz zistuju ze ked ludia si zacali kupovat elektro auta tak ich idu zatazit danami, no debili nam vladnu....
Volvo V50 2.D Momentum MY08;
TN Diagnostika VIDA - DICE 2014D → SZ a dohodneme sa :)

Dzambor
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 138
Dátum registrácie: 20 Dec 2012, 12:02
Vek:: 27
Bydlisko: Trenčín
Poďakoval: 3 krát
Bolo mu poďakované: 7 krát

Re: Vypnutie DPF a EGR

Príspevok od užívateľa Dzambor » 10 Aug 2016, 17:46

st_Andy napísal:tiez neviem o co mozu byt tieto z druhovyroby za 200€ realne ochudobnene, ci len o marzu a logo alebo ci je tam aj technicky nieco ubrate.. ale tie ceny su fakt prekvapivo nizke..
Kazdopadne co viem tak mechanicke cistenie upchateho DPF vo firme stoji okolo 250-300 pricom uplne novy od Volva sa da napr. na D5 zohnat v autorizaku za cca 500-600€ takze tazko povedat co sa viac oplati a co viac vydrzi, iste je len jedno ze novy z autorizaku by tych dalsich deklarovanych 150 tis. km mal dat s prehladom, otazka ale je ako na tom bude zvysok sania, egr, vyfuku, vstreky a rozne cidla a ci sa teda opat nezanesie skor vdaka niecomu inemu..
vo Zvolene som sa pytal takto pred rokom a povedali mi ze novy na V50 2.0D aj s montazou 970 €. Ja si myslim ze ten origo by mal predsa viac zniest nez nejaka druhovyroba. Realne by ma zaujimalo od koho berie volvo DPF filtre. Ci to neskusit ako prvovyrobu.
Naposledy upravil/-a Dzambor v 10 Aug 2016, 17:50, upravené celkom 1 krát.
Volvo V50 2.D Momentum MY08;
TN Diagnostika VIDA - DICE 2014D → SZ a dohodneme sa :)

Dzambor
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 138
Dátum registrácie: 20 Dec 2012, 12:02
Vek:: 27
Bydlisko: Trenčín
Poďakoval: 3 krát
Bolo mu poďakované: 7 krát

Re: Vypnutie DPF a EGR

Príspevok od užívateľa Dzambor » 10 Aug 2016, 17:47

svehla napísal:Rozbieha sa tu zaujímavá diskusia. Aj ja by som rád vedel, čo je za tým rozdielom v cene. Mohlo by to byť rozdielnymi materiálmi, z ktorých sú vyrobené mriežky vovnútri DPF filtra?
to by sa skor mohli vyjadrit tí ktori montuju neorigo filtre, resp. sa tomu asi viac venuju ako my bezni smrtelnici.
Volvo V50 2.D Momentum MY08;
TN Diagnostika VIDA - DICE 2014D → SZ a dohodneme sa :)

Užívateľov profilový obrázok
volvo888
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 454
Dátum registrácie: 17 Nov 2011, 18:33
Vek:: 50
Bydlisko: skalica
Poďakoval: 12 krát
Bolo mu poďakované: 14 krát

Re: Vypnutie DPF a EGR

Príspevok od užívateľa volvo888 » 10 Aug 2016, 19:02

mam nájazd 330 tis nedávno sa mi prvý krát upchal filter po rozobratí nebol poskodeny len ku.......a zanesený ,vycistene chemicky na počkanie cca 2 hod auto ,auto ide ako nove cena 250 eu ,v akcii, dal mi záruku na 100tis
volvo xc90 rv 2006 a plna vybava nafta 136 kw seda metaliza summum

Dzambor
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 138
Dátum registrácie: 20 Dec 2012, 12:02
Vek:: 27
Bydlisko: Trenčín
Poďakoval: 3 krát
Bolo mu poďakované: 7 krát

Re: Vypnutie DPF a EGR

Príspevok od užívateľa Dzambor » 10 Aug 2016, 19:48

volvo888 napísal:mam nájazd 330 tis nedávno sa mi prvý krát upchal filter po rozobratí nebol poskodeny len ku.......a zanesený ,vycistene chemicky na počkanie cca 2 hod auto ,auto ide ako nove cena 250 eu ,v akcii, dal mi záruku na 100tis
a servis?
Volvo V50 2.D Momentum MY08;
TN Diagnostika VIDA - DICE 2014D → SZ a dohodneme sa :)

Užívateľov profilový obrázok
Ján Števko
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1809
Dátum registrácie: 11 Feb 2012, 16:38
Vek:: 40
Bydlisko: Banská Bystrica
Poďakoval: 45 krát
Bolo mu poďakované: 77 krát

Re: Vypnutie DPF a EGR

Príspevok od užívateľa Ján Števko » 10 Aug 2016, 19:50

st_Andy napísal:tiez neviem o co mozu byt tieto z druhovyroby za 200€ realne ochudobnene, ci len o marzu a logo alebo ci je tam aj technicky nieco ubrate.. ale tie ceny su fakt prekvapivo nizke..
Kazdopadne co viem tak mechanicke cistenie upchateho DPF vo firme stoji okolo 250-300 pricom uplne novy od Volva sa da napr. na D5 zohnat v autorizaku za cca 500-600€ takze tazko povedat co sa viac oplati a co viac vydrzi, iste je len jedno ze novy z autorizaku by tych dalsich deklarovanych 150 tis. km mal dat s prehladom, otazka ale je ako na tom bude zvysok sania, egr, vyfuku, vstreky a rozne cidla a ci sa teda opat nezanesie skor vdaka niecomu inemu..
Andy, to si mal na mysli použitý, že? Pod 1000-cku sa nehneš.
Ice White Volvo S80 II 2012 158 kw / 215 hp
Ice White Volvo C30 2008 100 kw / 136 hp
bolo
Barents Blue Metallic VOLVO V 70III D5 2008 136kw /185hp
predtým VW Golf III 1,9 TD 55kw / 75 hp
Galeria D5

Užívateľov profilový obrázok
st_Andy
Globálny moderátor
Globálny moderátor
Príspevky: 4222
Dátum registrácie: 11 Apr 2009, 21:27
Vek:: 5
Bydlisko: Košice - Staré mesto
Poďakoval: 71 krát
Bolo mu poďakované: 209 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: Vypnutie DPF a EGR

Príspevok od užívateľa st_Andy » 10 Aug 2016, 20:36

ee, normalne novy, naskladneny pre s80 II D5244T4 ale je to cena po zakaznickej zlave, bez zlavy nieco okolo 700e.. Ale ak ako citam je po vycisteni zaruka 100 tis km tak financne neni o com, treba setrit na podstatnejsie veci :-)

Užívateľov profilový obrázok
Ján Števko
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1809
Dátum registrácie: 11 Feb 2012, 16:38
Vek:: 40
Bydlisko: Banská Bystrica
Poďakoval: 45 krát
Bolo mu poďakované: 77 krát

Re: Vypnutie DPF a EGR

Príspevok od užívateľa Ján Števko » 10 Aug 2016, 21:08

Maťo ho má potom nejaký drahý, čo sa mi nezdá
http://www.volvodiely.sk/product/partic ... 50568.html
Naposledy upravil/-a Ján Števko v 10 Aug 2016, 23:44, upravené celkom 1 krát.
Ice White Volvo S80 II 2012 158 kw / 215 hp
Ice White Volvo C30 2008 100 kw / 136 hp
bolo
Barents Blue Metallic VOLVO V 70III D5 2008 136kw /185hp
predtým VW Golf III 1,9 TD 55kw / 75 hp
Galeria D5

cresson
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 25 Jan 2012, 20:38
Vek:: 25
Bydlisko: Bratislava
Bolo mu poďakované: 1 krát

Re: Vypnutie DPF a EGR

Príspevok od užívateľa cresson » 10 Aug 2016, 22:33

Caute, sa zapojim do debaty svojou troskou.
DPF filtre v praci cistim ultrazvukom a zo skusenosti je to efektivnejsie ako iba chemicke cistenie. Kopec krat sme riesili filtre ktore boli cistene chemiou a koli nedostatocnemu vyplachnutiu mali po cisteni vacsi odpor.
Dalsi problem je ze niektore filtre sa skladaju z katu a dpfka. Poskodenie katalyzatora chemiou uplne znehodnoti dpf kedze nebude schopne dalsej regeneracie.
Pri cisteni ultrazvukom je filter ponarany do kvapaliny a sadze su z neho vyplachovane (napr vodou s nejakou primesou). Ultrazvuk sadze iba uvolnuje.
Dalsia technologia je prefukovanie jednotlivych buniek horucim vzduchom ale tu sa musi rezat filter. V nemecku filtre vypaluju...Alebo v prahe vymienaju keramicku vlozku...
V kazdom pripade ani jeden sposob nieje tak trvacny ako novy original filter.
V kazdom pripade ak mate DOBRY motor, ktory je v poriadku a je sparovany s filtrom s adekvatnym objemom tak zavadu s dpfkom ani riesit nebudete musiet.

Odoslané z D2303 pomocou Tapatalku
850 2.5l 20V '92 250tis.

Napísať odpoveď