Volvo S40 1.6d 80kw 2010, 80 000km so 6 stupnovým manuálom
Volvo S40 1.6d 80kw 2010, 80 000km so 6 stupnovým manuálom
Ahojte,
mám možnosť kúpiť za 7500€ Volvo S40 1.6d 80kw 2010, 80 000km so 6 stupnovým manuálom (pofejsliftová verzia). Je to od známeho cize 100% kilometre. Auto je ako nové z vnútra aj z vonku. Velmi dobre o neho starané. Mám však obavy o 3 veci:
1) Náklady na podvozok: Ako je to v skutočnosti s podvozkom? Cítal som tu na fore, ze sú to focus alebo mazda diely, ale taktiez som čítal vraj gumička na stabilizator stojí 50€ čo sú protichodné ifnormácie. AKo je to s odolnostou a nákladmi na podvozkové časti? (brzdy, kotuče, stabilizatory, tlmiče...) - dajú sa cenovo porovnat s focusom?
2) Motor 1,6d 80kw. Ako je na tom so spolahlivostou? Znamy uz bol raz v servise koli FAPu. Niečo tam porobili a odvtedy 25000 to ide bez problemov... (trochu ho podtáča :/) Taktiez som počul ze D2 motory sú spolahlivejšie. Naozaj je to také zlé? Vstreky sa dajú repasovat? Turbo koľko vydrží? Zotrvačníky?
3) Má C30 a S40 r.v. 2010 plne vypínatelné ESP? Alebo aspon pri jeho vypnutí zvýši toleranciu šmyku? Rád by som sa vyhol nemoznosti vypnut esp ako je to napr u VW group.
Ďakujem velmi pekne
mám možnosť kúpiť za 7500€ Volvo S40 1.6d 80kw 2010, 80 000km so 6 stupnovým manuálom (pofejsliftová verzia). Je to od známeho cize 100% kilometre. Auto je ako nové z vnútra aj z vonku. Velmi dobre o neho starané. Mám však obavy o 3 veci:
1) Náklady na podvozok: Ako je to v skutočnosti s podvozkom? Cítal som tu na fore, ze sú to focus alebo mazda diely, ale taktiez som čítal vraj gumička na stabilizator stojí 50€ čo sú protichodné ifnormácie. AKo je to s odolnostou a nákladmi na podvozkové časti? (brzdy, kotuče, stabilizatory, tlmiče...) - dajú sa cenovo porovnat s focusom?
2) Motor 1,6d 80kw. Ako je na tom so spolahlivostou? Znamy uz bol raz v servise koli FAPu. Niečo tam porobili a odvtedy 25000 to ide bez problemov... (trochu ho podtáča :/) Taktiez som počul ze D2 motory sú spolahlivejšie. Naozaj je to také zlé? Vstreky sa dajú repasovat? Turbo koľko vydrží? Zotrvačníky?
3) Má C30 a S40 r.v. 2010 plne vypínatelné ESP? Alebo aspon pri jeho vypnutí zvýši toleranciu šmyku? Rád by som sa vyhol nemoznosti vypnut esp ako je to napr u VW group.
Ďakujem velmi pekne
- st_Andy
- Globálny moderátor
- Príspevky: 4222
- Dátum registrácie: 11 Apr 2009, 21:27
- Vek:: 5
- Bydlisko: Košice - Staré mesto
- Poďakoval: 71 krát
- Bolo mu poďakované: 209 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Volvo S40 1.6d 80kw 2010, 80 000km so 6 stupnovým manuálom
vsetko fajn okrem PSA motora.. hladaj D5 alebo benzinove varianty
Seashell V70 III D5 '08 (M66) 2.4 / 185 pss... (click to gallery) je
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V / 240 psss... (click to gallery) ex
MINI Cooper PARK LANE '06 (M5) / 116 ps..
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V / 240 psss... (click to gallery) ex
MINI Cooper PARK LANE '06 (M5) / 116 ps..
- Marcus_Wayne
- Pokročilý
- Príspevky: 337
- Dátum registrácie: 07 Sep 2014, 07:53
- Vek:: 26
- Bydlisko: Prešov
- Poďakoval: 12 krát
- Bolo mu poďakované: 11 krát
Re: Volvo S40 1.6d 80kw 2010, 80 000km so 6 stupnovým manuálom
Neprejde deň, aby som sa na tomto fóre nedočítal odsudzovania motorizácie 1.6D . Prečo to takto strašne odsudzujete, nechápem spravil som za rok 27 tisíc km, okrem velkého servisu hneď po kúpe som s ním žiadne problémy nemal. Každý deň s ním jazdím, v lete som s ním bol v Benátkach 1200km tam a 1200 naspať, žiadna vada,nič.Ide ako hodinky.
Moj názor je ak sa o auto staráš je to jednou akú S40-tku si kúpi.
Moj názor je ak sa o auto staráš je to jednou akú S40-tku si kúpi.
Hyundai i30 WGN MY18 1.4TGDI 103 kW MT6 Phantom Black
Ex: Volvo S40 II Black MY07 1.6D
Ex: Škoda Octavia I MY98 1.8 20V 98kW MT6
Ex: Volvo S40 II Black MY07 1.6D
Ex: Škoda Octavia I MY98 1.8 20V 98kW MT6
- Marcus_Wayne
- Pokročilý
- Príspevky: 337
- Dátum registrácie: 07 Sep 2014, 07:53
- Vek:: 26
- Bydlisko: Prešov
- Poďakoval: 12 krát
- Bolo mu poďakované: 11 krát
Re: Volvo S40 1.6d 80kw 2010, 80 000km so 6 stupnovým manuálom
A teraz k veci
Cenovo si podvozok poriešiš s MarekV alebo nitran. Oni majú shopy špecializované na Volvo. Do bežných Predajni s dielmi kde maju VW koncern prípadne sem-tam iné diely, asi s VOLVOM lacne nepochodíš.MISOWRC napísal: 1) Náklady na podvozok: Ako je to v skutočnosti s podvozkom? Cítal som tu na fore, ze sú to focus alebo mazda diely, ale taktiez som čítal vraj gumička na stabilizator stojí 50€ čo sú protichodné ifnormácie. AKo je to s odolnostou a nákladmi na podvozkové časti? (brzdy, kotuče, stabilizatory, tlmiče...) - dajú sa cenovo porovnat s focusom?
V50,C30,S40 má vypínateľné DSTC, ak sa chceš vyblázniť s predným náhonom na parkovisku, to postačuje. Ak si iný drifter tak zadný náhon doporučujem a iné autoMISOWRC napísal: Má C30 a S40 r.v. 2010 plne vypínatelné ESP? Alebo aspon pri jeho vypnutí zvýši toleranciu šmyku? Rád by som sa vyhol nemoznosti vypnut esp ako je to napr u VW group.
Hyundai i30 WGN MY18 1.4TGDI 103 kW MT6 Phantom Black
Ex: Volvo S40 II Black MY07 1.6D
Ex: Škoda Octavia I MY98 1.8 20V 98kW MT6
Ex: Volvo S40 II Black MY07 1.6D
Ex: Škoda Octavia I MY98 1.8 20V 98kW MT6
- st_Andy
- Globálny moderátor
- Príspevky: 4222
- Dátum registrácie: 11 Apr 2009, 21:27
- Vek:: 5
- Bydlisko: Košice - Staré mesto
- Poďakoval: 71 krát
- Bolo mu poďakované: 209 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Volvo S40 1.6d 80kw 2010, 80 000km so 6 stupnovým manuálom
nie, nieje to jedno, su proste agregaty poruchovejsie alebo spolahlivejsie Ja viem, ze je to adresovane aj mne kedze vacsinou odradzam ako prvy, nuz popravde Volvo fora prechadzam uz nejakych tych 8 rokov a tieto francuzske motory su na pranieri castejsie ako by mali, hlavne ludia byvaju casto zaskoceni a vyslovene sklamani ze si kupili Volvo, zaplatili za neho nemalo penazi, dostali v podstate Ford Focus s francuskym dieslom, no na to pridu az pri prvej vyraznejsej poruche ktora vacsinou nepride pri 300 tisicoch km, co je pre dospely volvo diesel akym je napr D5 prakticky len puberta.. .. Nuz a z oprav 1.6D a 2.0D tu napr. vzniklo uz niekolko vyse 20 stranovych elaboratov, ktore koncili predajom.. staci pohladat v archive. To je zial holy fakt na ktory treba upozornovat. Samozrejme nikto nema vestecku gulu a nevie ako sa bude auto chovat za rok, dva, tri.. no isty predpoklad vychadzajuci zo skusenosti tu je, a prave na to treba upozornovat aby to spokojni majitelia nepodcenili a snazili sa to maximalne eliminovat, nech po cestach jazdi Volv co najviac a nech poctivo sluzia na radost majitelov.Marcus_Wayne napísal:Neprejde deň, aby som sa na tomto fóre nedočítal odsudzovania motorizácie 1.6D . Prečo to takto strašne odsudzujete, nechápem spravil som za rok 27 tisíc km, okrem velkého servisu hneď po kúpe som s ním žiadne problémy nemal. Každý deň s ním jazdím, v lete som s ním bol v Benátkach 1200km tam a 1200 naspať, žiadna vada,nič.Ide ako hodinky.
Moj názor je ak sa o auto staráš je to jednou akú S40-tku si kúpi.
U motorov 1.6D a 2.0D je to stale dokola vacsinou to iste.. vstreky, turbo, upchate DPF, alternator na repas.. na to bacha, ale ako pisem idealne sa uplne vyhnut, tie auta uz mavaju na to najazd
Seashell V70 III D5 '08 (M66) 2.4 / 185 pss... (click to gallery) je
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V / 240 psss... (click to gallery) ex
MINI Cooper PARK LANE '06 (M5) / 116 ps..
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V / 240 psss... (click to gallery) ex
MINI Cooper PARK LANE '06 (M5) / 116 ps..
- begi
- Globálny moderátor
- Príspevky: 1527
- Dátum registrácie: 06 Máj 2010, 21:19
- Vek:: 39
- Bydlisko: BA/KE
- Poďakoval: 5 krát
- Bolo mu poďakované: 45 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Volvo S40 1.6d 80kw 2010, 80 000km so 6 stupnovým manuálom
mas 80tkm, neries, ked sa zacne po dalsich 80tkm kazit, tak predas. ako ostatni...
Je: V70 T5 MY07, Summum, 191kW , V40CC T4 AWD MY15 132kW
Bolo: V40 1.9D MY04, 85kW
V50 T5 MY06, Momentum, 162kW
Galerka: >>>TU<<<
VOLVO diagnostika BA-Rača /10Eur
Bolo: V40 1.9D MY04, 85kW
V50 T5 MY06, Momentum, 162kW
Galerka: >>>TU<<<
VOLVO diagnostika BA-Rača /10Eur
Re: Volvo S40 1.6d 80kw 2010, 80 000km so 6 stupnovým manuálom
1) S podvozkom ste ma trochu sklamali. To naozaj je taky problem s tymi cenami? Neviem si predstaviť riešiť diely s niekym iným ako servis
2) Chlapi samozrejme ze by som naradšej šiel do 2,4 5valec atmosfera 170ps ALe také nenájdem snád nikdy a toto predáva môj strýko, takze viem, ze ma neoklame a auto je v super stave a km sú reálne. Samozrejme auto nebudem mat viac ako do 180 000km, takze take 3 roky. HDI tiez nepovazujem za super spolahlive agragaty ale skusenosti v tejto sfere moc nemám, takze nechcem sa zbytocne tesit na auto v super stave a potom vyhadzovat peniaze. Momentalne mam C220CDI 2004 150ps s 200 000, a tam je motor starý "držák". Aby ma novsi 1,6hdi nestal viac ako stary 2,2cdi od Mercedesu. Neviete niekto nejake najazdy tých "jednašestiek"?Ci mavaju problemy am medzi 100 000-200 000tis km?
3) DSCT - z reakcií usudzujem, že vypínatelné. čítal som však niekde, že sa nedalo vypnúť na S40 a C30 ale ani za nič neviem nájst kde to bolo :/ Je šanca ze po facelifte (2010) uz volvo robilo tie DSCT nevypinatelne, a vypnutim stabilizačneho systemu sa odpojil len protipreklz?
Dik moy
2) Chlapi samozrejme ze by som naradšej šiel do 2,4 5valec atmosfera 170ps ALe také nenájdem snád nikdy a toto predáva môj strýko, takze viem, ze ma neoklame a auto je v super stave a km sú reálne. Samozrejme auto nebudem mat viac ako do 180 000km, takze take 3 roky. HDI tiez nepovazujem za super spolahlive agragaty ale skusenosti v tejto sfere moc nemám, takze nechcem sa zbytocne tesit na auto v super stave a potom vyhadzovat peniaze. Momentalne mam C220CDI 2004 150ps s 200 000, a tam je motor starý "držák". Aby ma novsi 1,6hdi nestal viac ako stary 2,2cdi od Mercedesu. Neviete niekto nejake najazdy tých "jednašestiek"?Ci mavaju problemy am medzi 100 000-200 000tis km?
3) DSCT - z reakcií usudzujem, že vypínatelné. čítal som však niekde, že sa nedalo vypnúť na S40 a C30 ale ani za nič neviem nájst kde to bolo :/ Je šanca ze po facelifte (2010) uz volvo robilo tie DSCT nevypinatelne, a vypnutim stabilizačneho systemu sa odpojil len protipreklz?
Dik moy
- kwiko
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2195
- Dátum registrácie: 16 Nov 2009, 08:59
- Vek:: 31
- Poďakoval: 9 krát
- Bolo mu poďakované: 114 krát
Re: Volvo S40 1.6d 80kw 2010, 80 000km so 6 stupnovým manuálom
ak ma auto 80 tisic, podvozok este riesit netreba (diely su rovnake s focus II)
a motor pravdepodobne tiez nie. DSTC sa vypina aj samo pri akejkolvek poruche motora
a motor pravdepodobne tiez nie. DSTC sa vypina aj samo pri akejkolvek poruche motora
kwiko
Re: Volvo S40 1.6d 80kw 2010, 80 000km so 6 stupnovým manuálom
No diely sú rovnaké ako focus II, ale chalani tu píšu, že ak si ich budem chciet objednať v štandardnom servise pri servise auta, ze budú drahé... tak teraz nechápem... tak sú rovanké a rovnako stoja alebo sú rovnaké a stoja viac ci ako?
No s tym dsct sa vypína aj stabilizačný program nie len preklz? Alebo mne by to dosť chýbalo keby som si sem tam nemohol dať jazdu bokom hoci s prednym nahonom
Co poviete namiesto 1,6d??? Idem ho zajtra pozrieť, len sa trochu bojim spotreby
http://volvo-c30.autobazar.eu/16-art-id7464047.html" onclick="window.open(this.href);return false;
No s tym dsct sa vypína aj stabilizačný program nie len preklz? Alebo mne by to dosť chýbalo keby som si sem tam nemohol dať jazdu bokom hoci s prednym nahonom
Co poviete namiesto 1,6d??? Idem ho zajtra pozrieť, len sa trochu bojim spotreby
http://volvo-c30.autobazar.eu/16-art-id7464047.html" onclick="window.open(this.href);return false;