Problemy s S40 II 1,6B 2005
Re: Problemy s S40 II 1,6B 2005
Ja si to chcem robit sam,netaham ho do toho,len mam kluce od dielne...Som vyuceny automechanik,ale Volvo som nerobil nikdy,preto sa pytam stale na ten pripravok...na starsich autach nebolo treba zaistovat nic,ale uz som sa par rokov tomu nevenoval,lebo som robil v inej oblasti...
Volvo s 40II 2005 1,6B 74kw B4164S
- Vlnic
- Pokročilý
- Príspevky: 205
- Dátum registrácie: 10 Apr 2013, 14:13
- Vek:: 30
- Bydlisko: Trenčín
- Bolo mu poďakované: 20 krát
Re: Problemy s S40 II 1,6B 2005
Nez sa pustis do nejakych zasahov, daj na rady ostatnych a skus VIDA diagnostiku. Ked si vyplnis bydlisko tak ta ludia nasmeruju k niekomu kto ju ma.
-
- Nováčik
- Príspevky: 59
- Dátum registrácie: 23 Júl 2013, 10:06
- Vek:: 30
- Bydlisko: ba/nr/to
- Poďakoval: 1 krát
Re: Problemy s S40 II 1,6B 2005
odparkuj to k nitranovi, urcite by som si neskusal pokus omyl na svojom aute aj ked si mechanik, hlavne ked uz sa dlhsi cas tomu nevenujes, ma tam aj vrakovisko takze maju moznost skusat jednotlivo suciastky, co by ta vyslo draho kupovat na skusku ci nahodou nieje zla nahodou lambda alebo nieco ine. Nebude to take lacne ako ked sa do toho pustis sam, ale je otazne ci sa ti to podari opravit.
- kwiko
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2195
- Dátum registrácie: 16 Nov 2009, 08:59
- Vek:: 31
- Poďakoval: 10 krát
- Bolo mu poďakované: 114 krát
Re: Problemy s S40 II 1,6B 2005
Mat na ruke dobru 1.6ku za 350e tak nieto ocom uvazovat...
Ten motor je derivacia klasickej ford-yamaha sigma zetec-se 1,25 z fiesty premenovany na duratec. A pripravky potrebujes aj nepotrebujes. Aj na skodu100 bolo treba pripravky aby si vedel vymenit guferka. Ale ak si dobra pamatam horny dekel mozes demontovat. vacky maju samostatne ulozenie. Toto nieje Volvo motor Skladom nanho nemame uplne nic
Ak mas trojvalec, tak s tym nejazdi, znicis si vyfuk, mozno aj sanie. Ak jeden valec nema kompresiu tak to ziadna diagnostika neopravi, potrebujes dat dole hlavu a hladat problem. Repas hlavy daj niekomu kto ma na to vybavenie... A ze ti svietila kontrolka poruchy nieje normalne, najma nie pri fabrickom plyne.
Ten motor je derivacia klasickej ford-yamaha sigma zetec-se 1,25 z fiesty premenovany na duratec. A pripravky potrebujes aj nepotrebujes. Aj na skodu100 bolo treba pripravky aby si vedel vymenit guferka. Ale ak si dobra pamatam horny dekel mozes demontovat. vacky maju samostatne ulozenie. Toto nieje Volvo motor Skladom nanho nemame uplne nic
Ak mas trojvalec, tak s tym nejazdi, znicis si vyfuk, mozno aj sanie. Ak jeden valec nema kompresiu tak to ziadna diagnostika neopravi, potrebujes dat dole hlavu a hladat problem. Repas hlavy daj niekomu kto ma na to vybavenie... A ze ti svietila kontrolka poruchy nieje normalne, najma nie pri fabrickom plyne.
kwiko
Re: Problemy s S40 II 1,6B 2005
Ano,je tam PSA motor...A presne to mam na mysli,ze toto diagnostika neopravi a viem,ze problem je v tom,ze jeden valec je bez tlakov...Ak by to bolo tesnenie pod hlavov,tak to stoji od 35€ a treba urobit vybrus ventilov,ale ak je poskodeny valec,alebo vlozka valca,tak to sa uz neoplati riesit.Prave preto chcem dat dole tu hlavu,len som potreboval vediet ci sa to da aj bez specialnych pripravkov.
A najradsej by som ten plyn vybral odtial aj ked je lacnejsie jazdit nanho,ale zaroven je to dalsia draha udrzba...
Este aby som bol presnejsi,tak jeden valec je bez tlakov a jeden ma slabe tlaky(hodnoty si uz nepamätam)
A momentalne uz druhy rok znova pracujem ako mechanik,ale viacmenej sme pneuservis,geometria,servis naprav,umyvarka a dovoz dielov a automobilov Nemecka...
A najradsej by som ten plyn vybral odtial aj ked je lacnejsie jazdit nanho,ale zaroven je to dalsia draha udrzba...
Este aby som bol presnejsi,tak jeden valec je bez tlakov a jeden ma slabe tlaky(hodnoty si uz nepamätam)
A momentalne uz druhy rok znova pracujem ako mechanik,ale viacmenej sme pneuservis,geometria,servis naprav,umyvarka a dovoz dielov a automobilov Nemecka...
Naposledy upravil/-a Angelo v 21 Jan 2014, 23:15, upravené celkom 1 krát.
Volvo s 40II 2005 1,6B 74kw B4164S
- laci
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1710
- Dátum registrácie: 09 Dec 2010, 03:02
- Vek:: 61
- Bydlisko: MARTIN-SK
- Poďakoval: 29 krát
- Bolo mu poďakované: 170 krát
Re: Problemy s S40 II 1,6B 2005
Na zhodenie a nahodenie hlavy nepotrebujes pripravky,len dobre vybavenie-momentovy kluc a pod. Jediny pripravok potrebujes mat dobru hlavu na krku! a na rozvody! Ak si takuto pracu nerobil-ani sa sam do toho nepustaj aj ked si vyuceny automechanik! Byt vyuceny v danej profesii,neznamena,ze tu pracu a danu problematiku zvladnes.
Bez origo diagnostiky to u Volva-NEJDE !
Bez origo diagnostiky to u Volva-NEJDE !
VOLVO V70 r.v.2002 II. D5 120Kw
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811
Re: Problemy s S40 II 1,6B 2005
Som vyuceny v Skoda a tam som aj pracoval niekolko rokov,auta ma bavia od malicka a Volvo je moja sdrcovka a ten krasny a jednoduchy vyzor Volva je neopisatelny.
Ale spät k teme.Vzdy ked som daval dole hlavu,tak som zaistoval remenice,ale nemam sajnu ako je to u tychto PSA motoroch
Ale spät k teme.Vzdy ked som daval dole hlavu,tak som zaistoval remenice,ale nemam sajnu ako je to u tychto PSA motoroch
Volvo s 40II 2005 1,6B 74kw B4164S
- kwiko
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2195
- Dátum registrácie: 16 Nov 2009, 08:59
- Vek:: 31
- Poďakoval: 10 krát
- Bolo mu poďakované: 114 krát
Re: Problemy s S40 II 1,6B 2005
Hlavu zhodis a aj nahodis ako taku vcelku viacmenej bezproblemov. ibaze tu retiazku okolo krku... bud mas pripravky, alebo si pomozes ako vies
A to tvoje auto toho (bezurazky) vela z Volva neokukalo
A to tvoje auto toho (bezurazky) vela z Volva neokukalo
kwiko
Re: Problemy s S40 II 1,6B 2005
Viem,uz som to zistil
Teraz ho ale musim dat dokopy nejako...ok,pustim sa do toho a uvidim ako to bude s retiazkou
Este jedna otazka:pod hadicou sania vzduchu je klapka,pri vypnutom motore tam ma byt medzera?Lebo ja tam mam medzeru cca 2mm,cize ako keby nebola uplne zavreta pri vypnutom motore.
Teraz ho ale musim dat dokopy nejako...ok,pustim sa do toho a uvidim ako to bude s retiazkou
Este jedna otazka:pod hadicou sania vzduchu je klapka,pri vypnutom motore tam ma byt medzera?Lebo ja tam mam medzeru cca 2mm,cize ako keby nebola uplne zavreta pri vypnutom motore.
Volvo s 40II 2005 1,6B 74kw B4164S
Re: Problemy s S40 II 1,6B 2005
Zdravim.Nebol som tu dlhsi cas,lebo som mal nejake ine problemy a nemohol som riesit svoje auto ...
Viete mi niekto napisat aky tam mam presny motor,kedze moj motor nieje Volvo motor.Hladam druhy motor,ale najst ho nieje jednoduche.Potrebujem poradit co za PSA motor tam mam a aky by mi ta vosiel.PSA je Peugeot-Citroen ozancenie,cize to mam chapat tak,ze by mi tam vosiel motor z 1,6b Peugeotu Alebo musim hladat original 1,6b do Volva podla kodu motora?
Viete mi niekto napisat aky tam mam presny motor,kedze moj motor nieje Volvo motor.Hladam druhy motor,ale najst ho nieje jednoduche.Potrebujem poradit co za PSA motor tam mam a aky by mi ta vosiel.PSA je Peugeot-Citroen ozancenie,cize to mam chapat tak,ze by mi tam vosiel motor z 1,6b Peugeotu Alebo musim hladat original 1,6b do Volva podla kodu motora?
Volvo s 40II 2005 1,6B 74kw B4164S