Trhanie motora S40II

Užívateľov profilový obrázok
Robertino86
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 116
Dátum registrácie: 25 Jún 2011, 16:44
Vek:: 33
Bydlisko: BA

Re: Trhanie motora S40II

Príspevok od užívateľa Robertino86 » 10 Júl 2013, 09:33

volvoto napísal:Dnes som zaniesol auto Lacimu. Dúfam, že sa po prečistení dostane do normálu. {palechore}
daj potom vediet, ako si dopadol..
S Laciho pristupom a pracou som ja bol velmi spokojny {potlesk} {palechore}
Volvo S40 II, 1.6 D Momentum, MY2008, D4164T (80 kW) - DPF, MT5, Mystic Silver Metallic
VW Touareg V6, 3.0 D, MY2015, 193 kW
Volvo XC60, 2.4D AWD Momentum, MY2009, 120 kW, MT6, Black - bolo

volvoto
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 46
Dátum registrácie: 13 Aug 2012, 20:54
Vek:: 55
Bolo mu poďakované: 1 krát

Re: Trhanie motora S40II

Príspevok od užívateľa volvoto » 12 Júl 2013, 18:01

Zatial predbežné foto.Vstreky pred čistením a po.
Prílohy
vstreky 3.jpg
vstreky 3.jpg (69.08 KiB) 3658 zobrazení
vstreky 1.jpg
vstreky 1.jpg (70.63 KiB) 3657 zobrazení
Bolo S40 2,0D 2008
XC90 AWD D5 2009 136kW

volvoto
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 46
Dátum registrácie: 13 Aug 2012, 20:54
Vek:: 55
Bolo mu poďakované: 1 krát

Re: Trhanie motora S40II

Príspevok od užívateľa volvoto » 12 Júl 2013, 18:05

Sedlá vstrekov
Prílohy
vstreky 2.jpg
vstreky 2.jpg (74.08 KiB) 3658 zobrazení
Bolo S40 2,0D 2008
XC90 AWD D5 2009 136kW

volvoto
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 46
Dátum registrácie: 13 Aug 2012, 20:54
Vek:: 55
Bolo mu poďakované: 1 krát

Re: Trhanie motora S40II

Príspevok od užívateľa volvoto » 14 Júl 2013, 23:08

sacie2.jpg
sacie2.jpg (134.34 KiB) 3602 zobrazení
No auto je doma Laci je seriozny servis man. Vysvetlil ukázal úplne všetko čo som sa popýtal. Vstreky vyčistené sacie som čistil sám doma no poviem vám, že ruky som drhol solvinou 1/2hodiny a stále sa hanbím pozrieť na nechty. Je to neskutočne špinavá záležitosť.Prikladám pár fotiek.
Prílohy
sacie1.jpg
sacie1.jpg (161.56 KiB) 3598 zobrazení
Bolo S40 2,0D 2008
XC90 AWD D5 2009 136kW

volvoto
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 46
Dátum registrácie: 13 Aug 2012, 20:54
Vek:: 55
Bolo mu poďakované: 1 krát

Re: Trhanie motora S40II

Príspevok od užívateľa volvoto » 14 Júl 2013, 23:12

Túto časť sacieho potrubia bolo najhoršie prečistiť ale mam to za sebou.
Prílohy
sacie3.jpg
sacie3.jpg (130.47 KiB) 3597 zobrazení
Bolo S40 2,0D 2008
XC90 AWD D5 2009 136kW

Užívateľov profilový obrázok
Kujon78
MUDrc
MUDrc
Príspevky: 548
Dátum registrácie: 21 Júl 2011, 15:57
Vek:: 5
Bydlisko: Prešov

Re: Trhanie motora S40II

Príspevok od užívateľa Kujon78 » 15 Júl 2013, 02:29

kachle :-(
Toyota Avensis T27, 2,0 D-4D bez DPF, kachle 93 kw, M6, 145.000 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km

volvoto
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 46
Dátum registrácie: 13 Aug 2012, 20:54
Vek:: 55
Bolo mu poďakované: 1 krát

Re: Trhanie motora S40II

Príspevok od užívateľa volvoto » 16 Júl 2013, 17:02

Zhrnutie celkových opráv a odstránenie závad. Jemné trhanie a stúpanie oleja v motore odstránené, spotreba 200 km po vyčistení DPF 5,4 ale teraz zasa 7,2. {plac} {plac} {plac}
Bolo S40 2,0D 2008
XC90 AWD D5 2009 136kW

Užívateľov profilový obrázok
laci
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1710
Dátum registrácie: 09 Dec 2010, 03:02
Vek:: 61
Bydlisko: MARTIN-SK
Poďakoval: 29 krát
Bolo mu poďakované: 170 krát

Re: Trhanie motora S40II

Príspevok od užívateľa laci » 16 Júl 2013, 19:01

Cau.To aditivum si dal doplnit a DPF vypalit?
VOLVO V70 r.v.2002 II. D5 120Kw
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811

Užívateľov profilový obrázok
MrXo
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1326
Dátum registrácie: 16 Dec 2010, 09:19
Vek:: 55
Bydlisko: Šamorín
Poďakoval: 1 krát
Bolo mu poďakované: 3 krát

Re: Trhanie motora S40II

Príspevok od užívateľa MrXo » 16 Júl 2013, 19:04

Mirko, to nepomoze. Pamatas? Presne tieto iste symptomy som mal aj ja. Doteraz nedoriesene.
XC70 AWD, 120kW, D5, MY04
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika

Užívateľov profilový obrázok
laci
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1710
Dátum registrácie: 09 Dec 2010, 03:02
Vek:: 61
Bydlisko: MARTIN-SK
Poďakoval: 29 krát
Bolo mu poďakované: 170 krát

Re: Trhanie motora S40II

Príspevok od užívateľa laci » 16 Júl 2013, 19:21

TO mas pravdu ! ale ty mas 2.0 d /136kw ! a to nema nikto ! a k tomu special :lol: Ale Volvoto nemal vobec aditivum v nadrzke! a tak som mu DPF ani nevypaloval. Potreboval auto,povedal ze si v utorok t.j.dnes da doplnit a vypalit DPF. Teraz mu nejde ani samocistenie,pokial to neda urobit! Dpf mal ciste ako lalia :P ked odchadzal odo mna.Len sa za nim objavovali chvilku stopy-dym a bubliny.Co je normalne-po vycisteni!
VOLVO V70 r.v.2002 II. D5 120Kw
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811

volvoto
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 46
Dátum registrácie: 13 Aug 2012, 20:54
Vek:: 55
Bolo mu poďakované: 1 krát

Re: Trhanie motora S40II

Príspevok od užívateľa volvoto » 16 Júl 2013, 21:28

Eolys doplnený neviem kolko ho tam nalial ale cena aj s nutenou regeneráciou cez diagnostiku bola 100€. K tej spotrebe správa sa to tak, že cca 10km je spotreba 5,2 a potom to zasa na 10km vyskočí na 7. Skúsim vymeniť vzduchoví palivový filter. Snáď to niečo pomôže.
Bolo S40 2,0D 2008
XC90 AWD D5 2009 136kW

Užívateľov profilový obrázok
nitran
MUDrc
MUDrc
Príspevky: 837
Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 18:18
Vek:: 42
Bydlisko: Nitra
Poďakoval: 18 krát
Bolo mu poďakované: 38 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: Trhanie motora S40II

Príspevok od užívateľa nitran » 16 Júl 2013, 23:42

My davame origo aditivum, je drahsie no myslim ze na dalsich 120.000km tych 70e navyse sa oplati. Po vycisteni dpf sme namerali prietok 16% a potom po nutenej regeneracii nejakych 25%. Auto odvtedy zakaznikovi ide bez najmensich problemov.
Pri Volve ako ma MrXo so zvysenym vykonom bol problem s palivovym snimacom na vysokotlakom cerpadle a vaha vzduchu samozrejme odisla tiez do vecnych lovist. Len vdaka zvysenemu vykonu ktory je uz aj tak davno predimenzovany.
A ak cistime egr ventil aicky ide dolu aj cooler a cisti sa vsetko. Par hodin v naleve a spravi to zazrak
VolvoDiely.sk
Autoservis, predajňa, eshop, vrakovisko, chip, zmena jazyka, SW, diagnostika a požičovňa
tel.: 0910278211
Moje:
XC90 2.4 D5 2010 R-Design
NA PREDAJ:
XC60 2.4 D5 AT 2009
S60 2.4i 2001
V50 1.6D 2008
V50 1.6D 2006

Užívateľov profilový obrázok
laci
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1710
Dátum registrácie: 09 Dec 2010, 03:02
Vek:: 61
Bydlisko: MARTIN-SK
Poďakoval: 29 krát
Bolo mu poďakované: 170 krát

Re: Trhanie motora S40II

Príspevok od užívateľa laci » 17 Júl 2013, 01:07

Volvoto,palivovy filter som ti doporucil vymenit.Uz len preto lebo som ti robil tie vstreky! Vyduchovy filter ked je zadrbkany ma za nasledok zvysenia spotreby paliva! ci je to diesel alebo benzin! V tomto pripade moze mat NItran pravdu o cidle paliva.Ten treba vycistit! Da sa objednat aj novy! ale je dost drahy! Ak by si chcel si sam objednat poskytnem ti veb.adresu kde sa da objednat na kazde cerpadlo cokolvek!(siemens,Bosch,delphi a pod).Je to v europe.To co robi spotrebu a kontroluje ju su prave cidla! Cidla vzduchu a paliva .Na diag.si nemal ziadnu chybu! mozno pri cisteni sania a klapky,sa ti mohol prejavit nejaky zly spoj,alebo zle zasunuty konektor. Ta kyvajuca spotreba je dost cudna nie? Ked si odisiel odomna islo v pohode ci?
JO! a Mrxo ma normalny vykon motora!-100 Kw ale ide ako 136 Kw! Tak bacha nanho Benzinaky! :lol:
VOLVO V70 r.v.2002 II. D5 120Kw
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811

Užívateľov profilový obrázok
Robertino86
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 116
Dátum registrácie: 25 Jún 2011, 16:44
Vek:: 33
Bydlisko: BA

Re: Trhanie motora S40II

Príspevok od užívateľa Robertino86 » 17 Júl 2013, 20:34

volvoto napísal:Zatial predbežné foto.Vstreky pred čistením a po.
{palechore}
Volvo S40 II, 1.6 D Momentum, MY2008, D4164T (80 kW) - DPF, MT5, Mystic Silver Metallic
VW Touareg V6, 3.0 D, MY2015, 193 kW
Volvo XC60, 2.4D AWD Momentum, MY2009, 120 kW, MT6, Black - bolo

volvoto
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 46
Dátum registrácie: 13 Aug 2012, 20:54
Vek:: 55
Bolo mu poďakované: 1 krát

Re: Trhanie motora S40II

Príspevok od užívateľa volvoto » 17 Júl 2013, 22:15

Neviem ako mam zaklopat cez PC na drevo ale asi, klop klop klop. Dnes ráno spotreba ešte 7,1 po dialnici zo SC do BA. Naspäť domov BA -SC - GA 5,2 l/100km :D .Vymenený vzduchoví aj palivoví filter. Prestriekané konektory na čidlách všetky ktoré som na motore našiel.
Bolo S40 2,0D 2008
XC90 AWD D5 2009 136kW

Užívateľov profilový obrázok
MrXo
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1326
Dátum registrácie: 16 Dec 2010, 09:19
Vek:: 55
Bydlisko: Šamorín
Poďakoval: 1 krát
Bolo mu poďakované: 3 krát

Re: Trhanie motora S40II

Príspevok od užívateľa MrXo » 17 Júl 2013, 22:21

Tak nech to vydrzi {palechore}
(Kiez by sa to aj mne podarilo...)
XC70 AWD, 120kW, D5, MY04
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika

volvoto
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 46
Dátum registrácie: 13 Aug 2012, 20:54
Vek:: 55
Bolo mu poďakované: 1 krát

Re: Trhanie motora S40II

Príspevok od užívateľa volvoto » 21 Júl 2013, 16:46

No a som tam kde som aj bol znovu na začiatku. Spotreba 7L olej v motore stúpol o 1 cm po 1600 najazdených km. Bol som na zraze spravil som nejakých 550 km po dialnici. Regenerácia DPF-ka sa mi spúšťala asi každých 5 km. Bolo cítiť jemné zníženie výkonu a následné zvýšenie spotreby aj o 2L. Potom to kleslo dolu cca 5L. Takto to šlo celou cestou. Na nete som sa dočítal, že regenerácia by sa mala spúšťať po cca 800 až 1000 km ked je všetko OK. Mne to robilo každých 5 km. {plac} {plac} {plac} Ako pokračovať dalej {aladin}
Bolo S40 2,0D 2008
XC90 AWD D5 2009 136kW

Užívateľov profilový obrázok
laci
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1710
Dátum registrácie: 09 Dec 2010, 03:02
Vek:: 61
Bydlisko: MARTIN-SK
Poďakoval: 29 krát
Bolo mu poďakované: 170 krát

Re: Trhanie motora S40II

Príspevok od užívateľa laci » 21 Júl 2013, 19:36

Cauko. DPF filter nieje vadny! Ked si ho dal vypalit cez diagnostiku,nezabudol ho potom mechanik,Resetnut,cez diagnostiku? Po vycisteni,bol ok! a urcite je ok! Daj ho znovu vypalit a resetnut! Nech ti pozrie aky tlak vykazuje. Pozri si najprv cidlo tlaku-aspon konektor,napruzit piny a prestrekni. To iste na cidle teploty DPF. Je namontovane na DPF vpredu.Odpoj konektor a premeraj cidlo.Spravne ma ukazovat Asi 1400 ohmov a viac.Samozrejme po nahriati.cidla na konci.Ak je ok,potom treba diagnostiku! Cidlo tlaku najdes vedla baterie,respektive je namontovane na drziaku baterie. Toto cidlo moze byt aj vadne alebo zanesene a moze davat zle info.R.J. Dufam ze ten mechanik mal origo diagnostiku. Dalej len uz ako pise Nitran vyssie! A este jedno! ten reset je dolezity- nacitavanie novych adaptacnych hodnot! Vyskusaj a napis.na co sa prislo/neprislo.
VOLVO V70 r.v.2002 II. D5 120Kw
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811

Užívateľov profilový obrázok
MrXo
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1326
Dátum registrácie: 16 Dec 2010, 09:19
Vek:: 55
Bydlisko: Šamorín
Poďakoval: 1 krát
Bolo mu poďakované: 3 krát

Re: Trhanie motora S40II

Príspevok od užívateľa MrXo » 21 Júl 2013, 20:08

Ten tlakovy senzor vyzera nejako takto:
30757189_Pressure_sensor.gif
30757189_Pressure_sensor.gif (25.09 KiB) 3367 zobrazení
(Odchadza relativne casto.)
XC70 AWD, 120kW, D5, MY04
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika

volvoto
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 46
Dátum registrácie: 13 Aug 2012, 20:54
Vek:: 55
Bolo mu poďakované: 1 krát

Re: Trhanie motora S40II

Príspevok od užívateľa volvoto » 22 Júl 2013, 14:50

Dnes po ceste domov mi PC napísal hlášku ,, Systém motora odporúčaný servis,, prišiel som domov na jamu a zmeral som to čidlo čo je na DPF malo 2450 ohmov.To je asi OK. Zajtra to zanesiem sem k nám do servisu.
Bolo S40 2,0D 2008
XC90 AWD D5 2009 136kW

Napísať odpoveď