Olej v motore

nrtm
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 273
Dátum registrácie: 18 Nov 2012, 21:09
Vek:: 39
Bydlisko: Golianovo
Bolo mu poďakované: 5 krát

Olej v motore

Príspevok od užívateľa nrtm » 05 Jan 2013, 20:15

Dnes som si vsimol, ze viecku na nalievanie oleja do motora zo spodu je trocha bielej emulzie. Ked som si posvietil do nalievacieho otvoru, tak aj tam je taky sajrajt. Pri kupe auta som si vsimol, ze tam bolo dost vela oleja nad risku, tak som odsal. Ale mam pocit, ze hladina zas trochu stupla, ale nie som si isty. Olej ale bez naznaku emulzie. Oznacil som dnes hladinu vody, odsledujem ci nieje unik vody. Ak hladina pojde hore tak mam dve mozosti:
1, tesnenie pod hlavou
2, prepusta niekde naftu do motora

Na co sa mam nachystat pani a kolko ma to asi bude cca stat.
Pociatocna euforia z volva ma zacina prechdzat :(
Ford Mondeo 2,0 TDCi Automat Mk4 10/2008 aktual
V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, 06/2006, ex
BMW e39 530i lpg 2001 a ex
Chrysler Voyager 2,5 TD ex
Toyota Yaris 1,4D 66kw 2013 sluzobne ex
BMW 525tds 103kw ex
Renault clio 1,6 66kw ex

Užívateľov profilový obrázok
MarekV
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2213
Dátum registrácie: 27 Apr 2010, 16:30
Vek:: 33
Bydlisko: Nitra
Bolo mu poďakované: 35 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: Olej v motore

Príspevok od užívateľa MarekV » 05 Jan 2013, 20:25

nebude to problem s DPF a pribudanim nafty do oleja ci to sa tychto motorov netykalo?

Užívateľov profilový obrázok
MrXo
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1326
Dátum registrácie: 16 Dec 2010, 09:19
Vek:: 55
Bydlisko: Šamorín
Poďakoval: 1 krát
Bolo mu poďakované: 3 krát

Re: Olej v motore

Príspevok od užívateľa MrXo » 05 Jan 2013, 23:05

Tykalo sa to tychto motorov ale len v pripade ak ma DPF. Aky mas najazd? Mozno staci regeneracia filtra.
XC70 AWD, 120kW, D5, MY04
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika

nrtm
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 273
Dátum registrácie: 18 Nov 2012, 21:09
Vek:: 39
Bydlisko: Golianovo
Bolo mu poďakované: 5 krát

Re: Olej v motore

Príspevok od užívateľa nrtm » 05 Jan 2013, 23:38

MrXo napísal:Tykalo sa to tychto motorov ale len v pripade ak ma DPF. Aky mas najazd? Mozno staci regeneracia filtra.
Tak ci ten nestastny filter neviem ci mam, ale asi ano. Najradsej by som ho dal vyhodit ale aj s upravou softvaru, vraj sa to da. Na tachaci mam cca 224000km. Ta regeneracia co obnasa? Este som nemal auto s tymto nestastnym filtrom, a vsetci znamy co ho maju na neho len nadavaju.
Ford Mondeo 2,0 TDCi Automat Mk4 10/2008 aktual
V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, 06/2006, ex
BMW e39 530i lpg 2001 a ex
Chrysler Voyager 2,5 TD ex
Toyota Yaris 1,4D 66kw 2013 sluzobne ex
BMW 525tds 103kw ex
Renault clio 1,6 66kw ex

Užívateľov profilový obrázok
doktor
MUDrc
MUDrc
Príspevky: 567
Dátum registrácie: 13 Apr 2009, 21:22
Vek:: 11
Bydlisko: Buštěhrad, okr. Kladno (ex: Košice)
Bolo mu poďakované: 3 krát

Re: Olej v motore

Príspevok od užívateľa doktor » 06 Jan 2013, 11:47

Pretože ten filter v ničom nepomáha motoru, naopak mu skor škodí, ale pomáha životnému prostrediu.
Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 a, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S a, 106kW,´99,
Vstup do galerie ZDE

Užívateľov profilový obrázok
michalmalcek
MUDrc
MUDrc
Príspevky: 785
Dátum registrácie: 17 Sep 2009, 19:43
Vek:: 5
Bydlisko: Zvolen
Bolo mu poďakované: 16 krát

Re: Olej v motore

Príspevok od užívateľa michalmalcek » 06 Jan 2013, 11:53

Tento problem som mal aj Ja po odstraneni dpf mam pokoj. Sleduj hladinu mozno si mal na zaciatku vela oleja preto lebo nejaky dobrak tam nalial predpisanych 5.5l oleja
Volvo V90 cc 2.0 T6 r.v. 2017
Volvo S80 3.2 AWD 2007
Volvo S60 2.4i 103KW + LPG r.v. 2006
Bolo - Volvo V50 2.OD 100KW r.v 2005
Bolo - Volvo S40 1.6 + LPG r.v 2003
bolo - volvo S40 1.9 DI r.v 1999
bolo - volvo 440 1.7T R:V 1993

Diagnostika DICE 

nrtm
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 273
Dátum registrácie: 18 Nov 2012, 21:09
Vek:: 39
Bydlisko: Golianovo
Bolo mu poďakované: 5 krát

Re: Olej v motore

Príspevok od užívateľa nrtm » 06 Jan 2013, 13:02

michalmalcek napísal:Tento problem som mal aj Ja po odstraneni dpf mam pokoj. Sleduj hladinu mozno si mal na zaciatku vela oleja preto lebo nejaky dobrak tam nalial predpisanych 5.5l oleja
Co obnasa odstranenie filtra? Je aj zasah do riadiacej jednotky?
Ford Mondeo 2,0 TDCi Automat Mk4 10/2008 aktual
V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, 06/2006, ex
BMW e39 530i lpg 2001 a ex
Chrysler Voyager 2,5 TD ex
Toyota Yaris 1,4D 66kw 2013 sluzobne ex
BMW 525tds 103kw ex
Renault clio 1,6 66kw ex

Užívateľov profilový obrázok
harlequin
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1580
Dátum registrácie: 07 Jan 2010, 20:21
Vek:: 26
Bydlisko: UK
Poďakoval: 2 krát
Bolo mu poďakované: 1 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: Olej v motore

Príspevok od užívateľa harlequin » 06 Jan 2013, 13:39

nrtm napísal:Dnes som si vsimol, ze viecku na nalievanie oleja do motora zo spodu je trocha bielej emulzie. Ked som si posvietil do nalievacieho otvoru, tak aj tam je taky sajrajt. Pri kupe auta som si vsimol, ze tam bolo dost vela oleja nad risku, tak som odsal. Ale mam pocit, ze hladina zas trochu stupla, ale nie som si isty. Olej ale bez naznaku emulzie. Oznacil som dnes hladinu vody, odsledujem ci nieje unik vody. Ak hladina pojde hore tak mam dve mozosti:
1, tesnenie pod hlavou
2, prepusta niekde naftu do motora

Na co sa mam nachystat pani a kolko ma to asi bude cca stat.
Pociatocna euforia z volva ma zacina prechdzat :(
poprve motoristicky VOLVO teda NEMAS ! podruhe ti na kiu p*cu bolo treba DPF ? :D
potretie jedno volvo s tymto PSA motorom mam, a ked sa o neho vies starat a staras sa, tak je to spolahlivy kamarat... az na par veci...
Volvo S40 2.0D 100kW MY2005 Momentum + doplnky
EX >>> Volvo V40 1.8i 92kW MY2000 125konikov, červená farba
Láka ma ísť, ísť, ísť, ísť, tam kde nik, nechodí...ísť s tebou ísť, čakať čo sa prihodí...

Užívateľov profilový obrázok
wickey
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2179
Dátum registrácie: 09 Apr 2009, 11:47
Vek:: 35
Bydlisko: Bratislava - Staré Mesto
Poďakoval: 16 krát
Bolo mu poďakované: 17 krát

Re: Olej v motore

Príspevok od užívateľa wickey » 06 Jan 2013, 14:04

nrtm neuraz sa, nemyslim to ako osobny utok, ale bohuzial nie si prvy ani posledny, ktory kupi volvo S40/V50 s motorom 2.0D (este dobry podobny priklad boli 1.6D alebo u S/V40 prve dve genearcie 1,9 TD) - rozumej najhorsie agregaty, ake sa do volv davali s bohviekolkatimi km, zanedbanou udrzbou atd a potom pomaly nadavaju, aka je volvo sracka, co nic nevydrzi...

ludia su dnes zaslepeni "vyhodnostou" malych dieslov az natolko, ze si nic nezistia o ich spolahlivosti a potom su opusteni, ked na rozdiele medzi kupnou cenou benzina a dieslu a drahych opravach prerobia...
'01 C70 T5 cabrio
'00 V70 XC AWD Cross Country
'08 XC90 V8 AWD Sport
'03 S60 T5
ex 760 GLE TD, 940 GLE, 850 2.5 20V, 440 1.8K, V70 R AWD, 850 R, V70 R AWD, 740 GL, 850 GLE, S60 R AWD, V70 XC AWD, V70 XC AWD, S70 2.5 20V

Užívateľov profilový obrázok
MrXo
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1326
Dátum registrácie: 16 Dec 2010, 09:19
Vek:: 55
Bydlisko: Šamorín
Poďakoval: 1 krát
Bolo mu poďakované: 3 krát

Re: Olej v motore

Príspevok od užívateľa MrXo » 06 Jan 2013, 14:07

Na vysoku hladinu oleja pozor! Aby si nedopadol ako ]Rebro[. Bolo tu popisane na fore v roznych topicoch uz vela, staci pohladat a citat. Ale prosim: Regeneracia sa da nutene spravit s volvo diagnostikou, ale ak uz je filter zaplneny na 95%, tak sa nespravi. Zanasa sa stale ale hlavne jazdou na kratke vzdialenosti a v meste. Vtedy je nutne tie sadze dostat von :) Standardne sa o to postara sama RJ, ked ides aspon 20 min. suvisle rovnakou rychlostou. Pri tvojom najazde si myslim, ze mas filter out. Mas 3 moznosti:
1.) vybrat DPF a preprogramovat RJ
2.) totalne vyplachnut DPF - napr. ProTec DPF Flushing Liquid
3.) vymena celeho DPF
Pri alternative 2 a 3 vsak treba este doliat mocovinu a samozrejme zresetovat pocitadlo v RJ.
Myslim, ze ty si vyberies volbu 1.
XC70 AWD, 120kW, D5, MY04
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika

nrtm
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 273
Dátum registrácie: 18 Nov 2012, 21:09
Vek:: 39
Bydlisko: Golianovo
Bolo mu poďakované: 5 krát

Re: Olej v motore

Príspevok od užívateľa nrtm » 06 Jan 2013, 14:25

Dakujem za vsetky rady, ale ma tento filter suvis s emulziou na vicku motora a pribudanim hladiny oleja v motore?
Ford Mondeo 2,0 TDCi Automat Mk4 10/2008 aktual
V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, 06/2006, ex
BMW e39 530i lpg 2001 a ex
Chrysler Voyager 2,5 TD ex
Toyota Yaris 1,4D 66kw 2013 sluzobne ex
BMW 525tds 103kw ex
Renault clio 1,6 66kw ex

Užívateľov profilový obrázok
MarekV
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2213
Dátum registrácie: 27 Apr 2010, 16:30
Vek:: 33
Bydlisko: Nitra
Bolo mu poďakované: 35 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: Olej v motore

Príspevok od užívateľa MarekV » 06 Jan 2013, 15:11

emulzia na viecku je skorej vec zleho spalovania paliva ako olejom
no a DPF ma suvis taky, ze nafta sa ciastocne dostava do oleja a tym padom ti stupa hladina

nrtm
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 273
Dátum registrácie: 18 Nov 2012, 21:09
Vek:: 39
Bydlisko: Golianovo
Bolo mu poďakované: 5 krát

Re: Olej v motore

Príspevok od užívateľa nrtm » 06 Jan 2013, 15:40

MarekV napísal:emulzia na viecku je skorej vec zleho spalovania paliva ako olejom
no a DPF ma suvis taky, ze nafta sa ciastocne dostava do oleja a tym padom ti stupa hladina
Takze filter pojde von, neviete kto to vie na komplet spravit v okoli NR?
Ford Mondeo 2,0 TDCi Automat Mk4 10/2008 aktual
V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, 06/2006, ex
BMW e39 530i lpg 2001 a ex
Chrysler Voyager 2,5 TD ex
Toyota Yaris 1,4D 66kw 2013 sluzobne ex
BMW 525tds 103kw ex
Renault clio 1,6 66kw ex

Užívateľov profilový obrázok
MrXo
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1326
Dátum registrácie: 16 Dec 2010, 09:19
Vek:: 55
Bydlisko: Šamorín
Poďakoval: 1 krát
Bolo mu poďakované: 3 krát

Re: Olej v motore

Príspevok od užívateľa MrXo » 06 Jan 2013, 15:47

Hladaj na nete tuningove firmy, mna nic momentalne nenapada - osobne som bol tiez na vazkach, ked som dosiahol zivotnost DPF. Nakoniec som sa rozhodol pre alternativu 2. :)
XC70 AWD, 120kW, D5, MY04
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika

Užívateľov profilový obrázok
wickey
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2179
Dátum registrácie: 09 Apr 2009, 11:47
Vek:: 35
Bydlisko: Bratislava - Staré Mesto
Poďakoval: 16 krát
Bolo mu poďakované: 17 krát

Re: Olej v motore

Príspevok od užívateľa wickey » 06 Jan 2013, 15:56

inak daju sa zohnat aj nahrady DPF za podstatne zaujimavejsie peniaze ako original, cize ja by som volil asi tu variantu.
'01 C70 T5 cabrio
'00 V70 XC AWD Cross Country
'08 XC90 V8 AWD Sport
'03 S60 T5
ex 760 GLE TD, 940 GLE, 850 2.5 20V, 440 1.8K, V70 R AWD, 850 R, V70 R AWD, 740 GL, 850 GLE, S60 R AWD, V70 XC AWD, V70 XC AWD, S70 2.5 20V

Užívateľov profilový obrázok
MrXo
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1326
Dátum registrácie: 16 Dec 2010, 09:19
Vek:: 55
Bydlisko: Šamorín
Poďakoval: 1 krát
Bolo mu poďakované: 3 krát

Re: Olej v motore

Príspevok od užívateľa MrXo » 06 Jan 2013, 15:58

doplnim....
origo cca 700€
neorigo cca 300€
malicky rozdiel {dolare}
XC70 AWD, 120kW, D5, MY04
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika

Užívateľov profilový obrázok
wickey
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2179
Dátum registrácie: 09 Apr 2009, 11:47
Vek:: 35
Bydlisko: Bratislava - Staré Mesto
Poďakoval: 16 krát
Bolo mu poďakované: 17 krát

Re: Olej v motore

Príspevok od užívateľa wickey » 06 Jan 2013, 15:59

ja som pocul aj oolo 200,- € co uz je peniaz, za ktory sa na to da nazerat ako spotrebak.
'01 C70 T5 cabrio
'00 V70 XC AWD Cross Country
'08 XC90 V8 AWD Sport
'03 S60 T5
ex 760 GLE TD, 940 GLE, 850 2.5 20V, 440 1.8K, V70 R AWD, 850 R, V70 R AWD, 740 GL, 850 GLE, S60 R AWD, V70 XC AWD, V70 XC AWD, S70 2.5 20V

nrtm
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 273
Dátum registrácie: 18 Nov 2012, 21:09
Vek:: 39
Bydlisko: Golianovo
Bolo mu poďakované: 5 krát

Re: Olej v motore

Príspevok od užívateľa nrtm » 06 Jan 2013, 18:01

Po hodinach hladania na nete som sa docital, ze pri neodbornom odstraneni filtra moze ist z vyfuku stiplavy dym a nefunkcny tempomat. A obe tieto priznaky mam. Takze zajtra riesim vyhodenie filtra, len najst niekoho schopneho. Skusim Nitrana, ked to nerobi skusim MAX tuning Nove Zamky, mate snimi niekto nejake skusenosti?
Ford Mondeo 2,0 TDCi Automat Mk4 10/2008 aktual
V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, 06/2006, ex
BMW e39 530i lpg 2001 a ex
Chrysler Voyager 2,5 TD ex
Toyota Yaris 1,4D 66kw 2013 sluzobne ex
BMW 525tds 103kw ex
Renault clio 1,6 66kw ex

Užívateľov profilový obrázok
laci
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1710
Dátum registrácie: 09 Dec 2010, 03:02
Vek:: 61
Bydlisko: MARTIN-SK
Poďakoval: 29 krát
Bolo mu poďakované: 170 krát

Re: Olej v motore

Príspevok od užívateľa laci » 06 Jan 2013, 18:24

Doplnim vycistenie DPF 170€.(u mna).nrtm zbytocna panika!Na vicku si nasiel zrejme kondezat,vznika zlym odparovanim z motora.kratkodobym zohriatim.nevhodnym olejom .Potreboval by si vycistit komplet,sanie,klapku odparovanie a mozno ine.Dpf filter ti musi ukazat diagnostika-stav.az potom by som ho riesil.Tak ako pise Mrxo treba ho najprv vypalit.Ale urcite by si mal vymenit olej.Daj tam mobil 5W50,budes mat istotu a verim ze problem sa vyriesi.Ak by sa to opakovalo,tak ako pise Mrxo body-1,2,3. A never ze su to zle motory! Aj o cistotu motorov-dutin sa treba starat nielen auto umyt a povysavat a potom nadavat na motor. Ja mam 1.9 DT-a chodi bez problemov. Jo a never vsetkemu co cias na nete! Chyby su roznorode,a motory tiez.Stiplavy dym?nedokonale spalovanie.(EGR ?)Ak nemas vo vode olej a netlakuje Hlavov ani tesnenim to neni! {typekscigaretou}
VOLVO V70 r.v.2002 II. D5 120Kw
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811

nrtm
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 273
Dátum registrácie: 18 Nov 2012, 21:09
Vek:: 39
Bydlisko: Golianovo
Bolo mu poďakované: 5 krát

Re: Olej v motore

Príspevok od užívateľa nrtm » 06 Jan 2013, 18:31

laci napísal:Doplnim vycistenie DPF 170€.(u mna).nrtm zbytocna panika!Na vicku si nasiel zrejme kondezat,vznika zlym odparovanim z motora.kratkodobym zohriatim.nevhodnym olejom .Potreboval by si vycistit komplet,sanie,klapku odparovanie a mozno ine.Dpf filter ti musi ukazat diagnostika-stav.az potom by som ho riesil.Tak ako pise Mrxo treba ho najprv vypalit.Ale urcite by si mal vymenit olej.Daj tam mobil 5W50,budes mat istotu a verim ze problem sa vyriesi.Ak by sa to opakovalo,tak ako pise Mrxo body-1,2,3. A never ze su to zle motory! Aj o cistotu motorov-dutin sa treba starat nielen auto umyt a povysavat a potom nadavat na motor. Ja mam 1.9 DT-a chodi bez problemov. {typekscigaretou}
Na vypalenie mam moznost za 130 ale bez novej mocky. Ked to vsetko zratam, tak som pomaly tam, kde je demontaz celeho filtra, a viem ze uz s nim nikdy nebudem mat problemi. Musim to riesit urgent, lebo neviem kolko nafty je uz v oleji, aby som neodpisal motor. Takze rychlo von filter a novy olej. Olej tiez riesim v sekcii vymena oleja.
Ford Mondeo 2,0 TDCi Automat Mk4 10/2008 aktual
V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, 06/2006, ex
BMW e39 530i lpg 2001 a ex
Chrysler Voyager 2,5 TD ex
Toyota Yaris 1,4D 66kw 2013 sluzobne ex
BMW 525tds 103kw ex
Renault clio 1,6 66kw ex

Napísať odpoveď