Cukanie pri 2000 otackach

Užívateľov profilový obrázok
MrXo
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1326
Dátum registrácie: 16 Dec 2010, 09:19
Vek:: 55
Bydlisko: Šamorín
Poďakoval: 1 krát
Bolo mu poďakované: 3 krát

Cukanie pri 2000 otackach

Príspevok od užívateľa MrXo » 21 Jún 2012, 09:43

Od vcera sa mi zacalo prejavovat take cukanie celym autom ked prechadzam z nizsich otacok na vyssie. Odsledovanych cca 1900÷2000. Po prekroceni hranice taha v poriadku dalej. Neskor mi nedovolilo uz ani Cruise (aj ked nudzak neukazal ale ma do neho hodil). Po vypnuti a zapnuti motora tahal bez obmedzenia ale stale pri prechode do otacok cuka. Hladal som tu nejake odkazy ale nic, co by sa podobalo mojmu problemu som nenasiel. DPF je urcite plne ale v piatok som ho cistil cez DiCE.
XC70 AWD, 120kW, D5, MY04
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika

scifi
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 357
Dátum registrácie: 01 Mar 2012, 15:03
Vek:: 32
Bydlisko: BA
Poďakoval: 54 krát
Bolo mu poďakované: 13 krát

Re: Cukanie pri 2000 otackach

Príspevok od užívateľa scifi » 21 Jún 2012, 11:06

Nejsem si jisty jak u Volva, ale u Audi tyhle symptomy ukazovali na EGR - po vycisteni to prestalo.
2013 Audi A6 Avant Moonlight Blue
2018 Volkswagen e-Golf Pure White
EX: 2007 Volvo S80 V8, 2008 Audi A8 W12, 2007 BMW 750i, 2005 MB E55AMG, 2006 Skoda SuperB, 1997 Saab 9000CS + pár služebních

miky13
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 06 Jún 2011, 13:10
Vek:: 5
Bydlisko: zilina

Re: Cukanie pri 2000 otackach

Príspevok od užívateľa miky13 » 21 Jún 2012, 11:21

mal som rovnaky problem.potom mi odislo cidlo teploty motora a aj poistka engine control ktoru mi stale vyhadzuje.prestane chladit klima.cidlo teploty motora som vymenil a cukanie sa uz odvtedy neobjavuje ale pravdepodobne bude niekde problem v kostre alebo s nejakym kablovanim
novic:-)
volvo V40 1,9 diesel r.v.2000 kombi
farba:cierna

Užívateľov profilový obrázok
MrXo
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1326
Dátum registrácie: 16 Dec 2010, 09:19
Vek:: 55
Bydlisko: Šamorín
Poďakoval: 1 krát
Bolo mu poďakované: 3 krát

Re: Cukanie pri 2000 otackach

Príspevok od užívateľa MrXo » 21 Jún 2012, 11:36

Len mi nejde do hlavy, preco to robi len pri urcitych otackach. EGR si nemyslim, robi to aj ked je motor studeny aj zohriaty.
XC70 AWD, 120kW, D5, MY04
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika

West
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 57
Dátum registrácie: 03 Jún 2012, 16:16
Vek:: 30
Bydlisko: Presov
Poďakoval: 2 krát
Bolo mu poďakované: 1 krát

Re: Cukanie pri 2000 otackach

Príspevok od užívateľa West » 21 Jún 2012, 12:02

Mne to cukalo, lebo som mal zaneseny EGR ventil, odkedy som ho odpojil vsetko je oki, akurat ked mas v aute DPF filter a odpojis EGR auto ti nepojde {plac}
Volvo v50 2.0D MY2007 odstraneny DPF filter+odpojeny EGR, chip 160HP - 190 000km
Volvo v40 1.9D 2002

Užívateľov profilový obrázok
MrXo
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1326
Dátum registrácie: 16 Dec 2010, 09:19
Vek:: 55
Bydlisko: Šamorín
Poďakoval: 1 krát
Bolo mu poďakované: 3 krát

Re: Cukanie pri 2000 otackach

Príspevok od užívateľa MrXo » 21 Jún 2012, 12:05

Skusim sa cez vikend potrapit s EGR :|
XC70 AWD, 120kW, D5, MY04
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika

Užívateľov profilový obrázok
harlequin
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1580
Dátum registrácie: 07 Jan 2010, 20:21
Vek:: 26
Bydlisko: UK
Poďakoval: 2 krát
Bolo mu poďakované: 1 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: Cukanie pri 2000 otackach

Príspevok od užívateľa harlequin » 21 Jún 2012, 13:21

MrXo napísal:Skusim sa cez vikend potrapit s EGR :|
ked si EGR este na svojom aute neriesil, tak je spravny cas... asi 80% ludi z fora do maju D4204T uz EGR riesili... :)
Volvo S40 2.0D 100kW MY2005 Momentum + doplnky
EX >>> Volvo V40 1.8i 92kW MY2000 125konikov, červená farba
Láka ma ísť, ísť, ísť, ísť, tam kde nik, nechodí...ísť s tebou ísť, čakať čo sa prihodí...

Užívateľov profilový obrázok
southpark
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1715
Dátum registrácie: 15 Okt 2009, 15:50
Vek:: 36
Bydlisko: MARTIN
Poďakoval: 6 krát
Bolo mu poďakované: 6 krát

Re: Cukanie pri 2000 otackach

Príspevok od užívateľa southpark » 21 Jún 2012, 14:37

Uz ked sa spomina EGR, vcera som mal na navsteve V50 2.0D rocnik bud 2007 alebo 2008 s najazdom pod 50 000 km a neveril som tomu co som videl... To auto nemalo DPF a teda malo len jednu skrtiacu klapku. Ja ze do novsich rocnikov davaju DPF vsade :D Bol to dovoz z IT
je: VOLVO XC60, MY2010, D5, 151kW, D5244T10, A/T 6 st. AWD
je: VOLVO XC90, MY2005, 2,4D, 120kW, D5244T, A/T 5 st. AWD
je: VOLVO S60, MY2004, 2,4D5, 120kW, D5244T, A/T 5 st. (@145kW/198HP)

VOLVO diagnostika a preklady DIM a ICM v Martine

vladkopc
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 54
Dátum registrácie: 03 Sep 2011, 14:14
Vek:: 61
Bydlisko: Gabcikovo
Poďakoval: 1 krát

Re: Cukanie pri 2000 otackach

Príspevok od užívateľa vladkopc » 21 Jún 2012, 18:46

southpark napísal:Uz ked sa spomina EGR, vcera som mal na navsteve V50 2.0D rocnik bud 2007 alebo 2008 s najazdom pod 50 000 km a neveril som tomu co som videl... To auto nemalo DPF a teda malo len jednu skrtiacu klapku. Ja ze do novsich rocnikov davaju DPF vsade :D Bol to dovoz z IT
Ja nemam dovoz ale u nas kupene auto r.2008 a tiez nemam DPF pouzivam stale do nafty STP a nemam problem s ERG ventilom.Teda zatial.

Užívateľov profilový obrázok
MrXo
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1326
Dátum registrácie: 16 Dec 2010, 09:19
Vek:: 55
Bydlisko: Šamorín
Poďakoval: 1 krát
Bolo mu poďakované: 3 krát

Re: Cukanie pri 2000 otackach

Príspevok od užívateľa MrXo » 21 Jún 2012, 18:50

harlequin napísal:ked si EGR este na svojom aute neriesil, tak je spravny cas... asi 80% ludi z fora do maju D4204T uz EGR riesili... :)
Nemal som s EGR este problem ale v decembri 2011 pre istotu bolo EGR cistene. Vobec nebol zas*aty.
southpark napísal:... Ja ze do novsich rocnikov davaju DPF vsade :D Bol to dovoz z IT
Do 2010 bolo DPF davane na poziadanie. Nebolo este povinne.
XC70 AWD, 120kW, D5, MY04
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika

West
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 57
Dátum registrácie: 03 Jún 2012, 16:16
Vek:: 30
Bydlisko: Presov
Poďakoval: 2 krát
Bolo mu poďakované: 1 krát

Re: Cukanie pri 2000 otackach

Príspevok od užívateľa West » 21 Jún 2012, 22:06

DPF+EGR vybrat odpojit vyrezat su to tzv. kurvitka, tieto veci absolutne neprispievaju chodu motora prave naopak, o ekologiu sa zacnem zaujimat ked odstrania vsetky stare tatrovky, skodovky a zigulaki z ciest. Je to len o biznise pani {palecdole}
Volvo v50 2.0D MY2007 odstraneny DPF filter+odpojeny EGR, chip 160HP - 190 000km
Volvo v40 1.9D 2002

Užívateľov profilový obrázok
5ulo
Administrátor
Administrátor
Príspevky: 1224
Dátum registrácie: 24 Jún 2010, 19:58
Vek:: 41
Bydlisko: Trnava
Poďakoval: 21 krát
Bolo mu poďakované: 14 krát

Re: Cukanie pri 2000 otackach

Príspevok od užívateľa 5ulo » 22 Jún 2012, 22:38

presne tento isty problem mam aj ja momentalne.. najhorsie je to na 1/2/3 stupnoch.. pri prudsom zrychleni (predbiehanie) mi padne nudzovy rezim .. nedam viac ako 2000 otacok ale chybova hlaska ziadna... auto nema tah. Zastavim, vypnem motor, pockam chvilku, zapnem a pokracujem s cukanim dalej.. DPF bolo regenerovane niekedy v zime.. mozno este to EGRko
Je: Volvo V50 2.0 D Momentum, 100kW, r.v.2005 MY06
Bolo: Octavia Combi 1.9TDi L&K Navi, 96kW, r.v. 2004

Užívateľov profilový obrázok
MrXo
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1326
Dátum registrácie: 16 Dec 2010, 09:19
Vek:: 55
Bydlisko: Šamorín
Poďakoval: 1 krát
Bolo mu poďakované: 3 krát

Re: Cukanie pri 2000 otackach

Príspevok od užívateľa MrXo » 23 Jún 2012, 15:23

2West: vsetci vieme, ze su to ku*vitka ale predsa nejaku funkciu maju. EGR je jasne (ci to vsak motoru skutocne pomaha neviem posudit) a DPF ekologicke. Zdielam nazor, ze pokial budu prechadzat cez STK a hlavne EK Avie a podibne smrady, preco by som mal pomahat ovzdusiu za drahe peniaze prave ja. Takze asi pojde DPF von. Ale kedy?

25ulo: Presne, presne. Az na to, ze mne to od stredy ide zrazu normalne. Hodil som to na DiCE a samozrejme ukazoval chybu DPF a EGR. Po vymazani hlasok sa viac neobjavili. Ale je to otazka casu. Aky mas najazd? Podla mna mas uz tiez DPF DEAD.
XC70 AWD, 120kW, D5, MY04
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika

Užívateľov profilový obrázok
5ulo
Administrátor
Administrátor
Príspevky: 1224
Dátum registrácie: 24 Jún 2010, 19:58
Vek:: 41
Bydlisko: Trnava
Poďakoval: 21 krát
Bolo mu poďakované: 14 krát

Re: Cukanie pri 2000 otackach

Príspevok od užívateľa 5ulo » 23 Jún 2012, 19:56

v zime ked sa mi o DPFko starali, tak som sa schvalne pytal na stav a technik mi povedal, ze sa este o to nemusim strachovat. Tak neviem.. najazd mam cez 225tis km
Je: Volvo V50 2.0 D Momentum, 100kW, r.v.2005 MY06
Bolo: Octavia Combi 1.9TDi L&K Navi, 96kW, r.v. 2004

Užívateľov profilový obrázok
MrXo
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1326
Dátum registrácie: 16 Dec 2010, 09:19
Vek:: 55
Bydlisko: Šamorín
Poďakoval: 1 krát
Bolo mu poďakované: 3 krát

Re: Cukanie pri 2000 otackach

Príspevok od užívateľa MrXo » 23 Jún 2012, 20:13

:o :shock: :o
Vzhladom na to, ze zivotnost filtra je cca 140k, su len dve moznosti.
a) DPF si mal uz meneny (sa mi nechce verit)
b) je po smrti
Vypalovaci proces nevycisti filter na 100%. Je plny. Tento isty problem riesim momentalne aj ja.
XC70 AWD, 120kW, D5, MY04
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika

Užívateľov profilový obrázok
5ulo
Administrátor
Administrátor
Príspevky: 1224
Dátum registrácie: 24 Jún 2010, 19:58
Vek:: 41
Bydlisko: Trnava
Poďakoval: 21 krát
Bolo mu poďakované: 14 krát

Re: Cukanie pri 2000 otackach

Príspevok od užívateľa 5ulo » 23 Jún 2012, 20:16

mam pocit, ze som to tu niekde na fore uz pisal, posledne vypalovanie skoncilo na urovni 'zasvinenia' cca 27% ci tak nejako.
Je: Volvo V50 2.0 D Momentum, 100kW, r.v.2005 MY06
Bolo: Octavia Combi 1.9TDi L&K Navi, 96kW, r.v. 2004

Užívateľov profilový obrázok
MrXo
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1326
Dátum registrácie: 16 Dec 2010, 09:19
Vek:: 55
Bydlisko: Šamorín
Poďakoval: 1 krát
Bolo mu poďakované: 3 krát

Re: Cukanie pri 2000 otackach

Príspevok od užívateľa MrXo » 23 Jún 2012, 20:46

Kiez by som sa mylil. Daj vediet, ako si to poriesil.
XC70 AWD, 120kW, D5, MY04
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika

Užívateľov profilový obrázok
5ulo
Administrátor
Administrátor
Príspevky: 1224
Dátum registrácie: 24 Jún 2010, 19:58
Vek:: 41
Bydlisko: Trnava
Poďakoval: 21 krát
Bolo mu poďakované: 14 krát

Re: Cukanie pri 2000 otackach

Príspevok od užívateľa 5ulo » 23 Jún 2012, 21:17

Na diagnostiku a servis by som chcel zbehnut k Nitranovi, cakam este na jeho reakciu.. este rozmyslam ze by som skor zbehol k Martinopel.. uvidim. Kazdopadne urcite budem davat rozhresenie sem na forum.
Je: Volvo V50 2.0 D Momentum, 100kW, r.v.2005 MY06
Bolo: Octavia Combi 1.9TDi L&K Navi, 96kW, r.v. 2004

]Rebro[
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 254
Dátum registrácie: 08 Jún 2011, 14:49
Vek:: 5
Bydlisko: Bratislava

Re: Cukanie pri 2000 otackach

Príspevok od užívateľa ]Rebro[ » 02 Júl 2012, 08:28

Heh, zledujem pani.. ze sa stretneme na volvo zraze a mame co preberat :)
5ulo - v tvojom pripade to tipujem na EGR, takze by som si kupil nejaky EGR Cleaner a pustil sa najskor do neho. Je to najmensia investicia.

MrXo - DPF OFF je asi najrozumnejsia cesta. Ja som naprv potom zistil, ze moze problemy s trhanim motora zmizli ked som dal DPF prec. Obcasne sklbnutia tam vsak ostali ako ked zle spaluje. O tom ze mam za autom dymovu clonu ani nehovorim. Cele sa to muselo poriesit vymenou vstrekovacou. Dym prestal a auto ide bez trhania v ktorom kolvek pasme otacok.
Suzuki VITARA 1.6 benzin, Elegance+
Volvo V50, 2.0D MY08, Kinetic,

Užívateľov profilový obrázok
5ulo
Administrátor
Administrátor
Príspevky: 1224
Dátum registrácie: 24 Jún 2010, 19:58
Vek:: 41
Bydlisko: Trnava
Poďakoval: 21 krát
Bolo mu poďakované: 14 krát

Re: Cukanie pri 2000 otackach

Príspevok od užívateľa 5ulo » 02 Júl 2012, 08:37

]Rebro[ napísal:Heh, zledujem pani.. ze sa stretneme na volvo zraze a mame co preberat :)
5ulo - v tvojom pripade to tipujem na EGR, takze by som si kupil nejaky EGR Cleaner a pustil sa najskor do neho. Je to najmensia investicia.

MrXo - DPF OFF je asi najrozumnejsia cesta. Ja som naprv potom zistil, ze moze problemy s trhanim motora zmizli ked som dal DPF prec. Obcasne sklbnutia tam vsak ostali ako ked zle spaluje. O tom ze mam za autom dymovu clonu ani nehovorim. Cele sa to muselo poriesit vymenou vstrekovaco. Dym prestal a auto ide bez trhania v ktorom kolvek pasme otacok.
Bol som mimuly tyzden v Lichnove u Martinopel-a.. prva chyba, v motore nebol olej, resp. bol, ale on Castrol nevola olej :D jednoducho chytil medzi prsty, pozmolil a hovori, ze to je castrol.. VYMENIT, motor je uplne zaneseny. Uz na najcistejsom mieste bol zasrany.. nekvalitna nafta (tankovaval som na shell kym prisiel fuel save a zacali sa prejavovat chyby a odvtedy na len OMV a rakusko + VIF). 3 vstrekovace tusim su uz pomaly na odpis. EGR vyzeral byt OK, ale DPF skor blbne. O mesiac k nemu idem na rozvody a brzdy a s najvacsou pravdepodobnostou mi aj 'vykucha' DPF nejakym navrtanim dier. Teda nieco take splietal.
Inak po vymene oleja za Mobil1 ide trochu lepsie. Ou.. a mam jazdit na vyssich otackach (bars aj 2500-3500) nech to dobre maze :D
Je: Volvo V50 2.0 D Momentum, 100kW, r.v.2005 MY06
Bolo: Octavia Combi 1.9TDi L&K Navi, 96kW, r.v. 2004

Napísať odpoveď