Výmena chladiacej kvapaliny S40II/V50 pre motor D4204T
Napísané: 11 Mar 2012, 14:35
Tak na poziadanie vkladam postup ako vymenit chladiacu kvapalinu. V prvom rade musim podotknut, ze ja osobne som to nemenil, realizoval to uzivatel Michalmalcek zo ZV (za co mu velmi dakujem, robil mi kompletny servis auta a je to naozaj macher-pedant!!!)
Prikladam oficialny navod z vidy v PDF formate (ENG):
http://www.uloz.to/xGxkrpJ/cooling-system-pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Fotodokumentaz sme nerobili, ale ak by Michal mal, respektive by mohol nejake fotky dodatocne urobit, popripade inym sposobom prispiet k tejto teme budem mu ja a urcite aj ostatni velmi vdacni Aj kvoli tomu, ze po vymene bolo potrebne odvzdusnit system a k tomu uz by bolo fajn aspon kratky postup. Nakoniec sa spravila skusobna jazda. Je dobre pocas skusobnej jazdy vykurit auto naplno aby sa system "adaptoval" a chladiaca kvapalina sa dostala do celeho chladiaceho systemu. Po celej vymene a skusobnej jazde som asi po 40 kilometroch este dolial cca 1 dcl zriedenej chladiacej kvapaliny aby bola v rozmedzi MIN a MAX rysiek (pocas testovacej jazdy v nadrzke trochu kvapaliny ubudlo).
Z mojej strany aspon napisem, aky typ chladiacej kvapaliny som pouzil...
CINOL Antifreeze D Extra (ruzova kvapalina), pomer zriedenia s destilovanou vodou som riesil 1:1, co je podla tabulky pouzitelne na vonkajsiu teplotu az do -38°C
objem chladiacej kvapaliny je 9,5L (2.0D)
pre 1.6D je to 7,2L
takze ja som kupoval pre 2.0D (4L+1L bandasku) a samozrejme 5L bandasku destilky
Podrobna tabulka vid: http://www.baterky.sk/cinol-antifreeze- ... l/d-71278/" onclick="window.open(this.href);return false;
Prikladam oficialny navod z vidy v PDF formate (ENG):
http://www.uloz.to/xGxkrpJ/cooling-system-pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Fotodokumentaz sme nerobili, ale ak by Michal mal, respektive by mohol nejake fotky dodatocne urobit, popripade inym sposobom prispiet k tejto teme budem mu ja a urcite aj ostatni velmi vdacni Aj kvoli tomu, ze po vymene bolo potrebne odvzdusnit system a k tomu uz by bolo fajn aspon kratky postup. Nakoniec sa spravila skusobna jazda. Je dobre pocas skusobnej jazdy vykurit auto naplno aby sa system "adaptoval" a chladiaca kvapalina sa dostala do celeho chladiaceho systemu. Po celej vymene a skusobnej jazde som asi po 40 kilometroch este dolial cca 1 dcl zriedenej chladiacej kvapaliny aby bola v rozmedzi MIN a MAX rysiek (pocas testovacej jazdy v nadrzke trochu kvapaliny ubudlo).
Z mojej strany aspon napisem, aky typ chladiacej kvapaliny som pouzil...
CINOL Antifreeze D Extra (ruzova kvapalina), pomer zriedenia s destilovanou vodou som riesil 1:1, co je podla tabulky pouzitelne na vonkajsiu teplotu az do -38°C
objem chladiacej kvapaliny je 9,5L (2.0D)
pre 1.6D je to 7,2L
takze ja som kupoval pre 2.0D (4L+1L bandasku) a samozrejme 5L bandasku destilky
Podrobna tabulka vid: http://www.baterky.sk/cinol-antifreeze- ... l/d-71278/" onclick="window.open(this.href);return false;