Zdravim,
planujem kupit volvo V50 2.0 l Diesel, r.v.2008.
Ake mate prosim Vas skusenosti s tymito motormi. Pocul som ze zvyknu odchadzat turba, vstrekovace a pod. Je to pravda? Su to spolahlive auta celkovo? Dakujem za akekolvek informacie (a kedze vidim ze v inej rubrike sa k spominanym motorom hlasilo vela ludi, verim ze tato tema moze byt napomocna aj dalsim uzivatelom)
Prijemny den prajem
VOLVO V50 2.0D - skusenosti s motormi
- zobacny
- MUDrc
- Príspevky: 938
- Dátum registrácie: 02 Okt 2010, 15:47
- Vek:: 5
- Bydlisko: Banska Bystrica
- Poďakoval: 5 krát
- Bolo mu poďakované: 22 krát
Re: VOLVO V50 2.0D - skusenosti s motormi
už tu toho bolo popísané strašne veľa, trochu polistuj na fóre a urob si názor sám
Volvo XC 60 D5, 136 kW / 185 PS, Rv 2009, D5244T4, M66 AWD
Volvo V 50 1,6D 81KW / 109 PS Rv 2007 D4164T, M5
Volvo V 50 1,6D 81KW / 109 PS Rv 2007 D4164T, M5
Re: VOLVO V50 2.0D - skusenosti s motormi
ano ale vacsina sa zaobera konkretnymi problemami a poruchami, z coho neviem vycitat ako casto sa dane zavady opakuju. Som laik a chcel by som ziskat nadhladovy nazor/pohlad v style "daj pozor na toto a na toto ale urcite chod do toho" alebo "nechod do toho ani zo srandy..."zobacny napísal:už tu toho bolo popísané strašne veľa, trochu polistuj na fóre a urob si názor sám
- zobacny
- MUDrc
- Príspevky: 938
- Dátum registrácie: 02 Okt 2010, 15:47
- Vek:: 5
- Bydlisko: Banska Bystrica
- Poďakoval: 5 krát
- Bolo mu poďakované: 22 krát
Re: VOLVO V50 2.0D - skusenosti s motormi
motor, motor, motor+ DPF.....ostatné veci ma až tak netrápili, ak si pre toto auto už rozhodnutý ber motorizáciu 2.0, s jasnou servisnou históriou a majiteľom čo sa o to auto staral, nie je problém zistiť po pár chvíľach ako sa kto o auto stará ja som ho mal 4-5 rokov, keď som na tom vychytal všetky " muchy " ako sa hovorí tak som ho predal
tak veľa šťastia, ak chceš niečo konkrétne rád ti poradím, daj mi to ss
tak veľa šťastia, ak chceš niečo konkrétne rád ti poradím, daj mi to ss
Volvo XC 60 D5, 136 kW / 185 PS, Rv 2009, D5244T4, M66 AWD
Volvo V 50 1,6D 81KW / 109 PS Rv 2007 D4164T, M5
Volvo V 50 1,6D 81KW / 109 PS Rv 2007 D4164T, M5
- svehla
- Príspevky: 29
- Dátum registrácie: 12 Máj 2014, 10:30
- Vek:: 31
- Bydlisko: PB
- Bolo mu poďakované: 1 krát
Re: VOLVO V50 2.0D - skusenosti s motormi
Naozaj, nájdeš tu toho veľa. na vyváženie pridám moju skúsenosť. V50 2.0D, manuál, 2008, najazdené 215t km. Pre mňa je to spoľahlivé auto. Za 3 a pol roka a takmer 90t km ma nechalo pred panelákom iba raz, odišiel štartér (no už bolo z neho počuť nezdravý zvuk signalizujúci potrebu repasu alebo výmeny). Okrem śtartéra som menil len čidlo rozdielu tlaku pre DPF. Brzdy, batéria, pravidelná údržba (olej, filtre) nepočítam, to po čase riešie s každým autom. Vstreky, turbo, podvozok, riadenie - zatiaľ ok. Tankujem na normálnych pumpách, žiadne no-name pumpy, a pridávam do nafty aditívum. Rozvody som menil pri 200t km, aj keď odporúčanie je 240t km (na fóre tiež nájdeš témy, kde sa spomínajú stretnuté motory 2.0D). Verím, že keď majiteľ dá autu to, čo potrebuje a nejazdí na ňom ako prasa, auto vydrží dlho. Ak máš možnosť kúpiť auto s preukázateľnou históriou, o to lepšie (nie je to ale podmienka).
Určite vieš, že na nájazd sa nedá spoľahnúť, drvivá väčšina aút má stočené kilometre.
Pred kúpou vezmi auto na kontrolu k niekomu, kto sa vyzná. Minimalizuješ riziko, že kúpiš kasičku na korunky (aj keď kúpa auta vždy bola a bude tak trochu lotéria). Podľa tvojho bydliska, či miesta kúpy auta ťa vieme nasmerovať k niekomu, kto by mohol auto pred kúpou prezrieť.
Určite vieš, že na nájazd sa nedá spoľahnúť, drvivá väčšina aút má stočené kilometre.
Pred kúpou vezmi auto na kontrolu k niekomu, kto sa vyzná. Minimalizuješ riziko, že kúpiš kasičku na korunky (aj keď kúpa auta vždy bola a bude tak trochu lotéria). Podľa tvojho bydliska, či miesta kúpy auta ťa vieme nasmerovať k niekomu, kto by mohol auto pred kúpou prezrieť.
2008 V50 D4204T MMT6
Re: VOLVO V50 2.0D - skusenosti s motormi
svehla napísal:Naozaj, nájdeš tu toho veľa. na vyváženie pridám moju skúsenosť. V50 2.0D, manuál, 2008, najazdené 215t km. Pre mňa je to spoľahlivé auto. Za 3 a pol roka a takmer 90t km ma nechalo pred panelákom iba raz, odišiel štartér (no už bolo z neho počuť nezdravý zvuk signalizujúci potrebu repasu alebo výmeny). Okrem śtartéra som menil len čidlo rozdielu tlaku pre DPF. Brzdy, batéria, pravidelná údržba (olej, filtre) nepočítam, to po čase riešie s každým autom. Vstreky, turbo, podvozok, riadenie - zatiaľ ok. Tankujem na normálnych pumpách, žiadne no-name pumpy, a pridávam do nafty aditívum. Rozvody som menil pri 200t km, aj keď odporúčanie je 240t km (na fóre tiež nájdeš témy, kde sa spomínajú stretnuté motory 2.0D). Verím, že keď majiteľ dá autu to, čo potrebuje a nejazdí na ňom ako prasa, auto vydrží dlho. Ak máš možnosť kúpiť auto s preukázateľnou históriou, o to lepšie (nie je to ale podmienka).
Určite vieš, že na nájazd sa nedá spoľahnúť, drvivá väčšina aút má stočené kilometre.
Pred kúpou vezmi auto na kontrolu k niekomu, kto sa vyzná. Minimalizuješ riziko, že kúpiš kasičku na korunky (aj keď kúpa auta vždy bola a bude tak trochu lotéria). Podľa tvojho bydliska, či miesta kúpy auta ťa vieme nasmerovať k niekomu, kto by mohol auto pred kúpou prezrieť.
Vdaka za odpoved, tiez verim v to ze pokial sa autu venujes a spravas sa k nemu ako sa patri, moze vydrzat!!! Prve skusenosti su fajn, dufam ze vydrzia !!!
-
- Pokročilý
- Príspevky: 138
- Dátum registrácie: 20 Dec 2012, 12:02
- Vek:: 27
- Bydlisko: Trenčín
- Poďakoval: 3 krát
- Bolo mu poďakované: 7 krát
Re: VOLVO V50 2.0D - skusenosti s motormi
Toto auto mám od novoty a môžem ti zhrnúť body:
Motor: D4204T, prevodovka: MM6
- kupované ako nové, aktuálne najazdené 160 tisíc km
- spotreba je veľmi dobrá, ak sa neponáhľaš vieš ísť za cca 3,5-4 L
- maximálka je len 210 km/h (odskúšané na diaľnici v Nemecku)
- DPF zatiaľ bez problémov ak vieš ako sa k tomu treba správať
- predné brzdové doštičky vydržali 100 tisíc km, zadné 120 tisíc km
Poruchy:
- prehryznutý kábel k pravému svetlu (nefungovalo naklápanie svetla)
- občastný problém s airbagom v sedačke vodiča (dakedy stačí drgnúť do konektora pod sedačkou a chyba je na svete)
- aktuálne sa mi stráca brzdová kvapalina cez spojku (čakám na peniaze aby som to mohol dať opraviť, prebehne komplet výmena spojky)
- odišiel alternátor (mal za sebou 150 tisíc km)
Ináč zatiaľ môžem povedať, že spokojnosť.
Plusy:
- veľmi dobré brzdy (dosť záleží aj od pneumatík, kedy spustí ABS, aktuálne mám Continental ContiPremiumContat5 a nie som s nimi spokojný, s Pirelli Cinturato P7 bola jazda oveľa lepšia a auto lepšie držalo)
- spotreba
- komfort (dosť ale subjektívne, mne to vyhovuje)
Ak sa niečo budeš chcieť spýtať tak stačí dať vedieť
Motor: D4204T, prevodovka: MM6
- kupované ako nové, aktuálne najazdené 160 tisíc km
- spotreba je veľmi dobrá, ak sa neponáhľaš vieš ísť za cca 3,5-4 L
- maximálka je len 210 km/h (odskúšané na diaľnici v Nemecku)
- DPF zatiaľ bez problémov ak vieš ako sa k tomu treba správať
- predné brzdové doštičky vydržali 100 tisíc km, zadné 120 tisíc km
Poruchy:
- prehryznutý kábel k pravému svetlu (nefungovalo naklápanie svetla)
- občastný problém s airbagom v sedačke vodiča (dakedy stačí drgnúť do konektora pod sedačkou a chyba je na svete)
- aktuálne sa mi stráca brzdová kvapalina cez spojku (čakám na peniaze aby som to mohol dať opraviť, prebehne komplet výmena spojky)
- odišiel alternátor (mal za sebou 150 tisíc km)
Ináč zatiaľ môžem povedať, že spokojnosť.
Plusy:
- veľmi dobré brzdy (dosť záleží aj od pneumatík, kedy spustí ABS, aktuálne mám Continental ContiPremiumContat5 a nie som s nimi spokojný, s Pirelli Cinturato P7 bola jazda oveľa lepšia a auto lepšie držalo)
- spotreba
- komfort (dosť ale subjektívne, mne to vyhovuje)
Ak sa niečo budeš chcieť spýtať tak stačí dať vedieť
Volvo V50 2.D Momentum MY08;
TN Diagnostika VIDA - DICE 2014D → SZ a dohodneme sa
TN Diagnostika VIDA - DICE 2014D → SZ a dohodneme sa