Ak mas nabehane 120000km a viac-bolo by prijatelne vymenit ten olej v prevodovke.Dozivotne naplne neexistuju!Robo82 napísal:uff... Ja som kontroloval hladinu oleja a je ho tam dost.....
Da o sebe to odchadzajuce lozisko nejak vediet tym, ze sa zacnu tazko radit aj ine rychlosti? ...alebo to proste len prdne?
Skontrolovat olej ci je ho tam dost-nestaci.Kazdy olej sa vzdusnou vlhkostou a opotrebovanim-degeneruje.
Tazsie radenie-priciny:Zla obsluha,suche(skorodovane)capy a tiahla,sucha kulisa(alebo opotrebena),zdegenerovany olej(alebo nevhodny),prihnute radiace ramena na prevodovke,opotrebene puzdra presuvacov(alebo vydlicky),vadne loziska na hriadeli v prevodovke,zle mazane loziska,vadne synchrony v prevodovke,opotrebovane ozubenie(nabehy na nich),kovove piliny v oleji.
Aky olej do mech.prevodovky? 75w80 GL4. Ja pouzivam na servis Swag do tychto mech.prevodoviek.Osobne mam vo V40 prevodovy olej Mobil 3309. Tento olej je urceny pre automaty.Preco ho tam mam? aby som radil aj cez zimu lahucko,aby bolo vsetko lepsie mazane a hlavne rychlejsie.Lahsie sa dostava do lozisk.Preco som ho tam dal? aby som nemal problemy ako mate vy.