Strana 1 z 1

Uhlová prevodovka

Napísané: 31 Okt 2016, 18:05
od užívateľa Volvo_SE
Zdravím páni...no olej v ae vymenený aj silentbloky motora (kwiko ďakujem) :P ale došlo sa na to že kardan sa točí navolno a zadok nezaberá,asi bude rozbitá uhlovka .
Riešil to už niekto na svojom xc ? podelte sa o skusenosti :D diky... {pripc}

Re: Uhlová prevodovka

Napísané: 31 Okt 2016, 22:24
od užívateľa Ján Števko
Možno bude rozbitý len tisíc-hran, častá to závada na 90 -tkach.

Re: Uhlová prevodovka

Napísané: 31 Okt 2016, 22:44
od užívateľa laci
Presne janko ako pises.Ak nieje lozisko na kardane v haji.alebo strihnute skrutky na hardy spojke,tak asi tisic-hran.
Odporucal by som vyhodit pravu poloos von,kardan von,uhlovku von,lebo v nej ostanu kovove ulomky a tie daju na prdel loziskam,kolesam a aj guferam. :cry:

Re: Uhlová prevodovka

Napísané: 31 Okt 2016, 23:42
od užívateľa filip.volvo.tn
Volvo_SE napísal:Zdravím páni...no olej v ae vymenený aj silentbloky motora (kwiko ďakujem) :P ale došlo sa na to že kardan sa točí navolno a zadok nezaberá,asi bude rozbitá uhlovka .
Riešil to už niekto na svojom xc ? podelte sa o skusenosti :D diky... {pripc}
Ahoj. Mne uhlovka odisla pri 100 tisic km. Aj v autorizaku mi povedali, ze to je poddimenzovane od vyroby a rychlo sa obrusuje tisichran. Odchadzaju bezne na vsetkych XC modeloch. Mne to odislo este chvalabohu v zaruke, oprava za necelych 1900€ na fakture... no masaker {premyslajuci}

Re: Uhlová prevodovka

Napísané: 31 Okt 2016, 23:53
od užívateľa volvo888
vo volve im jebe z tými cenami ,su to zasrani zmrdi ,nieco ti opravia za nehorázne prachy a niečo ti nastavia tak aby si tam bol za dva mesiace spet ,čo tam nechodím,,aj keď otravujem z kazdym vrznutim tu pánov z fora,, {usmevisko} som ušetril kopu penazi aj auto ide ako ma {palechore}

Re: Uhlová prevodovka

Napísané: 01 Nov 2016, 06:19
od užívateľa martinopel
Ján Števko napísal:Možno bude rozbitý len tisíc-hran, častá to závada na 90 -tkach.
Tento "jen tisícihran" je bohužel trošku složitější.Nikdy se totiž nepoškodí jen spojovací kroužek,ale vždy je poškozen tisícihran i v úhlovce.Jak už tady padlo,standardně je materiál poddimenzován.Provádíme opravy úhlových převodovek s následným zušlechtěním na vyšší pevnost.Doporučuji dlouho bez AWD nejezdit,protože přední náhon je podstatně více namáhán a jednoho dne dojde k tomu,že se přední poloosa protočí v difereciálu a ty budeš mít opravu místo za cca 18000Kč opravu za cca 60000Kč.Pak je nutno rozdělat převodovku,vyměnit diferenciál,novou poloosu a také se může stát,že k tomu rovnou přidáš spojku a dvouhmotu,nebo naopak hydroměnič a to jsou další desetitisíce navíc.