príhrev alebo? S60 D5

Furo
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 17 Okt 2013, 10:20
Vek:: 55

príhrev alebo? S60 D5

Príspevok od užívateľa Furo » 06 Nov 2013, 22:12

ahojte mozno sa pýtam blbosť ale dá sa príhrev motora na S60-ke D5 preprogramovať na časovanie alebo na priame spustenie ,lebo ak sa mi zapne až po naštartovaní to pre mňa nemá takmer žiaden význam

Užívateľov profilový obrázok
Ortový
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 31 Máj 2009, 16:35
Vek:: 46
Bydlisko: Handlová
Poďakoval: 10 krát
Bolo mu poďakované: 29 krát

Re: prihev alebo?

Príspevok od užívateľa Ortový » 07 Nov 2013, 06:54

Dá,je to softwérová záležitosť ...
Volvo S60 D5,Move,D5244T,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Čierny
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE

marek
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 161
Dátum registrácie: 21 Dec 2010, 19:23
Vek:: 39
Bydlisko: Liptovský Mikuláš
Poďakoval: 71 krát
Bolo mu poďakované: 4 krát

Re: príhrev alebo? S60 D5

Príspevok od užívateľa marek » 09 Nov 2013, 23:44

Ahoj samozrejem že sa to dá softvérovo upraviť, bohužiaľ iba v origo servise. Budeš mať možnosť okamžitého ohrevu a navolenie si dvoch časov kedy chceš mať auto vyhriate. Môžem Ti povedať je to paráda...vonku -15 a Ty štartuješ po cca 15.minútach ohrievania blok motora o teplote cca 25 - 30 stupňov {palechore}
XC90, 12/2005, D5 AWD, manuál,136 kW, ocean race , Mobil 1 0W-30 A5/B5
bolo: Škoda fabia kombi, 5/2003,1.2 HTP Hádam To Pôjde
Warturg 353 sedan, 7/1974

Užívateľov profilový obrázok
jou81
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 184
Dátum registrácie: 27 Máj 2009, 19:13
Vek:: 35
Bydlisko: Brno/HK
Poďakoval: 1 krát
Bolo mu poďakované: 1 krát

Re: príhrev alebo? S60 D5

Príspevok od užívateľa jou81 » 10 Nov 2013, 18:43

Cenu bych počítal tak 150€.
Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s dvouletou zárukou :-) tel. 602749614

XC90 2017 Inscription, ice white. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

Užívateľov profilový obrázok
Ortový
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 31 Máj 2009, 16:35
Vek:: 46
Bydlisko: Handlová
Poďakoval: 10 krát
Bolo mu poďakované: 29 krát

Re: príhrev alebo? S60 D5

Príspevok od užívateľa Ortový » 10 Nov 2013, 18:44

Mám dojem,že chlapci z "volvocesky.cz" to tiež dokážu...
Volvo S60 D5,Move,D5244T,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Čierny
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE

Furo
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 17 Okt 2013, 10:20
Vek:: 55

Re: príhrev alebo? S60 D5

Príspevok od užívateľa Furo » 12 Nov 2013, 11:42

ďakujem asi sa aj pri tej cene nad tým silno zamyslím a este necucá to veľmi baterku?

Užívateľov profilový obrázok
zorg1
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2457
Dátum registrácie: 20 Sep 2009, 14:12
Vek:: 43
Poďakoval: 19 krát
Bolo mu poďakované: 35 krát

Re: príhrev alebo? S60 D5

Príspevok od užívateľa zorg1 » 12 Nov 2013, 14:13

cena je ovela nizsia najlepsie je zavolat si do autorizaku..ja som volal a uz sa nepamatam presne ale bolo to prijatelne..
Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán

Honda Jazz, 1,2 cool

Užívateľov profilový obrázok
Ortový
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 31 Máj 2009, 16:35
Vek:: 46
Bydlisko: Handlová
Poďakoval: 10 krát
Bolo mu poďakované: 29 krát

Re: príhrev alebo? S60 D5

Príspevok od užívateľa Ortový » 12 Nov 2013, 19:50

Furo napísal:ďakujem asi sa aj pri tej cene nad tým silno zamyslím a este necucá to veľmi baterku?
cucá to aj naftu,nielen baterku :lol: všetko je softvérovo ošetrené,aj slabá baterka,aj nízka hladina paliva...
Volvo S60 D5,Move,D5244T,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Čierny
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE

Užívateľov profilový obrázok
ferorista
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 484
Dátum registrácie: 20 Aug 2012, 21:59
Vek:: 37
Bydlisko: puchov
Poďakoval: 5 krát
Bolo mu poďakované: 15 krát

Re: príhrev alebo? S60 D5

Príspevok od užívateľa ferorista » 13 Nov 2013, 20:32

je to super vec pokial mi to fungovalo :roll:
bolo volvo v70 2.5tdi 1998 aktualne ma najazdene 405 000km a nejake drobne :) skoncilo na streche :( totalka...
je volvo s60 2.4d 2003
pribudol peugeot 206 sw 2,0hdi 66kw

Užívateľov profilový obrázok
Ortový
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 31 Máj 2009, 16:35
Vek:: 46
Bydlisko: Handlová
Poďakoval: 10 krát
Bolo mu poďakované: 29 krát

Re: príhrev alebo? S60 D5

Príspevok od užívateľa Ortový » 14 Nov 2013, 02:05

je to tak...
otázka nie je,či sa to pokazí,ale kedy sa to pokazí...ten,kto s NT vo volve nemá problém,si môže gratulovať...benzínové sú trvácnejšie ako naftové (však lucki,ale napr. jogin 3 mal s ním tiež problém),podla mňa za to môže zlá slovenská nafta a obvzlášť podiel MERO (metylester repky olejnej),za ktorý môžme ďakovať EU byrokratom,samotné Volvo pripúšťa podiel MERO do 5%,aby NT správne fungovalo,na SK je to viac (do 10%)...na západ od nás je podiel MERO tiež podobný ako u nás,ale tam to vyvažujú lepšími aditívami,preto sa nám zdá,že nemecká a spol. nafta je kvalitnejšia ako naša,že motor lepšie ide,menej dymí,lepšie ťahá a prejdem na rovnaké množstvo nafty väčšiu vzdialenosť...a niekedy je tá nafta aj lacnejšia,ako u nás...to sú špecifiká slovenskej zadubenosti a tak nám treba...
som sa nejak rozpísal....
Volvo S60 D5,Move,D5244T,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Čierny
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE

marek
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 161
Dátum registrácie: 21 Dec 2010, 19:23
Vek:: 39
Bydlisko: Liptovský Mikuláš
Poďakoval: 71 krát
Bolo mu poďakované: 4 krát

Re: príhrev alebo? S60 D5

Príspevok od užívateľa marek » 14 Nov 2013, 20:20

Furo napísal:ďakujem asi sa aj pri tej cene nad tým silno zamyslím a este necucá to veľmi baterku?
Musíš sa zamysleiť nad tým čo je šetrnejšie pre baterku a blok motora. Ráno keď sadneš do auta a zmrznutá baterka musí roztočiť všetky pohyblivé časti v zmrznutom bloku motora - ztuhnutý olej,rozvody,.atď.. {palecdole} (potreba vysokého štartovacieho prúdu z baterky).
Alebo dať predohriať blok motora - samozrejme že treba zapojiť palivové čerpadlo, nezávisle kúrenie aj s vodnou pumpou + ventilátor vo vnútri vozidla. Odmenou je podstatne menší časový interval na naštartovanie - pohyblivé časti v motore sa ľahšie rozhýbu a častokrát nie je potreba žhaviť - keďže je blok motora už vyhriaty, sporteba vysokého štartovaciehu prúdu je minimálna - taká ako keď štartuješ auto v lete. {palechore}
XC90, 12/2005, D5 AWD, manuál,136 kW, ocean race , Mobil 1 0W-30 A5/B5
bolo: Škoda fabia kombi, 5/2003,1.2 HTP Hádam To Pôjde
Warturg 353 sedan, 7/1974

marek
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 161
Dátum registrácie: 21 Dec 2010, 19:23
Vek:: 39
Bydlisko: Liptovský Mikuláš
Poďakoval: 71 krát
Bolo mu poďakované: 4 krát

Re: príhrev alebo? S60 D5

Príspevok od užívateľa marek » 14 Nov 2013, 20:25

Čo sa týka poruchovosti prídavného kúenia na nafte - za sedem rokov mi "odišli" dve veci - 3731100 vyrovnávač tlaku aj s horákom cena za matroš 85 € + práca. A dve ložiská - cena za tovar 2 € + práca 39€ .
XC90, 12/2005, D5 AWD, manuál,136 kW, ocean race , Mobil 1 0W-30 A5/B5
bolo: Škoda fabia kombi, 5/2003,1.2 HTP Hádam To Pôjde
Warturg 353 sedan, 7/1974

lucki
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2827
Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
Vek:: 10
Bydlisko: PRG
Bolo mu poďakované: 4 krát

Re: príhrev alebo? S60 D5

Príspevok od užívateľa lucki » 14 Nov 2013, 20:33

Ortový napísal:je to tak...
otázka nie je,či sa to pokazí,ale kedy sa to pokazí...ten,kto s NT vo volve nemá problém,si môže gratulovať...benzínové sú trvácnejšie ako naftové (však lucki,ale napr. jogin 3 mal s ním tiež problém),podla mňa za to môže zlá slovenská nafta a obvzlášť podiel MERO (metylester repky olejnej),za ktorý môžme ďakovať EU byrokratom,samotné Volvo pripúšťa podiel MERO do 5%,aby NT správne fungovalo,na SK je to viac (do 10%)...na západ od nás je podiel MERO tiež podobný ako u nás,ale tam to vyvažujú lepšími aditívami,preto sa nám zdá,že nemecká a spol. nafta je kvalitnejšia ako naša,že motor lepšie ide,menej dymí,lepšie ťahá a prejdem na rovnaké množstvo nafty väčšiu vzdialenosť...a niekedy je tá nafta aj lacnejšia,ako u nás...to sú špecifiká slovenskej zadubenosti a tak nám treba...
som sa nejak rozpísal....
jop, benzin tak neucpava trisku. podobne je to aj pri kempingovych varicoch, ak sa ide na naftu, tak sa triska zasiera.
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989

Užívateľov profilový obrázok
Drak3n
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 414
Dátum registrácie: 18 Jan 2011, 10:29

Re: príhrev alebo? S60 D5

Príspevok od užívateľa Drak3n » 14 Nov 2013, 21:29

Jaj, kedysi to stalo nekrestanske peniaze, na to, ze to je len SW update :D Inak nema tu niekto skusenost s predhrevom na zasuvku ? Proste natiahnem kabel a hotovo, ziadny zlozity mechanizmus.
V70II/D5/120kw/2002/manual+Powerflex/Poly Subframe inserts
Obrázok

liguerex
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 444
Dátum registrácie: 01 Mar 2010, 00:42
Vek:: 44
Bolo mu poďakované: 14 krát

Re: príhrev alebo? S60 D5

Príspevok od užívateľa liguerex » 15 Nov 2013, 00:31

Drak3n napísal:Inak nema tu niekto skusenost s predhrevom na zasuvku ? Proste natiahnem kabel a hotovo, ziadny zlozity mechanizmus.
;) viewtopic.php?f=20&t=3743&p=55605#p55605" onclick="window.open(this.href);return false;
V70XC, B5244T3, 2002, M58, 147 kW

Užívateľov profilový obrázok
MrXo
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1326
Dátum registrácie: 16 Dec 2010, 09:19
Vek:: 55
Bydlisko: Šamorín
Poďakoval: 1 krát
Bolo mu poďakované: 3 krát

Re: príhrev alebo? S60 D5

Príspevok od užívateľa MrXo » 15 Nov 2013, 12:01

Kolko ta vysiel ten Calix ?
XC70 AWD, 120kW, D5, MY04
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika

liguerex
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 444
Dátum registrácie: 01 Mar 2010, 00:42
Vek:: 44
Bolo mu poďakované: 14 krát

Re: príhrev alebo? S60 D5

Príspevok od užívateľa liguerex » 15 Nov 2013, 13:10

Dokopy cca 350€. Trochu to "predrazil" vyhrev interieru. Bez neho by to vyslo na 150€
V70XC, B5244T3, 2002, M58, 147 kW

Užívateľov profilový obrázok
MrXo
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1326
Dátum registrácie: 16 Dec 2010, 09:19
Vek:: 55
Bydlisko: Šamorín
Poďakoval: 1 krát
Bolo mu poďakované: 3 krát

Re: príhrev alebo? S60 D5

Príspevok od užívateľa MrXo » 15 Nov 2013, 15:21

Vobec to nevyzera zle a za tu cenu ... :)
Staci ti 20 min na predohrev? Predpokladam, ze to mas na casovy spinac
XC70 AWD, 120kW, D5, MY04
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika

Užívateľov profilový obrázok
jmdem
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 267
Dátum registrácie: 08 Mar 2013, 10:35
Vek:: 42
Bydlisko: Ružomberok - okolie
Bolo mu poďakované: 26 krát

Re: príhrev alebo? S60 D5

Príspevok od užívateľa jmdem » 15 Nov 2013, 22:43

ja uvažujem o tomto:
http://www.predehrevmotoru220v.cz/Fotog ... -1-DA.html" onclick="window.open(this.href);return false;

tiež celkom slušná cena a zapája sa to do okruhu na vnútorný radiator a kúri to aj motor aj interiér
XC 90, 2003, 2.4D, 120kW, D5244T, A5, 7miest, silver
Volvo 850 GLT, 1992, 2,5 20V, 125 kW, B5254FS,
Volvo diagnostika VIDA-DICE
Dezinfekcia Ozónom 10€ - pre členov VK 8€

liguerex
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 444
Dátum registrácie: 01 Mar 2010, 00:42
Vek:: 44
Bolo mu poďakované: 14 krát

Re: príhrev alebo? S60 D5

Príspevok od užívateľa liguerex » 16 Nov 2013, 02:16

MrXo napísal:Vobec to nevyzera zle a za tu cenu ... :)
Staci ti 20 min na predohrev? Predpokladam, ze to mas na casovy spinac
Predpokladas spravne ;) Na trhu su celkom lacne spinace - od jednoduchych 24 hodinovych az po programovatelne na tyzden dopredu.
Co sa tyka casu, tak 20 min je malo. Predsa len sa jedna iba o spiralu s vykonom 550W bez nejakeho cerpadielka, takze pouzivam hodinu pri teplote od -5 do -15°C, 2 hodiny od -15 do -25°C a ak hlasia chladnejsie, tak 3 hodiny.
Na jednom fore meral chlapik ohrev termokamerou. Neviem posudit, nakolko to je presne, ale pri vonkajsej teplote -7°C bola po hodine teplota na spodku motora okolo 29° a pri termostate takmer 12°C
01.jpg
01.jpg (20.47 KiB) 3620 zobrazení
02.jpg
02.jpg (33.88 KiB) 3617 zobrazení
V70XC, B5244T3, 2002, M58, 147 kW

Napísať odpoveď