príhrev alebo? S60 D5
príhrev alebo? S60 D5
ahojte mozno sa pýtam blbosť ale dá sa príhrev motora na S60-ke D5 preprogramovať na časovanie alebo na priame spustenie ,lebo ak sa mi zapne až po naštartovaní to pre mňa nemá takmer žiaden význam
- Ortový
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 31 Máj 2009, 16:35
- Vek:: 46
- Bydlisko: Handlová
- Poďakoval: 10 krát
- Bolo mu poďakované: 29 krát
Re: prihev alebo?
Dá,je to softwérová záležitosť ...
Volvo S60 D5,Move,D5244T,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Čierny
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
-
- Pokročilý
- Príspevky: 161
- Dátum registrácie: 21 Dec 2010, 19:23
- Vek:: 39
- Bydlisko: Liptovský Mikuláš
- Poďakoval: 71 krát
- Bolo mu poďakované: 4 krát
Re: príhrev alebo? S60 D5
Ahoj samozrejem že sa to dá softvérovo upraviť, bohužiaľ iba v origo servise. Budeš mať možnosť okamžitého ohrevu a navolenie si dvoch časov kedy chceš mať auto vyhriate. Môžem Ti povedať je to paráda...vonku -15 a Ty štartuješ po cca 15.minútach ohrievania blok motora o teplote cca 25 - 30 stupňov
XC90, 12/2005, D5 AWD, manuál,136 kW, ocean race , Mobil 1 0W-30 A5/B5
bolo: Škoda fabia kombi, 5/2003,1.2 HTP Hádam To Pôjde
Warturg 353 sedan, 7/1974
bolo: Škoda fabia kombi, 5/2003,1.2 HTP Hádam To Pôjde
Warturg 353 sedan, 7/1974
- jou81
- Pokročilý
- Príspevky: 184
- Dátum registrácie: 27 Máj 2009, 19:13
- Vek:: 35
- Bydlisko: Brno/HK
- Poďakoval: 1 krát
- Bolo mu poďakované: 1 krát
Re: príhrev alebo? S60 D5
Cenu bych počítal tak 150€.
Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s dvouletou zárukou tel. 602749614
XC90 2017 Inscription, ice white. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s dvouletou zárukou tel. 602749614
XC90 2017 Inscription, ice white. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
- Ortový
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 31 Máj 2009, 16:35
- Vek:: 46
- Bydlisko: Handlová
- Poďakoval: 10 krát
- Bolo mu poďakované: 29 krát
Re: príhrev alebo? S60 D5
Mám dojem,že chlapci z "volvocesky.cz" to tiež dokážu...
Volvo S60 D5,Move,D5244T,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Čierny
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
Re: príhrev alebo? S60 D5
ďakujem asi sa aj pri tej cene nad tým silno zamyslím a este necucá to veľmi baterku?
- zorg1
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2457
- Dátum registrácie: 20 Sep 2009, 14:12
- Vek:: 43
- Poďakoval: 19 krát
- Bolo mu poďakované: 35 krát
Re: príhrev alebo? S60 D5
cena je ovela nizsia najlepsie je zavolat si do autorizaku..ja som volal a uz sa nepamatam presne ale bolo to prijatelne..
Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
- Ortový
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 31 Máj 2009, 16:35
- Vek:: 46
- Bydlisko: Handlová
- Poďakoval: 10 krát
- Bolo mu poďakované: 29 krát
Re: príhrev alebo? S60 D5
cucá to aj naftu,nielen baterku všetko je softvérovo ošetrené,aj slabá baterka,aj nízka hladina paliva...Furo napísal:ďakujem asi sa aj pri tej cene nad tým silno zamyslím a este necucá to veľmi baterku?
Volvo S60 D5,Move,D5244T,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Čierny
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
- ferorista
- Pokročilý
- Príspevky: 484
- Dátum registrácie: 20 Aug 2012, 21:59
- Vek:: 37
- Bydlisko: puchov
- Poďakoval: 5 krát
- Bolo mu poďakované: 15 krát
Re: príhrev alebo? S60 D5
je to super vec pokial mi to fungovalo
bolo volvo v70 2.5tdi 1998 aktualne ma najazdene 405 000km a nejake drobne skoncilo na streche totalka...
je volvo s60 2.4d 2003
pribudol peugeot 206 sw 2,0hdi 66kw
je volvo s60 2.4d 2003
pribudol peugeot 206 sw 2,0hdi 66kw
- Ortový
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 31 Máj 2009, 16:35
- Vek:: 46
- Bydlisko: Handlová
- Poďakoval: 10 krát
- Bolo mu poďakované: 29 krát
Re: príhrev alebo? S60 D5
je to tak...
otázka nie je,či sa to pokazí,ale kedy sa to pokazí...ten,kto s NT vo volve nemá problém,si môže gratulovať...benzínové sú trvácnejšie ako naftové (však lucki,ale napr. jogin 3 mal s ním tiež problém),podla mňa za to môže zlá slovenská nafta a obvzlášť podiel MERO (metylester repky olejnej),za ktorý môžme ďakovať EU byrokratom,samotné Volvo pripúšťa podiel MERO do 5%,aby NT správne fungovalo,na SK je to viac (do 10%)...na západ od nás je podiel MERO tiež podobný ako u nás,ale tam to vyvažujú lepšími aditívami,preto sa nám zdá,že nemecká a spol. nafta je kvalitnejšia ako naša,že motor lepšie ide,menej dymí,lepšie ťahá a prejdem na rovnaké množstvo nafty väčšiu vzdialenosť...a niekedy je tá nafta aj lacnejšia,ako u nás...to sú špecifiká slovenskej zadubenosti a tak nám treba...
som sa nejak rozpísal....
otázka nie je,či sa to pokazí,ale kedy sa to pokazí...ten,kto s NT vo volve nemá problém,si môže gratulovať...benzínové sú trvácnejšie ako naftové (však lucki,ale napr. jogin 3 mal s ním tiež problém),podla mňa za to môže zlá slovenská nafta a obvzlášť podiel MERO (metylester repky olejnej),za ktorý môžme ďakovať EU byrokratom,samotné Volvo pripúšťa podiel MERO do 5%,aby NT správne fungovalo,na SK je to viac (do 10%)...na západ od nás je podiel MERO tiež podobný ako u nás,ale tam to vyvažujú lepšími aditívami,preto sa nám zdá,že nemecká a spol. nafta je kvalitnejšia ako naša,že motor lepšie ide,menej dymí,lepšie ťahá a prejdem na rovnaké množstvo nafty väčšiu vzdialenosť...a niekedy je tá nafta aj lacnejšia,ako u nás...to sú špecifiká slovenskej zadubenosti a tak nám treba...
som sa nejak rozpísal....
Volvo S60 D5,Move,D5244T,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Čierny
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
-
- Pokročilý
- Príspevky: 161
- Dátum registrácie: 21 Dec 2010, 19:23
- Vek:: 39
- Bydlisko: Liptovský Mikuláš
- Poďakoval: 71 krát
- Bolo mu poďakované: 4 krát
Re: príhrev alebo? S60 D5
Musíš sa zamysleiť nad tým čo je šetrnejšie pre baterku a blok motora. Ráno keď sadneš do auta a zmrznutá baterka musí roztočiť všetky pohyblivé časti v zmrznutom bloku motora - ztuhnutý olej,rozvody,.atď.. (potreba vysokého štartovacieho prúdu z baterky).Furo napísal:ďakujem asi sa aj pri tej cene nad tým silno zamyslím a este necucá to veľmi baterku?
Alebo dať predohriať blok motora - samozrejme že treba zapojiť palivové čerpadlo, nezávisle kúrenie aj s vodnou pumpou + ventilátor vo vnútri vozidla. Odmenou je podstatne menší časový interval na naštartovanie - pohyblivé časti v motore sa ľahšie rozhýbu a častokrát nie je potreba žhaviť - keďže je blok motora už vyhriaty, sporteba vysokého štartovaciehu prúdu je minimálna - taká ako keď štartuješ auto v lete.
XC90, 12/2005, D5 AWD, manuál,136 kW, ocean race , Mobil 1 0W-30 A5/B5
bolo: Škoda fabia kombi, 5/2003,1.2 HTP Hádam To Pôjde
Warturg 353 sedan, 7/1974
bolo: Škoda fabia kombi, 5/2003,1.2 HTP Hádam To Pôjde
Warturg 353 sedan, 7/1974
-
- Pokročilý
- Príspevky: 161
- Dátum registrácie: 21 Dec 2010, 19:23
- Vek:: 39
- Bydlisko: Liptovský Mikuláš
- Poďakoval: 71 krát
- Bolo mu poďakované: 4 krát
Re: príhrev alebo? S60 D5
Čo sa týka poruchovosti prídavného kúenia na nafte - za sedem rokov mi "odišli" dve veci - 3731100 vyrovnávač tlaku aj s horákom cena za matroš 85 € + práca. A dve ložiská - cena za tovar 2 € + práca 39€ .
XC90, 12/2005, D5 AWD, manuál,136 kW, ocean race , Mobil 1 0W-30 A5/B5
bolo: Škoda fabia kombi, 5/2003,1.2 HTP Hádam To Pôjde
Warturg 353 sedan, 7/1974
bolo: Škoda fabia kombi, 5/2003,1.2 HTP Hádam To Pôjde
Warturg 353 sedan, 7/1974
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2827
- Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
- Vek:: 10
- Bydlisko: PRG
- Bolo mu poďakované: 4 krát
Re: príhrev alebo? S60 D5
jop, benzin tak neucpava trisku. podobne je to aj pri kempingovych varicoch, ak sa ide na naftu, tak sa triska zasiera.Ortový napísal:je to tak...
otázka nie je,či sa to pokazí,ale kedy sa to pokazí...ten,kto s NT vo volve nemá problém,si môže gratulovať...benzínové sú trvácnejšie ako naftové (však lucki,ale napr. jogin 3 mal s ním tiež problém),podla mňa za to môže zlá slovenská nafta a obvzlášť podiel MERO (metylester repky olejnej),za ktorý môžme ďakovať EU byrokratom,samotné Volvo pripúšťa podiel MERO do 5%,aby NT správne fungovalo,na SK je to viac (do 10%)...na západ od nás je podiel MERO tiež podobný ako u nás,ale tam to vyvažujú lepšími aditívami,preto sa nám zdá,že nemecká a spol. nafta je kvalitnejšia ako naša,že motor lepšie ide,menej dymí,lepšie ťahá a prejdem na rovnaké množstvo nafty väčšiu vzdialenosť...a niekedy je tá nafta aj lacnejšia,ako u nás...to sú špecifiká slovenskej zadubenosti a tak nám treba...
som sa nejak rozpísal....
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
Re: príhrev alebo? S60 D5
Jaj, kedysi to stalo nekrestanske peniaze, na to, ze to je len SW update Inak nema tu niekto skusenost s predhrevom na zasuvku ? Proste natiahnem kabel a hotovo, ziadny zlozity mechanizmus.
-
- Pokročilý
- Príspevky: 444
- Dátum registrácie: 01 Mar 2010, 00:42
- Vek:: 44
- Bolo mu poďakované: 14 krát
Re: príhrev alebo? S60 D5
viewtopic.php?f=20&t=3743&p=55605#p55605" onclick="window.open(this.href);return false;Drak3n napísal:Inak nema tu niekto skusenost s predhrevom na zasuvku ? Proste natiahnem kabel a hotovo, ziadny zlozity mechanizmus.
V70XC, B5244T3, 2002, M58, 147 kW
-
- Pokročilý
- Príspevky: 444
- Dátum registrácie: 01 Mar 2010, 00:42
- Vek:: 44
- Bolo mu poďakované: 14 krát
Re: príhrev alebo? S60 D5
Dokopy cca 350€. Trochu to "predrazil" vyhrev interieru. Bez neho by to vyslo na 150€
V70XC, B5244T3, 2002, M58, 147 kW
- MrXo
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1326
- Dátum registrácie: 16 Dec 2010, 09:19
- Vek:: 55
- Bydlisko: Šamorín
- Poďakoval: 1 krát
- Bolo mu poďakované: 3 krát
Re: príhrev alebo? S60 D5
Vobec to nevyzera zle a za tu cenu ...
Staci ti 20 min na predohrev? Predpokladam, ze to mas na casovy spinac
Staci ti 20 min na predohrev? Predpokladam, ze to mas na casovy spinac
XC70 AWD, 120kW, D5, MY04
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika
- jmdem
- Pokročilý
- Príspevky: 267
- Dátum registrácie: 08 Mar 2013, 10:35
- Vek:: 42
- Bydlisko: Ružomberok - okolie
- Bolo mu poďakované: 26 krát
Re: príhrev alebo? S60 D5
ja uvažujem o tomto:
http://www.predehrevmotoru220v.cz/Fotog ... -1-DA.html" onclick="window.open(this.href);return false;
tiež celkom slušná cena a zapája sa to do okruhu na vnútorný radiator a kúri to aj motor aj interiér
http://www.predehrevmotoru220v.cz/Fotog ... -1-DA.html" onclick="window.open(this.href);return false;
tiež celkom slušná cena a zapája sa to do okruhu na vnútorný radiator a kúri to aj motor aj interiér
XC 90, 2003, 2.4D, 120kW, D5244T, A5, 7miest, silver
Volvo 850 GLT, 1992, 2,5 20V, 125 kW, B5254FS,
Volvo diagnostika VIDA-DICE
Dezinfekcia Ozónom 10€ - pre členov VK 8€
Volvo 850 GLT, 1992, 2,5 20V, 125 kW, B5254FS,
Volvo diagnostika VIDA-DICE
Dezinfekcia Ozónom 10€ - pre členov VK 8€
-
- Pokročilý
- Príspevky: 444
- Dátum registrácie: 01 Mar 2010, 00:42
- Vek:: 44
- Bolo mu poďakované: 14 krát
Re: príhrev alebo? S60 D5
Predpokladas spravne Na trhu su celkom lacne spinace - od jednoduchych 24 hodinovych az po programovatelne na tyzden dopredu.MrXo napísal:Vobec to nevyzera zle a za tu cenu ...
Staci ti 20 min na predohrev? Predpokladam, ze to mas na casovy spinac
Co sa tyka casu, tak 20 min je malo. Predsa len sa jedna iba o spiralu s vykonom 550W bez nejakeho cerpadielka, takze pouzivam hodinu pri teplote od -5 do -15°C, 2 hodiny od -15 do -25°C a ak hlasia chladnejsie, tak 3 hodiny.
Na jednom fore meral chlapik ohrev termokamerou. Neviem posudit, nakolko to je presne, ale pri vonkajsej teplote -7°C bola po hodine teplota na spodku motora okolo 29° a pri termostate takmer 12°C
V70XC, B5244T3, 2002, M58, 147 kW