moja montaz FMIC-S60 D5 2002

lubomirp
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 48
Dátum registrácie: 05 Feb 2011, 18:53
Vek:: 32
Bydlisko: Záhorie

moja montaz FMIC-S60 D5 2002

Príspevok od užívateľa lubomirp » 10 Feb 2011, 17:20

Zdravim Vas vsetkych, na fore som novy, ale chodim sem uz dlhsie. Na mojom D5 s60 2002 mi odisiel intercooler aj chladic klimy a kedze seriove IC su poddimenzovane na D5 kach, rozhodol som sa podobne ako kolegovia v UK na montaz FMIC. Kupil som IC na Ebay-toyosports, bohuzial, na s60 ke je v predu velmi malo miesta, predny priecnik je blizsie k motoru ako na V 70 a to este nehovoriac o stupidnom tvare dehydratora klimatizacie vyrabaneho do r. 2005, je tucny a nizky, od r. 2005 je dehydrator uzky a vysoky a nezavadzia montazi. Moja podmienka bola zachovat vsetky original hadice tak ako su, pomocou 4-roch kolien pootocenych o 90 stupnov (DN 57mm, viac sa tam jednoducho dostat neda) sa mi podarilo napojit, dalej som kupil hadicu na http://www.gumex.sk" onclick="window.open(this.href);return false; priemeru 55 mm s textinym vypletom a ochrannou EPDM foliou, je do 3 barov a 120 stupnov celzia+nove GBS spony a sk pasky. V mojom pripade nebolo mozne zachovat chladic klimatizacie na povodnom mieste, musi sa posunut smerom k vodnemu a este o 2,5cm nizsie-to som docielil pomocou alu-uholnikov, potom sa vam podari zatlacit dehydrator pod lavy drziak chladicov-plastovy masivny vychadzajuci z chadica vody, IC som ukotvil pomocou nerezoveho uholnika o ostatne chladice, auto funguje bez problemov, ide krasne, podla mna trochu lepsie od 2000 otaciek hore, a hlavne mi prestalo dymit ako aj blbnut volnobeh niekedy mi zvykol padnut aj na 550-600 otaciek, kedze som mal deravy IC, pre zaujimavost prikladam zopar foto:

lubomirp
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 48
Dátum registrácie: 05 Feb 2011, 18:53
Vek:: 32
Bydlisko: Záhorie

Re: moja montaz FMIC-S60 D5 2002

Príspevok od užívateľa lubomirp » 10 Feb 2011, 17:25

dalsie foto

Užívateľov profilový obrázok
MarekV
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2213
Dátum registrácie: 27 Apr 2010, 16:30
Vek:: 33
Bydlisko: Nitra
Bolo mu poďakované: 35 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: moja montaz FMIC-S60 D5 2002

Príspevok od užívateľa MarekV » 10 Feb 2011, 17:39

{palechore} paradicka, si si robil sam?
Ja som takyto mod na zahranicnom fore uz videl ale len zasol :)
Stare chladice + prilozit este tento sa neda alebo to nema zmysel? (laicka otazka)

lubomirp
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 48
Dátum registrácie: 05 Feb 2011, 18:53
Vek:: 32
Bydlisko: Záhorie

Re: moja montaz FMIC-S60 D5 2002

Príspevok od užívateľa lubomirp » 10 Feb 2011, 17:48

ahoj, ono stary IC treba vyhdoit inak tam nie je miesto a nedalo by sa priviest tie kolena k povodnim hadiciam, nie je tam vobec miesto ja tam teraz par mm medzeru medzi priecnikom a novym IC, a hej robil som to sam akurat na kolena som spravil vykres a dal to zvarit s husenkami zamocnikovi, inac tie UK fora su bezva, mne pomohli moc

Užívateľov profilový obrázok
mayo251
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1372
Dátum registrácie: 22 Aug 2009, 07:55
Vek:: 41
Bydlisko: Kežmarok - Malý Slavkov
Poďakoval: 5 krát
Bolo mu poďakované: 17 krát

Re: moja montaz FMIC-S60 D5 2002

Príspevok od užívateľa mayo251 » 10 Feb 2011, 18:38

kolko ta to vyslo ak to nie je tajne?inak super {palechore}
Volvo XC60 D5 SUMMUM 2009
VOLVO XC70 D5 SUMMUM 2006
EX:VOLVO XC60 D5 AWD SUMMUM 151 kW 2009
VOLVO S60 D5 136 kW, MY 2009
VOLVO XC90 D5 AWD 147 kW, 2012, EXECUTIVE
VOLVO S80 2,4i125kW 2004
Volvo V40 TD 1998
Volvo XC60 D5 AWD SUMMUM 136 kW 2009

lubomirp
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 48
Dátum registrácie: 05 Feb 2011, 18:53
Vek:: 32
Bydlisko: Záhorie

Re: moja montaz FMIC-S60 D5 2002

Príspevok od užívateľa lubomirp » 10 Feb 2011, 18:43

takze ceny nasledovne:

IC tytosport z UK cez ebay-113 eur aj s postou-5 dni a bolo to tu
kolena na mieru z ocele- 10 eur+ 70 eur zvaranie( + zamocnik aj urobil ten spodny drziak z nerezovej pasoviny-zvarane tiez nerezou-to je tych 70 eur)
1 hemmerite
4 GBS spony + Sk pasky + 1 meter hadiceDN 55mm-18 eur( menej ako meter mi nechceli predat, inac treba len par cm)

+ 3 dni a chrbat v prdeli:D

Suma: 200 eur cca ked narychlo ratam, a samozrejme ten vikend:D

Užívateľov profilový obrázok
Drak3n
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 414
Dátum registrácie: 18 Jan 2011, 10:29

Re: moja montaz FMIC-S60 D5 2002

Príspevok od užívateľa Drak3n » 10 Feb 2011, 19:09

parada . fakt super :P je tam badatelny rozdiel v spravani motora ?turbo diera oproti originalu, vykon pri vyssich otackach? bo fmic odporucali hlavne pri chiptuningu , kedy vysoke tlaky casom roztrhali povodny chaby IC .inac pri diesloch vraj nieje ani moc problem teplota vzduchu ako spominana nizka vydrz chladica. nejake merania pred a po sa nenajdu ? :P tiez ma to zaujima ,lebo mam problem s tymi padajucimi otackami a zatial som v ziadnom servise neprisiel k rieseniu. Bola by montaz pri v70 teda jednoduchsia ? alebo po vymene kondenzatora za faceliftovy este viac ? :D (ospravedlnujem sa za kvantum otazok :P) a este posledna vec , mal starsi ic aj senzor ? lebo niektore maju a niektore nie a neviem aku to ma nevyhodu ked to senzor nema atd...dakujem
V70II/D5/120kw/2002/manual+Powerflex/Poly Subframe inserts
Obrázok

lubomirp
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 48
Dátum registrácie: 05 Feb 2011, 18:53
Vek:: 32
Bydlisko: Záhorie

Re: moja montaz FMIC-S60 D5 2002

Príspevok od užívateľa lubomirp » 10 Feb 2011, 19:18

ahoj, tak merania bohuzial nemam, co sa tyka toho chipu, tak ja mam podla tu labsiu verziu 96 kw tusim, lenze bol tam robeny chip priamo vo volve na 163 konovu verziu kedze motory su uplne identicke, jednudcho fakt je ten, ze pri 96 kw verziach ten IC vydrzi pri 163 je to uz problem a este ked sa chipnu aj 163 na viac tak jednoduhcho to blato sa rozsype, ja som zasol, ked som ten IC dal von tak tenky hlinik som este nevidel jednoducho ho prefukne, zdeformuje do paraboly a krajne lamely spravia mikroperforacie-otrasne, volvo je uzasne auto ale toto im jednudcho nevyslo, co sa tyka V70, mas to jednoduchsie dokonca by sa tam mozno zmestil este hlbsi IC nez mam ja, ja ho mam na vstup vystup 60 mm, ale aj toto jadro je dostatocne hlboke, mne tych 163 koni staci az az, len nech tam aj naozaj su:D, s deravym ic tam boli tazko, aj ked auto tahalo, co satyka turbo diery nezaznamenal som citelny narast kedze dzka sania sa predlzila len o tie kolena ktore vidis na foto to je naozaj minimum, niektori tahaju megadlhe rury, co som ja nechcel, tam si skor myslim ze mozu byt tie turbo diery, ale zas v zatazi tieto IC paradne chladia, sak tento moj je stavany az na 3,5 baru tusim a 400 koni, na dalsie otazky kludne opdoviem len sa pytaj, keby si zohnal novsi chaldic klimy-mne sa to nepodrailo, tak to mas uplne v pohode, vela miesta

Lubo

Užívateľov profilový obrázok
Ortový
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 31 Máj 2009, 16:35
Vek:: 46
Bydlisko: Handlová
Poďakoval: 10 krát
Bolo mu poďakované: 29 krát

Re: moja montaz FMIC-S60 D5 2002

Príspevok od užívateľa Ortový » 10 Feb 2011, 19:23

hmmm,šikovný chlapec... {palechore} {potlesk}
Volvo S60 D5,Move,D5244T,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Čierny
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE

lubomirp
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 48
Dátum registrácie: 05 Feb 2011, 18:53
Vek:: 32
Bydlisko: Záhorie

Re: moja montaz FMIC-S60 D5 2002

Príspevok od užívateľa lubomirp » 10 Feb 2011, 19:26

diky ;)

Užívateľov profilový obrázok
Drak3n
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 414
Dátum registrácie: 18 Jan 2011, 10:29

Re: moja montaz FMIC-S60 D5 2002

Príspevok od užívateľa Drak3n » 10 Feb 2011, 19:27

a rozmery noveho ic su ake ? podla obrazkov to vyzera tak , ze ich vnutorny objem bude priblizne rovnaky + novy ic ma daleko vacsi prisun vzduchu na celu plochu , co by malo znamenat lepsiu efektivitu chladenia. najlepsie by bolo zmerat vykon na brzde a mas istotu {palechore}
inac este by som spodnu cast naraznika potiahol nejakou sietkou proti bordelu na ceste , lebo ako som sa pozeral na a/c chladic , spodna cast bola viditelne dost zdeformovana od roznych predmetov a hmyzu co tam vleteli pri vysokych rychlostiach (tie casti medzi tymi rebrabmi , neviem ako to nazvat , jemnucke /\/\/\/\/\/\/\ )
inac cena je dost slusna oproti tomu , co ponukaju v UK za na mieru zhotoveny ic (1000+eur)
V70II/D5/120kw/2002/manual+Powerflex/Poly Subframe inserts
Obrázok

lubomirp
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 48
Dátum registrácie: 05 Feb 2011, 18:53
Vek:: 32
Bydlisko: Záhorie

Re: moja montaz FMIC-S60 D5 2002

Príspevok od užívateľa lubomirp » 10 Feb 2011, 19:30

jj, ten tahokov este splasim niekde, a potom ho buchnem aj hore, nech je to rovnake, co sa tyka rozmerov IC, ja som bral presne tento:
http://cgi.ebay.co.uk/FMIC-FFRONT-MOUNT ... 48399a8227" onclick="window.open(this.href);return false;

Užívateľov profilový obrázok
Peťo
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1717
Dátum registrácie: 23 Feb 2009, 01:35
Vek:: 5
Bydlisko: ♥Bratislava♥

Re: moja montaz FMIC-S60 D5 2002

Príspevok od užívateľa Peťo » 11 Feb 2011, 02:42

toto je zatial ta najlepsia uprava aku som videl na SK, CR volvo forach za poslednych 5rokov.
Mas moje sympatie

lubomirp
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 48
Dátum registrácie: 05 Feb 2011, 18:53
Vek:: 32
Bydlisko: Záhorie

Re: moja montaz FMIC-S60 D5 2002

Príspevok od užívateľa lubomirp » 11 Feb 2011, 21:22

diky

Užívateľov profilový obrázok
giacomo099
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 85
Dátum registrácie: 02 Nov 2010, 22:11
Vek:: 52
Bydlisko: Zlate Moravce

Re: moja montaz FMIC-S60 D5 2002

Príspevok od užívateľa giacomo099 » 11 Feb 2011, 21:47

naaa komplimenty! {palechore}
(Ja) S80 (1999) 2,5 TDI- 103 kW (140 PS a 138 koní) 280 N ·m (predpísaný olej: sintetika 5W- 40. spec. A3-B3-B4)
(Dcera) Škoda Fabia II 1,4 Elegance
diagnostika VIDA

Užívateľov profilový obrázok
kwiko
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2195
Dátum registrácie: 16 Nov 2009, 08:59
Vek:: 31
Poďakoval: 10 krát
Bolo mu poďakované: 114 krát

Re: moja montaz FMIC-S60 D5 2002

Príspevok od užívateľa kwiko » 12 Feb 2011, 03:42

by som sa bal, ze to odtrhnem na parkovisku o obrubnik :roll:
kwiko

Napísať odpoveď