VOLVO S60 D5 136kw

motopeto
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 07 Dec 2010, 15:34

VOLVO S60 D5 136kw

Príspevok od užívateľa motopeto » 07 Dec 2010, 15:42

Zdravím, už je to dosť dlho čo uvažujem o kúpe tohto auta. Naskytla sa mi momentlálne ponuka Volva S60 D5 136kw, rok 2007, auto má najazdené podľa toho čo predávajúci píše okolo 120 000km, má 6stupňový a. Chcel by som sa opýtať načo dávať pozor a čo ma čaká po kúpe z hladiska servisu .. aké sú tam rozvody, kedy sa menia a kolko to zhruba cenovo vychádza, kdesi som čital ze pri výmene rozvodov treba menit vodnú pumpu, ktorá ako tu niekto písal stojí 500eur. Je tomu naozaj tak? Ako je to s aom .. je to u toho auta dobrá voľba, alebo skor manuál. Volvo som ešte nemal a tento model sa mi veľmi páči. Ako ho hodnotíte z hľadiska spoľahlivosti a podobne.
Za odpovede vopred dakujem
;-)

Užívateľov profilový obrázok
sonyque
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 285
Dátum registrácie: 24 Sep 2009, 16:03
Vek:: 5
Bydlisko: Zvolen, SK

Re: VOLVO S60 D5 136kw

Príspevok od užívateľa sonyque » 07 Dec 2010, 16:00

Neviem kto ti pisal ze pumpa stoji 500E no je to hovadina. Pozeram na autokelly e-shop a vodna pumpa na tvoj nastavajuci motor stoji 62 Euro, to je maloobchodna cena. Rozvod ta vyjde od 150 do 250 euro, maloobchodna cena, asi bez vodnej pumpy to su ceny. Ved si pozri aj ine ak chces. napr. http://www.elit.sk" onclick="window.open(this.href);return false; alebo si niekde zavolaj a zisti si ceny, na to nepotrebujes pisat na forum. Cena za vymenu je individualna u kazdeho mechanika a interval je veliky urcite. Mozno trepnem, ale zda sa mi 240 tis. km. Mimochodom vodnu pumpu som menil asi pred tyzdnom, vysla ma na 38 euro na moj motor T5, pretoze na starej mi polamalo lopatky. Boli PLASTOVE! niekto pekne setril pri vymene rozvodov sa mi tak vidi. Prikladam obrazok:
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 170 HP r.v. 2004, a na predaj
Volvo V50 1.6 HDI r.v. 2007

motopeto
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 07 Dec 2010, 15:34

Re: VOLVO S60 D5 136kw

Príspevok od užívateľa motopeto » 07 Dec 2010, 16:11

Tak s tou cenou si ma da sa povedat potešil .. čital som to tu na fore. Interval na vymenu 240 000km??? To sa mi zdá dosť. Vzdy som pozeral po motoroch s rozvodovou retazou, ale ked maš pri tomto intervale pravdu tak teoreticky ani nevadi, že tam retaz nie je

Užívateľov profilový obrázok
Darrio
Príspevky: 21
Dátum registrácie: 08 Nov 2010, 14:29
Vek:: 5
Bydlisko: Košice

Re: VOLVO S60 D5 136kw

Príspevok od užívateľa Darrio » 07 Dec 2010, 16:19

interval na vymenu rozvodov je tusim 160 000 km na Volva..ine auta maju tak 120 000 km pripadne 5 rokov (lebo guma starne a moze prasknut)
K remenu este treba 2x kladky + vodnu pumpu
a ked sa to bude robit tak este klinovy remen k prislusenstvu a tusim 1 alebo 2 kladky tam su.
Volvo S60 D5, 120 kW, r.v. 2002, koža, navi + TV, telefón
EX: Fiat Bravo 1,6 16V, 76 kW, r.v. 1998
EX: Daewoo Lanos 1,5 S, 63 kW, r.v. 1998
Este bol doma aj Fiat Croma 2,0 i.e., 88 kW, r.v. 1988

motopeto
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 07 Dec 2010, 15:34

Re: VOLVO S60 D5 136kw

Príspevok od užívateľa motopeto » 07 Dec 2010, 16:27

Pozeral som na tom autokelly eshope tak veci potrebne na vymenu rozvodou vychadzaju zhruba do 250e - 2xkladky, remeň a vodna pumpa.
Darrio ty maš ten motor D5? Ako si s nim spokojny, kupil by si zas? Neboli tam vaznejšie poruchy ako turbo, vstrekovače a podobne?

lucki
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2827
Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
Vek:: 10
Bydlisko: PRG
Bolo mu poďakované: 4 krát

Re: VOLVO S60 D5 136kw

Príspevok od užívateľa lucki » 07 Dec 2010, 16:34

motopeto napísal:Pozeral som na tom autokelly eshope tak veci potrebne na vymenu rozvodou vychadzaju zhruba do 250e - 2xkladky, remeň a vodna pumpa.
Darrio ty maš ten motor D5? Ako si s nim spokojny, kupil by si zas? Neboli tam vaznejšie poruchy ako turbo, vstrekovače a podobne?
precitaj si toto forum, uz to tu je pisane. inak imho kup si oktaviu tdi.
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989

motopeto
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 07 Dec 2010, 15:34

Re: VOLVO S60 D5 136kw

Príspevok od užívateľa motopeto » 07 Dec 2010, 16:40

Kup si octaviu TDI? Tomu mam ako chapať?

Užívateľov profilový obrázok
st_Andy
Globálny moderátor
Globálny moderátor
Príspevky: 4222
Dátum registrácie: 11 Apr 2009, 21:27
Vek:: 5
Bydlisko: Košice - Staré mesto
Poďakoval: 71 krát
Bolo mu poďakované: 209 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: VOLVO S60 D5 136kw

Príspevok od užívateľa st_Andy » 07 Dec 2010, 17:05

Octu Ti daju za rohom v prvej firme sluzobnu ;) Hladaj si nejaku D5 s manualom a bufikom (na zimu), bude mat najmenej potencionalnych much, je jedno ktoru radu, akurat asi pozor na ten dvojhmotak (da sa zistit jeho stav?) myslim, ze ak trafis kus tak dostanes najlepsi pomer cena/komfort/uzitok. Ceny dielov riesit netreba, na triedu su priemerne, a hlavne na spotrebe sa ti to u D5 vrati {palechore}

Predtym je toz dobre si ujasnit prioritu kde a ako Ti ma sluzit. Na Viedenskych obchvatoch dava D5 vacsi zmysel ako na 2Km presuny po Partizánskom :)

pedro5585
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 184
Dátum registrácie: 19 Apr 2009, 14:32
Vek:: 5
Bydlisko: BA
Bolo mu poďakované: 6 krát

Re: VOLVO S60 D5 136kw

Príspevok od užívateľa pedro5585 » 07 Dec 2010, 17:16

Chap to tak, ze najprv si pozri forum a najdes odpovede na svoje otazky, pretoze takto to ciastkovo riesime dookola a pri Volve neriesit ceny nahradnych dielov, pretoze je to premiova znacka a ked nechces vela investovat, treba si kupit Skodovku - tak to myslel.
Nie Darrio nema ten motor, ktory mas ty v ponuke, on ma starsi typ 120 kW, ty mas novsi typ 136 kW, dokonca uz je dnes najnovsia D5 s cca 151kW - twin turbo.
Motor D5 je vseobecne velmi vydareny a spolahlivy motor, samozrejme vzdy sa najde chybny a kazovy kus. Vela zalezi na tom, ako sa k motoru spraval predchadzajuci majitel. Za 120 000 km mohol ten motor 2x vymlatit a menit - napriklad.
Pokial vsak dodrzoval vsetky nepisane pravidla spravania sa k dieslovemu motoru a staral sa o auto tak ako treba, tak by si nemal mat problem, 120 tisic je na ten motor nic.
My mame D5 136kw v 2 autach a zatial musim zaklopat, ani jeden problem sme nemali, jedna ma cca 71 tisic a druha cca 30 tisic, t.j. relativne maly najazd, ale predsa.
Co sa tyka prevodovky, neboj sa au, vacsia pravdepodobnost, ze sa ti rozsype je pri manualnych prevodovkach.
Ak sa ti to auto paci a je za dobru cenu, chod do toho, ale pamataj, ze to nie je skodovka alebo kia, t.j. naklady na udrzbu budu vyssie, to je jednoznacne.
Na druhej strane ti to auto da ovela viac ako vyssie spominane znacky.
Saab 9000 Aero, MY1994, dark blue.
Saab 9-5 Aero, MY 2011, white.

Užívateľov profilový obrázok
Darrio
Príspevky: 21
Dátum registrácie: 08 Nov 2010, 14:29
Vek:: 5
Bydlisko: Košice

Re: VOLVO S60 D5 136kw

Príspevok od užívateľa Darrio » 09 Dec 2010, 11:48

motopeto:
Mam Volvo s60 D5 120 kW, cize slabsie.......to 136 kW ma navyse Turbo chladene vodou a vacsi chladic vzduchu
Volvo mam zatial len mesiac ale zatial som spokojny....176 000 km nabehane....motor ide krasne {palechore}
Volvo S60 D5, 120 kW, r.v. 2002, koža, navi + TV, telefón
EX: Fiat Bravo 1,6 16V, 76 kW, r.v. 1998
EX: Daewoo Lanos 1,5 S, 63 kW, r.v. 1998
Este bol doma aj Fiat Croma 2,0 i.e., 88 kW, r.v. 1988

Napísať odpoveď