S60 D5 problem s tlakom paliva

panda16
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 23 Nov 2010, 14:47

S60 D5 problem s tlakom paliva

Príspevok od užívateľa panda16 » 23 Nov 2010, 14:53

Caute mam Volvo S60 D5 120KW a pri nizkych otacka,alebo pri nizkom plyne ma vyhadzuje do nudzoveho rezima a straca vykon.Bol som vo Volve servise a povedali ze je tam nieco s palivovou sustavou ale co tak to neviem. Vymenil som tam trisky, vysokotlake cerpadlo, stale vyhadzovalo. Precistili sme kontakty, na aute sme nabehali cca 100 km, skusali sme vsetko a nevyhodilo ma. Motor isiel krasne ako nikdy predtym. Natankoval som, presiel cca 20 km a zase ma vyhodilo, zle startovalo, chytilo ale na treti krat. cize mi zacalo robit to co predtym. Uz vazne neviem co mam robit, som z toho nestastny. Bol by som rad za kazdy komentar. Dakujem

Užívateľov profilový obrázok
MarekV
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2213
Dátum registrácie: 27 Apr 2010, 16:30
Vek:: 33
Bydlisko: Nitra
Bolo mu poďakované: 35 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: S60 D5 problem s tlakom paliva

Príspevok od užívateľa MarekV » 23 Nov 2010, 15:05

Ja potom ako som menil palivovi filter mi dlhsie startovalo ale casom to prestalo, filtre si predpokladal menil. Nemas to zavzdusnene?

panda16
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 23 Nov 2010, 14:47

Re: S60 D5 problem s tlakom paliva

Príspevok od užívateľa panda16 » 23 Nov 2010, 15:10

Filtre som menil pravidelne, a zavzdusnene byt nemoze lebo hovorim trisky a cerpadlo menene. a pred polrokom sme menili cepradlo v nadrzi lebo ho zena zadrela, kedze isla na prazdnu nadrz. Vtedy sa vymenilo a auto sa odvzdusnilo. Ja robim s autami, bol som pri tom ked to robili. Dokonca sme cistli aj nadrz pred nedavnom a nasli sme tam strk. a mylsim si ze to mi odpalilo vsetko. ale zase cepradlo ma sytko tak neviem :( hovorim auto super, spokojny len toto ma dorazilo, nevieme si dat rady :(

Užívateľov profilový obrázok
Ortový
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 31 Máj 2009, 16:35
Vek:: 46
Bydlisko: Handlová
Poďakoval: 10 krát
Bolo mu poďakované: 29 krát

Re: S60 D5 problem s tlakom paliva

Príspevok od užívateľa Ortový » 23 Nov 2010, 20:02

tak ja tomuto nerozumiem,keď to nevie volvo servis(ktorý má všetky prostriedky na úspešnú opravu),tak ako to má vedieť niekto iný?asi ten servis nestojí za nič,treba ho vymeniť...
Volvo S60 D5,Move,D5244T,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Čierny
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE

Užívateľov profilový obrázok
Ortový
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 31 Máj 2009, 16:35
Vek:: 46
Bydlisko: Handlová
Poďakoval: 10 krát
Bolo mu poďakované: 29 krát

Re: S60 D5 problem s tlakom paliva

Príspevok od užívateľa Ortový » 23 Nov 2010, 21:32

na aute sme nabehali cca 100 km, skusali sme vsetko a nevyhodilo ma. Motor isiel krasne ako nikdy predtym. Natankoval som, presiel cca 20 km a zase ma vyhodilo, zle startovalo, chytilo ale na treti krat. cize mi zacalo robit to co predtym.
autí funguje,natankuješ,minieš v podstate palivo z hadičiek a filtra a nastanú problémy...žeby sa tým tankovaním rozvíril nejaký bordel v nádrži?alebo zlá nafta?naftu von z nádrže,zkontrolovať nádrž,hadičky do filtra a od filtra do čerpadla,nový filter,zkontrolovať zase tie kontakty, poobzerať sa po lepšom servise,všetci tu chvália zvolenský autorizák,skúsenejší poradia viac...
raz sa prihodilo borcovi s V50 2,0D,že auto ani za boha nechcelo ísť,skapíňalo a nakoniec sa našla chyba v pripchatých hadičkách nafty z nádrže k filtru,bol tam taký zvláštny sliz,cez ktorý nafta nechcela tiecť...
Volvo S60 D5,Move,D5244T,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Čierny
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE

Užívateľov profilový obrázok
Peťo
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1717
Dátum registrácie: 23 Feb 2009, 01:35
Vek:: 5
Bydlisko: ♥Bratislava♥

Re: S60 D5 problem s tlakom paliva

Príspevok od užívateľa Peťo » 23 Nov 2010, 23:40

panda16 napísal:Filtre som menil pravidelne, a zavzdusnene byt nemoze lebo hovorim trisky a cerpadlo menene. a pred polrokom sme menili cepradlo v nadrzi lebo ho zena zadrela, kedze isla na prazdnu nadrz. Vtedy sa vymenilo a auto sa odvzdusnilo. Ja robim s autami, bol som pri tom ked to robili. Dokonca sme cistli aj nadrz pred nedavnom a nasli sme tam strk. a mylsim si ze to mi odpalilo vsetko. ale zase cepradlo ma sytko tak neviem :( hovorim auto super, spokojny len toto ma dorazilo, nevieme si dat rady :(
lol strk v nadrzi sorry..
No nalej tam VIF diesel vacsi pomer. A skus netankovat Jurky a podobne sracky

Užívateľov profilový obrázok
Ortový
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 31 Máj 2009, 16:35
Vek:: 46
Bydlisko: Handlová
Poďakoval: 10 krát
Bolo mu poďakované: 29 krát

Re: S60 D5 problem s tlakom paliva

Príspevok od užívateľa Ortový » 24 Nov 2010, 09:58

tak štrk v nádrži som videl aj ja,na mojom staručkom fiate,som čistil nádrž a okrem iného bordelu tam na spodku boli aj malé(1 - 3 mm) biele kamienky,normálny štrk,som čumel ako mucha puk,ktovie kde predošlý majitel tankoval naftu,určite na nejakom JRD :shock:
Volvo S60 D5,Move,D5244T,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Čierny
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE

Užívateľov profilový obrázok
Darrio
Príspevky: 21
Dátum registrácie: 08 Nov 2010, 14:29
Vek:: 5
Bydlisko: Košice

Re: S60 D5 problem s tlakom paliva

Príspevok od užívateľa Darrio » 24 Nov 2010, 16:55

ten strk v nadrzi su tzv. "KURVITKA"...davaju sa tam preto aby sa tam nieco vysralo - napr. cerpadlo a aby mal z coho servis zit.

Inac aj ja mam mensi problem....pri plnej nadrzi mi presakuje tesnenie pod plavakom na nadrzi a nafta kvapka z nadrze vonku. Da sa zoznat nove? Alebo len s plavakom?
Volvo S60 D5, 120 kW, r.v. 2002, koža, navi + TV, telefón
EX: Fiat Bravo 1,6 16V, 76 kW, r.v. 1998
EX: Daewoo Lanos 1,5 S, 63 kW, r.v. 1998
Este bol doma aj Fiat Croma 2,0 i.e., 88 kW, r.v. 1988

lucki
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2827
Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
Vek:: 10
Bydlisko: PRG
Bolo mu poďakované: 4 krát

Re: S60 D5 problem s tlakom paliva

Príspevok od užívateľa lucki » 24 Nov 2010, 19:26

baumax, hornbach a ine...
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989

Napísať odpoveď