S60 D5 problem s tlakom paliva
S60 D5 problem s tlakom paliva
Caute mam Volvo S60 D5 120KW a pri nizkych otacka,alebo pri nizkom plyne ma vyhadzuje do nudzoveho rezima a straca vykon.Bol som vo Volve servise a povedali ze je tam nieco s palivovou sustavou ale co tak to neviem. Vymenil som tam trisky, vysokotlake cerpadlo, stale vyhadzovalo. Precistili sme kontakty, na aute sme nabehali cca 100 km, skusali sme vsetko a nevyhodilo ma. Motor isiel krasne ako nikdy predtym. Natankoval som, presiel cca 20 km a zase ma vyhodilo, zle startovalo, chytilo ale na treti krat. cize mi zacalo robit to co predtym. Uz vazne neviem co mam robit, som z toho nestastny. Bol by som rad za kazdy komentar. Dakujem
- MarekV
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2213
- Dátum registrácie: 27 Apr 2010, 16:30
- Vek:: 33
- Bydlisko: Nitra
- Bolo mu poďakované: 35 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: S60 D5 problem s tlakom paliva
Ja potom ako som menil palivovi filter mi dlhsie startovalo ale casom to prestalo, filtre si predpokladal menil. Nemas to zavzdusnene?
Re: S60 D5 problem s tlakom paliva
Filtre som menil pravidelne, a zavzdusnene byt nemoze lebo hovorim trisky a cerpadlo menene. a pred polrokom sme menili cepradlo v nadrzi lebo ho zena zadrela, kedze isla na prazdnu nadrz. Vtedy sa vymenilo a auto sa odvzdusnilo. Ja robim s autami, bol som pri tom ked to robili. Dokonca sme cistli aj nadrz pred nedavnom a nasli sme tam strk. a mylsim si ze to mi odpalilo vsetko. ale zase cepradlo ma sytko tak neviem hovorim auto super, spokojny len toto ma dorazilo, nevieme si dat rady
- Ortový
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 31 Máj 2009, 16:35
- Vek:: 46
- Bydlisko: Handlová
- Poďakoval: 10 krát
- Bolo mu poďakované: 29 krát
Re: S60 D5 problem s tlakom paliva
tak ja tomuto nerozumiem,keď to nevie volvo servis(ktorý má všetky prostriedky na úspešnú opravu),tak ako to má vedieť niekto iný?asi ten servis nestojí za nič,treba ho vymeniť...
Volvo S60 D5,Move,D5244T,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Čierny
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
- Ortový
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 31 Máj 2009, 16:35
- Vek:: 46
- Bydlisko: Handlová
- Poďakoval: 10 krát
- Bolo mu poďakované: 29 krát
Re: S60 D5 problem s tlakom paliva
autí funguje,natankuješ,minieš v podstate palivo z hadičiek a filtra a nastanú problémy...žeby sa tým tankovaním rozvíril nejaký bordel v nádrži?alebo zlá nafta?naftu von z nádrže,zkontrolovať nádrž,hadičky do filtra a od filtra do čerpadla,nový filter,zkontrolovať zase tie kontakty, poobzerať sa po lepšom servise,všetci tu chvália zvolenský autorizák,skúsenejší poradia viac...na aute sme nabehali cca 100 km, skusali sme vsetko a nevyhodilo ma. Motor isiel krasne ako nikdy predtym. Natankoval som, presiel cca 20 km a zase ma vyhodilo, zle startovalo, chytilo ale na treti krat. cize mi zacalo robit to co predtym.
raz sa prihodilo borcovi s V50 2,0D,že auto ani za boha nechcelo ísť,skapíňalo a nakoniec sa našla chyba v pripchatých hadičkách nafty z nádrže k filtru,bol tam taký zvláštny sliz,cez ktorý nafta nechcela tiecť...
Volvo S60 D5,Move,D5244T,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Čierny
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
- Peťo
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1717
- Dátum registrácie: 23 Feb 2009, 01:35
- Vek:: 5
- Bydlisko: ♥Bratislava♥
Re: S60 D5 problem s tlakom paliva
lol strk v nadrzi sorry..panda16 napísal:Filtre som menil pravidelne, a zavzdusnene byt nemoze lebo hovorim trisky a cerpadlo menene. a pred polrokom sme menili cepradlo v nadrzi lebo ho zena zadrela, kedze isla na prazdnu nadrz. Vtedy sa vymenilo a auto sa odvzdusnilo. Ja robim s autami, bol som pri tom ked to robili. Dokonca sme cistli aj nadrz pred nedavnom a nasli sme tam strk. a mylsim si ze to mi odpalilo vsetko. ale zase cepradlo ma sytko tak neviem hovorim auto super, spokojny len toto ma dorazilo, nevieme si dat rady
No nalej tam VIF diesel vacsi pomer. A skus netankovat Jurky a podobne sracky
- Ortový
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 31 Máj 2009, 16:35
- Vek:: 46
- Bydlisko: Handlová
- Poďakoval: 10 krát
- Bolo mu poďakované: 29 krát
Re: S60 D5 problem s tlakom paliva
tak štrk v nádrži som videl aj ja,na mojom staručkom fiate,som čistil nádrž a okrem iného bordelu tam na spodku boli aj malé(1 - 3 mm) biele kamienky,normálny štrk,som čumel ako mucha puk,ktovie kde predošlý majitel tankoval naftu,určite na nejakom JRD
Volvo S60 D5,Move,D5244T,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Čierny
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
Re: S60 D5 problem s tlakom paliva
ten strk v nadrzi su tzv. "KURVITKA"...davaju sa tam preto aby sa tam nieco vysralo - napr. cerpadlo a aby mal z coho servis zit.
Inac aj ja mam mensi problem....pri plnej nadrzi mi presakuje tesnenie pod plavakom na nadrzi a nafta kvapka z nadrze vonku. Da sa zoznat nove? Alebo len s plavakom?
Inac aj ja mam mensi problem....pri plnej nadrzi mi presakuje tesnenie pod plavakom na nadrzi a nafta kvapka z nadrze vonku. Da sa zoznat nove? Alebo len s plavakom?
Volvo S60 D5, 120 kW, r.v. 2002, koža, navi + TV, telefón
EX: Fiat Bravo 1,6 16V, 76 kW, r.v. 1998
EX: Daewoo Lanos 1,5 S, 63 kW, r.v. 1998
Este bol doma aj Fiat Croma 2,0 i.e., 88 kW, r.v. 1988
EX: Fiat Bravo 1,6 16V, 76 kW, r.v. 1998
EX: Daewoo Lanos 1,5 S, 63 kW, r.v. 1998
Este bol doma aj Fiat Croma 2,0 i.e., 88 kW, r.v. 1988
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2827
- Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
- Vek:: 10
- Bydlisko: PRG
- Bolo mu poďakované: 4 krát
Re: S60 D5 problem s tlakom paliva
baumax, hornbach a ine...
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989