Stúpajúca hladina chladiacej kvapaliny
Napísané: 15 Okt 2018, 08:04
Zdravím,
Volvíčko má nejaký problém s chladiacou kvapalinou.
Zatiaľ čo sa mi podarilo odpozorovať:
Počas rýchlejšej jazdy/vyššie otáčky mi začne stúpať chladiaca kvapalina z úrovne medzi min a max až tak že keď zastanem ostane mi mláka pod kolesom.
Po vypustení kvapaliny a snaženie o odvzdušnenie chladiaceho okruhu otáčkami 2500ot-1 a výššími začne po krátkom zahriatí kvapaliny(ďaleko od prevádzkovej teploty) stúpať hladina(pri otvorenom viečku).
Tlak v systéme sa drží aj po ochladnutí.
Preplach systému s originálnou chladiacou kvapalinou bol robený pri cca 430 tisic km cca pred rokom a pol a chladiaca kvapalina je v stave ako nová, žiadne sfarbenie, ani bordel sa počas prevádzky neobjavil.
Pri 440tkm sa objavil problém po STK,EK kde zlyhala vodná pumpa menená pri 320tkm spôsobom že všetky lopatky odpadli z rotora(motor som neprehrial) Podarilo sa mi vybrať všetky lopatky okrem JEDNEJ ktorá je na dosah prsta ale ani po pol dňa skúšania všetkého možného sa mi ju nepodarilo vybrať a je zaseknutá v bloku v ľavom prednom rohu pri pohľade z predu.
Termostat menený pri 450tkm cca=žiadna zmena,
Rozvody spolu s vodnou pumpou menené pri 483tkm v septembri originál volvo.
Čiže tlak drží ale zároveň mi vniká vzduch varí sa kvapalina asi v bloku, ktorá vytláča chladiacu kvapalinu a zvyšuje hladinu? Kúrenie kúrilo vždy dobre
Takže nejaký nápad skôr ako si konečne priznám že vlastne tá dementná lopatka to všetko spôsobuje a musím dať dole hlavu aby som ju z tade dostal von?
Volvíčko má nejaký problém s chladiacou kvapalinou.
Zatiaľ čo sa mi podarilo odpozorovať:
Počas rýchlejšej jazdy/vyššie otáčky mi začne stúpať chladiaca kvapalina z úrovne medzi min a max až tak že keď zastanem ostane mi mláka pod kolesom.
Po vypustení kvapaliny a snaženie o odvzdušnenie chladiaceho okruhu otáčkami 2500ot-1 a výššími začne po krátkom zahriatí kvapaliny(ďaleko od prevádzkovej teploty) stúpať hladina(pri otvorenom viečku).
Tlak v systéme sa drží aj po ochladnutí.
Preplach systému s originálnou chladiacou kvapalinou bol robený pri cca 430 tisic km cca pred rokom a pol a chladiaca kvapalina je v stave ako nová, žiadne sfarbenie, ani bordel sa počas prevádzky neobjavil.
Pri 440tkm sa objavil problém po STK,EK kde zlyhala vodná pumpa menená pri 320tkm spôsobom že všetky lopatky odpadli z rotora(motor som neprehrial) Podarilo sa mi vybrať všetky lopatky okrem JEDNEJ ktorá je na dosah prsta ale ani po pol dňa skúšania všetkého možného sa mi ju nepodarilo vybrať a je zaseknutá v bloku v ľavom prednom rohu pri pohľade z predu.
Termostat menený pri 450tkm cca=žiadna zmena,
Rozvody spolu s vodnou pumpou menené pri 483tkm v septembri originál volvo.
Čiže tlak drží ale zároveň mi vniká vzduch varí sa kvapalina asi v bloku, ktorá vytláča chladiacu kvapalinu a zvyšuje hladinu? Kúrenie kúrilo vždy dobre
Takže nejaký nápad skôr ako si konečne priznám že vlastne tá dementná lopatka to všetko spôsobuje a musím dať dole hlavu aby som ju z tade dostal von?